Mischien heeft die RAT daar ook wel verstand van.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:39 schreef Varen het volgende:
Brian: arme beest is 16 keer genaaid
[ afbeelding ]
Arme Dilana.quote:
Da's mooi, dan is DGK hopelijk afgelopen en hoeven wij daar niet van mee te genieten.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:37 schreef T-lex het volgende:
Dit weekend versprak Dianta zich ook over het feit dat er een "DJ-Gig" gepland staat voor Brian in Maart.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's mooi, dan is DGK hopelijk afgelopen en hoeven wij daar niet van mee te genieten.
Ja maar eigenlijk kan dat ook niet. Want dan zou ze hier gewoon mee wegkomen. Ik begrjp wel dat ie doorgaat. Al heb je wel gelijk het lijkt Huub meer te frustreren dan Lieke. Ik moet er niet aan denken dat Lieek die totaal niets van zichzelf heeft laten zien zou winnen. Net als Brian en in mindere mate Jaap. Na Huub gun ik het steeds meer Amanda.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk. Anderzijds vraag ik me af wanneer Huub het nou eindelijk eens een keer opgeeft. Laat barsten, dat mens.
Ik heb het gelezen, thanx.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef kahaarin het volgende:
'De Gouden Kooi stopt voor het EK 2008'
Voor het ek gaat de stekker er uit.
100% spel... je ziet niets van haar.... Ik heb zelden een echt goed gesprek gezien waar Lieke bij betrokken was.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:36 schreef Katewalker het volgende:
Opvallend het verschil hoe Lieke over Huub tegen Claire praat (nogal mild) tegen Jaap ( al wat harder) en tegen Brian of Amanda ( ronduit slecht)
Zij past zelfs de vorm van haar mening aan afhankelijk van wie haar toehoorder is...ze is dus voorzichtig..dus speltechnisch fanatiek...niks persoonlijke zaken zijn belangrijker..bij haar staat het spel ook op 1....zeker weten..
Begrijpen doe ik het ook wel, maar anderzijds is hij wel een erg stugge volhouder. Hij heeft in al deze weken geen millimeter gekregen, wanneer neemt zijn verstand het eindelijk eens overquote:Op maandag 14 januari 2008 16:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk kan dat ook niet. Want dan zou ze hier gewoon mee wegkomen. Ik begrjp wel dat ie doorgaat. Al heb je wel gelijk het lijkt Huub meer te frustreren dan Lieke. Ik moet er niet aan denken dat Lieek die totaal niets van zichzelf heeft laten zien zou winnen. Net als Brian en in mindere mate Jaap. Na Huub gun ik het steeds meer Amanda.
Dat is een uitspraak van ome Fons, en ome Fons lult wel vaker uit zijn nekquote:Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
'De Gouden Kooi stopt voor het EK 2008'
Voor het ek gaat de stekker er uit.
Ik kon het ook niet verstaan, alleen het gerammel van Amanda kwam goed doorquote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, thanx.![]()
Waarom staat de audio niet op LL en Claire?
Amanda is niet sterk....als Amanda dat geweest was had ze het nooit gepikt wat Brian haar in die douche geflikt heeft...nooit niet...het is zelfs zo erg dat ze het volstrekt vergeet ...hoe triest is dat...quote:Op maandag 14 januari 2008 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Koppig zijn en oogkleppen omtrent jezelf dragen noem ik niet sterk. Ik weet wat je bedoelt want ik ben ook sterk, maar wat Lieke doet is heel iets anders. Als je het zo stelt, is Amanda nog veel sterker.
Dat is waar, misschien wil hij zo de kijkcijfers nog even opkrikken, een melding dat het gaat stoppen kan best kijkers gaan genereren.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak van ome Fons, en ome Fons lult wel vaker uit zijn nek
Jaap zal een probleem worden voor Huub. Huub kan beter dekking zoeken bij Claire en Jaap laten vallen. Hij lijkt mee te gaan in die vieze spelletjes van Lieke. Dat vind ik ook een probleem van Lieke, zij strijdt niet met open vizier.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijpen doe ik het ook wel, maar anderzijds is hij wel een erg stugge volhouder. Hij heeft in al deze weken geen millimeter gekregen, wanneer neemt zijn verstand het eindelijk eens over![]()
Ik gun het de mensen die hard werken. Na Huub dus toch altijd nog wel Jaap, en Lieke niet langer want die hangt net zo rond als Brian en Amanda (eigen dingetjes doen).
nou je het zegt... da's waar!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:36 schreef Katewalker het volgende:
Opvallend het verschil hoe Lieke over Huub tegen Claire praat (nogal mild) tegen Jaap ( al wat harder) en tegen Brian of Amanda ( ronduit slecht)
Zij past zelfs de vorm van haar mening aan afhankelijk van wie haar toehoorder is...ze is dus voorzichtig..dus speltechnisch fanatiek...niks persoonlijke zaken zijn belangrijker..bij haar staat het spel ook op 1....zeker weten..
Lieke lult veel maar zegt eigenlijk niks, erg vermoeiend. Ik kan me voorstellen dat Huub daar stapelgek van wordt, vooral dat nooit toegeven van wat voor fout dan ook door Lieke.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
100% spel... je ziet niets van haar.... Ik heb zelden een echt goed gesprek gezien waar Lieke bij betrokken was.
Waarmee?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:57 schreef Yasminn het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |