TIEN TV WEBSITE SYSTEEMCHECKquote:
Eens kijken of ze een ton boete kan opbrengen? Of is dat niet een regel voor haar?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke lult veel maar zegt eigenlijk niks, erg vermoeiend. Ik kan me voorstellen dat Huub daar stapelgek van wordt, vooral dat nooit toegeven van wat voor fout dan ook door Lieke.
Wat speelt Lieke nu weer voor spelletje? Ze laat haar post open en bloot achter bij Zeur in de Private.
Hoopt ze dat Zeur haar brieven gaat lezen en ze haar zo kan terugpakken?
Huub zal niet zo doen omdat hij niet zo in elkaar zit. Lieke kan zo doen omdat ze zo in elkaar zit.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eens kijken of ze een ton boete kan opbrengen? Of is dat niet een regel voor haar?![]()
Even een vraagje, wat nu als Huub hetzelfde gaat doen tegen Lieke, ben je dan ook zo boos op hem?
Het is een spel, Lieke speelt het op het moment wel slim, niet erg aardig maar wel slim.
Wat een onzin weer.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:58 schreef neehe het volgende:
Huub kan met twee dingen niet omgaan en dat zijn drank en vrouwen.
Als Lieke wil heeft ze Huub er zo uit, gewoon voor hem gaan staan en hem met alles tegenspreken
dan flipt hij vanzelf en slaat haar, weg Huubje.
Die gifkikker wil nu eenmaal altijd gelijk krijgen en duld geen tegenspraak.
Helaas, het is niet mogelijk om Lieke uit de streams te filterenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:57 schreef Yasminn het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Kijk hier [DGK] Vraag het een Streamer eens, je kunt er ook een vraag stellen.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:01 schreef Yasminn het volgende:
[..]
TIEN TV WEBSITE SYSTEEMCHECK
Om sommige Livestreams op De Tien TV website te kunnen bekijken heb je een update voor Windows Media Player nodig.
Gebruik de link hieronder om de update op te halen en te installeren.
> Download de update
Hoe kan ik dit downloaden? Want ik kan sinds kort niet meer streamen. (Ik heb een nieuwe computer)
Weet jij misschien wat meer hierover?
Give that man a cigarquote:Op maandag 14 januari 2008 16:54 schreef Varen het volgende:
Luc noemt Quintin clinton
Tsjonge jonge, is er nu niemand buiten Huub die tv kan maken? Laat Brian dit varkentje eens wassen, heeft ie wat te doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:06 schreef Marieke_B het volgende:
Huub vindt dit lachen en probeert Selene en het dansmeisje bij elkaar te krijgen..' hij houdt van ruzie' .
Als je op deze link klikt http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?id=26298&format=3quote:Op maandag 14 januari 2008 17:01 schreef Yasminn het volgende:
[..]
TIEN TV WEBSITE SYSTEEMCHECK
Om sommige Livestreams op De Tien TV website te kunnen bekijken heb je een update voor Windows Media Player nodig.
Gebruik de link hieronder om de update op te halen en te installeren.
> Download de update
Hoe kan ik dit downloaden? Want ik kan sinds kort niet meer streamen. (Ik heb een nieuwe computer)
Weet jij misschien wat meer hierover?
Ik kan me niet voorstellen dat er echt is bedreigd. Dat zal Selenes versie van het verhaal wel zijn. Dat profiteren klinkt mij daarnaast niet als totaal onwaarschijnlijk in de oren.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:06 schreef Marieke_B het volgende:
Het dansmeisje dat ruzie heeft met Selene is in het huis..
Het meisje zou Selene bedreigd hebben. Het meisje zou over Selene gezegd hebben dat ze tijdens het uitgaan alleen maar profiteert van mannen en zich laat trakteren..
Huub vindt dit lachen en probeert Selene en het dansmeisje bij elkaar te krijgen..' hij houdt van ruzie' .
mmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
'De Gouden Kooi stopt voor het EK 2008'
Voor het ek gaat de stekker er uit.
quote:
[COS #1961] Waar de kooi stoptquote:Op maandag 14 januari 2008 17:10 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmm
was ik niet degene die dit in 1 van mijn eerste replies hier schreef en toen volledig werd afgeplast ?
Nee, waarom heeft hij dan een alcoholverbod ?quote:
En Zeur zou Naad weer bedreigd hebben, gaat lekker daar. Het is net of Zdngmw weer terug is, toen vlogen de bedreigingen ook door dat hok.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er echt is bedreigd. Dat zal Selenes versie van het verhaal wel zijn. Dat profiteren klinkt mij daarnaast niet als totaal onwaarschijnlijk in de oren.
Ook weer onzin.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:17 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, waarom heeft hij dan een alcoholverbod ?![]()
Zeker omdat hij zo goed met drank kan omgaan.![]()
Wat nou onzin.
*pakt headsetquote:Op maandag 14 januari 2008 17:21 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda gaat het dansmeisje zo met Selene praten.
Ontaarde poezenmoeder!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
*pakt headset
(mn schatjes moeten nog maar even in een vieze bak plassen)
Verdommequote:Op maandag 14 januari 2008 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helaas, het is niet mogelijk om Lieke uit de streams te filteren
Als je met onzin komt en er later 1 ding uithaalt vind ik dat zwak.quote:
DGK_REDACTIE leest hier mee. Je ziet aan zijn kop en het gapen dat hij net wakker is.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:30 schreef T-lex het volgende:
Huh..brian zit in de chill met Selene.
Dit Schreef ik :quote:Op maandag 14 januari 2008 17:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je met onzin komt en er later 1 ding uithaalt vind ik dat zwak.
Die onzin post doorvoor vergeet je dan maar voor het gemak.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:33 schreef neehe het volgende:
[..]
Dit Schreef ik :
Nee, waarom heeft hij dan een alcoholverbod ?![]()
Zeker omdat hij zo goed met drank kan omgaan.![]()
Wat nou onzin.
Misschien kan HiDiHo iets verzinnen?quote:
Speciaal voor jou nog een keer.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Die onzin post doorvoor vergeet je dan maar voor het gemak.
Werken voor je geld, lui zeikmormelquote:Op maandag 14 januari 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
Selene: Huub probeert nou weer tv te maken omdat dat meisje hier is. [ ] Ik heb er geen zin in, ik heb er geen behoefte aan.
Dat zegt ze dan verkeerd. Amanda zei dat Zeur zelf met het dansmeisje wil praten, waarop Huub zei: Mooooi, dan hoef ik niks te doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
Selene: Huub probeert nou weer tv te maken omdat dat meisje hier is. [ ] Ik heb er geen zin in, ik heb er geen behoefte aan.
Blijft onzin... voor de duidelijkheid... Huub heeft een alcoholverbod.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:37 schreef neehe het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer.
Op maandag 14 januari 2008 16:58 schreef neehe het volgende:
Huub kan met twee dingen niet omgaan en dat zijn drank en vrouwen.
Als Lieke wil heeft ze Huub er zo uit, gewoon voor hem gaan staan en hem met alles tegenspreken
dan flipt hij vanzelf en slaat haar, weg Huubje.
Die gifkikker wil nu eenmaal altijd gelijk krijgen en duld geen tegenspraak.
Niks onzin.
Ach dat gebeurt hier niet met Lieke ?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijft onzin... voor de duidelijkheid... Huub heeft een alcoholverbod.
Ik begrijp je doel wel.... Huub zoveel mogelijk zwart maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |