Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:39 schreef wolferl het volgende:
Lieke is een hypcriet.
Wie lag er nou met Brian te zoenen, wie heeft diverse keren met amanda gevreeen.
Juist Lieke.
Ik heb wel eens gelezen dat bij 30C of hoger het grootste aantal moorden wordt gepleegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:39 schreef Hanekrooi het volgende:
Het wordt echt tijd dat het 30 graden plus wordt
Ze lijken allemaal wel in een soort herfstdip te zitten, en dat in juli.
oh ja, net als het zoenen met snolliequote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.
Doe ik ook..wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef farceman het volgende:
Nadia deoot nog voordat ze gaat slapen?!!!!!
Oververhitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat bij 30C of hoger het grootste aantal moorden wordt gepleegd.
"It's the heat, it's driving people crazy.![]()
Daar is het wachten dan opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat bij 30C of hoger het grootste aantal moorden wordt gepleegd.
"It's the heat, it's driving people crazy.![]()
Ja ik las het op me werk. Zag net dat filmpje van Karima, erg leuke dame om te zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Vandaag was er tenminste IETS meer aan de hand dan de afgelopen week; maar veel ervan is herhaling: zelfde karakters, zelfde discussies.
ik snap er nix van.... Ik snap haar momenteel helemaal niet... Huub is juist de laatste paar weken, hardstikke lief voor der...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:39 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom zeikt Lieke zo?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ik heb een aardig nuewtje
zal ik ff wachten tot een nieuwe cos?
Ligt eraan, is het besmettelijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef farscapevr6 het volgende:
Het zou nog kunnen... Of anders open jij de nieuwequote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef farscapevr6 het volgende:
vind dr wel wat weghebben van vicky leandrosquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik las het op me werk. Zag net dat filmpje van Karima, erg leuke dame om te zien.
Nee maar Huub gaat ook niet zoenen voor zijn plezier met Nadia, doet ie ook enkel om Denniks gek te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.
Mohammed Bquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn Ali B-mode, had nooit gedacht dat Nadia's moeder mij zou geloven toen ik belde.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef farscapevr6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |