abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56159798
Op mijn havo eigenlijk echt nooit maar nu hbo moet ik toch aardig wat doen , denk gemiddeld halfuur per dag, nu een stuk meer met tentamens en herkansingen
zakelijk
pi_56168832
Ik zit in 3havo en mijn motivatie voor huiswerk is 0,0
Ik zit er meestal 10 minuutjes aan op het laatste moment voordat ik ga slapen en dan vul ik maar wat van alles in.
Maar ik heb verder nooit problemen met proefwerken en so's enzo die leer ik gewoon door de tekst honderd keer te lezen en dan haal ik alsnog 7-ens en 8-ens _/
pi_56169580
Eigenlijk merk ik dat het vanaf de brugklas gewoon in een constant dalende lijn omlaag is gegaan wat de huiswerk productie betreft. In de brugklas maakte ik toch bijna elke dag wel huiswerk, vanaf de 3e was dit alleen nog in het weekend en nu doe ik niks meer behalve in de SE-weken... Ben er niet trots op maar als ik er niet voor word afgestraft blijf ik het helaas doen...

Ben wel bang voor mijn centraal examen straks in mei, steeds de dag van tevoren alles leren kan me dan wel eens duur komen te staan vrees ik
Patat Friet
  zondag 20 januari 2008 @ 14:40:13 #54
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_56177918
Denk zo'n 4/5/6 uur als ik wat te doen heb (verslagen, opdrachten)
en tijdens een toetsweek zo' n beetje hetzelfde per toets (leer altijd 1 tot 2 dagen van tevoren, dus zit niet elke dag in een week zo veel te leren . )
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_56180162
Ik doe sinds de 3e alleen wat als ik een toets/so heb of als het bij een leraar is die gaat controleren. Zoals veel mensen deed ik in de brugklas bijna al mn huiswerk, maar dat was na 2 maanden al gehalveerd.
What Would Goku Do
pi_56205473
Als ik eerlijk moet zijn, ik doe echt niks aan huiswerk. Of ik het veleerd ben of wat, ik weet het niet...
Zit nu in havo 5 en ben nu bezig met profielwerkstuk en diverse praktische opdrachten. Daar op scoren moet prima lukken, en tentamens leer ik in hooguit een halfuurtje per tentamen (en dan wel fatsoenlijke cijfers ja ) Ach, ik zeg maar zo: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik had misschien vwo gekund maar daar hebben we hier een woord voor: LUI
pi_56207052
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Resco het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, ik doe echt niks aan huiswerk. Of ik het veleerd ben of wat, ik weet het niet...
Zit nu in havo 5 en ben nu bezig met profielwerkstuk en diverse praktische opdrachten. Daar op scoren moet prima lukken, en tentamens leer ik in hooguit een halfuurtje per tentamen (en dan wel fatsoenlijke cijfers ja ) Ach, ik zeg maar zo: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik had misschien vwo gekund maar daar hebben we hier een woord voor: LUI
Tja er zijn ook mensen die VWO makkelijk halen met zo'n instelling.
  Trouwste user 2022 maandag 21 januari 2008 @ 20:32:22 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_56207510
Ik maakte nooit mijn huiswerk, maar ben toch topfokker geworden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 21 januari 2008 @ 20:38:11 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56207669
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Resco het volgende:
Want op het VWO is iedereen hardwerkend en gemotiveerd natuurlijk. !111
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56209261
thuis of in die opvuluren
ik doe meestal alles in de les
en in die opvuluren FOK! ik
Ik doe niet aan googlen!
pi_56226258
ik doe ook vwo(3e) en zit maximaal ongeveer half uurtje per dag eraan.. en af en toe als we 2 reps ofzo hebben wel ongeveer een uurtje.. en voor sommige vakken maak ik geen hw;)
pi_56226310
Ik deed vrij weinig buiten de toetsweken om. Alles deed ik gewoon in de les, en af en toe moest je wel zo'n praktische opdracht inleveren die ik meestal op een zaterdagmiddag er door heen jaagde. Maar is allemaal goed gekomen
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:56:05 #63
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_56230995
Ik heb al jaren niet echt huiswerk gemaakt. Af en toe wanneer een of andere controle aangekondigd werd en verder alleen proefwerken leren, werkt prima.
pi_56231832
wat zijn we toch ook eigenlij kallemaal lui
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 23 januari 2008 @ 02:35:26 #65
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_56241695
Half uur per maand ongeveer.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  FOK!Fotograaf woensdag 23 januari 2008 @ 13:40:49 #66
145146 Andyy
pi_56249236
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik maakt nooit m'n hw. En dit zeg ik helaas niet om stoer te zijn, maar ik blijf echt zitten zo
ik ook niet daarom ging ik van 2 vwo naar 3havo, en doe nu nog steeds niks (behalve in de toetsweken dan) (4havo)
pi_56249904
Het is, als het niveau niet te hoog gegrepen is, volgens mij best mogelijk om niks uit te voeren en toch over te gaan. Als je maar genoeg leert in de SE-week....
Patat Friet
pi_56259259
En ineens ga ik van 3 onvoldoendes naar 5 onvoldoendes . Ik dacht na deze toetsweek haal ik wiskunde op, zodat ik 2 onvoldoendes sta. Maarnee . Wat nu?

Engels en ANW zijn nog makkelijk op te halen, maar wat voel ik me nu kut zeg .
pi_56305697
Denk dat ik wel meer zou kunnen zit nu op 4havo doe het huiswerk vaak pas op het laatste moment als ik de volgende dag toets heb maar dan haal ik meestal wel rond 7/8 Ben ook gewoon te lui.

Had vandaag ook scheikunde toets gister moest ik nog hele hoofdstuk maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')