Mijn visie op Denniks eeuwige zieke jacht op Huub.
Denniks is een gozer van 25, erg ijdel.
Het woord ijdel is erg belangrijk, aangezien ijdel diverse betekenissen heeft gaan we ze allemaal behandelen en ontleden. Wat maakt Denniks zo ijdel. Ten eerste heeft hij obsessieve drang naar lichaams en gezichts perfectie. Dus pronkziek zijn en pronkzuchtig. Zijn drang naar perfectie is niet gezond meer, hij loopt de hele dag aan zijn wenkbrauwen te friemelen om ze recht te krijgen. En kom op welke normale vent doet dat nou, wat kunnen mijn wenkbrauwen nou schelen. Ook dat gepluk en gefrunnik aan zijn haar, elk haartje moet juist zo zitten zoals het altijd zit. Oké je haar doen is 1, maar obsessief je haar in elke spiegel recht trekken is ziek. Dan hebben we uiterlijke ingenomenheid, hij doet niet alleen alsof hij de knapste man van het universum is, hij denkt dat ook. Dan springen we naar verwaandheid, ook wel arrogantie genoemd. Hij vind en zegt dat Huub zo arrogant is. Maar voor iemand die alleen maar lucht produceert vind ik hem een zwaar irritant en arrogant snotjoch. Ik kan direct aan de gezichtsuitdrukking van een mens al zien of diegene arrogant is. Denniks heeft typisch zo’n arrogantie over zich heen. Hij denkt dat ie alles is, en dat iedereen hem steunt. Misplaatste arrogantie noem ik dat. Nietigheid, vergankelijkheid, hij lult mensen suf met zijn eerder genoemde arrogantie en pronkzucht dat hij tegelijkertijd nietig is. Hij heeft het 24/7 over Huub, en soms voor de afwisseling over Lieke. Waarom, als hij zegt dat ie niet bang is voor Huub, waarom heeft ie het dan elke seconde over Huub. Het is dat we geen gedachtes kunnen lezen, want dan nog zou die over Huub denken. Dat maakt hem weer arrogant en nietig tegelijk. Ook komt meneer steeds met feiten, die volgens hem zo inslaan als een bom.
Ahum, dat is dus onbetekenend dus niet gefundeerde feiten. Hij heeft geen enkel feit, alles wat hij vertelt is fictie, over de populariteit’s poll’s, over die man die hij tegen kwam in de PC Hooftstraat, en ook zijn detective onderzoeken voordat hij de villa inging. Alles is nep. Deze man heeft geen feiten, kortom Denniks is ijdel in alle soorten vormen, alles aan deze gozer is nep.