abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56543171
Van heracles moeten ze gewoon winnen , dan beginnen ze vast weer aan een goede serie
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_56543850
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:31 schreef Kerdaben het volgende:
Drie wedstrijden op rij verloren en dan derby tegen Heracles die fans heel belangrijk vinden, niet echt een wedstrijd met weinig druk imo. Maargoed neem aan dat hij wel een enigszins acceptabel niveau heeft dus denk niet dat het zo heel lang meer zal duren. Bij een volgende blessure/schorsing misschien.
Mwah, die derby wordt wel een beetje gehyped hoor. Het heeft wat extra's, maar het valt wel mee verder toch?
pi_56545505
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

Mwah, die derby wordt wel een beetje gehyped hoor. Het heeft wat extra's, maar het valt wel mee verder toch?
Zo vaak gaat Heracles toch niet met 17 bussen naar uitwedstrijden?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56545626
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 15:37 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Zo vaak gaat Heracles toch niet met 17 bussen naar uitwedstrijden?
Dat komt vooral omdat het erg dichtbij is. Ik vind het een beetje een gehypt gedoe, het wel wat extra's... maar zo erg beladen is het ook weer niet in mijn ogen.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:30:47 #209
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_56550769
de 'thuis bij twente' website hier al langsgeweest?

staat nu diverse 3d beelden op van de nieuwe ring

http://www.thuisbijfctwente.nl/bouw/panoramas
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:41:38 #210
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56551024
ziet er goed uit. hele stadion rood
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_56556123
Die glazen wand tussen 1e en 2e ring bij de korte zijde. Komen daar mensen achter te zitten? Die gaan klagen als je op je stoeltje gaat staan en tegen het glas aan gaat leunen? Omdat je hun uitzicht bederft? Of is dat meer een soort van doorgang waar je kan lopen om naar je plek te komen?
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:25:50 #212
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56556802
quote:
FC Twente naar Gelsenkirchen?

ENSCHEDE - Wordt de Arena Auf Schalke tijdelijk de thuishaven van FC Twente? Het zou zomaar kunnen tijdens de play-offs.

Omdat het eigen Arke Stadion wordt verbouwd, is de kans heel reëel dat Twente voor de play-offs moet uitwijken naar een ander stadion. "En dan kom je hier al snel in het buitenland uit", zegt Richard Peters, woordvoerder van Twente. Hij ontkent dat er al een overeenkomst met de club uit Gelsenkirchen is. "Dat kan ook niet, omdat we pas eind februari de definitieve bouwplanning krijgen. En aan de hand daarvan bekijken we, of we al dan niet ergens anders moeten gaan spelen."

De KNVB heeft geen bezwaar als Twente de grens overtrekt. "Nood breekt wetten", zegt Henk Kesler, directeur betaald voetbal. De play-offs beginnen op 30 april en eindigen op 18 mei. Hoe vaak Twente in actie komt, ligt aan de resultaten.

Twentsche Courant Tubantia
Oh, en Twente krijgt een nieuwe kledingsponsor: Diadora
quote:
Diadora nieuwe kledingsponsor

06-02-2008

FC Twente heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met het Italiaanse sportmerk Diadora. De komende vier seizoenen (t/m seizoen 2011-2012) is Diadora de kledingsponsor van FC Twente.
Diadora zal de eerste selectie, het vrouwenteam en de voetbalacademie FC Twente/ Heracles voorzien van onder meer wedstrijd en -trainingskleding.

De keuze van FC Twente voor Diadora is een heel bewuste. “Een fantastisch Italiaans sportmerk met goede technische producten in de meeste belangrijke sporten” aldus Jan van Halst, Manager Commerciële Zaken bij FC Twente.

Van Halst vertelt verder “FC Twente heeft een werkgroep, bestaande uit supporters van de club, in het leven geroepen om in samenwerking met Diadora het ontwerp van het nieuwe wedstrijdshirt te ontwikkelen. Deze werkgroep heeft inmiddels de eerste voorstellen van het ontwerp enthousiast ontvangen.”

Ook Diadora is erg verheugd met de overeenkomst. “FC Twente is een van de meest ambitieuze voetbalclubs in Nederland, een eigenschap waarin wij ons absoluut herkennen,” aldus marketing manager Bart van Schijndel van Diadora. We zullen met de Diadora producten meer lifestyle experience aan de consumenten gaan bieden. Het merk zal vanaf juli in diverse sportspeciaalzaken volledig verkrijgbaar zijn.

De eerste shirts zullen geleverd gaan worden medio juli 2008.

Diadora
Samen met vele grote kampioenen heeft Diadora de afgelopen 60 jaar sportgeschiedenis geschreven. Diadora kan bogen op een zeer rijke historie met vele kampioenen zoals o.a. Marco van Basten, Roberto Baggio,Gianlucca Vialli, en Francesco Totti.

Op dit moment concentreert Diadora zich met name op sporten zoals voetbal, tennis, running en cycling. Andere sponsorships op dit moment zijn o.a. AS Napoli, Schotland, Sheffield Wednesday, Totti, Inzaghi, Kaladze, Pierluggi Colina en trainer Fabio Capello. Ook viert Diadora dit jaar zijn 60 jarig bestaan.

fctwente.nl
Nooit van gehoord, maar ik ben benieuwd.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56559538
Diadora, opvallende move. Ik vond de Diadora voetbalschoenen altijd zo fijn. Roberto Baggio was er destijds ambassaseur van.
That's all folks!
pi_56563529
Hoop toch niet dat we de play-offs in Gelsenkirchen gaan spelen. Als je dat stadion halfvol wilt hebben moet je al met 30.000 man komen. Dat haal je al lang niet. Of misschien dat ze rekenen op animo van de Duitsers uit de omgeving daar. Dan is het wel wat misschien. Bratwurst en bier voor, tijdens en na de wedstrijd, en tussen de dikke Duitsers zitten is altijd gezellig.
pi_56576205
Woah, gelsenkirchen... Met 30000 naar een stadion op anderhalf uur afstand gaat niet eens lukken
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_56576372
Daarom, ik gok op hooguit een 7/8 duizend Twente-fans en dan wat er aan Duitse voetballiefhebbers nog bij komt. In een stadion van 60.000 is dat geen porem. Zal wel zijn omdat d'r in de kleinere stadionnetjes over het algemeen geen business-plekken zit en de beveiliging een stuk minder is. Wat ook wel een belangrijk punt is als je tegen bijvoorbeeld Ajax of Feyenoord zou moeten spelen.
pi_56579175
Nou, zelfs deze superboer gaat naar Twente - Heracles.

Hopen dat Twente wint
Bloed, zweet en tranen!
pi_56579689
quote:
Engelaar moet streekderby missen.
De laatste 2 edities was het erg stil was het erg stil in de thuisvakken (FCT - Her & Her - FCT) en feest in het uitvak, morgen is het hopelijk niet anders.
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:09:21 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56579744
Whilkshire doet waarschijnlijk ook niet mee.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:17:48 #220
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56579954
Goed bezig.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56580003
Wellenberg kan ook goed rechtsback spelen, zo heel veel verschil maakt dat ook weer niet. Engelaar wordt meer gemist.
pi_56581988
Hoop dat Maaroufi en/of Arnautovic een keer in de basis staan, maar Rutten kennende zal dat wel niet zo zijn.

Stadiondeal lijkt trouwens wel rond te zijn.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_56583970
Klopt, op twente.net staat dat we de play-offs in gelsenkirchen afwerken.
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:40:54 #224
171357 Rikketik
pi_56584050
Ik vraag me af of dat stadion ooit vol komt met de play-offs, al is het wel een mooi uithangbord voor Twente. En de faciliteiten zijn er gewoon top.
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:46:38 #225
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56584150
De Duitse autoriteiten zullen het alleen nooit toestaan dat Feyenoordsupporters naar Duitsland gaan afreizen mochten we jullie treffen in de plee-offs.

Competitievervalsing ligt op de loer.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:49:22 #226
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56584199
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik vraag me af of dat stadion ooit vol komt met de play-offs, al is het wel een mooi uithangbord voor Twente. En de faciliteiten zijn er gewoon top.
Geweldig kan ik dat stadion ook bijschrijven, met wedstrijden van schalke is het maar moeilijk kaarten te krijgen.
pi_56584305
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat je moet hopen op Duitse interesse. Ik ga zelf in ieder geval wel als m'n maat mee kan. Vind het wel mooi om een keer mee te maken. Omdat het zo dichtbij is denk ik dat veel Twentse fans er zo over denken, heb tot nu toe nog geen fan gehoord die niet mee wou in ieder geval. En voor veel mensen die normaal moeilijk kaarten kunnen krijgen voor Twente is dit ook wel interessant natuurlijk. Twente leeft ook redelijk over de grens trouwens, en misschien zijn d'r aardig wat duitsers die niet zoveel met Twente hebben, maar dit wel eens leuk vinden om mee te maken. Maar veel zal ook afhangen van om welke play-offs je meedoet denk ik. Moet je bijvoorbeeld tegen Ajax of Feyenoord, zullen er ook veel meer neutrale supporters geïnteresseerd zijn.
  donderdag 7 februari 2008 @ 16:23:19 #228
171357 Rikketik
pi_56584773
Zo'n stadion heeft natuurlijk wel een geweldige uitstraling en ik denk ook dat veel 'dagjesmensen' kan trekken. Zoals je dat ook zag bij de Amstel Cup-finale in 2001.

Ik zal in elk geval proberen om er ook bij te zijn, lijkt me tof om een keer in dat stadion te zitten.
pi_56585154
Als ze bij Schalke nou stoeltjes hadden in verschillende kleuren, dan zou het net lijken of er meer zitten dan er werkelijk zijn .
  donderdag 7 februari 2008 @ 16:59:55 #230
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56585406
Ik ga er ook wel heen. Mooie dag van maken daar in de stad.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_56586048
Heb d'r zelf wel zin aan eigenlijk. Is een keer wat anders. Misschien ook goede promotie voor Twente over de grens.
pi_56586510
Ga denk ik ook wel als ik kan, kaarten krijgen zal in ieder geval niet al te moeilijk zijn .
Maar met play-offs afgelopen jaren zaten er volgens mij minder toeschouwers dan tijdens het gewone seizoen (over de hele eredivisie genomen dan). Maar ligt er dus ook aan tegen wie je speelt en voor welk toernooi, tegen Roda ofzo zullen er niet veel neutrale toeschouwers komen maar mochten we spelen in de laatste ronde om het laatste CL ticket tegen Ajax ofzo kunnen er nog best wat op af komen...maarja eerst maar eens zien dat we zover komen
pi_56598718
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:00 schreef Kerdaben het volgende:
Ga denk ik ook wel als ik kan, kaarten krijgen zal in ieder geval niet al te moeilijk zijn .
Maar met play-offs afgelopen jaren zaten er volgens mij minder toeschouwers dan tijdens het gewone seizoen (over de hele eredivisie genomen dan). Maar ligt er dus ook aan tegen wie je speelt en voor welk toernooi, tegen Roda ofzo zullen er niet veel neutrale toeschouwers komen maar mochten we spelen in de laatste ronde om het laatste CL ticket tegen Ajax ofzo kunnen er nog best wat op af komen...maarja eerst maar eens zien dat we zover komen
Dit is misschien een mooie kans voor Twente om een aantal nieuwe mensen bij de club te betrekken. Door bijvoorbeeld scholen, sportverenigingen en bedrijven in de regio en vlak over de grens pakketten aan te bieden voor kaartjes en evt. busreizen naar het stadion. Als je zo weer een aantal nieuwe supporters aantrekt kan dat alleen maar goed zijn voor Twente.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:34:58 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56598887
Hierbij wens ik jullie alvast een mooie pot toe voor vanavond.
Geen succes natuurlijk.

Volgend jaar weer 2 keer?
29.10 Novastar HMH
pi_56602324
Jongens, ik heb hier een filmpje en ik las dat er van dit liedje een trance versie van gemaakt is, weet iemand hoe die heet?

http://www.youtube.com/watch?v=7Jas4QU0ITw&feature=related
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:24:12 #236
171357 Rikketik
pi_56602821
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef Stienn het volgende:
Jongens, ik heb hier een filmpje en ik las dat er van dit liedje een trance versie van gemaakt is, weet iemand hoe die heet?

http://www.youtube.com/watch?v=7Jas4QU0ITw&feature=related
Dat blijft toch wel een geniaal filmpje.

Raad trouwens eens wie er vanmiddag naast me liep in het centrum van Enschede? Orlando Engelaar! Ik zette zo m'n fiets weg tegenover La Place (naast de BK) en liep nietsvermoedend naar de MediaMarkt. Zag ik opeens vanuit mijn ooghoeken een enorme kerel naast me lopen. Keek ik zo opzij, bleek het Engelaar te zijn.

Maar wat een reus van een vent. Echt intimiderend.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:28:12 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56602903
Vanavond mag hij vanaf de tribune intimideren gelukkig
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:31:58 #238
171357 Rikketik
pi_56602969
Ja, ik wou nog wel vragen hoe het met z'n knie ging, maar hij keek nogal chagrijnig.

Hij had het tempo er trouwens flink in zitten. Vond ik wel opvallend.
pi_56603872
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond mag hij vanaf de tribune intimideren gelukkig
Maar bij jullie doet Bridji ook niet mee he .
pi_56611910
Met de hakken over de sloot gewonnen, maar oh wat was het weer slecht voor ze achter kwamen. Denneboom en Huysegems weer de hele wedstrijd totaal onzichtbaar, ik snap echt niet dat Rutten ze er wedstrijd na wedstrijd in blijft zetten
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:28:21 #241
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56611992
Geweldige comeback

Hersi viel erg goed in. Misschien een keer vertrouwen geven
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:33:30 #242
171357 Rikketik
pi_56612121
Eindelijk weer een overwinning.

Maar er valt nog veel werk te verzetten, er werd slecht gespeeld. Vooral Denneboom en Huysegems speelden zwaar ondermaats.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:40:35 #243
171357 Rikketik
pi_56612261
Derksen pakt Heubach nog even aan in de nabeschouwing.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 februari 2008 @ 22:45:54 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56612376
Mja, Denneboom en Huysegems waren om te huilen Hersi was wel lekker bezig!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 9 februari 2008 @ 07:54:28 #245
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56618516
heeujjj
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:49:55 #246
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56618908
Gefeliciteerd jongens. Allemaal een schone onderbroek aan, want jullie moeten wel een aantal kleuren gescheten hebben, niet?
29.10 Novastar HMH
pi_56619181
Feli.
pi_56620270
Denneboom in de laatste minuut van de eerste helft. Communiceert die eerst niet met Wellenberg en daarna laat die ook de bal nog uit rollen.

Hersi zat er tijdens zijn warming-up al goed op. Toen liep die nog een paar keer wat meter het veld in om een terugspringende bal te redden van het verneuken van de aanval. Die was iig wél met de wedstrijd bezig.

Maar we hebben gewonnen! YEAH!
pi_56620564
Commentator: 'Heracles heeft heel erg goed partij geboden.'
Rutten: 'Heracles heeft heel goed verdedigd.'

Wat had hij gedacht, dat we met een 3-4-3 zouden starten? Het was stukken beter dan de thuiswedstrijd, toen speelden we puur om Twente tegen te houden, nu wouden we zelf ook wel meevoetballen.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:53:16 #250
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56622074
Volgende wedstrijd Hersi ipv Denneboom. En Wellenberg speelde ook weer zeer goed
[b]Enschede![/b]
pi_56622695
Hersi viel goed in ja, maar mag ook wel voor 400.000 per jaar, sjesus voor zo'n voetballer
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56624649
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:12 schreef Blawh het volgende:
Commentator: 'Heracles heeft heel erg goed partij geboden.'
Rutten: 'Heracles heeft heel goed verdedigd.'

Wat had hij gedacht, dat we met een 3-4-3 zouden starten? Het was stukken beter dan de thuiswedstrijd, toen speelden we puur om Twente tegen te houden, nu wouden we zelf ook wel meevoetballen.
Da's een compliment, niemand had verwacht dat jullie met 7, 8 man op de aanval zouden spelen. Meer hoef je er niet achter te zoeken. Heracles deed het gewoon goed, liet Twente tot op bepaalde hoogte komen, en counterde dan scherp. Als je dan met 2-1 gewonnen had(bal Lakic) hadden we d'r niks van kunnen zeggen. Ben wel blij met hoe Hersi inviel verder, want Denneboom kan helaas maar 2 dingen, hard lopen en hard schieten. Af en toe een bal fatsoenlijk af- of voorgeven is helaas al te veel gevraagd. Ik hoop dat dit dan ook het einde van Denneboom in het eerste van Twente is. Al is d'r op z'n inzet niks aan te merken trouwens.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 16:54:40 #253
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56624760
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:36 schreef Roberto258 het volgende:
Hersi viel goed in ja, maar mag ook wel voor 400.000 per jaar, sjesus voor zo'n voetballer
haha, dat verdient hij echt niet
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 9 februari 2008 @ 16:58:18 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56624828
Hersi zal volgend seizoen wel weer ergens anders spelen
pi_56624943
quote:
Onregelmatigheden bij FC Twente - Heracles

ENSCHEDE - Tegen het einde van de wedstrijd FC Twente - Heracles hebben zich onregelmatigheden voltrokken. De politie moest in actie komen toen tien minuten voor tijd naar schatting honderd Twentefans uit vak P het stadion verlieten. Twee mensen werden vanwege het gooien van stenen aangehouden.

Volgens een woordvoerder was de groep die door de politie met honden en te paard werd gevolgd, niet uit op een confrontatie met Heraclesaanhangers. Ze zouden op weg zijn gegaan naar een Twentecafé. Tegen kwart voor elf was alles weer rustig, volgens de politie. Ook werden twee mensen aangehouden die zich in het stadion misdroegen tegenover iemand die juichte nadat Heracles had gescoord.

www.tctubantia.nl
Het enige positieve aan de nederlaag van Heracles is dan dat zulk volk een goed einde van FC Twente heeft gemist.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:48 schreef Solstice het volgende:

[..]

Da's een compliment,
Een compliment van Rutten aan de tegenpartij? Dat is onmogelijk. Goede coach hoor, daar niet van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')