paar handige web sites en adressen:quote:ADHD is de Engelse afkorting van ‘Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder’. In het Nederlands betekent dit ‘Aandachtsstoornis met hyperactiviteit’. Over mensen met ADHD wordt wel gezegd dat bij hen 'de rem ontbreekt': ze vinden het moeilijk hun gedrag en plannen in toom te houden.
Ah, dat had ik vorige weekquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
Alleen ADHD hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En griep op het momentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat houdt dat PDD-NOS in?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef guitarist.nl het volgende:
Zijn d'r nog meer mensen met ADHD èn PDD-NOS??
Weet ik niet precies. Ik heb een stempel gekregen, maar ik heb beide in hele kleine mate.quote:
Heel zwart-wit gesteld: milde, aan autisme verwante, contactstoornissen, die niet te plaatsen zijn in andere aandoeningen binnen het autistisch spectrum.quote:
No offence, maar is het dan niet verstandiger om dat stempel enigzins te relativeren, in plaats van te vragen of anderen hetzelfde hebben? Terwijl je weet dat het bij jou vrij weinig zegt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik heb een stempel gekregen, maar ik heb beide in hele kleine mate.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou denk ik maar eens een arts opzoeken, voordat ik mezelf zo'n diagnose aanpraattequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:42 schreef sunshine het volgende:
Ik zie heel veel links over ADHD, maar niet over ADD (misschien kijk ik er overheen).
Hier eentje dus over ADD: http://www.levente.nl/
Ik heb daar eens goed rondgelezen en eigenlijk heb ik denk ik best wel ADDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga al bijna een jaar naar een psycholoog, dat aanpraten zit dus wel goed denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zou denk ik maar eens een arts opzoeken, voordat ik mezelf zo'n diagnose aanpraatteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ik bedoel was:quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Nah ik geloof die dokters niet helemaal, ze zeiden vroeger allemaal dingen die ik nooit zou kunnen die ik nu wel kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of begrijp ik je post nu een beetje verkeerd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef sunshine het volgende:
[..]
Ik ga al bijna een jaar naar een psycholoog, dat aanpraten zit dus wel goed denk ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De vraag is alleen wat ik heb aan zo'n etiket en of ik officieel getest wil worden.
Ik ben 42, met het IBG heb ik wat dat betreft niets te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah.
Je kan een jaar kwijtschelding krijgen bij de IBGom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AARGHquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:58 schreef Noli. het volgende:
Yoni jij werd toch zo onrustig van die openingspagina van LevenTe?
Moet je eens eVen een kijkje oP deze site nemen.. -> *klik* (klikken voor eigen risicoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kunnen ze het toch verzinnen! 'Welkom op de Nederlandse "ADD/ADHD" pagina' en dan zo'n achtergrond. 'Letterlijk vertaald is ADD - Aandacht Tekort Stoornis' zouden ze dat niet helemaal begrijpen? Ik heb me werkelijk één seconde kunnen concentreren! (en toen ergerde ik me weer aan de achtergrond)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whaha, das echt niet te doen inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:58 schreef Noli. het volgende:
Moet je eens eVen een kijkje oP deze site nemen.. -> *klik* (klikken voor eigen risicoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kunnen ze het toch verzinnen! 'Welkom op de Nederlandse "ADD/ADHD" pagina' en dan zo'n achtergrond. 'Letterlijk vertaald is ADD - Aandacht Tekort Stoornis' zouden ze dat niet helemaal begrijpen? Ik heb me werkelijk één seconde kunnen concentreren! (en toen ergerde ik me weer aan de achtergrond)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ongelooflijk!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:58 schreef Noli. het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop