abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:11:13 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59877624
Lieve spirituelen,

Wil iemand een legging/trekking/dobbel voor me doen. Het is belangrijk.
Ik heb zelf al kaarten gelegd, maar ik blijf griezelig genoeg steeds dezelfde kaarten trekken
Vervolgens liet ik mijn moeder vanavond mijn (griekse) koffie lezen en daarmee heb ik mezelf nu de stuipen op het lijf gejaagd

Geboortedatum: 26-05-1978, plaats Den Haag, tijd 01.37
pi_59883832
Hmm, mijn interesse voor tarot is nu ook wel weer meer gewekt. Ik zou het ook wel graag zelf willen kunnen doen. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie de kaarten, naar je gevoel, goed weten te kunnen interpreteren? En waar kun je een tarotkaartendeck halen? Bij een new-age winkel of zo zeker? En ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd in een liefdeslegging . Welke gegevens heeft iemand daarvoor nodig? Alleen mijn geboortedatum, tijdstip van de geboorte en geboorteplaats?
pi_59884433
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
Lieve spirituelen,

Wil iemand een legging/trekking/dobbel voor me doen. Het is belangrijk.
Ik heb zelf al kaarten gelegd, maar ik blijf griezelig genoeg steeds dezelfde kaarten trekken
Vervolgens liet ik mijn moeder vanavond mijn (griekse) koffie lezen en daarmee heb ik mezelf nu de stuipen op het lijf gejaagd

Geboortedatum: 26-05-1978, plaats Den Haag, tijd 01.37
Welke kaarten komen steeds naar voren?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:38:31 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59884939
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Welke kaarten komen steeds naar voren?
pentagrammen 5, de zwaarden 4 en zwaarden 10
pi_59886189
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:38 schreef SHE het volgende:

[..]

pentagrammen 5, de zwaarden 4 en zwaarden 10
Behoorlijk heftige kaarten.. Ik snap dat je je zorgen maakt . Uiteraard weet je vast al dat Tarotkaarten niks zeggen over de feitelijke toekomst maar meer over de meest waarschijnlijke toekomst. Alles staat altijd open voor verandering.

Ik kan zo niet zeggen waar deze kaarten betrekking op hebben, maar als ik ze zou zo moeten interpreteren zou ik zeggen dat er iets zwaars op je schouders rust. Alle drie de kaarten geven een bepaald soort crisis aan, een feitelijke of een emotionele in jezelf. De eerste duidt op tegenslag, nood, angst en verlatenheid, maar ook het samen ergens doorheen slaan. De tweede staat voor isolatie en afstand. Hij zegt dat je niet de kop moet laten hangen nu je in een situatie zit waarin je eigenlijk geen kant op kan. De positie is heel ongemakkelijk aangezien je voor je gevoel niets kan doen. Je terugtrekken is dan niet de beste optie. Hij kan ook staan voor ziekte. Zwaarden Tien staat voor de dood en het einde van iets. Aangezien je deze kaart trekt en niet de kaart De Dood, is dit een einde wat door iets of iemand wordt veroorzaakt en dus niet natuurlijk is. Het kan betekenen dat je afscheid moet nemen van iets of iemand of dat je zelf een abrupt einde aan de situatie moet maken.

Om deze situatie om te wenden moet je ervoor zorgen dat, wat er nu of in de toekomst ook gebeurd, je niet jezelf gaat isoleren of terugtrekken. Beide eerste kaarten geven dit namenlijk aan. Ik kan nu helaas geen kaarten voor je leggen (zou ook niet helemaal fair zijn voor de tig ander mensen in de wachtrij ), maar misschien heb je ook wat aan deze extra uitleg.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:15:41 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59889087
Bedankt
Ik ging me overigens pas zorgen maken nadat mijn moeder mijn koffie las.
Links zat een hartje aan een galg en rechts zat een duvelskop. En geloof me, het kopje ging de hele tafel rond en iedereen zag hetzelfde

Ontzettend bizar dat de koffie en kaarten op hetzelfde doelen. Overigens voelt terugtrekken op dit moment wel fijner. Of beter gezegd: keihard negeren.
Gelukkig is er nog zoiets als keuzevrijheid.

* SHE sluipt topic weer uit.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:23:03 #107
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59889266
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:20 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Behoorlijk heftige kaarten.. Ik snap dat je je zorgen maakt . Uiteraard weet je vast al dat Tarotkaarten niks zeggen over de feitelijke toekomst maar meer over de meest waarschijnlijke toekomst. Alles staat altijd open voor verandering.

Ik kan zo niet zeggen waar deze kaarten betrekking op hebben, maar als ik ze zou zo moeten interpreteren zou ik zeggen dat er iets zwaars op je schouders rust. Alle drie de kaarten geven een bepaald soort crisis aan, een feitelijke of een emotionele in jezelf. De eerste duidt op tegenslag, nood, angst en verlatenheid, maar ook het samen ergens doorheen slaan. De tweede staat voor isolatie en afstand. Hij zegt dat je niet de kop moet laten hangen nu je in een situatie zit waarin je eigenlijk geen kant op kan. De positie is heel ongemakkelijk aangezien je voor je gevoel niets kan doen. Je terugtrekken is dan niet de beste optie. Hij kan ook staan voor ziekte. Zwaarden Tien staat voor de dood en het einde van iets. Aangezien je deze kaart trekt en niet de kaart De Dood, is dit een einde wat door iets of iemand wordt veroorzaakt en dus niet natuurlijk is. Het kan betekenen dat je afscheid moet nemen van iets of iemand of dat je zelf een abrupt einde aan de situatie moet maken.

Om deze situatie om te wenden moet je ervoor zorgen dat, wat er nu of in de toekomst ook gebeurd, je niet jezelf gaat isoleren of terugtrekken. Beide eerste kaarten geven dit namenlijk aan. Ik kan nu helaas geen kaarten voor je leggen (zou ook niet helemaal fair zijn voor de tig ander mensen in de wachtrij ), maar misschien heb je ook wat aan deze extra uitleg.
Het kan ook allemaal wel meevallen.
Pentagrammen vijf staat voor eenzaamheid en verlatenheid. Maar laat tegelijkertijd ook een verlicht raam zien waar de twee mensen blindelings aan voorbij lopen. Dat verlichte raam heeft de betekenis dat er ook een uitweg is. De twee figuren zijn samen, dat betekent ook dat je er niet alleen voor staat.

Zwaarden vier kan voor ziekte staan en voor stilstand en stagnatie. Maar het kan ook betekenen dat er een tijd aankomt waar je verplicht een stapje terug moet doen, en tijd voor je zelf moet nemen. Dat het zeer noodzakelijk is om een rustpauze in je leven te krijgen

Zwaarden tien kan voor de dood staan, maar ook voor het einde van een waanidee.
In mijn boek staat dit:

Zwaarden Tien staat net als De Dood (XIII) voor einde en afscheid, voor het grote loslaten. Anders echter dan bij De Dood, die het natuurlijke einde symboliseert, wordt met Zwaarden Tien het willekeurige, eventueel gewelddadig, daardoor vaak ook ontijdige einde uitgedrukt.Hoewel met dat einde dikwijls een zware levenservaring gepaard gaat, hoeft dat niet per se zo te zijn: de veelheid der zwaarden symboliseert de gebalde kracht van he verstand, dat er met geweld een streep onder zet. Daarmee kan niet alleen een einde komen aan enorm belangrijke, ons zeer verrijkende ervaringen, maar ook aan onaangename situaties, slechte gewoontes en terneerdrukkende ons schadende levensfasen. Hoe het ook zij, het gaat altijd om een pijnlijk afscheid. Of we het met een bezwaard gemoed beleven of, zoals een operatieve ingreep, uiteindelijk met opluchting, kan alleen uit de context gehaald worden. Of het plaatsvindende einde noodzakelijk of ten onrechte, absurd of voorbarig is, kunnen de overige kaarten zeggen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 6 juli 2008 @ 19:41:20 #108
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_59931685
Ik heb nu die Rider Waite deck. Mijn zus heeft 2 weken geleden ong daarmee een lgging voor mij gedaan, en toen was het zo dat ik een kaart had getrokken die eik niet op die positie kon dus moest ik een nieuwe pakken, Is er ergens op internet te vinden hoe dit zit enzo?

Ennnnnn, ik weet van de meeste kaarten hoe ze met elkaar in verbinding staan, maar sommige niet helemaal. Is dit ook ergens online te vinden?

Algemene legging trouwens, 10 kaarten.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 6 juli 2008 @ 20:00:44 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_59932159
Eigenlijk niet op die plek kon Nee dat heb ik zelf nog niet meegemaakt.. vlgs mij past het altijd en zijn er geen kaarten die niet geplaatst kunnen worden op een plek. Anders ben ik ook benieuwd naar de uitzonderingen
The truth was in here.
pi_59933608
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:23 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het kan ook allemaal wel meevallen.
Pentagrammen vijf staat voor eenzaamheid en verlatenheid. Maar laat tegelijkertijd ook een verlicht raam zien waar de twee mensen blindelings aan voorbij lopen. Dat verlichte raam heeft de betekenis dat er ook een uitweg is. De twee figuren zijn samen, dat betekent ook dat je er niet alleen voor staat.

Zwaarden vier kan voor ziekte staan en voor stilstand en stagnatie. Maar het kan ook betekenen dat er een tijd aankomt waar je verplicht een stapje terug moet doen, en tijd voor je zelf moet nemen. Dat het zeer noodzakelijk is om een rustpauze in je leven te krijgen

Zwaarden tien kan voor de dood staan, maar ook voor het einde van een waanidee.
In mijn boek staat dit:

Zwaarden Tien staat net als De Dood (XIII) voor einde en afscheid, voor het grote loslaten. Anders echter dan bij De Dood, die het natuurlijke einde symboliseert, wordt met Zwaarden Tien het willekeurige, eventueel gewelddadig, daardoor vaak ook ontijdige einde uitgedrukt.Hoewel met dat einde dikwijls een zware levenservaring gepaard gaat, hoeft dat niet per se zo te zijn: de veelheid der zwaarden symboliseert de gebalde kracht van he verstand, dat er met geweld een streep onder zet. Daarmee kan niet alleen een einde komen aan enorm belangrijke, ons zeer verrijkende ervaringen, maar ook aan onaangename situaties, slechte gewoontes en terneerdrukkende ons schadende levensfasen. Hoe het ook zij, het gaat altijd om een pijnlijk afscheid. Of we het met een bezwaard gemoed beleven of, zoals een operatieve ingreep, uiteindelijk met opluchting, kan alleen uit de context gehaald worden. Of het plaatsvindende einde noodzakelijk of ten onrechte, absurd of voorbarig is, kunnen de overige kaarten zeggen.
Kun je er alle kanten mee op, met die kaarten?
  zondag 6 juli 2008 @ 22:10:16 #111
38396 mazaru
pi_59936042
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:53 schreef yyentle het volgende:

[..]

Kun je er alle kanten mee op, met die kaarten?

Eigenlijk wel.
Het ligt er maar net aan welke kaarten er allemaal op tafel liggen.
Het gaat dus om het geheel.
  zondag 6 juli 2008 @ 22:13:04 #112
150152 Queen_Bee
pi_59936169
Daar is kaart tien toch voor?
I'm super sonic man
pi_59937139
Ligt eraan welke legging je doet. Niet alle leggingen hebben een kaart 10
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 7 juli 2008 @ 08:05:16 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_59941057
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Daar is kaart tien toch voor?
Dat is de positie van de uiteindelijke toekomst, maar dat maakt de weg er naar toe, de andere 9 net zo belangrijk.
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:24:19 #115
150152 Queen_Bee
pi_59945226
Oh ja, ik doe steeds 10 dus denk niet zo gauw aan anderen

Ik dacht dat 10 een overall was
I'm super sonic man
pi_59947199
Nogmaals: ligt aan de legging. Wat Bastard zegt is zo als je met het keltisch kruis werkt.
Maar er zijn tig andere leggingen waarbij de 10 een overall is. Of waarbij er maar 6 kaarten zijn en de 7 ene overall is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 juli 2008 @ 13:58:27 #117
150152 Queen_Bee
pi_59947425
Ik heb t dus over dat keltisch 10.
I'm super sonic man
  maandag 7 juli 2008 @ 14:05:20 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_59947565
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb t dus over dat keltisch 10.
Je hebt PM
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:07:10 #119
38396 mazaru
pi_59948856
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je hebt PM

Ik vind dit ook wel interessant.
Tenzij het een prive PM'etje is, dan heb ik niets gezegd
  maandag 7 juli 2008 @ 15:19:52 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_59949137
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik vind dit ook wel interessant.
Tenzij het een prive PM'etje is, dan heb ik niets gezegd
Oeh was heuuul prive
Ik heb maar een apart topic aangemaakt voor alle vragen en werkingen, kunnen we elkaar daar helpen en dit topic schoon houden voor de leggingen voor elkaar.. anders loopt het zo doorelkaar.

Tarot, de basis
The truth was in here.
pi_59951347
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Beste Panthera
Ik heb de vraag gesteld en de kaarten geschud voor je..

De keltische kruis legging van 10 kaarten met op de eerste positie de weergave van jou als vraagstelster, je huidige positie.
Staven 10
Staven houden zich bezig met ambitie, doeleinden, ondernemingen, zin in avontuur.
Op deze kaart zien we een persoon met 10 lange staven aan het sjouwen, werk en plicht is de toon.
Het zou kunnen zijn dat je teveel hooi op je vork neemt, dat je je teveel aantrekt en zorgen op je neemt waardoor het je misschien wat te zwaar word allemaal. De kaart wijst er tevens op dat je zo druk kan zijn met diverse dingen, dat je er geen 1 ervan goed zou kunnen afronden.. je zou er goed aan doen om eens wat meer te ontspannen.

De tweede kaart is de kaart van Hulp of opstakels.. wat kruist je pad.
De kaart Kracht
Ik vind dit zelf 1 van de mooiste kaarten uit de grootte arcana, er staat een vrouw op afgebeeld met een Lemniscaat boven haar hoofd ( 8 ) het symbool voor oneindigheid.
Zij is getooid in een witte jurk versierd met bloemen en aait een dier wat sterk lijkt op een leeuw.
De Symboliek is dat de persoon niet meer beheersd word door haar onbewuste angsten maar dat ze deze aan kan. De betekenis is zelfbegrip. Door zelfanalyse en zelfkennis hebben angsten en complexen geen grip meer op je. Je kan eigenschappen aangesproken hebben die je verder helpen, wellicht dus een periode van groei bewerkstelligen daardoor.

De derde kaart, het verleden.
De kaart De dood ondersteboven
Dit is wellicht de meest gevreesde kaart in een legging als je de films wilt geloven, dat komt voornamelijjk door onbegip. De betekenis is namelijk het afsluiten van het 1 en het starten van iets anders. Echter omdat de kaart ondersteboven ligt duidt hij anders. Hij duidt nu namelijk op inactiviteit.. een impasse waarin je verkeerd hebt. Ik zeg hebt omdat de kaart op de positie van het verleden ligt. Veranderingen lagen wellicht in het verschiet.
*herkenning* Wat betreft verleden klopt dit wel. De laatste 7 jaar werk ik op hetzelfde niveau. Er zijn ook plannen voor verandering.
quote:
De vierde kaart is op de positie van het meer recente verleden.
Zwaarden 2
Zwaarden staan voor het verstand het intellect, dit is tweesnijdend wat suggereert dat onze gedachten tweeledig kunnen zijn.
Op deze kaart zien we een geblindoekte vrouw met 2 zwaarden in haar handen, zij zit op een bankje met de rug gekeerd naar het water. Water staat voor emotie. Als het ware keert de vrouw zich dus af van haar emotie en door de blindoek kan zij niet veel zien. Ze is eigenlijk in afwachting van het einde van de huidige situatie. Eigenlijk kunnen we deze kaart doortrekken dus vanuit de positie van het verleden waar inactiviteit was, zo ook op deze kaart het wachten op verandering. Uiteindelijk zal er toch een beslissing genomen moeten worden?
Er waren momenten van ontevredenheid, maar daar sloot/sluit ik me voor af, daar mocht/mag ik van mijzelf niet naar luisteren... Slaat het daar op? Ik verdien(de) geld, kan de huur betalen, dus je moet gelukkig zijn.
quote:
De vijfde kaart is de positie van een mogelijke toekomst Staven 7
Er staat een persoon op afgebeeld die druk aan het werk is, dat wil zeggen druk aan het werk met het behouden van zijn positie. Hij heeft het makkelijker omdat hij op een hoger gelegen plateau staat. Hij biedt weerstand aan invloeden van onderaf vol zelfvertrouwen. Het kan zijn dat je van ver bent moeten komen voor de positie die bereikt is, en dat je deze positie niet zomaar afgeeft.
Als we de lijn doortrekken van de vorige 2 kaarten, er dient zich een ontwikkeling aan die het hoofd geboden zal moeten worden, er zullen knopen doorgehakt moeten gaan worden.
De onderneming kan van grootte betekenis zijn.
De interpretatie van deze kaart is me niet geheel duidelijk, want het niveau waarop ik werk is vrij laag, wel verdien ik nu meer, en zou ik dat niet graag afstaan nee. Aan de andere kant, van die ontwikkeling, ik ben van plan om iets te gaan leren, meer voor zelfontplooing dan om hoger op te komen. Om tijd daarvoor vrij te maken wil ik graag part-time gaan werken, en indirect verdien ik daar dan wel minder mee. Wellicht mag ik wel niet blijven in de functie die ik bekleed.
quote:
De zesde positie is de kaart van de nabije toekomst.
Munten 8 ondersteboven.
Wat je kan, dat kan je behoorlijk goed.. het komt alleen niet helemaal uit de verf.. dit kan komen door bijvoorbeeld frustraties. of je word daar nou juist weer gefrustreerd van Je talenten en vaardigheden zijn er wel maar worden nu voor minder waardige doeleinden gebruikt.
Tevens is de duiding dat er gekessebes is, valse spelletjes worden er gespeeld waar jij de dupe van bent. Laat je er niet in meeslepen, hou je daar niet mee bezig. Concentreer je op de lange baan...
Ik houd me in het algemeen al niet heel veel bezig met roddels of directie veranderingen, ik hoop dat het nu dan ook goed komt.
quote:
De zevende positie is de kaart van jou houding tov de kwestie.
Zwaarden 10
Pff wat een sombere kaart.. een persoon ligt op de grond in de nacht, doorboord met wel 10 zwaarden. De donkere lucht staat voor naargeestigheid maar aan de horizon is licht te zien hetgeen duidt op hoop.
Plannen lijken niet uit te komen, plannen op de loopbaan in dit geval. De slag is verloren en hoop lijkt op een dieptepunt te zijn. Misschien denk je zelf dat je situatie niet veranderd of soms uitzichtloos is, misschien is daar de angst die van binnenuit spreekt. Maar denk aan de tweede kaart van de legging, de angste die je kan overwinnen!
Het is zo, dat ik meestal er van uitga dat ik geen grip op de zaken heb, ik kan doen wat ik wil, waar ik de mogelijkheden voor heb, maar voor de rest hebben anderen mijn loopbaan en leven in handen. Ik ben een speelbal en kan slechts effect meegeven. Aan de andere kant wil ik ervoor zorgen dat ik dan iig een ontwikkelde bal ben, die mensen graag houden, en mij niet verder spelen.
quote:
De achtste kaart is de kaart van de omgeving.
Staven 3 ondersteboven
Deze kaart geeft aan dat de persoon die eerder bewonderd werd, van zijn voetstuk gevallen is. Geen ontwikkeling in de onderneming, teveel gebrek aan samenwerking en slecht teamwork.
Geen idee. Zover ik weet doet de manager het gewoon goed, bovendien word er nooit iemand ontslagen hier, ik werk wel voor een overheidsinstantie, dus in het algemeen staat dat voor weinig vooruitgang.
quote:
De negende kaart is op positie van Hoop en Vrees,
Het is De magier ondersteboven
Kaarten van de grootte arcana zoals we eerder al hebben gezien in Kracht en De dood en dan nu de Magier geven aan dat het een gewichtige kwestie voor je kan zijn. Toch een onderwerp waar je best wel mee worstelt. Dat terzijde.
Deze kaart ondersteboven geeft aan ongerealiseerde plannen of doeleinden, deze komen voort uit gebrek aan doorzettingsvermogen. Dit kan duiden op doorzettingsvermogen van jou, maar ook op dat van een ander die bij de situatie betrokken is. (mannelijk persoon) die bijvoorbeeld zijn belofte niet nakomt.
Ik ben inderdaad geen doorzetter, mede ook omdat ik het idee heb dat ik niet echt vat heb op wat me gebeurt.
quote:
De uiteindelijke toekomst kaart 10
Koningin van munten
Aha, we zien op de afbeelding een vrouw op haar troon tussen weelderige bloemen en plantengroei. Symbolisch de rijkdom van je energie. Kernwoorden zijn betrouwbaar, wijs, praktisch en emotioneel volwassen. Dat laatste lijkt me ook weer betrekking te hebben op je onbewuste angsten die je met kracht teboven komt of bent gekomen. Ze is volhardend en standvastig wanneer er doelen bereikt moeten worden en dan met name naar financiele onafhankelijkheid. Munten kaarten staan ook voor de zaken als geld en werk. (mooi dat het aansluit in de oorspronkelijke vraag he)
De kaart staat voor een vaste baan en bereid zijn daar hard voor te werken (Zie positie 5 waar er verdedigd moest worden om datgene te behouden wat je behaalt hebt) Deze vrouw is vol vertrouwen en praktisch.
Ik geloof wel dat dit heel sprekend voor mij is, financiële onafhankelijkheid is zowat het allerbelangrijkst voor me. Die vaste baan die erin staat, nou ik hoop het Ik ben inderdaad wel bereid om daarvoor te werken.
quote:
Dit was de legging en de duiding van de kaarten... ik hoop dat je er wat mee kunt, dat je er herkenning in hebt. Wat mij persoonlijk opvalt is dat het ook echt over werk en financien gaat, ik zie geen kaart wat betrekking heeft op relatie of liefde bijvoorbeeld, dat is de vraag dan ook niet.. anders waren er andere kaarten bij betrokken geweest waarschijnlijk.
Als samenvatting zou ik dus zeggen dat je aan de bak zal moeten.. de afwachtende positie achter je laten, de kans grijpen die zich voordoet en deze verdedigen. Ontgroei je innelijke angsten van, je hebt er de kracht ook voor. Wees niet somber, niet bij de pakken neer gaan zitten uiteindelijk komt het wel goed.
Ik ken je helemaal niet, wie weet praat ik hier daarom onzin, het is lastig om kaarten te duiden zonder weerwoord dus ik geef je klinisch weer waar de kaarten voor staan zonder een nuance in te bouwen.
Misschien wil je er op reageren, hier of via andere wegen
Ik heb er graag op gereageerd hoor . Ik herken er zeker dingen in, en denk dat dit echt niet voor iedereen van toepassing kan zijn. De toekomst is rooskleurig mits ik mijn angst en afwachtende houding achter me laat. Dit is een hart onder de riem, een teken dat ik in de juiste richting zit. Datgene wat je over de toekomst zegt, ik kan het alleen maar hopen. Ik denk dat het een goede mogelijkheid is.
And the druids turn to stone...
  maandag 7 juli 2008 @ 18:31:40 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_59953470
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:59 schreef Panthera1984 het volgende:

Er waren momenten van ontevredenheid, maar daar sloot/sluit ik me voor af, daar mocht/mag ik van mijzelf niet naar luisteren... Slaat het daar op? Ik verdien(de) geld, kan de huur betalen, dus je moet gelukkig zijn.
[..]
Klopt, je emotie of gevoel wil wel, maar je luistert er niet naar.. wat je zegt ik moet tevreden zijn en drukt je gevoel op de achtergrond.
quote:
Ik heb er graag op gereageerd hoor . Ik herken er zeker dingen in, en denk dat dit echt niet voor iedereen van toepassing kan zijn. De toekomst is rooskleurig mits ik mijn angst en afwachtende houding achter me laat. Dit is een hart onder de riem, een teken dat ik in de juiste richting zit. Datgene wat je over de toekomst zegt, ik kan het alleen maar hopen. Ik denk dat het een goede mogelijkheid is.
Ik ben blij dat het aansluit voor je, en ben blij dat je er op wilde reageren! Inderdaad wat je zegt, de kans dat je zoveel kaarten trekt die aansluiten voor jou over het onderwerp voor jou, de kans is klein.
Gek genoeg had ik zelf ook het gevoel dat dit zou kloppen voor je..
The truth was in here.
  donderdag 18 september 2008 @ 13:17:02 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61729567
Zullen we anders een nieuw lijstje maken.. het is toch een beetje onduidelijk wie er nog zit te wachten op een legging en waarvoor. En misschien is in de tussentijd het antwoord al op diegene zn pad gekomen en heeft de legging geen toegevoegde waarde meer.

Nieuwe ronde nieuwe kansen.. iedereen die iets voor iemand anders kan betekenen dmv leggingen, lezingen, runen etc zijn hierbij uitgenodigd om te helpen.
En diegene die een vraag hebben mogen hem hier stellen.

Zonde van zo'n leuk topic om die te laten verstoffen.
The truth was in here.
pi_61729948
Hier staan mij weer grote veranderingen te wachten.
Vooral op werkgebied. Ik heb verschillende opties en heb de keus om er actief mee om te gaan of om het af te wachten. Nu is afwachten doorgaans niet mijn sterkste kant, dus kijk ik vrolijk om me heen waar mijn kansen liggen.
Ik zou graag willen weten of dat de juiste aanpak is.
Maar eigenlijk ben ik ook wel geinteresseerd in een algemene legigng waarbij dit eventueel ook naar voren zou kunenn komen. Misschien zijn er ook wel andere aspecten in mijn leven waar ik nu minder of geen aandacht aan besteed waar dat eigenlijk wel zou moeten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 18 september 2008 @ 13:53:41 #125
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_61730467
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef Bastard het volgende:
Zullen we anders een nieuw lijstje maken.. het is toch een beetje onduidelijk wie er nog zit te wachten op een legging en waarvoor. En misschien is in de tussentijd het antwoord al op diegene zn pad gekomen en heeft de legging geen toegevoegde waarde meer.

Nieuwe ronde nieuwe kansen.. iedereen die iets voor iemand anders kan betekenen dmv leggingen, lezingen, runen etc zijn hierbij uitgenodigd om te helpen.
En diegene die een vraag hebben mogen hem hier stellen.

Zonde van zo'n leuk topic om die te laten verstoffen.
Ja doe mij maar !

Weet niet waarom, ik vind het gewoon leuk om die dingen te lezen en het te vergelijken.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')