Nou, doe mij Maren haugli maar, of marritquote:Op zondag 13 januari 2008 16:43 schreef MiLalaa het volgende:
Bokko wordt steeds leuker. Minder babyfacerig
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:48 schreef MiLalaa het volgende:
Sablikova komt los
Welk net kijken jullie?quote:
Lijkt me sterk. Friese traditie alleen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze nou straks ook die hele ijsvloer aan puin rijden met die friese knollen en zo?
Die gedachte had ik ook ! , maar goed eerst volgend weekend maar naar Thialfquote:Op zondag 13 januari 2008 16:50 schreef MiLalaa het volgende:
wow ik vind die hal echt fantastisch. Ik wil er heen
iig een stuk dichterbij en goedkoper.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Die gedachte had ik ook ! , maar goed eerst volgend weekend maar naar Thialf
Wel een mooie traditiequote:Op zondag 13 januari 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Friese traditie alleen.
Nah weekend VIP arrangement thialf is wel duur maar idd stuk goedkoper dan retourtje kolomna !quote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
iig een stuk dichterbij en goedkoper.
maar eens kijken of daar een trein stoptquote:Op zondag 13 januari 2008 16:55 schreef Joene het volgende:
retourtje kolomna !
Mja, het haalt het nog steeds niet bij thialf, maar het werd wel een stuk gezelliger dan gisterenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
iig vele malen meer sfeer dan in de amerikaanse stadions.
Mwah dat denk ik nietquote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef MiLalaa het volgende:
doutzen aan de telefoon
Nee, maar thialf is dan ook de grootste josti/feesttent wat schaatsen betreft die er in de wereld is en zal waarschijnlijk nooit overtroffen worden in die categorie.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het haalt het nog steeds niet bij thialf, maar het werd wel een stuk gezelliger dan gisteren
Er is ook een keer een WK in Milwaukee geweest, dat was echt verschikkelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
iig vele malen meer sfeer dan in de amerikaanse stadions.
Dat was uit toch? omdat ze allebei zo enorm druk waren met hun carriere en zo?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef MiLalaa het volgende:
doutzen aan de telefoon
nouja, verpest het nou niet. Dit hoort bij het verhaalquote:
he ja verdomme daar ging het romantisch moment.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:02 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nouja, verpest het nou niet. Dit hoort bij het verhaal
Die dus niet.quote:
Voeg daar a.j.b. ook even Leenstra aan toequote:Op zondag 13 januari 2008 17:08 schreef Tommeke het volgende:
Van Deutekom![]()
Olde Heuvel
Wüst![]()
Kramer![]()
![]()
Zo zie ik het een beetje
Lees:quote:Op zondag 13 januari 2008 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
iets minder van de NOS. Te weinig interviews met anderen dan de nr1 na de ritten.
Ja, Marrit is niet meer in beeld geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |