quote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef MiLalaa het volgende:
en verder met...
rit 5: Fabris - W. Oldeheuvel.
Zometeen Sven![]()
voor de liefhebbers
Aan het trainen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:16 schreef MiLalaa het volgende:
huh Sven is vaag bezig.
Nee, maar wel onder het schema baanrecord rijden. Doet'ie goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij heeft Kramer nog niets aan energie verspild.
een rit Bokko - Fabris zou interessanter zijn nonethelessquote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef MiLalaa het volgende:
jezus ze zijn helemaal onder de indruk dat Bokko meegaat. Zo frappant is dat nou ook weer niet op dit moment.
Deze is opzich ook best wel leuk.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een rit Bokko - Fabris zou interessanter zijn nonetheless
quote:
zeker. Ik vind het alleen zo dom dat ze dan zo stompzinnig verbaasd reageren als Bokko bij blijft.quote:
ja. En toch moet ik aan Gebrselassie denkenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan nog een dikke versnelling krijgen verwacht ik, 30-er zeker, misschien wel 29.
Deze is top.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:22 schreef Bruce117 het volgende:
Deze is opzich ook best wel leuk.
Dank u, dank uquote:Op zondag 13 januari 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft de 1500 al niet gewonnen he, het hoeft allemaal niet zo nodig meer. Hij rijdt gewoon als een toerist achter Bokko aan, en in de laatste ronde pakt ie even de ritwinst met 2 seconden. In 13:03.
Dit sloeg nergens op, 12.50 had nog wel gekund als hij kwaad was volgens mij, die gast kan alles ongeveer, wat een gek.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:27 schreef rubbereend het volgende:
Als Kramer echt had gemoeten had hij hier ook nog onder de 13 minuten gereden
Niet gaan overdrijven. Dat is een halve seconde per ronde sneller.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit sloeg nergens op, 12.50 had nog wel gekund als hij kwaad was volgens mij, die gast kan alles ongeveer, wat een gek.
Hedrick - Verheijen was ook geweldig. Dat was ook een sub-30-er van Chad. Vooral het eerst kijken en toen VOL aangaan was geweldig.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:29 schreef Girth het volgende:
Dat rondje 27,9 is misschien de mooiste die ik ooit gezien heb! Hoe die versnelde in die buitenbocht voor de kruizing. Echt krankzinnig!![]()
Je zag het ook gewoon aankomen, hij probeerde tot 8800 meter elke keer een goede kruising te hebben en speelde echt met de rondetijden(31.0-32.0)quote:Op zondag 13 januari 2008 16:29 schreef Girth het volgende:
Dat rondje 27,9 is misschien de mooiste die ik ooit gezien heb! Hoe die versnelde in die buitenbocht voor de kruizing. Echt krankzinnig!![]()
ja die was ook cool, even door de benen gluren en gaan, dat was de genadeklap.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Hedrick - Verheijen was ook geweldig. Dat was ook een sub-30-er van Chad. Vooral het eerst kijken en toen VOL aangaan was geweldig.
steeds dat gekke inhouden. Normaalgesproken zou je het zo laten uitkomen dat je niet steeds half rechtop hoeft te komen. Maar hij heeft er niet eens last vanquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef Remzz het volgende:
Je zag het ook gewoon aankomen, hij probeerde tot 8800 meter elke keer een goede kruising te hebben en speelde echt met de rondetijden(31.0-32.0)
WK sprint!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef weasel85 het volgende:
na.. denk dat kramer het komende decennia wel 1ste staat en alle nk's, ek's en wk's pakt...
Tsja, hoewel Kramer natuurlijk wel serieus waar nu al de grootste schaatser is van de laatste tijd, hebben we bij wel meer schaatsers gedacht dat ze het schaatsen wel even zouden gaan domineren voor de komende tijd. En de concurrentie komt het laatste jaar toch dichterbij en is ook breder.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef weasel85 het volgende:
na.. denk dat kramer het komende decennia wel 1ste staat en alle nk's, ek's en wk's pakt...
En die laatste ronde had ook nog makkelijk een sub-29-er kunnen worden als Sven pas na de finish feest was gaan vieren.quote:
Ja, hij zei idd van tevoren dat hij wat geks ging doen. Die vent speelt echt met ons allemaalquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja die was ook cool, even door de benen gluren en gaan, dat was de genadeklap.
Toen Sven zei dat ie op het laatst nog wel iets geks zou gaan doen dacht ie misschien wel daaraan.
En dat in Kolomnaquote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Uiteraard snelste rondje ooit op een 10 kilometer ongelovelijk
Dik een punt, idd heel dichtbij. En Kramer had nog flink wat over. Dat gat is voorlopig nog niet dicht hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef Hankster het volgende:
[..]
Tsja, hoewel Kramer natuurlijk wel serieus waar nu al de grootste schaatser is van de laatste tijd, hebben we bij wel meer schaatsers gedacht dat ze het schaatsen wel even zouden gaan domineren voor de komende tijd. En de concurrentie komt het laatste jaar toch dichterbij en is ook breder.
Ik ben super benieuwd hoe het veld er over zeg een jaar of 3 eruit zal zien
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef borisz het volgende:
eindtijd ?
13.03.30 dusquote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef borisz het volgende:
eindtijd ?
Ikzeg toch niet "heel dichtbij"?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dik een punt, idd heel dichtbij. En Kramer had nog flink wat over. Dat gat is voorlopig nog niet dicht hoor.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef Light het volgende:
Nee, 2 rondjes voor het eind kwam Sven op stoom, niet pas in de laatste ronde
je wilt toch niet dat die schoenen uitvallen?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:42 schreef Light het volgende:
Die voeten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |