dit zegt mij helemaal niets wat je nu zegt....quote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb je via windows (Active directory) nog verschillende manieren om printers te installeren.
Ik snap dat je weet hoe je dat doet, maar mijn vroeg was of je koos voor "zoeken in active directory",
maar zo te lezen heb je daar geen rechten voor (raar als het printers waren in AD)...
Ja het is toch een verlies.. Je kan niet onder alle omstandigheden blijven lachen natuurlijk. Ik geloof ook niet dat iemand je het kwalijk neemt...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Normaal heb ik echt bijna altijd een glimlach op mijn mond, maar nu is het echt een gevecht tegen de tranen
Lees voorgaande berichten, mijn hond is vandaag ingeslapen... zeg maar daarnetquote:
sorry had het druk vanochtendquote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lees voorgaande berichten, mijn hond is vandaag ingeslapen... zeg maar daarnet
sorry kan mijn subwoofer voetenbankje niet missenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
whoa! tis bijna 3 uur. nor 2.5 uur te gaan![]()
heeft er iemand een kussen , en een voetenbankje voor me ?
jammer. leuk muziekje kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry kan mijn subwoofer voetenbankje niet missen
nu in capellequote:Op maandag 14 januari 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej even langs de burgerking bij alexanderpolder
waar in rotjeknor moest je wezen ?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu in capelle
rotterdam ook weer afgewerkt
sorry lyndawas even vergeten
Hebben ze net mijn speakers uitgezet omdat ze er last van hebben... @#$^%W@#$%^#$%quote:Op maandag 14 januari 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer. leuk muziekje kan ik wel gebruiken
mja muziek moet je voelen , niet horenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hebben ze net mijn speakers uitgezet omdat ze er last van hebben... @#$^%W@#$%^#$%
Dus mijn muziek staat nu zo zacht dat ik het alleen zelf net kan horen
ik heb wel een oliebol voor je als je wiltquote:Op maandag 14 januari 2008 15:23 schreef Lynx666 het volgende:
Blegh.
Hoofdpijn.
Kuthumeur.
Moe.
Is het al 2009?
Doe me maar een jaarvoorraad slaappillen andersquote:Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb wel een oliebol voor je als je wilt [afbeelding]
Die gast verneukt het toch voor zichzelf (of zijn managers, who caresquote:Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
’Boro’ blaast presentatie van Alves af
Middlesbrough heeft op het allerlaatste moment de presentatie van Afonso Alves afgeblazen. De spits van Heerenveen was al goedgekeurd door de club en had overeenstemming bereikt over een contract voor 4,5 jaar. Toen de leiding van de club uit de Premier League echter ter ore kwam dat Alves al bij AZ had getekend, heeft het de transfer – voorlopig – in de koelkast gezet.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doe me maar een jaarvoorraad slaappillen anders [ afbeelding ].
ja tis echt een idioot hahaquote:Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gast verneukt het toch voor zichzelf (of zijn managers, who cares)
zeg over een paar maanden ben je weer blij als de zon schijntquote:Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doe me maar een jaarvoorraad slaappillen anders [ afbeelding ].
ja je kan niet zeggen dat ie gemotiveerd is hehquote:
Hoezo dat? ik gun dat bij elkaar gekocht zootje echt geen titel.... (sorry Lyndaquote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kan niet zeggen dat ie gemotiveerd is heh
ik hoop dat ie naar AZ gaat. maja we zien het wel haha
wat is dat voor een kutpauper...als die site niet klopt...en hij wilt niet zeggen wat het is...ga je een site online gooien die niet goed is?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef Lynx666 het volgende:
Godsamme zeg, klanten zijn ook niet bevoordelijk voor m'n humeur.
Voorstel van actiewebpagina technisch gerealiseerd, heel gedoe, zit puik in mekaar nu (), klant belt, pissed, er zijn een aantal dingen niet goed aan de pagina volgens hem, maar hij wil uit protest niet zeggen wat
. "En het moet zo snel mogelijk online!"
.
Dat plaatje..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:02 schreef cygnusx het volgende:
he blah, maandag.
Nee, we moeten het éérst fixen (wát fixen?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat is dat voor een kutpauper...als die site niet klopt...en hij wilt niet zeggen wat het is...ga je een site online gooien die niet goed is? [afbeelding]
Nekschot geven dat geteisem!
Lastig fixen dusquote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, we moeten het éérst fixen (wát fixen?) voor het online mag. En die knaap wil niet zeggen wat er mis mee is
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |