Ze steunt huub in alles...huub graaft zijn eigen graf als hij met nadia gaat zoenen want die luist hem erin...dat heeft nadia allang met dennix afgesproken...als ik huub was zou ik eens wat meer naar lieke luisteren want die wil veel meer tot de aanval overgaan richting dennix....huub loopt gewoon vele schaakzetten achter en is niet meer oplettend genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef wolferl het volgende:
Lieke is arrogant, ze neukt zichzelf de villa in en laat Huub nu keihard vallen.
Neen, Heer APK.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef APK het volgende:
Intrigerende variatie op een TT-traditie, maar gelukkig wel met spelfout.![]()
Nee maar Huub gaat ook niet zoenen voor zijn plezier met Nadia, doet ie ook enkel om Denniks gek te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.
hoe kan Huub nou weten, wat Nada van plan is.... ook Lieke weet dat niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
Ze steunt huub in alles...huub graaft zijn eigen graf als hij met nadia gaat zoenen want die luist hem erin...dat heeft nadia allang met dennix afgesproken...als ik huub was zou ik eens wat meer naar lieke luisteren want die wil veel meer tot de aanval overgaan richting dennix....huub loopt gewoon vele schaakzetten achter en is niet meer oplettend genoeg
vriend van me werkt bij rtlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
En dat weet je... hoe?
Nee, uit z'n kop leren. Hij moet hem morgen opzeggen bij de meester.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:51 schreef HenrySpencer het volgende:
Wacht.. zie ik dit goed.. Is Brian nu een sudoku aan het LEZEN?![]()
Doe dan: "War in the cage over"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen, Heer APK.
Dat is Engels.
"Oorlog" de kooi stopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |