Of Nathalie Holloway...quote:Op zondag 13 januari 2008 18:40 schreef henkway het volgende:
zullen we dit onderwerp maar begraven?
Tot er wat nieuws komt bovendrijven??
quote:
Met onderstaand filmpje van wat er na de talkshow gebeurde is inmiddels wereldnieuws!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:40 schreef henkway het volgende:
zullen we dit onderwerp maar begraven?
Tot er wat nieuws komt bovendrijven??
doden praten nietquote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef kiwiholland het volgende:
Eens komen de vroegingen en gaat er iemand praten.
Kijk een boven je:Dquote:Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Edit: dat dus, al gemeld in bovenstaande post.![]()
Had op de frontpage moeten staan!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch heb ik al veel mensen gehoord die zich hebben laten inpakken door de vlotte babbel van Joran en de woorden van zijn ouders.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:07 schreef ZeroVince het volgende:
Ben de uitzending nu aan het kijken... vind dat Joran er niet goed vanaf komt. Hij is erg zenuwachtig en schichtig.. Heb nog steeds mijn twijfels over die jongen, die zijn misschien alleen maar sterker geworden.
Ja toen wist Joran even niet meer waar hij het zoeken moest.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:44 schreef ZeroVince het volgende:
Vond vooral het stukje over de foto (waarbij Joran ontkent daar actief iets mee te maken te hebben en de Vries claimt dat hij een e-mail heeft waaruit blijkt dat Joran daarvoor betaald heeft) erg dubieus! (rond 48:30)
Ja, en zijn moeder maar roepen dat Joran een nette keurige jongen is.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die blonde trouwens in dat filmpje tegen de vader van Joran "dat heb je goed opgevoed"
![]()
Daar denken forensisch pathologen anders over, mits je een lichaam hebt uiteaard.quote:
van Nova: een samenvattend geheel van de zaak en het interview(incident)quote:Op zondag 13 januari 2008 20:48 schreef Logitik het volgende:
Shit zeg, het filmpje dat in de OP staat, stopt na ongeveer 10 minuten!
Hij had die meid meegenomen naar zijn hok (garage) en misschien was ze wakker geworden en wilde geen sex met de drie jongens en heeft Joran haar een knal gegeven en is ze tegen de muur gekomen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:01 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Daar denken forensisch pathologen anders over, mits je een lichaam hebt uiteaard.
Joran is schuldig aan iets, of dat nou verkrachting, moord of wat dan ook is.
Zijn hele houding van praten en doen is al genoeg.
Het zou me niet eens verbazen dat ie Nathalee "verkocht" zou hebben aan een mensenhandelaar.
Vooral dat *dat*quote:Op zondag 13 januari 2008 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Die blonde trouwens in dat filmpje tegen de vader van Joran "dat heb je goed opgevoed"
![]()
Ook die theorieen wissel snel af, Joran zou haar ook achter gelaten hebben op een strand.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:13 schreef henkway het volgende:
[..]
Hij had die meid meegenomen naar zijn hok (garage) en misschien was ze wakker geworden en wilde geen sex met de drie jongens en heeft Joran haar een knal gegeven en is ze tegen de muur gekomen.
Dat ie opzettelijk een meid dood maakt geloof ik niet
absoluut, en waarom zoiets doen als je onshuldig bent. wat ik ook wel een belangrijk punt vond was dat hij toegaf gelogen te hebben en peter vroeg waarom en dat hij dat niet begreep als hij niks gedaan zou hebben. bedenk er even bij dat de meeste vermisten zeker jongeren binnen of net na 24 uur wel weer opduiken.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:44 schreef ZeroVince het volgende:
Vond vooral het stukje over de foto (waarbij Joran ontkent daar actief iets mee te maken te hebben en de Vries claimt dat hij een e-mail heeft waaruit blijkt dat Joran daarvoor betaald heeft) erg dubieus! (rond 48:30)
Ik snap niet dat er nog steeds mensen in zijn onschuld geloven. Niet op basis van deze beelden maar de omstandigheden waarin hij verkeerde waren bijzonder verdacht, en daarnaast zal zijn vader ook wel een grote vinger in de pap hebben gehad in dat corrupte rechtssysteem aldaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:48 schreef erkel het volgende:
Ik geloof nog steeds in zijn onschuld en zijn optreden in Pauw en Witteman bewijst natuurlijk helemaal niks. Iemand beoordelen op een publiekelijk optreden is behoorlijk kortzichtig. Natuurlijk is hij nerveus en zoekt hij naar de goede woorden, want hij wil niemand voor het hoofd stoten of zichzelf in een kwaad daglicht zetten.
Ik vond hem oprecht overkomen en vind het begrijpelijk dat hij de Vries een klootzak vind. Iemand die jou neerzet als een moordenaar, kun je natuurlijk niet aardig vinden. HIj uit zich door een glas wijn over iemand heen te gooien en daar komt Peter ook wel weer overheen.
De vrouw van Peter R. zei na het incident tegen Joran's moeder: 'Nou, dat heb je goed opgevoed'.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en zijn moeder maar roepen dat Joran een nette keurige jongen is.
FOX News: Former Holloway Suspect Tosses Wine in Face of Reporter on TV Show
*eens is*quote:Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog steeds mensen in zijn onschuld geloven. Niet op basis van deze beelden maar de omstandigheden waarin hij verkeerde waren bijzonder verdacht, en daarnaast zal zijn vader ook wel een grote vinger in de pap hebben gehad in dat corrupte rechtssysteem aldaar.
Als je aantoonbaar hebt gelogen op een aantal punten (wie gaat met wie naar huis, waar zijn je schoenen, liegen over je schoenmaat) je verklaringen afwijken van de verklaringen van je vrienden en je nog steeds dingen achterhoudt en verdraait dan heb je wat te verbergen.
Daarnaast snap ik niet dat hij wegkomt met zijn verklaring dat hij het meisje alleen heeft achtergelaten op het strand in dronken toestand. Moest zij dan maar alleen naar haar hotel lopen? Wat mij betreft zou dat alleen al het proberen waard zijn hem veroordeeld te krijgen voor 'dood door schuld' oid, alsmede het feit dat hij niet heeft meegewerkt met het onderzoek waardoor de zoektocht naar Holloway vertraging heeft opgelopen.
Verder kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat die ouders hun eigen zoon amper kennen - in de zin van hoe hij in het bijzijn met vrienden en meisjes is, of hoe hij zich gedraagt op feestjes - en maar naief lopen te verkondigen wat een brave jongen het is.
Ja ls ze de waarheid vertelt hadden dan had de politie (FBI) gelijk die hele garage op sporen onderzocht en duidelijk wat gevonden binnen 24 uur.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ook die theorieen wissel snel af, Joran zou haar ook achter gelaten hebben op een strand.
Cursusje mensenkennis en psychologie van de loi maar opsturen ?!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:48 schreef erkel het volgende:
Ik geloof nog steeds in zijn onschuld en zijn optreden in Pauw en Witteman bewijst natuurlijk helemaal niks. Iemand beoordelen op een publiekelijk optreden is behoorlijk kortzichtig. Natuurlijk is hij nerveus en zoekt hij naar de goede woorden, want hij wil niemand voor het hoofd stoten of zichzelf in een kwaad daglicht zetten.
Ik vond hem oprecht overkomen en vind het begrijpelijk dat hij de Vries een klootzak vind. Iemand die jou neerzet als een moordenaar, kun je natuurlijk niet aardig vinden. HIj uit zich door een glas wijn over iemand heen te gooien en daar komt Peter ook wel weer overheen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef salutem het volgende:
[..]
Cursusje mensenkennis en psychologie van de loi maar opsturen ?!
Inderdaad, had P de Vries de zaak geleid dan had Joran het haasje geweest, mogelijk niet voor moord, maar dood door schuld zeker.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Had liever wat meer discussie gezien tussen Peter de Vries en Joran.
Ah verdomme, het zal niet lang meer duren voordat Joran met een CIA-vlucht naar Gitmo wordt vervoerd.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en zijn moeder maar roepen dat Joran een nette keurige jongen is.
FOX News: Former Holloway Suspect Tosses Wine in Face of Reporter on TV Show
Die advocaat was Mr Peter Plasman, bekend van de moordenaar van Theo van Gogh.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef livelink het volgende:
Was ook een item over in Nova gisteravond. Ik moest wel lachen om die vrouw die de ogen van Peter de Vries was aan het deppen en woedend tegen de moeder van Joran zei: "Nou, dat heb je goed opgevoed!"
In Nova was er ook een advocaat die het optreden van de familie van der Sloot in Pauw en Witteman echt ongelofelijk stom vond.
Nee heb ik niet nodig. Sommige mensen vinden het raar dat Joran zenuwachtig is, maar dat was jij vast niet geweest in dezelfde situatie? Je zit in een programma bekeken door misschien een miljoen mensen, verdacht van moord en daarboven op zit ook nog de man aan tafel die een hetze tegen je voert en (misschien ten onrechte) probeert veroordeeld te krijgen. Ik zou ook nerveus zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef salutem het volgende:
[..]
Cursusje mensenkennis en psychologie van de loi maar opsturen ?!
Wie is er dood dan (juridisch gezien)?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:07 schreef henkway het volgende:
[..]
Inderdaad, had P de Vries de zaak geleid dan had Joran het haasje geweest, mogelijk niet voor moord, maar dood door schuld zeker.
Ok, ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar laat A. Erkel wel even zelf de rekening betalen dan, want die terroristenknuffelaar heeft ons belastingbetalers al tonnen gekost.
Behalve dat ie geen lievertje is, heeft ie ook iets psychopatisch over zichquote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef erkel het volgende:
Iedereen wist allang dat Joran geen lieverdje is, dus om daar nou ineens verbaasd over te gaan doen is ook een beetje schijnheilig.
Ik heb het NOVA-item in de OP erbij gezet.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Wie is er dood dan (juridisch gezien)?
Juridisch niemand, maar Vries had hem klem helemaal gekregen.quote:Van der Sloot and two other former suspects, brothers Deepak and Satish Kalpoe, were seen leaving a bar with Holloway on the night of her disappearance.
Inderdaad. Vrij veel mensen lijken zich niet te kunnen verplaatsen in een ander. Zeker voor alle mannen moet het toch verdomde duidelijk zijn dat je als 20-jarige gozer niet constant zwart wil worden gemaakt door een of andere Peter. Elke gemiddelde 20-jarige gozer had die Peter al lang een klap verkocht, 'nou dan zal ie wel schuldig zijn' hoor je danquote:Op zondag 13 januari 2008 23:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee heb ik niet nodig. Sommige mensen vinden het raar dat Joran zenuwachtig is, maar dat was jij vast niet geweest in dezelfde situatie? Je zit in een programma bekeken door misschien een miljoen mensen, verdacht van moord en daarboven op zit ook nog de man aan tafel die een hetze tegen je voert en (misschien ten onrechte) probeert veroordeeld te krijgen. Ik zou ook nerveus zijn.
En dat minzame lachje wat hij soms trekt met zijn mond maakt dat alleen maar duidelijker.
Je kan iemand wel klem lullen, maar je moet ook met bewijzen op tafel komenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef henkway het volgende:
Juridisch niemand, maar Vries had hem klem helemaal gekregen.
Er zijn nog heel veel losse eindjes niet opgehelderd , maar Joran vertikt het om verder iets te zeggen
Normaal ging Joran met een verovering naar zijn garage, Nu naar het strand???
Nee, inde garage liggen sporen, op het strand niets alleen zand
Pa vd Sloot heeft het allemaal voorgekauwd wie wat zegt.
Allen het verhaal klopte niet en Joran moest dat verhaal intrekken en een ander verzinnen
Toen klopten de verhalen van Satish en Deepak ook niet meer
Gelukkig hebben wij geen jurysysteem in Nederland, want als mensen zoals jou die beoordelen op hun eigen gevoel en intuïtie en de feiten minder belangrijk vinden, dan zouden er heel wat onschuldige mensen achter de tralies zitten.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef JohnDope het volgende:
Ik zei het al in een ander topic..... Maar het net rond Joran sluit ik zich langzaam doch zeker, binnen 10 jaar zit hij vast.
Overigens ook wel een hilarisch betoog bij P&W van de familie van der Sloot![]()
Wel een opsteker voor mensen die denken dat ze niet geschikt zijn of denken dat ze niks kunnen, want als je Pa van der Sloot analyseert, dan kom je tot de conclusie dat iedere boerenlul een universitaire studie kan doen.![]()
Nee omdat je de feiten niet kent, als je wat wilt zeggen moet je wat verder in de zaak verdiepenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef erkel het volgende:
[..]
En dat hele garage verhaal ken ik niet.
Jij hebt de zaak echt niet gevolgd, dat is duidelijk te merken aan deze reply.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen jurysysteem in Nederland, want als mensen zoals jou die beoordelen op hun eigen gevoel en intuïtie en de feiten minder belangrijk vinden, dan zouden er heel wat onschuldige mensen achter de tralies zitten.
Ik moet idd die reconstructie/aflevering van Peter R de Vries nog zien, maar betwijfel of ik veel 'aanwijzingen' zal zien.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee omdat je de feiten niet kent, als je wat wilt zeggen moet je wat verder in de zaak verdiepen
Ik reageer op jouw verstandelijke vermogens, niet op de zaakquote:Op zondag 13 januari 2008 23:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij hebt de zaak echt niet gevolgd, dat is duidelijk te merken aan deze reply.
Ga eens concreet per regel per post er op in dan. Want het slaat echt nergens op wat jij nu uitkraamt.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw verstandelijke vermogens, niet op de zaak
ja je weet echt niet waar je over praat.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik moet idd die reconstructie/aflevering van Peter R de Vries nog zien, maar betwijfel of ik veel 'aanwijzingen' zal zien.
Dat is uitgelegd in de uitzending. Joran zei: 'Ik vertrouw het Openbaar Ministerie niet'. Dat is niet bepaald het hele rechtssysteem.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook dat verhaal dat hij het hele rechtssysteem niet vertrouwt terwijl zijn vader daar rechter wilde worden.
Lees nog maar een keer.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga eens concreet per regel per post er op in dan. Want het slaat echt nergens op wat jij nu uitkraamt.
Nou er zijn zoveel dingen waar hij over heeft gelogen waarbij ik denk 'dat is niet voor niets.'quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef henkway het volgende:
[..]
ja je weet echt niet waar je over praat.
De garage is de key in de zaak
De key in de zaak is: geen lijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef henkway het volgende:
[..]
ja je weet echt niet waar je over praat.
De garage is de key in de zaak
De enige reden dat Joran vrij rondloopt is omdat zijn machtige vader ook in het complot zit. Als Joran gewoon een everyday-Joe was geweest, dan had de recherche de verdachten allang tegen elkaar uitgespeeld.quote:
Nee de key is de garage , het verdwenen lijk is het gevolgquote:
Naast het feit dat er onvoldoende bewijs is uiteraard.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige reden dat Joran vrij rondloopt is omdat zijn machtige vader ook in het complot zit. Als Joran gewoon een everyday-Joe was geweest, dan had de recherche de verdachten allang tegen elkaar uitgespeeld.
Fijn dat je dat zelf hebt bedacht, vandaar ook mijn opmerking naar het jurysysteem.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige reden dat Joran vrij rondloopt is omdat zijn machtige vader ook in het complot zit. Als Joran gewoon een everyday-Joe was geweest, dan had de recherche de verdachten allang tegen elkaar uitgespeeld.
En dat is ook de reden dat Joran zich beroept op zijn zwijgrecht, het nieuwe team dat op de zaak zit, staat los van de elitaire clubvrienden van zijn vader. En leugens zijn moeilijk te onthouden en het nieuwe team had o.a. nieuwe leugens ontdekt.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Naast het feit dat er onvoldoende bewijs is uiteraard.
Je kan niet iemand op leugens veroordelen, behalve meineed dan, maar daarvan is hier geen sprake. En volgens mij heeft hij zijn mond gehouden, omdat ze op zoek waren naar iets wat hem schuldig kon maken. Dus er zaten alleen maar nadelen aan het praten, het kon hem alleen maar schaden. Dus of hij nou schuldig of onschuldig is, in beide gevallen was dat de beste optie voor hem.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Joran zich beroept op zijn zwijgrecht, omdat het nieuwe team dat op de zaak zit en die staat los van de machtige vrienden van zijn vader.
En leugens zijn moeilijk te onthouden en het nieuwe team had o.a. nieuwe leugens ontdekt.
Geloof mij nou maar, binnen 10 jaar krijgen ze Joran en zijn vader veroordeeld.
Jij bent naief tot in den kist, Joran is een prater. Amerikanen kunnen alles afluisteren, om het vervolgens naar hun eigen hand te manipuleren. Joran zien ze als corvee.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Je kan niet iemand op leugens veroordelen, behalve meineed dan, maar daarvan is hier geen sprake. En volgens mij heeft hij zijn mond gehouden, omdat ze op zoek waren naar iets wat hem schuldig kon maken. Dus er zaten alleen maar nadelen aan het praten, het kon hem alleen maar schaden. Dus of hij nou schuldig of onschuldig is, in beide gevallen was dat de beste optie voor hem.
Voor de zaak niet, maar daar is hij niet verantwoordelijk voor.
Ja en dan luisteren ze hem af en dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent naief tot in den kist. Amerikanen kunnen alles afluisteren. Joran zien ze als corvee.
Op een dag verspreekt Joran zich een keer. Of Joran gaat op een dag een keer op vakantie naar een land waar de VS dikke mik mee is, om vervolgens aan de VS uitgeleverd te worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja en dan luisteren ze hem af en dan?
Nee er waren teveel zaken tegenstrijdig, als zijn vader er niet was met advocaatvrienden die wisten wat kon, dan hadden ze hem klem gekregen er zijn teveel zaken in tegenspraak en teveel leugensquote:Op maandag 14 januari 2008 00:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Je kan niet iemand op leugens veroordelen, behalve meineed dan, maar daarvan is hier geen sprake. En volgens mij heeft hij zijn mond gehouden, omdat ze op zoek waren naar iets wat hem schuldig kon maken. Dus er zaten alleen maar nadelen aan het praten, het kon hem alleen maar schaden. Dus of hij nou schuldig of onschuldig is, in beide gevallen was dat de beste optie voor hem.
Voor de zaak niet, maar daar is hij niet verantwoordelijk voor.
Misschien moet je de politie vertellen wat je in de garage zag, want je weet blijkbaar meer dan hunquote:Op maandag 14 januari 2008 00:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee de key is de garage , het verdwenen lijk is het gevolg
was er van af het begin (binnen 24 uur) toegang geweest tot de garage door forensisch onderzoek dan had jorantje gehangen
Nu kon men pas 10 maanden later onderzoek doen
Nee dat was rode wijn, en ja alcohol prikt nogal een beetje in je ogen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:50 schreef sunmoonstar het volgende:
In het NOVA-fragment is ook te zien hoe Joran een glas water (volgens mij) in zijn gezicht gegooid krijgt. Op het moment dat er hulp komt bij Peter R. de Vries. Volgens mij wordt dat water gegooid door een medewerker van het Pauw & Witteman-programma!
inderdaad, misschien kan ie `m dreigen via http://joran-sloot.hyves.nl/ wat ie allemaal gezien heeft.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Xith het volgende:
[..]
Misschien moet je de politie vertellen wat je in de garage zag, want je weet blijkbaar meer dan hun
Ja. Of dat leek allemaal zo voor jou omdat jij (net zoals Peter) hem al lang hebt veroordeeld.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Natuurlijk is het begrijpelijk dat hij erg gespannen en zenuwachtig was voor dat uurtje bij Pauw & Witteman, maar nietemin ben ik toch van mening dat er uit het uurtje televisie een paar interessante voorzichtige conclusies kunnen worden getrokken.
-knip-
Waarmee dus niet is gezegd dat hij de dader is natuurlijk, maar het lijkt mij wel waarschijnlijk dat die ouders wellicht in een 'complot' zitten waarbij ze Joran de hand boven het hoofd houden.
En weer iemand die zich niet in iemand anders kan verplaatsen. Er was eens een onderzoek dat als uitkomst had dat de meerderheid van de mensen bij een begrafenis liever (dood) in de kist willen liggen dan de speech over de overledene willen geven. M.a.w., sommige mensen hebben het niet zo op publiek optreden. Als we 'zenuwachtig' als reden gaan aangeven dat iemand schuldig is kunnen we de helft van het land wel opsluiten.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:35 schreef Freak187 het volgende:
Als Joran niks te verbergen heeft en de familie doet een showtje op televisie, waarom is hij dan zo zenuwachtig? Als je het echt niet gedaan hebt, dan sta je sterk in je schoenen en je spreek recht vanuit je hart. Joran en die rare vader, waren mij veel te berekenend. Leugentje hier en daar. Vader die toegang had tot het dossier van Joran terwijl die zaak liep.
It smells.
Hou op met die uitspraken als: "En weer iemand die zich niet in iemand anders kan verplaatsen." Jij zit hier ook maar iets te bedenken, moet ik dat ook maar afdoen als iemand die zich niet in iemand anders kan verplaatsen?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:37 schreef waht het volgende:
En weer iemand die zich niet in iemand anders kan verplaatsen. Er was eens een onderzoek dat als uitkomst had dat de meerderheid van de mensen bij een begrafenis liever (dood) in de kist willen liggen dan de speech over de overledene willen geven. M.a.w., sommige mensen hebben het niet zo op publiek optreden. Als we 'zenuwachtig' als reden gaan aangeven dat iemand schuldig is kunnen we de helft van het land wel opsluiten.
Je kan over dit optreden net zo goed zeggen dat hij onschuldig is, omdat een schuldige nóóit toestemd met zo vaak over die zaak te praten. Maar hij had gewoon niet met samen met Peterrr bij P&W moeten zitten, die is vastgeroest in zijn aannames.
En ook dát is weer prima te verklaren vanuit het oogpunt van een onschuldige.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:57 schreef Freak187 het volgende:
In ieder geval: op cruciale momenten (vooral toen De Vries inhoudelijk op de zaak inging) keek Joran alsof hij water zag branden. Hij zocht oogcontact met z'n vader en een aantal keer antwoorde zijn vader of moeder de vraag. Waarom kon Joran dat zelf niet? Ook toen ter sprake kwam wat er met dat meisje daadwerkeljik gebeurd was, zag je hem ieder woord wikken en wegen...
Joran heeft zich teveel keren vastgeluld en staat duidelijk onder invloed van de Advocaat Pa vd Sloot, om niets meer te zeggen over conflictmomentenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:28 schreef waht het volgende:
[..]
En ook dát is weer prima te verklaren vanuit het oogpunt van een onschuldige.
Ik hou op met lullen over mensen die zich niet in iemand anders kunnen verplaatsen als die mensen ophouden met analyses over Joran in P&W waaruit zou moeten blijken dat hij schuldig is. Overal maar een reden achterzoeken wordt vervelend.
Misschien had Joran wel geen zin op dat exacte moment om wat te zeggen, misschien wilde hij wel een slokje water nemen, misschien was hij aan het nadenken over wat hij de volgende dag ging ontbijten. Je weet het niet. Ik ook niet nee.
Leugens zijn dan inderdaad moeilijk te onthoudenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:40 schreef Alulu het volgende:
Vanuit Joran's positie is het slim dat die op Aruba niet gepraat heeft. Zo een lange tijd geleden en dan weer hetzelfde verhaal tot op detail vertellen is geen kunstje namelijk.
Ze kwamen vertellen aan Nederland hoe een lieve jongen Joran eigenlijk is.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef livelink het volgende: Als je je niet kunt beheersen, waarom ga je dan de confrontatie aan met een vijand van je? Hoe dom kun je zijn. En waarom heeft die Pa van der Sloot met al zijn wijze adviezen dit niet voorzien?
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef livelink het volgende:
En waarom heeft die Pa van der Sloot met al zijn wijze adviezen dit niet voorzien?
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef JohnDope het volgende:
Wel een opsteker voor mensen die denken dat ze niet geschikt zijn of denken dat ze niks kunnen, want als je Pa van der Sloot analyseert, dan kom je tot de conclusie dat iedere boerenlul een universitaire studie kan doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |