ok.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Office 2000/2003, windows 2000/xp, hardware: (algemeen hardware natuurlijk) Dell desktops/laptops, patchen, VPN + etoken security, safeguard, novell + novell application launcher, Active directory + SMS, beetje citrix, beetje mainframe applicatie's, Lotus Notes, Adobe shit...
kan zo nog wel even doorgaan eigenlijk
De Koepel in Bredaquote:
Installaties van netwerk printers ongedaan maken, en zorgen dat er 0 printers overblijven op de workstations...dan (helaas) op elke workstation weer de juiste netwerkprinter installeren. Hebben we hier ook last van gehad een paar weken geleden...en dit truucje werktequote:Op maandag 14 januari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok.
daar gaat mn poging.
hier op mn werk staan er diverse printers ingesteld via het netwerk.
echter als je aan het printen bent kan het zo zijn dat na een bepaalde tijd ineens de printer overspringt , op de default printer.
hoe kan je dat uitschakelen ?
met poedersuiker of zonder ?quote:
oke thxquote:Op maandag 14 januari 2008 13:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Installaties van netwerk printers ongedaan maken, en zorgen dat er 0 printers overblijven op de workstations...dan (helaas) op elke workstation weer de juiste netwerkprinter installeren. Hebben we hier ook last van gehad een paar weken geleden...en dit truucje werkte
Hangt wel van het systeem af waar jullie mee werken. Staan deze printers b.v in AD, of novell...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok.
daar gaat mn poging.
hier op mn werk staan er diverse printers ingesteld via het netwerk.
echter als je aan het printen bent kan het zo zijn dat na een bepaalde tijd ineens de printer overspringt , op de default printer.
hoe kan je dat uitschakelen ?
Tot straks!quote:
dan vondt ik de oplossing van sgele wat makkelijker hehehquote:Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hangt wel van het systeem af waar jullie mee werken. Staan deze printers b.v in AD, of novell...
1) Maarja printer verwijderen, opnieuw instellen
2) Werkt dit niet, eerst locale printer spooler stoppen, printer verwijderen, printer spooler starten en opnieuw installeren.
3) werkt dit niet, eerst locale printer spooler stoppen, printer verwijderen, via regedit printer uit register slopen, printer spooler starten, en printer opnieuw installeren.
zoiets?
Maar Droxz heeft wel een punt... Novell of AD... da's wel iets andersquote:Op maandag 14 januari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan vondt ik de oplossing van sgele wat makkelijker heheh![]()
maar bedankt ieder geval.
blijkt maar weer dat dit probleem niet zo een twee drie op te lossen valt
en hoe kom ik daarachter ??quote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar Droxz heeft wel een punt... Novell of AD... da's wel iets anders
eerhm...Droxz?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en hoe kom ik daarachter ??
hun website geeft aan dat je eerst moet verhogen en dan pas weer kunt verlagen. Dus je hebt 25 moet je naar 30 en dan weer terug naar 25. Je schiet er niets mee opquote:Op maandag 14 januari 2008 11:49 schreef lynda het volgende:
Wat een hoeren daar :|
Nee je kan niet lager alleen hoger, o waarom staat het dan op jullie website dat dit wel kan?
Ja dat is een foutje.. sterf hoer!
Dat doe je dan goed. ik kon nooit verlagen.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:17 schreef lynda het volgende:
Whehehehehehe
Ik heb bij deze een HI 20 en een onbeperkt sms
nou nu.. over 3 uur is hij geactiveerd
Eerst even kijken of de pc wel in een domein hangt..quote:
deel 1 is het zelfde hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan vondt ik de oplossing van sgele wat makkelijker heheh![]()
maar bedankt ieder geval.
blijkt maar weer dat dit probleem niet zo een twee drie op te lossen valt
Tweede deel wist ikquote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eerst even kijken of de pc wel in een domein hangt..
(als je werkt met novell zie je dat gelijk bij je inlogscherm van windows,
dan staat er "Novell" in rode letters bij, en rechts onder in je windows staat
zo een mooie rode "N"
Hoe voeg jij je printer toe?
start -> printers en faxapparaten -> printer toevoegen -> een printer in active directory zoeken?
nee ik wist wel hoe ik een printer kan toevoegen. maar heb geen admin rechtenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eerst even kijken of de pc wel in een domein hangt..
(als je werkt met novell zie je dat gelijk bij je inlogscherm van windows,
dan staat er "Novell" in rode letters bij, en rechts onder in je windows staat
zo een mooie rode "N"
Hoe voeg jij je printer toe?
start -> printers en faxapparaten -> printer toevoegen -> een printer in active directory zoeken?
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Buh ik kan nu echt niks meer...
Luister de verkeerde muziek, heb een brok in mijn keel
Rust zacht lieve Bas
Nou heb je via windows (Active directory) nog verschillende manieren om printers te installeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik wist wel hoe ik een printer kan toevoegen. maar heb geen admin rechten
kan niet eens fucking Flash installeren
maar volgens mij staat er geen Novelle
ik heb gewoon een standaard xp login scherm , zonder logos. aleen een domein en inlognaam
sterkte man!! ik weet wat je voelt!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Rust zacht lieve Bas
Normaal heb ik echt bijna altijd een glimlach op mijn mond, maar nu is het echt een gevecht tegen de tranenquote:
Wat is er met jou aan de hand?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Rust zacht lieve Bas
Dank jequote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sterkte man!! ik weet wat je voelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |