ik ga ja, ook al komt t nu wel zwaar kut uit, Ajax uit op een woensdagje.., weer eens wat andersquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er nog circa 950 kaarten 'overbleven'. Iemand hier die nu niet of juist wel gaat?
quote:Sef Vergoossen heeft de taalbarrière bij PSV onderschat, zo geeft hij aan in het L1 TV-programma De Aftrap. PSV heeft spelers van verschillende nationaliteiten in de ploeg. Er wordt daarom Spaans, Portugees, Engels, Hongaars en Nederlands gesproken. Vergoossen zegt dat daarmee veel informatie, die hij wil overbrengen, verloren gaat. Vanaf volgende week zal er daarom een full-time tolk op het veld bijkomen om de oefenstof op de buitenlandse spelers goed over te brengen.
Stan ernaast op het veldquote:
quote:PSV.nl meldt dat de PSV-selectie ook vrijdag een besloten training zal afwerken. De rust op de training in aanloop naar het duel tegen Feyenoord is de coach goed bevallen. Vorig week was het voor het eerst in de historie dat PSV een besloten training afwerkte, zo melden diverse media. De laatste training zaterdag in aanloop naar VVV is wel gewoon te bezoeken.
quote:Danny Koevermans liet in de Panorama weten dat hij graag naar de Olympische Spelen zou gaan. "Als Foppe me vraagt, ga ik mee." De bondscoach mag drie dispensatiespelers meenemen. Hij heeft echter al laten doorschemeren dat Roy Makaay er daar een van is. Die oept hij echter alleen op als Feyenoord geen Champions League voorronde hoeft af te werken. Pas in mei zal De Haan zijn keuze bekendmaken.
Genieten, thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
En deel 1
http://nl.youtube.com/watch?v=SmH1hsc3O2g
Mooi man!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
En deel 1
http://nl.youtube.com/watch?v=SmH1hsc3O2g
Daar ga je alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:09 schreef rubbereend het volgende:
als we kampioen worden
Ach ja, we staan er inmiddels wel weer het beste voor.quote:
Nieuwsitem:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ach ja, we staan er inmiddels wel weer het beste voor.
Helaas kan dat dit seizoen om de week veranderen![]()
Iemand trouwens informatie over die Argentijn Cahais waar PSV interesse in zou hebben?
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57051&typeofpage=84137quote:De Argentijnse centrale verdediger Matías Cahais wordt in Spanje in verband gebracht met een transfer naar Feyenoord danwel PSV. Beide clubs zouden de jonge verdediger van Boca Juniors volgen. Afgelopen jaar maakte hij onderdeel uit van het Argentijns nationaal team onder 20. Op zijn 17e maakte hij al zijn debuut in het eerste elftal van Boca Juniors. Inmiddels speelde hij daarvoor 14 duels. Hij leek de overstap te gaan maken naar het Spaanse Hercules, maar Javier Subirats van Hercules zou aangegeven hebben dat die overstap waarschijnlijk mislukt omdat de verdediger naar Nederland vertrekt.
BRON:Diario Informacion
Ach dat geeft niet.. als ie maar kwaliteiten heeft...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:10 schreef ruud.nl het volgende:
Weer zo'n jong broekie, die hebben we met Marcellis, Da Costa en Rajkovic nog niet zat achterin.
quote:Hoewel Wilfred Bouma in de belangstelling zou staan van zijn oude club PSV, is Martin O’Neil, manager van Aston Villa, niet bang zijn verdediger kwijt te raken aan de Eindhovenaren.
De club wil de Nederlander zelfs een nieuw contract aanbieden. "Ik ga daar met Wilfred over praten. We hebben nog een optie om nog een jaar met Bouma door te gaan," aldus O'Neil in the Birmingham Mail. "Ik ben dus absoluut niet bang voor een vertrek."
Bouma vertrok 2,5 jaar geleden uit Eindhoven en groeide in Engeland uit tot een stabiele factor in de ploeg van Aston Villa.
waar is DAM toch als je hem nodig hebt, schandalig dat die jongen een ban heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nieuwsitem:
[..]
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57051&typeofpage=84137
Mischien zie je hem in deze wedstrijd.
heb er geen tijd voor moet weg
Of Cultheld, maar die lijkt van de fok-bodem te zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is DAM toch als je hem nodig hebt, schandalig dat die jongen een ban heeft
daar ben ik ook voor, maar weet iemand eigenlijk een goede naam daarvoor?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laat ze maar eens komen met een extra ervaring in de verdediging.
Er waren koningen die minder lang hebben geregeerd.quote:PSV vandaag precies 1000 dagen kampioen van Nederland
18 januari 2008 13:00
PSV is vandaag, vrijdag 18 januari, precies 1000 dagen onafgebroken regerend kampioen van Nederland. De titel van seizoen 2004-2005 werd behaald op 23 april 2005, vandaag is het (zonder schrikkeljaren er tussenin) precies 1000 dagen verder. De laatste acht seizoenen werd PSV in totaal zes keer landskampioen.![]()
De drie meest recente kampioenschappen van PSV op een rij.
23 april 2005-18 januari 2008
De statistiek werd opgemerkt door de supporters op één van de grootste en meest populaire forums van het internet. Op 23 april 2005 werd PSV thuis tegen Vitesse kampioen van Nederland (3-0). Een jaar later in april 2006 gebeurde dat thuis tegen FC Groningen (1-1) en vorig jaar was er natuurlijk de zinderende, onwerkelijke ontknoping tegen Vitesse (5-1). Vanavond houdt de Supportersvereniging PSV een groot feest in De Effenaar in het centrum van Eindhoven, waar de fans dus ook het glas kunnen heffen op deze bijzondere statistiek. De spelers zijn er ook bij, ze delen onder meer handtekeningen uit en gaan op de foto.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Er waren koningen die minder lang hebben geregeerd.
Fok?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
De statistiek werd opgemerkt door de supporters op één van de grootste en meest populaire forums van het internet.
Er zijn nu ineens geruchten dat hij getekend zou hebben bij FC Groningen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nieuwsitem:
[..]
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57051&typeofpage=84137
Mischien zie je hem in deze wedstrijd.
heb er geen tijd voor moet weg
DAM vond Cahais wel een aardige speler maar niet top, ik zal eens even een quote'je te zoeken....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is DAM toch als je hem nodig hebt, schandalig dat die jongen een ban heeft
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
DAM vond Cahais wel een aardige speler maar niet top, ik zal eens even een quote'je te zoeken....
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uit Argentinie vrijwel zeker:
Maxi Moralez: Centrale middenvelder met een goed gevoel voor ruimte, goed schot en pass. Op jonge leeftijd al de beste speler van Racing
Ever Banega: Speelt goed in de rug van JRR
Mauro Zarate: Dit seizoen wat minder, maar rijp voor een overstap
Mathias Cahais: Volgend jaar weer terug bij Boca en dat wordt het jaar van de grote doorbraak. Zeker als Palermo en Mellizzo eindelijk nokken.
Johnathan Bottinelli: Zeer goede centrale verdediger, die al te lang bij Vélez zit. Hij moet deze zomer naar Europa toe anders is het einde oefening
Belluschi, Lavezzi en Palacio zijn wat ouder maar die kunnen ook bij iedere club mee.
Vrijwel zeker uit Uruguay:
Gonzalo Castro: Beter dan Cívani
Vrijwel zeker uit Brasil:
Lucas: Topper met een hoofdletter T. Kan op elke positie op het middenveld uit de voeten
Alex Pato: Grootste aanvallende talent sinds Robinho
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Er waren koningen die minder lang hebben geregeerd.
nee dan had er moeten staan de grootstequote:
Kut. Dan is het dus niks.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef Radegast het volgende:
In het Boca Juniors topic zegt 'ie ook dat nog dat Cahais een goede voetballer is. Weten we dat ook weer.
Je moet de invloed van een trainer nooit overschatten. Eerst maar eens een maandje aankijken hoeveel ze ervan gesnapt hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Tegen Feyenoord stond het goed dus ze hebben er wel wat van begrepen
*proest*quote:
En die filmpjes van de halve finale tegen Milan (quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IPhPqF8GHk4
Nog even teruggekeken, en man o man, wat een mooi team was dat.
Ben benieuwd tegen vvv, gaan wij er ook punten laten liggen in navolging van ajax, twente en feijenoord
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Gaan we 3 punten uitlopen op Feyenoord?
Ook datquote:
Nou ja, sinds het betaalde voetbal, heeft PSV al eens 4 titels op rij neergezet dus, dat zou zomaar langer kunnen zijn geweest!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat het record is?
Als we winnenquote:
Ga jij nou maar white lies luisterenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als we winnenwat ik wel verwacht
Nah is al afgelopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga jij nou maar white lies luisteren.
VVV uit altijd lastig...(althans voor Feyenoord en Ajax)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als we winnenwat ik wel verwacht
Wij horen niet in dat rijtje thuisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
VVV uit altijd lastig...(althans voor Feyenoord en Ajax)
Had kunnen... Maar voor zo ver ik weet is PSV de enige club in Nederland die het heeft gepresteerd om 4x achter elkaar kampioen te worden. Dat record moet dus ook in handen van PSV liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:14 schreef ASSpirine het volgende:
Ajax had toch ook wel een tijdje meerdere titels op een rij kunnen bemachtigen. In hun gouden jaren toen ze de CL wonnen denk ik.
HVV deed het ook begin vorige eeuw, maar toen bestond PSV nog niet hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Had kunnen... Maar voor zo ver ik weet is PSV de enige club in Nederland die het heeft gepresteerd om 4x achter elkaar kampioen te worden. Dat record moet dus ook in handen van PSV liggen.
Ja raar hé dat hun verliezen van de kleintjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dont mess with VVVquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig ga je nog slapen vannacht, dan komt het ook nog allemaal tot de verbeelding.quote:
Weer een zege zou jouw evaluatie in de wielen rijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen. We kunnen zomaar weer tegen een zeperd oplopen is mijn gevoel.
gastquote:
Ik kan niet evalueren als PSV van VVV wint?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weer een zege zou jouw evaluatie in de wielen rijden.
Laat hem toch.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan niet evalueren als PSV van VVV wint?
Als PSV wint heeft het weinig zin, wel? Dan is het net als vorig seizoen dat PSV met matig voetbal kampioen wordt en dan kan er met de evaluatie weer net zo weinig gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan niet evalueren als PSV van VVV wint?
Was jij als PSV-fan niet vergeten dat PSV dit seizoen al zowel tegen Sparta, Excelsior als Feyenoord uitspeelde en dus uberhaupt niet meer naar Rotterdam hoeft? Dat je je hier nu al durft te laten zien, toont de klasse van PSVquote:
Waar heb jij het nu over? Excelsior was ik vergeten ja. Ik kijk iedere wedstrijd en zit alle thuiswedstrijden in het stadion. Mond dicht dus. Hoe je bij Sparta en Feyenoord komt is mij een raadsel..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als PSV wint heeft het weinig zin, wel? Dan is het net als vorig seizoen dat PSV met matig voetbal kampioen wordt en dan kan er met de evaluatie weer net zo weinig gedaan.
[..]
Was jij als PSV-fan niet vergeten dat PSV dit seizoen al zowel tegen Sparta, Excelsior als Feyenoord uitspeelde en dus uberhaupt niet meer naar Rotterdam hoeft? Dat je je hier nu al durft te laten zien, toont de klasse van PSV
Erik welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef Morrigun99 het volgende:
Beschouwen we AZ eigenlijk nog als concurrentie?
quote:
Ze kunnen nog steeds kampioen worden!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef Morrigun99 het volgende:
Beschouwen we AZ eigenlijk nog als concurrentie?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds kampioen worden!!
aldus van Gaal
Ik hoorde em ook voor et eerst niet zeggen, dat ze eigenlijk heel erg goed speelden en dat ze domineerden alleen de kansen niet afmaakten..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]ja moeten ze vooral zo blijven spelen...
Ja, hoezo?quote:
Thuis vaak wel ja, maar uit spelen we ook nog wel eens op zondagquote:
ach, het is een kenmerk van PSV om defensief en controlerend te spelen. Als je veel spelers in de spits wil zien moet je supporter van Ajax wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hmm, vroeg me al af of PSV weer met Bakkal-Simons en 1 diepe spits zou gaan. Neem aan dat je in sommige wedstrijden meer spitsen nodig zal hebben.
In principe wel, maar tegen Feyenoord werden ze vooral gebruikt om het veld breed te houden. Maar goed, ze kunnen allebei ook centraal uit de voeten.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:55 schreef dndiek het volgende:
Farfan en Dzsudzsak staan ook in de basis, dus er kan heel gevariëerd gespeeld worden
Ik hoop dat we dezelfde opstelling hebben als tegen Feyenoordquote:Op zondag 20 januari 2008 00:55 schreef dndiek het volgende:
Farfan en Dzsudzsak staan ook in de basis, dus er kan heel gevariëerd gespeeld worden
hMM ik zou voor Kromkamp kiezen die speelde erg goed tegen Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:57 schreef toma het volgende:
[..]
ach, het is een kenmerk van PSV om defensief en controlerend te spelen. Als je veel spelers in de spits wil zien moet je supporter van Ajax worden
--------------------------Gomes---------------------
Alcides------Salcido-----Addo------Zonneveld
-------------------------Simons--------------------
-------Bakkal--------------------------Dzsudsazk (ofzoiets)
-------------------------Appelvlaai---------------
-----------------Koevermans--Lazofiets-------
zo zou ik spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |