deel 1 is het zelfde hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan vondt ik de oplossing van sgele wat makkelijker heheh![]()
maar bedankt ieder geval.
blijkt maar weer dat dit probleem niet zo een twee drie op te lossen valt
Tweede deel wist ikquote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eerst even kijken of de pc wel in een domein hangt..
(als je werkt met novell zie je dat gelijk bij je inlogscherm van windows,
dan staat er "Novell" in rode letters bij, en rechts onder in je windows staat
zo een mooie rode "N"
Hoe voeg jij je printer toe?
start -> printers en faxapparaten -> printer toevoegen -> een printer in active directory zoeken?
nee ik wist wel hoe ik een printer kan toevoegen. maar heb geen admin rechtenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eerst even kijken of de pc wel in een domein hangt..
(als je werkt met novell zie je dat gelijk bij je inlogscherm van windows,
dan staat er "Novell" in rode letters bij, en rechts onder in je windows staat
zo een mooie rode "N"
Hoe voeg jij je printer toe?
start -> printers en faxapparaten -> printer toevoegen -> een printer in active directory zoeken?
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Buh ik kan nu echt niks meer...
Luister de verkeerde muziek, heb een brok in mijn keel
Rust zacht lieve Bas
Nou heb je via windows (Active directory) nog verschillende manieren om printers te installeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik wist wel hoe ik een printer kan toevoegen. maar heb geen admin rechten
kan niet eens fucking Flash installeren
maar volgens mij staat er geen Novelle
ik heb gewoon een standaard xp login scherm , zonder logos. aleen een domein en inlognaam
sterkte man!! ik weet wat je voelt!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Rust zacht lieve Bas
Normaal heb ik echt bijna altijd een glimlach op mijn mond, maar nu is het echt een gevecht tegen de tranenquote:
Wat is er met jou aan de hand?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Rust zacht lieve Bas
Dank jequote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sterkte man!! ik weet wat je voelt!
dit zegt mij helemaal niets wat je nu zegt....quote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb je via windows (Active directory) nog verschillende manieren om printers te installeren.
Ik snap dat je weet hoe je dat doet, maar mijn vroeg was of je koos voor "zoeken in active directory",
maar zo te lezen heb je daar geen rechten voor (raar als het printers waren in AD)...
Ja het is toch een verlies.. Je kan niet onder alle omstandigheden blijven lachen natuurlijk. Ik geloof ook niet dat iemand je het kwalijk neemt...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Normaal heb ik echt bijna altijd een glimlach op mijn mond, maar nu is het echt een gevecht tegen de tranen
Lees voorgaande berichten, mijn hond is vandaag ingeslapen... zeg maar daarnetquote:
sorry had het druk vanochtendquote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lees voorgaande berichten, mijn hond is vandaag ingeslapen... zeg maar daarnet
sorry kan mijn subwoofer voetenbankje niet missenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
whoa! tis bijna 3 uur. nor 2.5 uur te gaan![]()
heeft er iemand een kussen , en een voetenbankje voor me ?
jammer. leuk muziekje kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry kan mijn subwoofer voetenbankje niet missen
nu in capellequote:Op maandag 14 januari 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej even langs de burgerking bij alexanderpolder
waar in rotjeknor moest je wezen ?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu in capelle
rotterdam ook weer afgewerkt
sorry lyndawas even vergeten
Hebben ze net mijn speakers uitgezet omdat ze er last van hebben... @#$^%W@#$%^#$%quote:Op maandag 14 januari 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer. leuk muziekje kan ik wel gebruiken
mja muziek moet je voelen , niet horenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hebben ze net mijn speakers uitgezet omdat ze er last van hebben... @#$^%W@#$%^#$%
Dus mijn muziek staat nu zo zacht dat ik het alleen zelf net kan horen
ik heb wel een oliebol voor je als je wiltquote:Op maandag 14 januari 2008 15:23 schreef Lynx666 het volgende:
Blegh.
Hoofdpijn.
Kuthumeur.
Moe.
Is het al 2009?
Doe me maar een jaarvoorraad slaappillen andersquote:Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb wel een oliebol voor je als je wilt [afbeelding]
Die gast verneukt het toch voor zichzelf (of zijn managers, who caresquote:Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
’Boro’ blaast presentatie van Alves af
Middlesbrough heeft op het allerlaatste moment de presentatie van Afonso Alves afgeblazen. De spits van Heerenveen was al goedgekeurd door de club en had overeenstemming bereikt over een contract voor 4,5 jaar. Toen de leiding van de club uit de Premier League echter ter ore kwam dat Alves al bij AZ had getekend, heeft het de transfer – voorlopig – in de koelkast gezet.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doe me maar een jaarvoorraad slaappillen anders [ afbeelding ].
ja tis echt een idioot hahaquote:Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gast verneukt het toch voor zichzelf (of zijn managers, who cares)
zeg over een paar maanden ben je weer blij als de zon schijntquote:Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doe me maar een jaarvoorraad slaappillen anders [ afbeelding ].
ja je kan niet zeggen dat ie gemotiveerd is hehquote:
Hoezo dat? ik gun dat bij elkaar gekocht zootje echt geen titel.... (sorry Lyndaquote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kan niet zeggen dat ie gemotiveerd is heh
ik hoop dat ie naar AZ gaat. maja we zien het wel haha
wat is dat voor een kutpauper...als die site niet klopt...en hij wilt niet zeggen wat het is...ga je een site online gooien die niet goed is?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef Lynx666 het volgende:
Godsamme zeg, klanten zijn ook niet bevoordelijk voor m'n humeur.
Voorstel van actiewebpagina technisch gerealiseerd, heel gedoe, zit puik in mekaar nu (), klant belt, pissed, er zijn een aantal dingen niet goed aan de pagina volgens hem, maar hij wil uit protest niet zeggen wat
. "En het moet zo snel mogelijk online!"
.
Dat plaatje..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:02 schreef cygnusx het volgende:
he blah, maandag.
Nee, we moeten het éérst fixen (wát fixen?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat is dat voor een kutpauper...als die site niet klopt...en hij wilt niet zeggen wat het is...ga je een site online gooien die niet goed is? [afbeelding]
Nekschot geven dat geteisem!
Lastig fixen dusquote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, we moeten het éérst fixen (wát fixen?) voor het online mag. En die knaap wil niet zeggen wat er mis mee is
..
elk elftal is een bij elkaar gekocht zooitjequote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo dat? ik gun dat bij elkaar gekocht zootje echt geen titel.... (sorry Lynda)
hier ook!quote:
* lynda doet heel slim zwijgenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo dat? ik gun dat bij elkaar gekocht zootje echt geen titel.... (sorry Lynda)
nee nix ervan! wie zwijgt stemt toe! er tegen in gaan dusquote:
Neuhquote:Op maandag 14 januari 2008 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee nix ervan! wie zwijgt stemt toe! er tegen in gaan dus
Dank je jongen, en ja er zijn ook mensen die moeten werken hequote:Op maandag 14 januari 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry had het druk vanochtendsorry man... iig succes
Dank je, het is nu wel stil thuis maar het is mooi zo, zelfs de lucht huiltquote:
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 14 januari 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
* lynda doet beller een knuffel geven!
Soms is het helaas beter zo hoe kut het ook is!
Enne, ik heb er vanmiddag 1 op je genomen hoorquote:Geen begroeting meer, als ik weer thuis ben
Geen guitige oogjes meer, degene die ik zo goed ken
Geen getrippel meer, door dit huis
Geen geschooier meer, bij het fornuis
Geen maatje meer, die 's avonds bij mij op de bank ligt
Geen waker meer die het huis bewaakt, dat was immers zijn plicht
Geen vrolijke hond meer, in ons midden
Je komt in de hondenhemel, daarvoor zal ik bidden
Een familielid minder, dat valt mij zwaar
Rust nu zacht lieve Bas... en ga maar...
Ik hou van je hondje
Haha groetjes terugquote:
Ja dat is het zeker, maar zo is het leven toch ook?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef draculettetje het volgende:
hey beller! sorry ik had het ook niet gezien
vreemd he hoe dicht leven en dood dan weer bij elkaar staan....
sterkte
Mogguh enzoquote:
Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
Mijn god wat is het vroeg....
Wat een ellende...ik heb er geen kracht meer voorquote:
Agreed!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Goedemorgen. Wat een kuttige vroegheid enzo.
Ga's wegquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik morgen vrij heb.
*inwrijft*
zo zit iedereen vandaag denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
dat heb ik normaal alleen na het weekendquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik keek net in de spiegel van de lift hier. Echt kleine oogjes, wallen. Boh.
Ik ook van jou hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik morgen vrij heb.
*inwrijft*
Meh het went op een gegeven moment, voor mij is 8 uur nu ook al uitslapen dus...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dan gaat het dus nog een leuke dag worden voor jouquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een ellende...ik heb er geen kracht meer voor
En dan... minder hier!!??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
zo blij dat ik nog maar 13 werkdagen heb he
hier ook ....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan gaat het dus nog een leuke dag worden voor jou
ehm misschien welquote:
Heftig!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm misschien wel
nieuwe baan
dus wie weet
Jezus jij weet mensen te motiveren zeg....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En dat ik om 1 uur vanmiddag weer naar huis mag.
Hmm dus dat is lang werk, saai werk en ook nog is hersendodend...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook ....
eerst complete nummerplan maken van alle vestigingen (20 vestigingen en moet vandaag klaar zijn)
en daarna alle storingen uit het jaar 2007 op een rij zetten. Die dingen zijn altijd zo op slot gegooid in de database, mag ik nu gaan uitzoeken
Jij maakt vrienden hier in dit topicquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Precies, ik mag om half3 pas naar huisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus jij weet mensen te motiveren zeg....
Zeg dat welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden hier in dit topic
Pfffquote:
Doe er ook maar een lekker koekje bijquote:
Tja, ik ken je verder nog niet, dus dat zal nog moeten blijkenquote:
Ja dat is wel jammer, maar gelukkig post je nog welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, ik ken je verder nog niet, dus dat zal nog moeten blijken
De laatste paar topics is het nogal druk op m'n werk, dus ik ben er niet zo vaak meer...
Ik heb een zakje Oreo's in m'n tas.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe er ook maar een lekker koekje bij
Zie m'n postcount, misschien dat ik vandaag die mijlpaal nog kan halenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer, maar gelukkig post je nog wel
Whehe dat zou mooi zijn, enne over je auto gesproken... is die VW nou al is verkocht?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zie m'n postcount, misschien dat ik vandaag die mijlpaal nog kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |