ik ga ja, ook al komt t nu wel zwaar kut uit, Ajax uit op een woensdagje.., weer eens wat andersquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er nog circa 950 kaarten 'overbleven'. Iemand hier die nu niet of juist wel gaat?
quote:Sef Vergoossen heeft de taalbarrière bij PSV onderschat, zo geeft hij aan in het L1 TV-programma De Aftrap. PSV heeft spelers van verschillende nationaliteiten in de ploeg. Er wordt daarom Spaans, Portugees, Engels, Hongaars en Nederlands gesproken. Vergoossen zegt dat daarmee veel informatie, die hij wil overbrengen, verloren gaat. Vanaf volgende week zal er daarom een full-time tolk op het veld bijkomen om de oefenstof op de buitenlandse spelers goed over te brengen.
Stan ernaast op het veldquote:
quote:PSV.nl meldt dat de PSV-selectie ook vrijdag een besloten training zal afwerken. De rust op de training in aanloop naar het duel tegen Feyenoord is de coach goed bevallen. Vorig week was het voor het eerst in de historie dat PSV een besloten training afwerkte, zo melden diverse media. De laatste training zaterdag in aanloop naar VVV is wel gewoon te bezoeken.
quote:Danny Koevermans liet in de Panorama weten dat hij graag naar de Olympische Spelen zou gaan. "Als Foppe me vraagt, ga ik mee." De bondscoach mag drie dispensatiespelers meenemen. Hij heeft echter al laten doorschemeren dat Roy Makaay er daar een van is. Die oept hij echter alleen op als Feyenoord geen Champions League voorronde hoeft af te werken. Pas in mei zal De Haan zijn keuze bekendmaken.
Genieten, thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
En deel 1
http://nl.youtube.com/watch?v=SmH1hsc3O2g
Mooi man!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
En deel 1
http://nl.youtube.com/watch?v=SmH1hsc3O2g
Daar ga je alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:09 schreef rubbereend het volgende:
als we kampioen worden
Ach ja, we staan er inmiddels wel weer het beste voor.quote:
Nieuwsitem:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ach ja, we staan er inmiddels wel weer het beste voor.
Helaas kan dat dit seizoen om de week veranderen![]()
Iemand trouwens informatie over die Argentijn Cahais waar PSV interesse in zou hebben?
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57051&typeofpage=84137quote:De Argentijnse centrale verdediger Matías Cahais wordt in Spanje in verband gebracht met een transfer naar Feyenoord danwel PSV. Beide clubs zouden de jonge verdediger van Boca Juniors volgen. Afgelopen jaar maakte hij onderdeel uit van het Argentijns nationaal team onder 20. Op zijn 17e maakte hij al zijn debuut in het eerste elftal van Boca Juniors. Inmiddels speelde hij daarvoor 14 duels. Hij leek de overstap te gaan maken naar het Spaanse Hercules, maar Javier Subirats van Hercules zou aangegeven hebben dat die overstap waarschijnlijk mislukt omdat de verdediger naar Nederland vertrekt.
BRON:Diario Informacion
Ach dat geeft niet.. als ie maar kwaliteiten heeft...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:10 schreef ruud.nl het volgende:
Weer zo'n jong broekie, die hebben we met Marcellis, Da Costa en Rajkovic nog niet zat achterin.
quote:Hoewel Wilfred Bouma in de belangstelling zou staan van zijn oude club PSV, is Martin O’Neil, manager van Aston Villa, niet bang zijn verdediger kwijt te raken aan de Eindhovenaren.
De club wil de Nederlander zelfs een nieuw contract aanbieden. "Ik ga daar met Wilfred over praten. We hebben nog een optie om nog een jaar met Bouma door te gaan," aldus O'Neil in the Birmingham Mail. "Ik ben dus absoluut niet bang voor een vertrek."
Bouma vertrok 2,5 jaar geleden uit Eindhoven en groeide in Engeland uit tot een stabiele factor in de ploeg van Aston Villa.
waar is DAM toch als je hem nodig hebt, schandalig dat die jongen een ban heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nieuwsitem:
[..]
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57051&typeofpage=84137
Mischien zie je hem in deze wedstrijd.
heb er geen tijd voor moet weg
Of Cultheld, maar die lijkt van de fok-bodem te zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is DAM toch als je hem nodig hebt, schandalig dat die jongen een ban heeft
daar ben ik ook voor, maar weet iemand eigenlijk een goede naam daarvoor?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laat ze maar eens komen met een extra ervaring in de verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |