Neuh, daar hebben ze net een topic voor lopen volspammen, en uiteindelijk werd die post nog in VBL gezetquote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, ik had helemaal niet door waar het over ging...![]()
Zag ineens 56.000.xxx staan, dus toen dacht ik dat 56.000.000 wellicht hier geplaatst was...![]()
Niet dus...
quote:
heuj dat bedoel ikquote:
Nog wel ja.quote:
OK, lopen we WEER een puntje uit, blaas-aapjesquote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef MPG het volgende:
Volgende week zijn zij aan de beurt voor een gelijkspel,
Precies. Tegen welke degradatiekandidaat moeten ze dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ajax verliest volgende week wel weer van eoa buttklupje
quote:
Blauwe loesoequote:Op zondag 13 januari 2008 16:43 schreef crossover het volgende:
Godver een paar maten hebben kaarten voor een try out van theo maassen, en ik godverdomme niettyfus
![]()
Troost je, ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2008 16:43 schreef crossover het volgende:
Godver een paar maten hebben kaarten voor een try out van theo maassen, en ik godverdomme niettyfus
![]()
Fles heeft iets tegen blauwen, en zoekt dan uitgerekend de KSC uit om mee te postenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles heeft iets tegen blauwen, en zoekt dan uitgerekend de KSC uit om mee te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh wat stoer. Ik had 'm hoger ingeschat.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles heeft iets tegen blauwen, en zoekt dan uitgerekend de KSC uit om mee te posten
Als t maar lekker wasquote:Op zondag 13 januari 2008 16:48 schreef MPG het volgende:
Ik ben over Brechtje heen gegaan
Nee hoor, maar het hapt altijd wel lekkerquote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
lees de spoiler, viespeukquote:
Doe ik ook welquote:
Dan moet je van goede huize komenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik ook wel
Ik moet binnenkort maar eens over Yvonne heen
Jij liever als ikquote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik ook wel
Ik moet binnenkort maar eens over Yvonne heen
Idd. Er zijn weinig slotjes gevallenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet je in KPD juist niet 'dingen' "openen"? ipv sluiten? anders is er geen lol aan
Of is Sjowhan nog bezig met het zich in te lezen in de FC, alle roddels en achterklap enzo
Je gaat een frietje halenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef DaMart het volgende:
Het is een mooie tijd om het avondeten eens te gaan verzorgen. Met andere woorden: op naar de snackbar.
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem het liever patat, maar het komt daar wel op neer ja.
Oh, niet weerquote:Op zondag 13 januari 2008 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem het liever patat, maar het komt daar wel op neer ja.
neequote:Op zondag 13 januari 2008 17:37 schreef DaMart het volgende:
Patat, frikandel en kipnuggets zijn het geworden.
Daar kan ik me geheel in vindenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:54 schreef OA het volgende:
Compromis:
Boven de grote rivieren is het PATAT.
Beneden de grote rivieren is het FRIET.
Boven de rivieren wonen meer mensen, dus zij hebben gelijk!
Kijk, wij snappen elkaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
OA en Damart optiefen.
IDZ heeft gelijk.
zo is datquote:Op zondag 13 januari 2008 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, wij snappen elkaar.
Zij hebben er gewoon geen verstand van
Ik ga ook alleen maar af op de kaarten van de snackbars hier... daar is geen friet op te vinden, wel patatquote:Op zondag 13 januari 2008 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, wij snappen elkaar.
Zij hebben er gewoon geen verstand van
snackbars zijn ook voor josti's. CAFETARIA heet zoiets. Naab.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar af op de kaarten van de snackbars hier... daar is geen friet op te vinden, wel patat.
Snackbars zijn voor mensen zonder smaakquote:Op zondag 13 januari 2008 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
snackbars zijn ook voor josti's. CAFETARIA heet zoiets. Naab.
Nog even en jij haalt je friet bij de coffeeshopquote:Op zondag 13 januari 2008 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
snackbars zijn ook voor josti's. CAFETARIA heet zoiets. Naab.
een coffeeshop is een koffiewinkel. Ik haal daar geen friet.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en jij haalt je friet bij de coffeeshop.
In Nederland niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een coffeeshop is een koffiewinkel. Ik haal daar geen friet.
In Nederland is het patat, in België en aangrenzende gebieden friet!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Wat je in belgie doet moet jij weten
Bek dicht Fles, het is gewoon puhtat jaquote:
Ga vis verkopen wijfquote:Op zondag 13 januari 2008 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Bek dicht Fles, het is gewoon puhtat ja.
Jij maakt echt vriendjes hequote:
quote:
alleen maar omdat ik ff EEN dagje wat weerwoord nodig hebquote:
Ik wel.quote:
Wie wil je nu weer inhalen ?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik ff EEN dagje wat weerwoord nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |