quote:
Ik vraag me af of er een letter van waar is...quote:Op zondag 13 januari 2008 15:37 schreef JortK het volgende:
Goede column trouwens: http://frontpage.fok.nl/column/6936/1
raziequote:Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo schopt OA's usericon aan.
Bijna, bijna.
Jortquote:
Zeer vriendelijkquote:
Frutsquote:
quote:
quote:
quote:
Godverdomme EEN post te laatquote:
quote:
Lekkerrquote:Op zondag 13 januari 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift crossover een bakkie verse koffie toe
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Godverdomme EEN post te laat
DaMart was 1 post te vroegquote:Op zondag 13 januari 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Duidelijke zaak ja.quote:
Als je dan toch bezig bent -- JAJAJAAJ 3-1 HUNTELAARquote:
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift crossover een bakkie verse koffie toe
Sjorhanquote:Op zondag 13 januari 2008 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie klus voor Sjorhan
[..]
* MPG schuift ook JortK een bak toe
Quoted for truth!quote:
quote:
Ah, een multiquotequote:Op zondag 13 januari 2008 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een letter van waar is...G
[..]
razie
[..]
Jort![]()
[..]
Zeer vriendelijk![]()
[..]
Fruts
Dat zal je lerenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Duidelijke zaak ja.
[..]
Als je dan toch bezig bent -- JAJAJAAJ 3-1 HUNTELAAR-- zet dan ook ff een bakkie chocolademelk voor mij
[..]
[..]
![]()
[..]
Sjorhanwhehe
[..]
Quoted for truth!
[..]
![]()
Zwaaitopic?
![]()
[..]
Ah, een multiquote![]()
[..]
Dat zal je leren![]()
--
quote:
quote:
Gewoon even een random multiquotequote:
* Isdatzo geeft de schuld aan onze sjorhan..quote:
Ik was er eentje te vroeg... hij zat dus precies tussen ons in.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Post # 56.000.001quote:
Ajax - AZ staat 4-1 zegt hijquote:
Dat zei ikquote:Op zondag 13 januari 2008 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was er eentje te vroeg... hij zat dus precies tussen ons in.
Dat jaquote:
ja, 56.000.000 staat in het ajax-az topic in vblquote:
kuttiefesblauwenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo geeft de schuld aan onze sjorhan..
Daardoor ligt de rukfactor in die post zo hoog
quote:
Commentator net: het ziet er eerder naar uit dat ajax 5 of 6 -1 maakt dan dat az iets terug doet.quote:
Lucky ajakkes dus weerquote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze spelen 10 tegen 11 en 4-1 achter
dat gaat niet meer lukken vrees ik in krap 10 minuten tijd.
Joh, ik had helemaal niet door waar het over ging...quote:
Neuh, daar hebben ze net een topic voor lopen volspammen, en uiteindelijk werd die post nog in VBL gezetquote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, ik had helemaal niet door waar het over ging...![]()
Zag ineens 56.000.xxx staan, dus toen dacht ik dat 56.000.000 wellicht hier geplaatst was...![]()
Niet dus...
quote:
heuj dat bedoel ikquote:
Nog wel ja.quote:
OK, lopen we WEER een puntje uit, blaas-aapjesquote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef MPG het volgende:
Volgende week zijn zij aan de beurt voor een gelijkspel,
Precies. Tegen welke degradatiekandidaat moeten ze dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ajax verliest volgende week wel weer van eoa buttklupje
quote:
Blauwe loesoequote:Op zondag 13 januari 2008 16:43 schreef crossover het volgende:
Godver een paar maten hebben kaarten voor een try out van theo maassen, en ik godverdomme niettyfus
![]()
Troost je, ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2008 16:43 schreef crossover het volgende:
Godver een paar maten hebben kaarten voor een try out van theo maassen, en ik godverdomme niettyfus
![]()
Fles heeft iets tegen blauwen, en zoekt dan uitgerekend de KSC uit om mee te postenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles heeft iets tegen blauwen, en zoekt dan uitgerekend de KSC uit om mee te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh wat stoer. Ik had 'm hoger ingeschat.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles heeft iets tegen blauwen, en zoekt dan uitgerekend de KSC uit om mee te posten
Als t maar lekker wasquote:Op zondag 13 januari 2008 16:48 schreef MPG het volgende:
Ik ben over Brechtje heen gegaan
Nee hoor, maar het hapt altijd wel lekkerquote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |