Mijn vriend wordt juist heel rustig van blowen, het is zowat het enige wat echt helpt tegen zijn gedachten die 200 km p/u gaan. Ritalin werkt ook wel, maar meer om op 1 ding te concentreren. Wiet helpt hem om echt werkelijk rustiger te worden, dat zn gedachten maar 50 km p/u gaanquote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef melonovy het volgende:
Word je niet paranoide, angstig of depri van het blowen? Uit onderzoeken is namelijk gebleken dat blowen nu niet bepaald goed is voor de gemiddelde AD(H)Der.
Ik ben nu al een poos onder behandeling van de haptonoom (de leer van het voelen) en probeer nu o.a. de energie die nogal in mijn hoofd zit om laag te krijgen, meer in de basis, meer bij mezelf. Ik ben erg makkelijk met het meewaaien met anderen, ik ben niet zo zeer een allemansvriend, maar emotioneel verstrengel ik me wel snel met een ander (ik ben hoog sensitief), terwijl ik het wel wenselijk vind om meer bij mezelf te zijn. Ik kan chagrijnig worden van iemand naast me die chagrijnig is en dat vind ik zo irritant, nu leer ik daar wat beter mee om te gaan, das wel een verademing. Ik vind het echt een verrijking en een super toevoeging in mijn ontwikkeling!
Dat heb ik dus ook, ik kan me meer focussen als ik geblowd heb.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn vriend wordt juist heel rustig van blowen, het is zowat het enige wat echt helpt tegen zijn gedachten die 200 km p/u gaan. Ritalin werkt ook wel, maar meer om op 1 ding te concentreren. Wiet helpt hem om echt werkelijk rustiger te worden, dat zn gedachten maar 50 km p/u gaan![]()
Maarre, als je aanleg hebt klopt het wel dat je van jointjes roken bijv. psychotisch kan worden.
Meer mensen hier last van slaapproblemen?quote:
Ademhalingsoefeningen, oefenen met 'aarden' en vanuit je center voelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef melonovy het volgende:
Word je niet paranoide, angstig of depri van het blowen? Uit onderzoeken is namelijk gebleken dat blowen nu niet bepaald goed is voor de gemiddelde AD(H)Der.
Ik ben nu al een poos onder behandeling van de haptonoom (de leer van het voelen) en probeer nu o.a. de energie die nogal in mijn hoofd zit om laag te krijgen, meer in de basis, meer bij mezelf. Ik ben erg makkelijk met het meewaaien met anderen, ik ben niet zo zeer een allemansvriend, maar emotioneel verstrengel ik me wel snel met een ander (ik ben hoog sensitief), terwijl ik het wel wenselijk vind om meer bij mezelf te zijn. Ik kan chagrijnig worden van iemand naast me die chagrijnig is en dat vind ik zo irritant, nu leer ik daar wat beter mee om te gaan, das wel een verademing. Ik vind het echt een verrijking en een super toevoeging in mijn ontwikkeling!
Mijn vriend heeft Concerta, en drinkt gewoonquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ken het. Ga dan alleen niet liggen piekeren, maar er razen wel 1001 gedachten door mijn hoofd, waardoor ik niet kan slapen. En dan kan ik 's ochtends mijn nest weer niet uitkomen, met alle gevolgen van dien...
Trouwens, ik heb vandaag mijn eerste dosis concerta opgehaald. Ga denk ik morgen beginnen. Maar een vraag; er staat op de verpakking dat ik dan geen alcohol meer mag drinken... Nou houd ik wel van een wijntje 's avonds, of twee, of drie. Niet dat ik een alcoholist ben, maar ik drink wel graag wat.
Iemand ervaring met alcohol en concerta? Kun je echt helemaal niks meer drinken?
Hoop dat er iemand ervaring mee heeft!
Ah! Thanx! Goed om te weten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft Concerta, en drinkt gewoonNiet elke dag, maar gewoon wanneer hij zin heeft zeg maar (in het weekend, af en toe)
Maar goed, het staat er niet voor niets op, dus het is altijd even uitkijken
Je kan naar mijn ervaring prima alcohol bij de medicijnen nemen, ik heb er in ieder geval geen bijwerkingen van. Ook overdag niet, als ik s'ochtends concerta heb ingenomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ken het. Ga dan alleen niet liggen piekeren, maar er razen wel 1001 gedachten door mijn hoofd, waardoor ik niet kan slapen. En dan kan ik 's ochtends mijn nest weer niet uitkomen, met alle gevolgen van dien...
Trouwens, ik heb vandaag mijn eerste dosis concerta opgehaald. Ga denk ik morgen beginnen. Maar een vraag; er staat op de verpakking dat ik dan geen alcohol meer mag drinken... Nou houd ik wel van een wijntje 's avonds, of twee, of drie. Niet dat ik een alcoholist ben, maar ik drink wel graag wat.
Iemand ervaring met alcohol en concerta? Kun je echt helemaal niks meer drinken?
Hoop dat er iemand ervaring mee heeft!
Héél herkenbaar....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:57 schreef tweakdsl het volgende:
:-( Af en toe wil mezelf echt een klap voor mijn kop geven. Ik weet hoe het wel moet maar ik doe het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop