Mwah, die derby wordt wel een beetje gehyped hoor. Het heeft wat extra's, maar het valt wel mee verder toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:31 schreef Kerdaben het volgende:
Drie wedstrijden op rij verloren en dan derby tegen Heracles die fans heel belangrijk vinden, niet echt een wedstrijd met weinig druk imo. Maargoed neem aan dat hij wel een enigszins acceptabel niveau heeft dus denk niet dat het zo heel lang meer zal duren. Bij een volgende blessure/schorsing misschien.
Zo vaak gaat Heracles toch niet met 17 bussen naar uitwedstrijden?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, die derby wordt wel een beetje gehyped hoor. Het heeft wat extra's, maar het valt wel mee verder toch?
Dat komt vooral omdat het erg dichtbij is. Ik vind het een beetje een gehypt gedoe, het wel wat extra's... maar zo erg beladen is het ook weer niet in mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:37 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Zo vaak gaat Heracles toch niet met 17 bussen naar uitwedstrijden?
Oh, en Twente krijgt een nieuwe kledingsponsor: Diadoraquote:FC Twente naar Gelsenkirchen?
ENSCHEDE - Wordt de Arena Auf Schalke tijdelijk de thuishaven van FC Twente? Het zou zomaar kunnen tijdens de play-offs.
Omdat het eigen Arke Stadion wordt verbouwd, is de kans heel reëel dat Twente voor de play-offs moet uitwijken naar een ander stadion. "En dan kom je hier al snel in het buitenland uit", zegt Richard Peters, woordvoerder van Twente. Hij ontkent dat er al een overeenkomst met de club uit Gelsenkirchen is. "Dat kan ook niet, omdat we pas eind februari de definitieve bouwplanning krijgen. En aan de hand daarvan bekijken we, of we al dan niet ergens anders moeten gaan spelen."
De KNVB heeft geen bezwaar als Twente de grens overtrekt. "Nood breekt wetten", zegt Henk Kesler, directeur betaald voetbal. De play-offs beginnen op 30 april en eindigen op 18 mei. Hoe vaak Twente in actie komt, ligt aan de resultaten.
Twentsche Courant Tubantia
Nooit van gehoord, maar ik ben benieuwd.quote:Diadora nieuwe kledingsponsor
06-02-2008
FC Twente heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met het Italiaanse sportmerk Diadora. De komende vier seizoenen (t/m seizoen 2011-2012) is Diadora de kledingsponsor van FC Twente.
Diadora zal de eerste selectie, het vrouwenteam en de voetbalacademie FC Twente/ Heracles voorzien van onder meer wedstrijd en -trainingskleding.
De keuze van FC Twente voor Diadora is een heel bewuste. “Een fantastisch Italiaans sportmerk met goede technische producten in de meeste belangrijke sporten” aldus Jan van Halst, Manager Commerciële Zaken bij FC Twente.
Van Halst vertelt verder “FC Twente heeft een werkgroep, bestaande uit supporters van de club, in het leven geroepen om in samenwerking met Diadora het ontwerp van het nieuwe wedstrijdshirt te ontwikkelen. Deze werkgroep heeft inmiddels de eerste voorstellen van het ontwerp enthousiast ontvangen.”
Ook Diadora is erg verheugd met de overeenkomst. “FC Twente is een van de meest ambitieuze voetbalclubs in Nederland, een eigenschap waarin wij ons absoluut herkennen,” aldus marketing manager Bart van Schijndel van Diadora. We zullen met de Diadora producten meer lifestyle experience aan de consumenten gaan bieden. Het merk zal vanaf juli in diverse sportspeciaalzaken volledig verkrijgbaar zijn.
De eerste shirts zullen geleverd gaan worden medio juli 2008.
Diadora
Samen met vele grote kampioenen heeft Diadora de afgelopen 60 jaar sportgeschiedenis geschreven. Diadora kan bogen op een zeer rijke historie met vele kampioenen zoals o.a. Marco van Basten, Roberto Baggio,Gianlucca Vialli, en Francesco Totti.
Op dit moment concentreert Diadora zich met name op sporten zoals voetbal, tennis, running en cycling. Andere sponsorships op dit moment zijn o.a. AS Napoli, Schotland, Sheffield Wednesday, Totti, Inzaghi, Kaladze, Pierluggi Colina en trainer Fabio Capello. Ook viert Diadora dit jaar zijn 60 jarig bestaan.
fctwente.nl
De laatste 2 edities was het erg stil was het erg stil in de thuisvakken (FCT - Her & Her - FCT) en feest in het uitvak, morgen is het hopelijk niet anders.quote:Engelaar moet streekderby missen.
Geweldig kan ik dat stadion ook bijschrijven, met wedstrijden van schalke is het maar moeilijk kaarten te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik vraag me af of dat stadion ooit vol komt met de play-offs, al is het wel een mooi uithangbord voor Twente. En de faciliteiten zijn er gewoon top.
Ik denk dat je moet hopen op Duitse interesse. Ik ga zelf in ieder geval wel als m'n maat mee kan. Vind het wel mooi om een keer mee te maken. Omdat het zo dichtbij is denk ik dat veel Twentse fans er zo over denken, heb tot nu toe nog geen fan gehoord die niet mee wou in ieder geval. En voor veel mensen die normaal moeilijk kaarten kunnen krijgen voor Twente is dit ook wel interessant natuurlijk. Twente leeft ook redelijk over de grens trouwens, en misschien zijn d'r aardig wat duitsers die niet zoveel met Twente hebben, maar dit wel eens leuk vinden om mee te maken. Maar veel zal ook afhangen van om welke play-offs je meedoet denk ik. Moet je bijvoorbeeld tegen Ajax of Feyenoord, zullen er ook veel meer neutrale supporters geïnteresseerd zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik vraag me af of dat stadion ooit vol komt met de play-offs, al is het wel een mooi uithangbord voor Twente. En de faciliteiten zijn er gewoon top.
Dit is misschien een mooie kans voor Twente om een aantal nieuwe mensen bij de club te betrekken. Door bijvoorbeeld scholen, sportverenigingen en bedrijven in de regio en vlak over de grens pakketten aan te bieden voor kaartjes en evt. busreizen naar het stadion. Als je zo weer een aantal nieuwe supporters aantrekt kan dat alleen maar goed zijn voor Twente.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:00 schreef Kerdaben het volgende:
Ga denk ik ook wel als ik kan, kaarten krijgen zal in ieder geval niet al te moeilijk zijn.
Maar met play-offs afgelopen jaren zaten er volgens mij minder toeschouwers dan tijdens het gewone seizoen (over de hele eredivisie genomen dan). Maar ligt er dus ook aan tegen wie je speelt en voor welk toernooi, tegen Roda ofzo zullen er niet veel neutrale toeschouwers komen maar mochten we spelen in de laatste ronde om het laatste CL ticket tegen Ajax ofzo kunnen er nog best wat op af komen...maarja eerst maar eens zien dat we zover komen
Dat blijft toch wel een geniaal filmpje.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef Stienn het volgende:
Jongens, ik heb hier een filmpje en ik las dat er van dit liedje een trance versie van gemaakt is, weet iemand hoe die heet?
http://www.youtube.com/watch?v=7Jas4QU0ITw&feature=related
Maar bij jullie doet Bridji ook niet mee hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond mag hij vanaf de tribune intimideren gelukkig
Da's een compliment, niemand had verwacht dat jullie met 7, 8 man op de aanval zouden spelen. Meer hoef je er niet achter te zoeken. Heracles deed het gewoon goed, liet Twente tot op bepaalde hoogte komen, en counterde dan scherp. Als je dan met 2-1 gewonnen had(bal Lakic) hadden we d'r niks van kunnen zeggen. Ben wel blij met hoe Hersi inviel verder, want Denneboom kan helaas maar 2 dingen, hard lopen en hard schieten. Af en toe een bal fatsoenlijk af- of voorgeven is helaas al te veel gevraagd. Ik hoop dat dit dan ook het einde van Denneboom in het eerste van Twente is. Al is d'r op z'n inzet niks aan te merken trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:12 schreef Blawh het volgende:
Commentator: 'Heracles heeft heel erg goed partij geboden.'
Rutten: 'Heracles heeft heel goed verdedigd.'
Wat had hij gedacht, dat we met een 3-4-3 zouden starten?Het was stukken beter dan de thuiswedstrijd, toen speelden we puur om Twente tegen te houden, nu wouden we zelf ook wel meevoetballen.
haha, dat verdient hij echt nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:36 schreef Roberto258 het volgende:
Hersi viel goed in ja, maar mag ook wel voor 400.000 per jaar, sjesus voor zo'n voetballer
Het enige positieve aan de nederlaag van Heracles is dan dat zulk volk een goed einde van FC Twente heeft gemist.quote:Onregelmatigheden bij FC Twente - Heracles
ENSCHEDE - Tegen het einde van de wedstrijd FC Twente - Heracles hebben zich onregelmatigheden voltrokken. De politie moest in actie komen toen tien minuten voor tijd naar schatting honderd Twentefans uit vak P het stadion verlieten. Twee mensen werden vanwege het gooien van stenen aangehouden.
Volgens een woordvoerder was de groep die door de politie met honden en te paard werd gevolgd, niet uit op een confrontatie met Heraclesaanhangers. Ze zouden op weg zijn gegaan naar een Twentecafé. Tegen kwart voor elf was alles weer rustig, volgens de politie. Ook werden twee mensen aangehouden die zich in het stadion misdroegen tegenover iemand die juichte nadat Heracles had gescoord.
www.tctubantia.nl
Een compliment van Rutten aan de tegenpartij? Dat is onmogelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |