Ik vind ze een beetje eng, met die conehead koppenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:50 schreef tessie het volgende:
Haha ik moet elke keer zo lachen om die rammel-smileys!
Het went, hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 15:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb een topic geopend in OUD![]()
Dat betekent toch wel rammelen voor mij...
Hopelijk gaan we snel ontwennen dan, 'k heb geen zin meer in het wachtenquote:
Ooh dat heeft wel een hoogquote:Op maandag 14 januari 2008 23:16 schreef Asyniur het volgende:
Het woezel en pip gebeuren:
http://www.airmiles.vespr(...)048_1_10000000001820
http://www.airmiles.vespr(...)047_1_10000000001820
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we snel ontwennen dan, 'k heb geen zin meer in het wachten
we zijn pas een maandje samen, kennen elkaar al wel jaren.. En rammelen doe ik ook al wel tijden.. mijn vorige relatie had mijn ex al een zoon.. en wilde echt niet meer. wat dat betreft heeft deze relatie meer mogelijkhedenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:42 schreef leonieke het volgende:
Welkom kaatjejannie![]()
Leuk dat je hier komt meerammelen met ons
![]()
En wat spannend dat jouw schoonzusje hoogzwanger is, zul je direct een baby in de familie hebben. Al wil ik niet instaan voor de gevolgen dat dit zal hebben op jouw eierstokken![]()
![]()
Wel fijn dat jouw nieuwe vriend het allemaal lief en schattig vindt. Hoef je geen trucjes uit te halen om hem overtuigd te krijgen![]()
Hoe lang zijn jullie al samen? En is het feit dat het een nieuwe relatie is de enige reden waarom je nu nog gewoon rammelt?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:12 schreef marit1978 het volgende:
Kaatjejannie, lastig als je allebei zo rammelt !
Wel erg leuk ... zijn jullie al uit de mogelijke namen?
Bij ons ook inderdaadquote:
Ben je een kloon van iemand hier in OUD? *nieuwsgierig is*quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:26 schreef wachtff het volgende:
Wij hebben een jongensnaam in de voorraad. Ik ben normaal een enorme flapuit maar dit heb ik echt voor mij kunnen houden![]()
Voor een meisje moeten we nog maar hard gaan nadenken tegen de tijd dat een kindje zich aandient.
En al die mooie verse babies hier zorgen voor flink wat aardbevingen hier.
Niet onbeleefd hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:43 schreef leonieke het volgende:
En hoe komt het dat je een tweede niet ziet zitten, Sjeen? (ik ken je verhaal helemaal niet, dus als ik een onbeleefde vraag stel, zeg je het maar).
Maar ik kan me echt wel voorstellen dat je dan kunt meerammelen.
Een totaal ander voorbeeld, maar eigenlijk toch hetzelfde. Wij hebben heel lang gezocht achter een bouwgrond/huis. Ik was het op het eind zelfs zo beu want na meer dan 2 jaar zoeken is het leuke er echt wel van af. Vorige week vertelde een collega mij dat ze nu zullen beginnen zoeken en ik voelde al direct terug de kriebels om te helpen (ook maar een tijdje zitten surfen op immoweb daarom) en vindt het super om zo'n proces terug te kunnen volgen (al zou ik het niet nog eens willen meemaken
)
Ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:36 schreef Sjeen het volgende:
Sorry... wist het niet helemaal zeker... ben zelf Z&G topics terug aan het lezen nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |