Hij beslist door zo te twijfelen toch ook voor haar? Waarom zou zij niet voor hem mogen beslissen, maar hij wel voor haar?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
uitmaken.
simpel.
jij wil kinderen, je maakt er ruzie om, je 'dramt' , je praat er met "jan en alleman" over (op dit forum dan, en we kennen je niet eens)... jij wil iets, hij wil ms iets, ms ook wel niets.
jij wil niet wachten, jij wil het nu, dat kan niet dus.
hem onder druk zetten heeft geen zin, dan ga jij iets voor hem beslissen namelijk in feite, iets wat hij (nu nog ) niet wil..
ms wil hij ze niet met jou, niet bewust, maar onbewust, dat kan ook, hè.
Hij beslist helemaal niet voor haar, hij beslist voor zichzelf : geen kids, niet nu.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hij beslist door zo te twijfelen toch ook voor haar? Waarom zou zij niet voor hem mogen beslissen, maar hij wel voor haar?
Ik zou het trouwens uitmaken, desnoods doe ik het dan maar alleen. Zijn er ook zat van...
Zoals je kan lezen staat dat J & A tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:18 schreef Smoezie het volgende:
Milagro zei: ..., je praat er met "jan en alleman" over (op dit forum dan, en we kennen je niet eens)...
Laat ik nou toch steeds gedacht hebben dat dát juist het grote voordeel was van redelijk anoniem zijn op een forum als dit? Dat was juist wat ik fijn vond, er met anderen over kunnen praten zonder dat die mensen uit mijn directe omgeving komen. Net als dat er AA praatgroepen zijn enzo, zeg maar
Tis niet zo dat ik er hier over praat maar thuis niet. Integendeel. Maar ik heb eerlijk geen zin meer om te moeten verdedigen dat ik er hier over praat.
Mijn OUD kloon gaat even lekker in de kast. Hoewel ik het enigszins vervelend vind klinken wat Milagro zegt, zit er ook wel een kern van waarheid in. Ik kan adviezen vragen, maar ik moet het zelf doen.
Mocht het duidelijk zijn geworden hoe het is afgelopen, dan kom ik het melden. Tot die tijd zoek ik het zelf wel uit. En dat is niet dramatisch of aanstellerig bedoeld, maar gewoon nuchter. Ondanks het feit dat er hele lieve dames hier zitten die met de best bedoelde adviezen van de wereld komen, die ik ontzettend waardeerMilagro neem ik verder ook helemaal niets kwalijk, ik kan me er ook niets van aantrekken, maar ik doe het toch. En dat is mijn keuze.
Ik blijf lezen hoor meiden! En misschien meld ik me over een tijdje ook wel weer, kan omslaan als een blad aan een boom![]()
Dat roep ik dus zelf ook haha, krijg ik jongetjes!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:13 schreef jolene het volgende:dat zou ik dus niet durven..wat nou als je alleen maar jongens krijgt
![]()
Die site is echt zoooquote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef bixister het volgende:
haha mevrouwKoRn, je bent wel ECHT erg inderdaad. maar ik snap 't wel hoor! ze hebben er ook zulk mooi spul! ik ben er laatst ook weer gezwicht voor van alles. (en ze hebben me het volledige bedrag teruggestort voor een truitje dat ik zelf kapot heb getrokken bij het passen, erg netjes qua service dus!).
Haha omdat ik dat erg leuk vind, weet eigenlijk geen andere reden.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:49 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me eigenlijk zelf niet voorstellen dat ik al spullen zou kopen vooraleer ik zwanger ben... En eerlijk toegegeven, ik vind het soms zelf wat bizar dat er hier mensen zijn die al vanalles gekocht hebben. Niet slecht bedoeld ofzo, maar ik snap gewoon niet waarom je dat doet...
maar hoe weet je zo zeker dat je dat zult worden? daar durfde ik echt niet zo vanuit te gaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:54 schreef MevrouwKoRn het volgende:
tegen de tijd dat ik zwanger ben
Tuurlijk weet ik niet zeker of ik zwanger kan worden, maar wat ik wel weet is dat er hoe dan ook kindjes zullen gaan komen hier.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:19 schreef bixister het volgende:
[..]
maar hoe weet je zo zeker dat je dat zult worden? daar durfde ik echt niet zo vanuit te gaan.
Dat is ook dé reden waarom ik het niet zou doen (oke, ik heb die pco waardoor ik misschien nog meer twijfel) maar zelfs zonder pco zou ik het volgens mij niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:19 schreef bixister het volgende:
[..]
maar hoe weet je zo zeker dat je dat zult worden? daar durfde ik echt niet zo vanuit te gaan.
Ik ga nu wel effe zoeken, heb het laatst nog weer gelezenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef jolene het volgende:
Ow wie kan er goed zoeken...volgens mij is er toen ook voor mij gependeld...
Ja, dat van 2010 weet ik nog, maar ik had gehoopt dat 2009 er nu ging uitkomen... Ik zou het persoonlijk vreselijk vinden om tot 2010 bezig te moeten zijn, zeker als we in 2008 gaan beginnen...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Leonieke, dat pendelen is destijds gebeurd in meerdere topics hier in OUD, ik heb dus laten pendelen voor me door verschillende OUD-mensen, er waren toen echt 3 topics ofzo vol over pendelen, voor jou was toen 2010 gependeld, ik heb die topics laatst weer nagelezen en zag jou er ook tussen staan!
Jolene, heb je helemaal gelijk in, iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt!
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik weet dat ik erg ben, maar ik kon het niet laten
deze heb ik net besteld (krijg alleen de foto niet geplakt, dus dan maar de link)
http://www.olliewood.nl/product.php?geslacht=gbaby&part=bottom&seizoen=2&id=5329
Ja ik hoop ook dat het niet echt uitkomt bij mij, dat ik dus bijna een jaar bezig moet zijn, maar ach, het is gewoon voor de leuk hoor, ik geloof daar helemaal niet in!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat van 2010 weet ik nog, maar ik had gehoopt dat 2009 er nu ging uitkomen... Ik zou het persoonlijk vreselijk vinden om tot 2010 bezig te moeten zijn, zeker als we in 2008 gaan beginnen...
nee helaas.. gaa tmaar tot maatje 86...quote:Op donderdag 13 december 2007 10:06 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ja ik hoop ook dat het niet echt uitkomt bij mij, dat ik dus bijna een jaar bezig moet zijn, maar ach, het is gewoon voor de leuk hoor, ik geloof daar helemaal niet in!
Vicky, geweldig heKun je Amber daar niet meer inproppen
met een ei misschien?quote:Op maandag 17 december 2007 08:09 schreef leonieke het volgende:
En vandaag foto's in mijn mailbox van het zoontje van mijn collegaZo mooi
![]()
Er zou trouwens een rammelsmiley moeten komen, want ik weet niet hoe ik gerammel nu nog moet uiten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |