Ze steunt huub in alles...huub graaft zijn eigen graf als hij met nadia gaat zoenen want die luist hem erin...dat heeft nadia allang met dennix afgesproken...als ik huub was zou ik eens wat meer naar lieke luisteren want die wil veel meer tot de aanval overgaan richting dennix....huub loopt gewoon vele schaakzetten achter en is niet meer oplettend genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef wolferl het volgende:
Lieke is arrogant, ze neukt zichzelf de villa in en laat Huub nu keihard vallen.
Neen, Heer APK.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef APK het volgende:
Intrigerende variatie op een TT-traditie, maar gelukkig wel met spelfout.![]()
Nee maar Huub gaat ook niet zoenen voor zijn plezier met Nadia, doet ie ook enkel om Denniks gek te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.
hoe kan Huub nou weten, wat Nada van plan is.... ook Lieke weet dat niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
Ze steunt huub in alles...huub graaft zijn eigen graf als hij met nadia gaat zoenen want die luist hem erin...dat heeft nadia allang met dennix afgesproken...als ik huub was zou ik eens wat meer naar lieke luisteren want die wil veel meer tot de aanval overgaan richting dennix....huub loopt gewoon vele schaakzetten achter en is niet meer oplettend genoeg
vriend van me werkt bij rtlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
En dat weet je... hoe?
Nee, uit z'n kop leren. Hij moet hem morgen opzeggen bij de meester.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:51 schreef HenrySpencer het volgende:
Wacht.. zie ik dit goed.. Is Brian nu een sudoku aan het LEZEN?![]()
Doe dan: "War in the cage over"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen, Heer APK.
Dat is Engels.
"Oorlog" de kooi stopt.![]()
Droomscenario!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub laat Lieke los en dan wordt vervolgens ook Huub eruit gestemd.
Daar zat ik hem laatst ook al mee te vergelijken met mezelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
Kramer doet nog maar eens een sudoku.
stroom uitgevallen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef farscapevr6 het volgende:
sorry voor de taalfoutjes her en der
typ in t donker
nou, vertelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vriend van me werkt bij rtl
hij heeft veel verteld
onder andere dat t een groter spel is dan wij denken
En dat noem jij nieuws?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef farscapevr6 het volgende:
onder andere dat t een groter spel is dan wij denken en uiteraard dat de borg BS is
Wat betekend BS ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij heeft veel verteld
leuke dingen zitten ertussen
onder andere dat t een groter spel is dan wij denken en uiteraard dat de borg BS is
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Daar zat ik hem laatst ook al mee te vergelijken_O-
Ach onze natas is er gelukkig mee...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De zwelling in haar borsten van net na de operatie is verdwenen. Tepels wijzen net als voorheen richting grond. Het zijn nu gevulde theezakjes geworden. Gelukkig is Dr. Klaban een knoeierd![]()
Ik ben benieuwd of je vriend het bij het rechte eind heeft qua duur; het lijkt er momenteel op dat men er zo snel mogelijk vanaf wil.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij heeft veel verteld
leuke dingen zitten ertussen
oja mocht iemand van de redactie lezen ...................
deze mop vertelde fonsie tijdens de vergadering;
er komt een nieuw sprotprogramma, gepresenteerd door humberto tan en de vrouw van richard krayicek
BLACK@DEKKER
Mooie tieten zei je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:57 schreef ub40_bboy het volgende:
De enige met mooie tieten in de kooi is amanda.
Wat is die linkertiet toch naar de klote zeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De zwelling in haar borsten van net na de operatie is verdwenen. Tepels wijzen net als voorheen richting grond. Het zijn nu gevulde theezakjes geworden. Gelukkig is Dr. Klaban een knoeierd![]()
tja...lieke voelt dat intuitief aan...maar ja,huub luistert niet....Lieke heeft veel meer haar ogen en oren open dan huub,in plaats van dat hij er gebruik van maakt gaat hij er tegen inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
hoe kan Huub nou weten, wat Nada van plan is.... ook Lieke weet dat niet.
Hoop dat het weer goed komt tussen hun twee, maar ze zijn allebei zulke stijfkoppen.
Die van Lieke zijn wel lekker strak hoor..............quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:57 schreef ub40_bboy het volgende:
De enige met mooie tieten in de kooi is amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |