Ik ook van jou hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik morgen vrij heb.
*inwrijft*
Meh het went op een gegeven moment, voor mij is 8 uur nu ook al uitslapen dus...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Goedemorgen. Wat een kuttige vroegheid enzo.
Dan gaat het dus nog een leuke dag worden voor jouquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een ellende...ik heb er geen kracht meer voor
En dan... minder hier!!??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
zo blij dat ik nog maar 13 werkdagen heb he
hier ook ....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan gaat het dus nog een leuke dag worden voor jou
ehm misschien welquote:
Heftig!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm misschien wel
nieuwe baan
dus wie weet
Jezus jij weet mensen te motiveren zeg....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En dat ik om 1 uur vanmiddag weer naar huis mag.
Hmm dus dat is lang werk, saai werk en ook nog is hersendodend...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook ....
eerst complete nummerplan maken van alle vestigingen (20 vestigingen en moet vandaag klaar zijn)
en daarna alle storingen uit het jaar 2007 op een rij zetten. Die dingen zijn altijd zo op slot gegooid in de database, mag ik nu gaan uitzoeken
Jij maakt vrienden hier in dit topicquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Precies, ik mag om half3 pas naar huisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus jij weet mensen te motiveren zeg....
Zeg dat welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden hier in dit topic
Pfffquote:
Doe er ook maar een lekker koekje bijquote:
Tja, ik ken je verder nog niet, dus dat zal nog moeten blijkenquote:
Ja dat is wel jammer, maar gelukkig post je nog welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, ik ken je verder nog niet, dus dat zal nog moeten blijken
De laatste paar topics is het nogal druk op m'n werk, dus ik ben er niet zo vaak meer...
Ik heb een zakje Oreo's in m'n tas.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe er ook maar een lekker koekje bij
Zie m'n postcount, misschien dat ik vandaag die mijlpaal nog kan halenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer, maar gelukkig post je nog wel
Whehe dat zou mooi zijn, enne over je auto gesproken... is die VW nou al is verkocht?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zie m'n postcount, misschien dat ik vandaag die mijlpaal nog kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |