abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:15:01 #1
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_39072256




Wees hier ongeconcentreerd, onrustig, ongeduldig, chaotisch, vergeetachtig, impulsief en altijd te laat!
quote:
ADHD is de Engelse afkorting van ‘Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder’. In het Nederlands betekent dit ‘Aandachtsstoornis met hyperactiviteit’. Over mensen met ADHD wordt wel gezegd dat bij hen 'de rem ontbreekt': ze vinden het moeilijk hun gedrag en plannen in toom te houden.
paar handige web sites en adressen:

bron


Patiëntenverenigingen
www.balansdigitaal.nl
Balans, de patiëntenvereniging voor ADHD
Hier vindt u veel verwijzingen en recente publicaties over ADHD.

Balans
De Kwinkelier 37-39
3722 AR Bilthoven
Telefoon: 030-225 50 50
Advies- en informatielijn: 0900-202 00 65 (¤ 0.25/min)
ma-, di-, do- en vr-ochtend van 9.00-13.00 uur

www.impulsdigitaal.nl
Vereniging Impuls, voor volwassenen met AD(H)D en aanverwante stoornissen

Impuls
De Kwinkelier 39
3722 AR Bilthoven
Advies- en Informatielijn: 0900-202 00 65 (¤ 0.25/min).
ma t/m vr 9.00-13.00 uur en op do. ook van 18.00-20.00 uur


www.zitstil.be

Centrum 'Zit Stil' is de Belgische organisatie voor kinderen en volwassenen met ADHD

Zit Stil
Centrum 'Zit Stil'
Heistraat 321
2610 Wilrijk
België
Telefoon: 03-830 30 25
Fax: 03-825 20 72

Ervaringsdeskundigen

www.adhd.pagina.nl
Uitgebreide pagina met links over ADHD. Een prima beginpunt voor het zoeken naar informatie over ADHD op het net. Heel veel links naar Nederlandstalige sites over ADHD. Veel voor kinderen met ADHD, maar ook veel voor volwassenen.
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2026
Het prikbord van de adhd.pagina.nl. Op deze site kan men boodschappen van andere volwassenen met ADHD lezen, of zelf boodschappen achterlaten. Er vinden hele discussies plaats op deze site.

www.adhd.nl
De ADHD Stichting
Eendrachtsweg 21
3012 LB Rotterdam

Het doel van de ADHD Stichting is de situatie van kinderen en volwassenen met ADHD te bevorderen i.s.m. andere organisaties op het gebied van ADHD. Dit gebeurt o.a. door het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek, het geven van voorlichting, advies en scholing.

www.hersenstorm.com
Hersenstorm - ADHD bij volwassenen.
Site van 'ervaringsdeskundige' Annemarie van der Gouw.

www.adhdplus.nl
Stichting ADHD+ is de grootste NL/BE-contactsite m.b.t. AD(H)D en aanverwante aandoeningen voor volwassenen, jong volwassenen en kinderen. U vindt er gerichte en recente informatie over ADHD en aanverwante stoornissen (vandaar de plus). Daarnaast zijn er 3 vormen van contact mogelijk voor lotgenoten: een chatroom die voor iedereen vrij toegankelijk is, een gratis internetforum dat inmiddels 2.100 (01-2005) actieve deelnemers in Nederland en Belgie kent, en diverse meetings die door ADHD+ worden georganiseerd.

www.dylanfrancis.nl
Website van de vaste columnist van de Nieuwsbrief voor patiënten van Programma ADHD bij volwassenen.

Lotgenotencontact/chatten/informatie

groups.yahoo.com/group/adhd_in_nederland

www.adhd-cafe.nl

ADHDhebbenwij (msn group)

www.adhdcafe.com

www.adhd-plus.nl

www.adhdxtra.nl

http://www.adhdnews.com kan je ook dat pols bandje kopen :p

medicatie:

www.janssen-cilag.nl





Binnenkort wordt er ook een gezellige chaotische meet georganiseerd, voor meer info en daarover praten, check het meeting topic : ADD / ADHD > chaos en drukte in het café!

vorige topics

ADD / ADHD - deel 2
ADD / ADHD - deel 3
ADD / ADHD - deel 4

[ Bericht 1% gewijzigd door Roeji op 21-06-2006 13:16:35 (typo) ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:18:29 #2
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_39072420
Kan een van de modjes een link naar dit topic toevoegen aan deel 4?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_39072429
*kloenk*
pi_39072543
teeveepee
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_39072596
De OP is groter dan mijn concentratie
Ben heerlijk aan het SOG-gen, zit al vanaf 8.30 op mijn stage en heb werkelijk nog niets nuttigs gedaan
Heb nog maar een week stage en dan vakantie, maarja, dan moet ik de boel wel op tijd afronden

Ik heb mezelf trouwens aangeleerd om altijd op tijd te komen. Dat lukt ook nog Ben meestal 10 minuutjes te vroeg zelfs
Héél af en toe kom ik 5 minuten te laat, maar ik denk dat ik minder te laat kom dan de meeste mensen zónder ADHD.
Het valt wel te leren
pi_39074080
Iemand Dr. Phil gekeken gisteren ?
pi_39074289
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:00 schreef Piepertje het volgende:
Iemand Dr. Phil gekeken gisteren ?
Nee, kijk ik nooit. Iets boeiends?
(ik ben het nooit eens met die man, hij is mij te manipulatief)
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:07:33 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39074366
Vampire Romance O+
pi_39074526
Waarom zit ik er de hele zaterdag avond bij als een zoutzak, terwijl ik adhd en add heb!?!? Ik had wel enige vorm van hyperactiviteit verwacht, maar het bleef uit....zelfs toen ik nuchter was
pi_39074850
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:11 schreef -Muse- het volgende:
Waarom zit ik er de hele zaterdag avond bij als een zoutzak, terwijl ik adhd en add heb!?!? Ik had wel enige vorm van hyperactiviteit verwacht, maar het bleef uit....zelfs toen ik nuchter was
Hoe kan je nou ADD EN ADHD hebben?
Je bent hyperactief of je bent het niet, dat is toch wel te merken denk ik
pi_39077072
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoe kan je nou ADD EN ADHD hebben?
Je bent hyperactief of je bent het niet, dat is toch wel te merken denk ik
De doktor zei dat ik zowel add als adhd had... dus dan ga ik er wel van uit dat het mogenlijk is om het allebei te hebben.

Oh, ik ben nooit hyperactief (springen rennen etc), maar kan ook nooit stilzitten, ik moet altijd ergens mee bezig zijn.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:19:11 #12
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39077193
Ik heb vandaag teveel koffie gedronken. Ik ben mezelf al twee uur lang gek aan het maken
Vampire Romance O+
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:56:39 #13
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_39081024
daar heb ik geen koffie voor nodig Ik word zo al gek genoeg van mezelf. De halve, zo niet de hele, morgen alleen maar zitten internetten. Ik was op zoek naar iets, maar verzandde uiteraard in het downloaden van ladingen software wat ik denk ooit te gaan gebruiken. Maar waarschijnlijk over een half jaar me zit af te vragen wat die troep allemaal is.

Ik heb nog steeds niet gevonden wat ik zocht, maar goed. Uiteindelijk maar weer 10 dingen tegelijk gaan doen. Vervolgens werd ik zo dol van mezelf dat ik maar de kasten en de serverruimte ben gaan opruimen en herindelen. Stond dan wel op mn planning, maar niet voor per direct. Ach ja, een groot deel is al gedaan. De rest volgende week.

Nu ga ik nog een ding doen en dan lekker naar huis. Aftellen tot morgen. D-day
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:32:55 #14
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_39082483
de dokter zegt tegen mij dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar denken WIJ heel anders over.....
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 21 juni 2006 @ 19:10:33 #15
95752 crew  Chell
Kluns
pi_39085881


Ik heb niet zoveel te vertellen effies, maar wil jullie niet kwijt raken
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:26:35 #16
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_39089152
Hee Yoni, geen nieuws is goed nieuws!! Tenminste daar ga ik vanuit.

Trouwens nog een link naar een behandelcentrum.
Behandelaanbod voor ADHD

Ik ga volgende week contact met ze opnemen. Hopelijk kunnen ze me op kort termijn (alhoewel dat wel een utopie zal zijn) helpen.

[ Bericht 71% gewijzigd door Roeji op 21-06-2006 22:00:17 (linkje erbij) ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 21 juni 2006 @ 22:02:53 #17
95752 crew  Chell
Kluns
pi_39092549
Ja best wel eigenlijk Beetje ludduvudduh nog wel af en toe, maar verder gaat het wel goed eigenlijk Heb het erg druk, voornamelijk met leuke dingen doen , dus da's goed

Ik zit sowieso al een poosje redelijk goed tot goed in mijn vel. Mag ook wel, ik heb mijn 7 slechte jaren wel gehad namelijk Maar hier meelezen blijft fijn, dus vandaar maar de verkapte tvp
  woensdag 21 juni 2006 @ 22:39:10 #18
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39093837
Zeg, Roeji. Ik heb er nog eens over gedacht. Is het niet zo dat je weliswaar via een uitzendbureau werkt maar dat er door de regelmaat die je tot nu toe hebt sprake is van een feitelijk dienstverband met het uitzendbureau?
Vampire Romance O+
pi_39117617
ADHD / PDD NOS
PS4 online: micro_nl
  maandag 26 juni 2006 @ 20:17:37 #20
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_39262291
Nou vandaag dan eindelijk het lang verwachte gesprek gehad. Hij wil me dus niet kwijt, wil nog steeds een samenwerking met me aangaan en is tevreden en blij met me. Enige nadeel is dat (volgens hem dus) er veel wrijving zou zijn tussen mij en een andere collega. Oke, ik ben dus lekker adhd 3kwart van de tijd, maar hij weet dat. Ik heb al meerdere keren gezegd dat als ik irriteer of iets verkeerd doe dat ie het moet zeggen. Deed ie dus nooit, ik kreeg het uit de 2e hand te horen van mijn baas. dus dan was het halve verhaal al aangepast/gewijzigd.
Ben nu net nog naar mn collega gegaan en heb hem nogmaals op het hart gedrukt, dat hij naar mijzelf moet komen als er iets is. We hebben een goed gesprek gehad en een paar dingen afgesproken en ik heb me opgesteld zoals hij zich normaal ook opstelt naar mij toe. HIj begreep de hint geloof ik wel
Donderdag hebben we met zn 3-en onze wekelijkse vergadering en dan zien we verder.

Ik vind het alleen heel raar, alles is min of meer goedgekomen, maar toch heb ik er geen goed gevoel bij. Geen jubelstemming en vrolijkheid enzo. Waardoor komt dat?

Ik heb overigens ook bij mn baas aangegeven dat ik er op dit moment compleet doorheen zit. Daar werd niet 1-2-3 iets over gezegd, maar naar verloop van het gesprek merkte ik dat het met hem dus ook niet echt lekker gaat. Ik ga het nu even aankijken de komende paar dagen hoe het gaat en dan ga ik kijken wat ik verder ga doen. Misschien nog een gesprek aangaan, misschien niet. Ik weet het niet.

Voor de rest gaat t verder nog steeds klote. Maar goed, dat zij zo.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_39269443
Morgen soort van date
't blijft moeilijk verhaal van alles enzo, maarja kzie wel...

Hoest met jullie ??
Ow ik moet me weer ff inlezen zie ik, doe ik morgen ff,
of nee, overmorgen!!
morgen na de 'date' naar TooL
PS4 online: micro_nl
pi_39275283
Vandaag eindgesprek van mijn stage
Geen zin in, waarschijnlijk haal ik het wel, maar ik heb zo'n vervelende begeleidster (niet mijn praktijkbegeleidster, maar die vanuit school)
Ze mag me niet, ze heeft me dit jaar precies drie keer gezien en zíj moet mij een cijfer geven...
pi_39275480
Succes Freecell

En Roeij, Ik snap het wel, dat je er wel een raar gevoel van hebt net alsof het niet kan dat alles kan kloppen!
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:22:11 #24
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_39276851
Freecell veel succes!!!

@guitarist.nl: ik weet niet waarom het is. Misschien omdat mn vertrouwen in hem ernstig geschaad is. Misschien omdat ik er zelf doorheen zit op dit moment. Of omdat ik weet dat, zodra er iets goed gaat en ik me blij maak. Er vrijwel meteen een eind aangemaakt word doordat er dan wel weer iets gebeurd waardoor me de grond onder mn voeten uit wordt geveegd.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_39282165
7,5 op mijn stage en de verslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')