Brian helpen met het opnemen van een CD, leuk hè? Eindelijk een verhaallijn voor hem, buiten het neuken van Amanda om.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:24 schreef Disana het volgende:
Nu het weer rustig is... wat doet Luc daar nou weer?
Huub zal Jaap niet loslaten omgekeerd zal ie Huub wegstemmen als ie niet meer van Huub kan profiteren. Je ziet aan alles dat Lieke Huub's plaats inneemt. Jaap was altijd tegen Lieke maar die heeft ze ondertussen al helemaal ingepakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zal Jaap niet loslaten en vice versa. Ik ben het met je eens dat Jaap geen teamspeler is maar dat is nu eenmaal zijn script.
Ik maak me weer veel te druk om dit toneelstuk.
Dan maar een WC pot graag.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:27 schreef Starlie het volgende:
FEBO pleur om met die dubbel lul en zeurlene beelden..! Camera's op iets anders graag!
Oh, ik dacht al dat er geen reden was. Verhaallijn? Het zal nauwelijks bruikbare beelden opleveren.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian helpen met het opnemen van een CD, leuk hè? Eindelijk een verhaallijn voor hem, buiten het neuken van Amanda om.
Brian heeft vrijdag met Luc afgesproken dat Luc hem ging helpen met zijn muziek en blijkbaar hebben ze in het hokje gedacht, dat hij dan maar weer als gastspeler moest komen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:30 schreef Disana het volgende:
Niemand weet dus waarom Luc er weer is (het stond ook niet in de OP). Hij komt dus gewoon wat rondhangen en ons streamers in de weg zitten.
Hoe doet ze dat? "Brian heeft me niet begrepen" zoiets? zou haar staanquote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs Brian zegt dat dat zo is. In de limo heeft ze Huub alleen maar zwart gemaakt madame blijft ontkennen.
Ja, ergerlijk. Anderzijds vraag ik me af wanneer Huub het nou eindelijk eens een keer opgeeft. Laat barsten, dat mens.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:31 schreef akveor het volgende:
Wat mij voornamelijk opvalt in de discussie tussen Huub en Lieke is dat Huub er redelijk open in gaat maar Lieek een enorme muut om haar heen heeft en alleen haar gelijk wil zien.
Zo denken wij ook over het neuken van Brian en Amanda maar de FEBO denkt daar blijkbaar anders over.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat er geen reden was. Verhaallijn? Het zal nauwelijks bruikbare beelden opleveren.
Want elke dag neuken is nu eenmaal het bewijs van een perfecte relatie.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Elke neukpartij is te zien op de streams.
Kan ze de boel niet openkrabbenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:34 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet waarom Dilana een kap om moet, ze heeft toch een snee in een oortje?
Over verhaallijntjes gesproken..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian helpen met het opnemen van een CD, leuk hè? Eindelijk een verhaallijn voor hem, buiten het neuken van Amanda om.
Wat zeur betreft heb je gelijk, maar blijkbaar voegt ze volgens de febo wat toe, ik hoop nog steeds op een beetje heibel in kamp Kubats vanwege de bezitterigheid van Selene naar Amanda toe.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire in de hoek van Jaap en Huub, daar hoop ik op. Zeur is een gastspeler die goed kan stoken maar geen miljonair.
Ik wacht af wat het nieuwe script gaat worden na de PoPo.
Of ze heeft gewoon een goed gevoel voor wat een ander wil horen. Zo hou je mensen te vriend.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:36 schreef Katewalker het volgende:
Opvallend het verschil hoe Lieke over Huub tegen Claire praat (nogal mild) tegen Jaap ( al wat harder) en tegen Brian of Amanda ( ronduit slecht)
Zij past zelfs de vorm van haar mening aan afhankelijk van wie haar toehoorder is...ze is dus voorzichtig..dus speltechnisch fanatiek...niks persoonlijke zaken zijn belangrijker..bij haar staat het spel ook op 1....zeker weten..
Dus toch, sneu voor het beest, ik vind het er zo zielig uit zien en volgens mij best lastig met eten.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:34 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet waarom Dilana een kap om moet, ze heeft toch een snee in een oortje?
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:39 schreef Varen het volgende:
Brian: arme beest is 16 keer genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |