Misschien ook handig om de klas erbij te vermelden?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef Chasiner het volgende:
hoeveel uur per dag gemiddeld ben jij kwijt aan huiswerk?
zeg ook erbij wat voor niveau je doet.
ik meestal 30-60 minuten. doe vwo
Dat meen je nietquote:Op maandag 14 januari 2008 17:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Misschien ook handig om de klas erbij te vermelden?
Gezien ik in 3vwo ongeveer een kwartier kwijt was, 4vwo gemiddeld een half uur per dag kwijt was (met so's en toetsen dan welliswaar wat langer) maar nu in 5vwo toch zeker wel iets van 2 à 2,5 uur kwijt ben per dag, maar dat hangt uiteraard ook af van de hoeveelheid huiswerk en of ik mezelf dwing om vooruit te werken etc.
Nu welquote:Op maandag 14 januari 2008 17:17 schreef Borkydude het volgende:
Dat meen je niet [afbeelding]
Je verdoet je tijd, serieus.
Jaja, en nu zullen er wel reacties komen van "haha, je bent gezakt" [afbeelding] Maar serieus, 2,5 uur per dag, bizar gewoon.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:33 schreef Thomass het volgende:
hoeveel uur per dag gemiddeld ben jij kwijt aan huiswerk?
hoeveel uur per dag investeer jij in je huiswerk, en derhalve je toekomst teneinde later succesvol te worden?
je investeert in je huiswerk en dús in je toekomst, om later succesvol te wordenquote:
De zin was gewoon onduidelijk, dat bedoelde ikquote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef Thomass het volgende:
[..]
je investeert in je huiswerk en dús in je toekomst, om later succesvol te worden
maar laat maar, slechte poging tot grappig doen
ah ok, nou om even ontopic te reageren - op de middelbare school eigenlijk alleen voor toetsweken en tegenwoordig alleen net voor tentamens...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De zin was gewoon onduidelijk, dat bedoelde ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |