quote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef MiLalaa het volgende:
en verder met...
rit 5: Fabris - W. Oldeheuvel.
Zometeen Sven![]()
voor de liefhebbers
Aan het trainen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:16 schreef MiLalaa het volgende:
huh Sven is vaag bezig.
Nee, maar wel onder het schema baanrecord rijden. Doet'ie goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij heeft Kramer nog niets aan energie verspild.
een rit Bokko - Fabris zou interessanter zijn nonethelessquote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef MiLalaa het volgende:
jezus ze zijn helemaal onder de indruk dat Bokko meegaat. Zo frappant is dat nou ook weer niet op dit moment.
Deze is opzich ook best wel leuk.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een rit Bokko - Fabris zou interessanter zijn nonetheless
quote:
zeker. Ik vind het alleen zo dom dat ze dan zo stompzinnig verbaasd reageren als Bokko bij blijft.quote:
ja. En toch moet ik aan Gebrselassie denkenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan nog een dikke versnelling krijgen verwacht ik, 30-er zeker, misschien wel 29.
Deze is top.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:22 schreef Bruce117 het volgende:
Deze is opzich ook best wel leuk.
Dank u, dank uquote:Op zondag 13 januari 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft de 1500 al niet gewonnen he, het hoeft allemaal niet zo nodig meer. Hij rijdt gewoon als een toerist achter Bokko aan, en in de laatste ronde pakt ie even de ritwinst met 2 seconden. In 13:03.
Dit sloeg nergens op, 12.50 had nog wel gekund als hij kwaad was volgens mij, die gast kan alles ongeveer, wat een gek.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:27 schreef rubbereend het volgende:
Als Kramer echt had gemoeten had hij hier ook nog onder de 13 minuten gereden
Niet gaan overdrijven. Dat is een halve seconde per ronde sneller.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit sloeg nergens op, 12.50 had nog wel gekund als hij kwaad was volgens mij, die gast kan alles ongeveer, wat een gek.
Hedrick - Verheijen was ook geweldig. Dat was ook een sub-30-er van Chad. Vooral het eerst kijken en toen VOL aangaan was geweldig.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:29 schreef Girth het volgende:
Dat rondje 27,9 is misschien de mooiste die ik ooit gezien heb! Hoe die versnelde in die buitenbocht voor de kruizing. Echt krankzinnig!![]()
Je zag het ook gewoon aankomen, hij probeerde tot 8800 meter elke keer een goede kruising te hebben en speelde echt met de rondetijden(31.0-32.0)quote:Op zondag 13 januari 2008 16:29 schreef Girth het volgende:
Dat rondje 27,9 is misschien de mooiste die ik ooit gezien heb! Hoe die versnelde in die buitenbocht voor de kruizing. Echt krankzinnig!![]()
ja die was ook cool, even door de benen gluren en gaan, dat was de genadeklap.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Hedrick - Verheijen was ook geweldig. Dat was ook een sub-30-er van Chad. Vooral het eerst kijken en toen VOL aangaan was geweldig.
steeds dat gekke inhouden. Normaalgesproken zou je het zo laten uitkomen dat je niet steeds half rechtop hoeft te komen. Maar hij heeft er niet eens last vanquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef Remzz het volgende:
Je zag het ook gewoon aankomen, hij probeerde tot 8800 meter elke keer een goede kruising te hebben en speelde echt met de rondetijden(31.0-32.0)
WK sprint!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef weasel85 het volgende:
na.. denk dat kramer het komende decennia wel 1ste staat en alle nk's, ek's en wk's pakt...
Tsja, hoewel Kramer natuurlijk wel serieus waar nu al de grootste schaatser is van de laatste tijd, hebben we bij wel meer schaatsers gedacht dat ze het schaatsen wel even zouden gaan domineren voor de komende tijd. En de concurrentie komt het laatste jaar toch dichterbij en is ook breder.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef weasel85 het volgende:
na.. denk dat kramer het komende decennia wel 1ste staat en alle nk's, ek's en wk's pakt...
En die laatste ronde had ook nog makkelijk een sub-29-er kunnen worden als Sven pas na de finish feest was gaan vieren.quote:
Ja, hij zei idd van tevoren dat hij wat geks ging doen. Die vent speelt echt met ons allemaalquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja die was ook cool, even door de benen gluren en gaan, dat was de genadeklap.
Toen Sven zei dat ie op het laatst nog wel iets geks zou gaan doen dacht ie misschien wel daaraan.
En dat in Kolomnaquote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Uiteraard snelste rondje ooit op een 10 kilometer ongelovelijk
Dik een punt, idd heel dichtbij. En Kramer had nog flink wat over. Dat gat is voorlopig nog niet dicht hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef Hankster het volgende:
[..]
Tsja, hoewel Kramer natuurlijk wel serieus waar nu al de grootste schaatser is van de laatste tijd, hebben we bij wel meer schaatsers gedacht dat ze het schaatsen wel even zouden gaan domineren voor de komende tijd. En de concurrentie komt het laatste jaar toch dichterbij en is ook breder.
Ik ben super benieuwd hoe het veld er over zeg een jaar of 3 eruit zal zien
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef borisz het volgende:
eindtijd ?
13.03.30 dusquote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef borisz het volgende:
eindtijd ?
Ikzeg toch niet "heel dichtbij"?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dik een punt, idd heel dichtbij. En Kramer had nog flink wat over. Dat gat is voorlopig nog niet dicht hoor.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef Light het volgende:
Nee, 2 rondjes voor het eind kwam Sven op stoom, niet pas in de laatste ronde
je wilt toch niet dat die schoenen uitvallen?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:42 schreef Light het volgende:
Die voeten....
Nou, doe mij Maren haugli maar, of marritquote:Op zondag 13 januari 2008 16:43 schreef MiLalaa het volgende:
Bokko wordt steeds leuker. Minder babyfacerig
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:48 schreef MiLalaa het volgende:
Sablikova komt los
Welk net kijken jullie?quote:
Lijkt me sterk. Friese traditie alleen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze nou straks ook die hele ijsvloer aan puin rijden met die friese knollen en zo?
Die gedachte had ik ook ! , maar goed eerst volgend weekend maar naar Thialfquote:Op zondag 13 januari 2008 16:50 schreef MiLalaa het volgende:
wow ik vind die hal echt fantastisch. Ik wil er heen
iig een stuk dichterbij en goedkoper.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Die gedachte had ik ook ! , maar goed eerst volgend weekend maar naar Thialf
Wel een mooie traditiequote:Op zondag 13 januari 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Friese traditie alleen.
Nah weekend VIP arrangement thialf is wel duur maar idd stuk goedkoper dan retourtje kolomna !quote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
iig een stuk dichterbij en goedkoper.
maar eens kijken of daar een trein stoptquote:Op zondag 13 januari 2008 16:55 schreef Joene het volgende:
retourtje kolomna !
Mja, het haalt het nog steeds niet bij thialf, maar het werd wel een stuk gezelliger dan gisterenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
iig vele malen meer sfeer dan in de amerikaanse stadions.
Mwah dat denk ik nietquote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef MiLalaa het volgende:
doutzen aan de telefoon
Nee, maar thialf is dan ook de grootste josti/feesttent wat schaatsen betreft die er in de wereld is en zal waarschijnlijk nooit overtroffen worden in die categorie.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het haalt het nog steeds niet bij thialf, maar het werd wel een stuk gezelliger dan gisteren
Er is ook een keer een WK in Milwaukee geweest, dat was echt verschikkelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
iig vele malen meer sfeer dan in de amerikaanse stadions.
Dat was uit toch? omdat ze allebei zo enorm druk waren met hun carriere en zo?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef MiLalaa het volgende:
doutzen aan de telefoon
nouja, verpest het nou niet. Dit hoort bij het verhaalquote:
he ja verdomme daar ging het romantisch moment.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:02 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nouja, verpest het nou niet. Dit hoort bij het verhaal
Die dus niet.quote:
Voeg daar a.j.b. ook even Leenstra aan toequote:Op zondag 13 januari 2008 17:08 schreef Tommeke het volgende:
Van Deutekom![]()
Olde Heuvel
Wüst![]()
Kramer![]()
![]()
Zo zie ik het een beetje
Lees:quote:Op zondag 13 januari 2008 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
iets minder van de NOS. Te weinig interviews met anderen dan de nr1 na de ritten.
Ja, Marrit is niet meer in beeld geweestquote:
De gebrselassie-turboquote:Op zondag 13 januari 2008 18:12 schreef Cootz het volgende:
Haha, ja inderdaad... die ronde tijdens de 10 kilometer was sneller dan zijn snelste ronde op de 1500 meter.
Eh, dus nu interview met Ireen en Sven door Mart bij Studio Sport.
En Ireen had zoiets van "dat lukt je nooit". Dat was vast de stimulans die TurboSven nodig hadquote:Op zondag 13 januari 2008 18:13 schreef Brahimov het volgende:
Lol, hij had voorspeld een rondje 27 te rijden![]()
Mja, dat was wel een klein beetje arrogant.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:13 schreef Brahimov het volgende:
Als je het waarmaakt, is NIETS arrogantquote:Op zondag 13 januari 2008 18:20 schreef Cootz het volgende:
[..]
Mja, dat was wel een klein beetje arrogant.
Dan nog, als niemand anders je scherp houdt, moet je het zelf maar doen hmmquote:Op zondag 13 januari 2008 18:20 schreef Cootz het volgende:
[..]
Beetje wel, maar hij wist het wel waar te maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:20 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nou ja, doe mij dan maar lieve Marrit, die ook nog zichzelf verbaast...quote:Op zondag 13 januari 2008 18:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je het waarmaakt, is NIETS arrogant.
Als die nou eens met Sven gaat nuecken, dan hebben we over 20 jaar een gastje die de 10 km in 11:27,38 rijdtquote:Op zondag 13 januari 2008 18:22 schreef Cootz het volgende:
Nou ja, doe mij dan maar lieve Marrit, die ook nog zichzelf verbaast...
Heeft Marritquote:Op zondag 13 januari 2008 18:22 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nou ja, doe mij dan maar lieve Marrit, die ook nog zichzelf verbaast...
Nee, helemaal niks van gezien dit weekendquote:Op zondag 13 januari 2008 18:52 schreef maril het volgende:
[..]
Heeft Marrital een interviewtje gedaan met Bertje
?
Leenstraquote:Op zondag 13 januari 2008 17:11 schreef Hankster het volgende:
[..]
Voeg daar a.j.b. ook even Leenstra aan toe
Dat was wel bizar idd, die versnelling van 'm.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:13 schreef Brahimov het volgende:
Leukquote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Hankster het volgende:
ey, blijft dit leuk of niet?
http://youtube.com/watch?v=T9XzO7NEzQk&feature=related
http://youtube.com/watch?v=ZHgXS979T6Y&feature=related
ik was trouwens vergeten dat-ie toen tegen Jongejan reed.
TVM maar, alle helden en heldinnen in één team.quote:DSB en TVM hebben interesse in Leenstra
Door Jan-Willem (WEST) op zondag 13 januari 2008 23:12
Bron: Nu.nl - Submitter: rubbereend
TVM en DSB hebben interesse getoond in de diensten van Marrit Leenstra. De 18-jarige Leenstra heeft een uitstekend debuut gemaakt in Kolomna, op het Europees kampioenschap. Ze eindigde op een zesde plaats.
De schaatster uit Wijckel liet weten alle opties open te houden. Wel liet ze merken dat ze een voorkeur heeft voor het team van Gerard Kemkers. DSB is een sprintersploeg en heeft geen allrounders in dienst. "Misschien als zij er iemand anders bijhalen, is het wel een optie," aldus Leenstra.
+Groenewoldquote:Op maandag 14 januari 2008 00:33 schreef NumberNine het volgende:
[..]
TVM maar, alle helden en heldinnen in één team.
Welke wedstrijd was dat dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hedrick - Verheijen was ook geweldig. Dat was ook een sub-30-er van Chad.
Olympische 10km Turijnquote:
Ik zou zeggen, laat die rondetijden van Hedrick van de race maar zien. Dan kom je tot de conclusie dat het een versnelling van niets was. Ja, leuk gewapper met de armen nadat hij tussen zijn benen doorkeek, maar als ik het goed herinner liet Hedrick zich terugzakken van 31 hoog naar 32.5 en vervolgens een versnelling naar 31 laag.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Olympische 10km Turijn![]()
Ik gunde het Carl natuurlijk wel. Hij plaatste een paar rondes voor tijd de aanval op Chad, tenminste, hij ging versnellen. Dat had Chad door want hij gluurde tussendoor z'n benen. En daarna kwam een fenomenale versnelling met 2 handen los door de bocht en hop. De genadeslag voor Carl, voor wie het brons resteerde. En stoere actie van Chad leverde zilver op.
Vind ik ook , ik stoorde me aan dat langzame gedoe van sven in het begin hij reed zowat in de kont van Bokko, terwijl hij harder kon, reed er bijna tegenop zelfs, jeugdige overmoed zullen we maar zeggen. Hij tergd daar wel Bokko mee, dus die krijgt hij nog op zn bordje, in Vancouver misschien?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:04 schreef Wombcat het volgende:
Wat dat betreft was de versnelling die Davis vorig op het WK sprint op een 1000 meter plaatste nog mooier (imo). Om niet in de problemen te komen op de kruising moest 'ie even versnellen. En dat op een 1000 meter waar je eigenlijk al volle bak reed. Vond ik echt imposant
1500m zit er ook bijquote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef Hankster het volgende:
Hoe druk zal het trouwens zijn bij zo'n skate-off? Toegang is wel gratis namelijk...
Het lijkt me echt leuk om de skate-off over 3000 en 5000 te zien op 23 januari
Toen ik die posts plaatste had ik al zo'n gevoel dat ze later nog eens gebruikt gingen wordenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:00 schreef Montov het volgende:
Lang leve de zoekfunctie: [SCHAATSEN] 10 km heren deel 9 - Bob op gouden koers
Enkele fragmenten van de race:
Allemal 31ers
31.57 voor Chad
31.34 voor Carl
nog 7 rondjes
31.91 Chad
31.42 Carl
32 3
Ohhhhhhhhhhhhhhhh demm... 4 rondes nog pfff
Hedrick gaat sprinten
31.57 TERING.
31.01 voor Chad
Het was wel een geweldig spannende race, maar de versnelling was meer show dan snelheid. Kramer hoeft alleen zijn kleine teen te bewegen voor zo'n versnelling.
Kramer heeft races onder de 13 minuten gereden waarbij hij 28'ers reed. En van 30'ers naar 28 versnellen is spectaculair. Van 32 naar 31 is pfff.
nouja, geen fenomenale versnelling dus. Maar het was wel een stoere actie, een soort vernedering van de tegenstander. Dat deed Kramer bij Bokko. Aww arme Bokko.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:43 schreef Montov het volgende:
Ik zou zeggen, laat die rondetijden van Hedrick van de race maar zien. Dan kom je tot de conclusie dat het een versnelling van niets was. Ja, leuk gewapper met de armen nadat hij tussen zijn benen doorkeek, maar als ik het goed herinner liet Hedrick zich terugzakken van 31 hoog naar 32.5 en vervolgens een versnelling naar 31 laag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |