Tja er zijn ook mensen die VWO makkelijk halen met zo'n instelling.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Resco het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, ik doe echt niks aan huiswerk. Of ik het veleerd ben of wat, ik weet het niet...
Zit nu in havo 5 en ben nu bezig met profielwerkstuk en diverse praktische opdrachten. Daar op scoren moet prima lukken, en tentamens leer ik in hooguit een halfuurtje per tentamen (en dan wel fatsoenlijke cijfers ja![]()
) Ach, ik zeg maar zo: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik had misschien vwo gekund maar daar hebben we hier een woord voor: LUI
Want op het VWO is iedereen hardwerkend en gemotiveerd natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Resco het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, ik doe echt niks aan huiswerk. Of ik het veleerd ben of wat, ik weet het niet...
Zit nu in havo 5 en ben nu bezig met profielwerkstuk en diverse praktische opdrachten. Daar op scoren moet prima lukken, en tentamens leer ik in hooguit een halfuurtje per tentamen (en dan wel fatsoenlijke cijfers ja![]()
) Ach, ik zeg maar zo: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik had misschien vwo gekund maar daar hebben we hier een woord voor: LUI
ik ook nietquote:Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik maakt nooit m'n hw. En dit zeg ik helaas niet om stoer te zijn, maar ik blijf echt zitten zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |