NIet mee gaan doen APK! rest is een aantal.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:30 schreef APK het volgende:
En Huub heeft zoals altijd weer de grootste lol terwijl de rest van de bewoners alleen maar met tactiek bezig zijn.![]()
Lijkt mij meer iets voor een Dennis topic, ipv in een vluchtige COS.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:33 schreef wolferl het volgende:
Mijn visie op Denniks eeuwige zieke jacht op Huub.
Denniks is een gozer van 25, erg ijdel.
Het woord ijdel is erg belangrijk, aangezien ijdel diverse betekenissen heeft gaan we ze allemaal behandelen en ontleden. Wat maakt Denniks zo ijdel. Ten eerste heeft hij obsessieve drang naar lichaams en gezichts perfectie. Dus pronkziek zijn en pronkzuchtig. Zijn drang naar perfectie is niet gezond meer, hij loopt de hele dag aan zijn wenkbrauwen te friemelen om ze recht te krijgen. En kom op welke normale vent doet dat nou, wat kunnen mijn wenkbrauwen nou schelen. Ook dat gepluk en gefrunnik aan zijn haar, elk haartje moet juist zo zitten zoals het altijd zit. Oké je haar doen is 1, maar obsessief je haar in elke spiegel recht trekken is ziek. Dan hebben we uiterlijke ingenomenheid, hij doet niet alleen alsof hij de knapste man van het universum is, hij denkt dat ook. Dan springen we naar verwaandheid, ook wel arrogantie genoemd. Hij vind en zegt dat Huub zo arrogant is. Maar voor iemand die alleen maar lucht produceert vind ik hem een zwaar irritant en arrogant snotjoch. Ik kan direct aan de gezichtsuitdrukking van een mens al zien of diegene arrogant is. Denniks heeft typisch zo’n arrogantie over zich heen. Hij denkt dat ie alles is, en dat iedereen hem steunt. Misplaatste arrogantie noem ik dat. Nietigheid, vergankelijkheid, hij lult mensen suf met zijn eerder genoemde arrogantie en pronkzucht dat hij tegelijkertijd nietig is. Hij heeft het 24/7 over Huub, en soms voor de afwisseling over Lieke. Waarom, als hij zegt dat ie niet bang is voor Huub, waarom heeft ie het dan elke seconde over Huub. Het is dat we geen gedachtes kunnen lezen, want dan nog zou die over Huub denken. Dat maakt hem weer arrogant en nietig tegelijk. Ook komt meneer steeds met feiten, die volgens hem zo inslaan als een bom.
Ahum, dat is dus onbetekenend dus niet gefundeerde feiten. Hij heeft geen enkel feit, alles wat hij vertelt is fictie, over de populariteit’s poll’s, over die man die hij tegen kwam in de PC Hooftstraat, en ook zijn detective onderzoeken voordat hij de villa inging. Alles is nep. Deze man heeft geen feiten, kortom Denniks is ijdel in alle soorten vormen, alles aan deze gozer is nep.
vraag me af wat voor lelijk dier jezelf bent....een kwal misschien?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind Lieke al een lelijke schele geit vanaf minuut uno dat ze de kooi in kwam.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:34 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik heb echt zo gelachen toen jij op de radio was.....
Post het maar, ik moest effe me frustratie kwijt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij meer iets voor een Dennis topic, ipv in een vluchtige COS.
Ik zit nog in mijn Ali B-mode, had nooit gedacht dat Nadia's moeder mij zou geloven toen ik belde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:35 schreef voyeur het volgende:
NIet mee gaan doen APK! rest is een aantal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn Ali B-mode, had nooit gedacht dat Nadia's moeder mij zou geloven toen ik belde.
Dat begrijp ik. Vandaag was er tenminste IETS meer aan de hand dan de afgelopen week; maar veel ervan is herhaling: zelfde karakters, zelfde discussies.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]Allen Fok lezen werkt wat minder op mijn zenuwen, ik ergerde me gewoon te erg aan bepaalde bewoners in het huis. En daarbij het feit dat het zo achteruit is gegaan de laatste dagen. Zodra het weer wat spannender en leuker allemaal wordt, ga ik er weer voor. Een tijdelijke pauze is ff genoodzaakt.
Oeh, ze noemt me een kwal, wat erg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:36 schreef riri het volgende:
[..]
vraag me af wat voor lelijk dier jezelf bent....een kwal misschien?
Als je toch mensen met dieren aan het vergelijken bent....
owwwwwww was jij dat.....???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn Ali B-mode, had nooit gedacht dat Nadia's moeder mij zou geloven toen ik belde.
Een kontverkleining kan ook geen kwaadquote:
Ze wil niet dat Huub Nadia gaat zoenen om Denniks te treiteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:39 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom zeikt Lieke zo?
Moeders trapte er vol in, maar nu word je betiteld als een van de lokale hangjongeren. Fluks over op de Ali A-mode dan maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:39 schreef wolferl het volgende:
Lieke is een hypcriet.
Wie lag er nou met Brian te zoenen, wie heeft diverse keren met amanda gevreeen.
Juist Lieke.
Ik heb wel eens gelezen dat bij 30C of hoger het grootste aantal moorden wordt gepleegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:39 schreef Hanekrooi het volgende:
Het wordt echt tijd dat het 30 graden plus wordt
Ze lijken allemaal wel in een soort herfstdip te zitten, en dat in juli.
oh ja, net als het zoenen met snolliequote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.
Doe ik ook..wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef farceman het volgende:
Nadia deoot nog voordat ze gaat slapen?!!!!!
Oververhitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat bij 30C of hoger het grootste aantal moorden wordt gepleegd.
"It's the heat, it's driving people crazy.![]()
Daar is het wachten dan opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat bij 30C of hoger het grootste aantal moorden wordt gepleegd.
"It's the heat, it's driving people crazy.![]()
Ja ik las het op me werk. Zag net dat filmpje van Karima, erg leuke dame om te zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Vandaag was er tenminste IETS meer aan de hand dan de afgelopen week; maar veel ervan is herhaling: zelfde karakters, zelfde discussies.
ik snap er nix van.... Ik snap haar momenteel helemaal niet... Huub is juist de laatste paar weken, hardstikke lief voor der...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:39 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom zeikt Lieke zo?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ik heb een aardig nuewtje
zal ik ff wachten tot een nieuwe cos?
Ligt eraan, is het besmettelijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef farscapevr6 het volgende:
Het zou nog kunnen... Of anders open jij de nieuwequote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef farscapevr6 het volgende:
vind dr wel wat weghebben van vicky leandrosquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik las het op me werk. Zag net dat filmpje van Karima, erg leuke dame om te zien.
Nee maar Huub gaat ook niet zoenen voor zijn plezier met Nadia, doet ie ook enkel om Denniks gek te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.
Mohammed Bquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef farscapevr6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |