Dat dusquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Rubbereend kent me wel wat betreft zeggen dat ik ga slapenmeestal lig ik dan uiteindelijk een uur later pas echt
moet jij of Golfer op de bank slapen?quote:
Weet niet, maar er staat een lekker ding in die OP en send en steer posten erin, boeit mij het verderquote:Op zondag 13 januari 2008 02:10 schreef rubbereend het volgende:
moet jij of Golfer op de bank slapen?
Buuvquote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef DaMart het volgende:
Mooie TT!
En nu ben ik echt weg richting bed.
Pannekoekje?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt ook nog maar effe langs
mooi, morgen het gevecht voor de goede play off plaatsenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een avatartje aangemeten voor morgen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, morgen het gevecht voor de goede play off plaatsen
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Je had die kakkerlakken in de trein moeten horen. Ondanks dit verlies zouden ze nog wel even kampioen worden... Je zou bijna zeggen dat ze voor Ajax waren.
ze moeten maar zorgen dat ze de fc voorblijvenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze zijn gewoon een beetje hotel de botel dat ze weer een keertje meedoen
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:37 schreef rubbereend het volgende:
wow in al die meet hilariteit ben ik ff de 80.000 posts gepasseerd
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En daar Southern Sun in de Tiësto remix aan vast plakt...
Mooi einde van een mooie dag.
http://www.youtube.com/watch?v=uegxzljHu1Iquote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi einde van een mooie dag.
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef Eilanden het volgende:
De uitslagen voor laten lezen door een dronken Diek werkt trouwens ook nietVolgens Diek had Excelsior met 3-2 van Groningen gewonnen, waarop Golfer Clau belde en haar voicemail insprak om haar te 'condoleren' met het verlies ..... blijkt Groningen gewoon gewonnen te hebben
Ik heb geen uitslag genoemd hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Sta ik weer voor lul bij Clauwtje.
Maar het was dus echt de schuld van DnDiek.
dank voor de tip, heb niet veel voetbal gezien verder.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:35 schreef tong80 het volgende:
Altijd lekker naar Match of the day kijken op zondagochtend
Ben er een paar keer geweest om naar een wedstrijd te kijken met een klein groepje., Maar je zit meer te ouwehoeren dan op de wedstrijd te letten.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ach voetbal kijken was gister ook bijzaak
quote:Op zondag 13 januari 2008 08:51 schreef tong80 het volgende:
Uitkijken Bos is al wakker. is nog aangeschoten van gisteren. Dan is ie op zijn gevaarlijkst.
De eindstand van Groningen-Excelsior kwam toch echt van iemand anders hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:36 schreef dndiek het volgende:
ff iets recht zetten
[..]
[..]
Ik heb geen uitslag genoemd hoor
Dat was Da_Mart
Wie danquote:Op zondag 13 januari 2008 08:58 schreef tong80 het volgende:
Krijg net een SMS-bericht binnen van gisterenavond 23.00 uur.
'Slaapkop neem die telefoon nou eens op.'
Dat kan maar één iemand zijn geweest
De meet vond plaats in een uithoek waar je amper zicht op een TV had en de TV die enigszins bekeken kon worden had dartenquote:Op zondag 13 januari 2008 08:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er een paar keer geweest om naar een wedstrijd te kijken met een klein groepje., Maar je zit meer te ouwehoeren dan op de wedstrijd te letten.
volgende vbl meet ben je er ook maar mooi bij, kan ik tenminste nog met iemand over films lullenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:38 schreef tong80 het volgende:
Doc Mark vroeg het ook al in een ander topiv aan me. Moeten we snel weer regelen. Klaas was hier vorige maand en zei dat het alweer bijna een jaar geleden is. Tijf faat snel.
Zeg, draaide die de hele avond zo? Hoe ie Southern Sun uitmixt zegquote:Op zondag 13 januari 2008 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uegxzljHu1I
tijdens TIC2
Ja we zaten niet echt heel handig...maar wel gezelligquote:Op zondag 13 januari 2008 11:25 schreef Doc het volgende:
[..]
De meet vond plaats in een uithoek waar je amper zicht op een TV had en de TV die enigszins bekeken kon worden had darten
Ik ben naar de andere ruimte gegaan waar je wel een wedstrijd kon zien - en had verder telefonisch contact met SG om de wedstrijdvan LFC bij te houden.
In die andere ruimte zaten trouwens fok-ers die dan weer niet met VBL hebben
Wat een HOOLS meet ...
BTW, wanneer gaan we weer eens naar een concert?
Trouwens jij hebt er volgens mij nog langer over gedaan dan Grulezquote:
Klopt, we hadden het er nog even over, ik was zeker de terugreis by far het langste onderweg met mijn 2.39 uur...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens jij hebt er volgens mij nog langer over gedaan dan Grulez
Duurde de reis van Numero_Uno niet langer?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, we hadden het er nog even over, ik was zeker de terugreis by far het langste onderweg met mijn 2.39 uur....
Volgens papier nietquote:Op zondag 13 januari 2008 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Duurde de reis van Numero_Uno niet langer?
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:24 schreef pascalheister het volgende:
Franky en Nynke daar heb ik nog foto's van ergens
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, we hadden het er nog even over, ik was zeker de terugreis by far het langste onderweg met mijn 2.39 uur....
Nee, de laatste trein vanuit Utrecht richting Vlissingen gaat via Den Bosch, dus duurt twintig minuten langer dan via rotterdam. Een hele dag treinreizen gisteren zonder vertraging, ik ben het nummer van de PZC al aan het zoekenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]waarom dat nu weer ??
Wederom pech met de trein?
Hey!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
Hehe, ja, alhoewel de biertjes wel rijkelijk vulden hé.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hey!
Beetje bijgekomen van de HOOLS-Jongerenmeet?
En die paaldanseressen dan...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe, ja, alhoewel de biertjes wel rijkelijk vulden hé.
Zo gek is dat toch niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:34 schreef borisz het volgende:
Ik was gewoon de jongste van de echte meet
ik had het niet gedacht, maar ja de koters wilden een eigen meet hebbenquote:
Jeetje man waar je zin in hebtquote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, helemaal toen wij die chocoladesaus mochten gebruikenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ze hebben wat gemist bij de Bejaarden-meet.
Och, op de laatste driekwartier met die kakkerlakken na geen centje pijn...quote:
't voordeel is, omdat wij zo knap zijn, dat zowel de dames als de drank helemaal gratis is.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, helemaal toen wij die chocoladesaus mochten gebruiken
Ik zal de zalen in de regio even bijhouden. Je hoort van me!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:38 schreef tong80 het volgende:
Doc Mark vroeg het ook al in een ander topiv aan me. Moeten we snel weer regelen. Klaas was hier vorige maand en zei dat het alweer bijna een jaar geleden is. Tijf faat snel.
Precies. Ze hebben wat gemist, die ouwe kliek!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
't voordeel is, omdat wij zo knap zijn, dat zowel de dames als de drank helemaal gratis is.
Dealquote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik zal de zalen in de regio even bijhouden. Je hoort van me!
Ze hadden het beter door ons kunnen laten organiseren merk ik al.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben wat gemist, die ouwe kliek!
ErikT herkende me niet eens meerquote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Sandman, dat is me er een hoor.
Precies. Leuk hoor, een bruine kroeg en patat eten. Maar dat kan véél beter!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze hadden het beter door ons kunnen laten organiseren merk ik al.
Jij niet dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Sandman, dat is me er een hoor.
Ik voorzie organisatie.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Leuk hoor, een bruine kroeg en patat eten. Maar dat kan véél beter!
Dat was natuurlijk een grapjequote:
Jij bent ook nog niet helemaal bijgekomen van de jongerenmeet?quote:
Pfff, lag om 6 uur in mijn bedje en ben om half 10 alweer opgestaan omdat ik dacht dat Ajax om 12.30 uur moest. Maar nu moeten ze om 14.30 en dus ben ik twee uur te vroeg opgestaan en nu kan ik niet meer slapenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet helemaal bijgekomen van de jongerenmeet?
1 uurtje wakker nuquote:
We? Monopoly gespeeld?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier ook eerste keer uurtje of 10, maar dat hebben we maar gerekt tot kwart voor twaalf oid...
Koninklijk meervoud natuurlijkquote:
Ik geloof je gelijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud natuurlijk.
Hup Ajax! Donk maakt vast een slippertje.quote:
Ik wist niet dat je kids hadquote:
Wie lagen daar allemaal danquote:Op zondag 13 januari 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:
Ik was om negen uur al wakker. Heb ondertussen al mijn hele balkon leeggeruimd.
restanten van de hennepteelt?quote:
Ja was gisteren gezelligerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:09 schreef Grulez het volgende:
Saaie kutdag.
Toch niet die nieuwe in Haarlem he, die voor zoveel verkeersproblemen zorgt?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:47 schreef Bluezz het volgende:
En naar een AH rijden omdat je dacht dat ie open was
Is ie pas open om 16 uur
27.9quote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rondje 27.2 op het einde ofzo, hoorde ik op de radio
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:00 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb na afloop van FCU-SCH nog rondgekeken of ik SCH zag, maar helaas....
* borisz eens isquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Messenga het volgende:
Anders verneukt Jean zn enige hit even door het zelf te coveren.
Ik weet niet of ie nieuw is, maar er stonden wel verkeersregelaars de boel te begeleiden.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef DaMart het volgende:
Toch niet die nieuwe in Haarlem he, die voor zoveel verkeersproblemen zorgt?
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:29 schreef Eilanden het volgende:
Gertjan Verbeek weigerde na afloop van FCU-SCH de persconferentie te doen
Verbeek speelde in op het feit dat Willem van Hanegem dat ook nooit doed."Dat schijnt hier gebruikelijk te zijn dat een hoofdtrainer geen persconferentie geeft," aldus Verbeek.
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:29 schreef Eilanden het volgende:
Gertjan Verbeek weigerde na afloop van FCU-SCH de persconferentie te doen
Verbeek speelde in op het feit dat Willem van Hanegem dat ook nooit doed."Dat schijnt hier gebruikelijk te zijn dat een hoofdtrainer geen persconferentie geeft," aldus Verbeek.
hij heeft toch veel meer hitsquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Messenga het volgende:
Anders verneukt Jean zn enige hit even door het zelf te coveren.
Klinkt wel als de nieuwe (of beter: verplaatste) AH die ik in gedachten hadquote:Op zondag 13 januari 2008 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie nieuw is, maar er stonden wel verkeersregelaars de boel te begeleiden.
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zondag 13 januari 2008 17:45 schreef DaMart het volgende:
Klinkt wel als de nieuwe (of beter: verplaatste) AH die ik in gedachten had. Stond laatst nog een stuk over in de krant, dat buurtbewoners de zondagopenstelling ter discussie willen stellen, omdat ze er zoveel overlast door ondervinden (extra drukte, gebrek aan parkeerruimte, etc).
Tsja... Volgens mij was er nog iemand die het k-woord zei, magoed...quote:
quote:13 Januari 2008
Doden Uruzgan door eigen vuur
De twee Nederlanders die gisteren in Uruzgan om het leven zijn gekomen, zijn door eigen vuur gedood. Generaal Berlijn heeft dat bekendgemaakt. Er was in het donker een vuurgevecht, waarbij per ongeluk op eigen mensen werd geschoten.
De gesneuvelden zaten bij het 44ste pantserinfanteriebataljon in Havelte. Ze komen uit Friesland en Drenthe.
Ook twee Afghaanse militairen die later op de avond omkwamen, zijn doodgeschoten door Nederlanders. Ze werden aangezien voor Taliban, omdat ze geen uniform droegen. De Nederlanders hielpen een gewonde collega, die was geraakt door Taliban. Hij moet beide benen missen.
James Bond bijgekeken?quote:
dat is meer dan mijquote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef tha_dark het volgende:
Goedeavond!
Heel deze week is prima voor films. Heb er tot nu toe minimaal twee per dag gekeken
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:22 schreef borisz het volgende:
1. Webster
2. Ronaldo(nu met haar) scoort
3. we krijgen nog een rondje van tha_dark.![]()
4.take me down to paradise city
Maar het grootste deel van die films was niet echt super. Hier op tv komen veel films en een aantal daarvan waren wel aardig. De topper van de week was voor mij Igby Goes Down, leuke film.quote:
Dat kan echt welquote:
[HOOLS] De VBL kroeg #1712; Memento-Mori is nog steeds schattigquote:Op zondag 13 januari 2008 22:11 schreef dndiek het volgende:
[HOOLS] De VBL kroeg #1712; Memento-Mori is schattig #2
[HOOLS] De VBL kroeg #1715; Memento-Mori vindt zichzelf niet schattig, Bos81 wel!!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
*stoom uit oren en neus komt* *wijst naar sig*
*huil*quote:Op zondag 13 januari 2008 22:37 schreef borisz het volgende:
en een combo MM en Bos levert ook nog wel wat leuke TT's op
Je bent zo schattig als je huiltquote:
* tha_dark Checkt fotoboek.... je hebt gelijk!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
*stoom uit oren en neus komt* *wijst naar sig*
En jij denkt dat de TT niet aangepast wordt?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog 100 posts en dan kan hier gelukkig een slotje op
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:45 schreef tha_dark het volgende:
[..]
* tha_dark Checkt fotoboek.... je hebt gelijk!
Ik vind dr fotoboek heel erg liefquote:Op zondag 13 januari 2008 22:45 schreef tha_dark het volgende:
[..]
* tha_dark Checkt fotoboek.... je hebt gelijk!
Ik dacht het nietquote:Op zondag 13 januari 2008 22:37 schreef borisz het volgende:
en een combo MM en Bos levert ook nog wel wat leuke TT's op
Jullie wel leuke TT's gehad hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Memento en ik hebben nooit iets gehad en het zal ook nooit iets worden.
Wat niet is kan nog komen, Bos. Dat weet jij en dat weet ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Memento en ik hebben nooit iets gehad en het zal ook nooit iets worden.
Sinds wanneer ben ik een zwarte manquote:Op zondag 13 januari 2008 22:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen, Bos. Dat weet jij en dat weet ik.
Wie valt er nou niet op zwarte mannen met lang haar.
Zwarte man, man in zwart. What's the differencequote:Op zondag 13 januari 2008 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een zwarte man
en lang haar heb ik ook (nog) niet
dat komt doorquote:Op zondag 13 januari 2008 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind dr fotoboek heel erg lief
Okee, op die manierquote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zwarte man, man in zwart. What's the difference.
Ga je wel sparen voor lang haar, van die golfende lokken?.
Geen idee wie zich daar verstopt heeft!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Wie is dat kleine schatje die daar zit?? *wijst* onder de barkruk van DaMart.
Er zijn genoeg neukbaardere versies te vinden hoor.quote:
Heel af en toe zie ik m nog posten, maar bijna niet in HOOLS.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
Waar is sjimz trouwens tegenwoordig? Die heb ik tijden niet gezien voor m'n gevoel.
Ben er vandoor, morgen weer vroeg op, totaaaaaaal geen zin ook.
Sjonge, het zit 'm ook niet mee zeg de laatste tijdquote:Op zondag 13 januari 2008 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heel af en toe zie ik m nog posten, maar bijna niet in HOOLS.
Ik denk nog steeds trieste familieomstandigheden, gezien de laatste dingen die ik van hem gehoord heb
We hebben het hier wel over Hools hequote:Op zondag 13 januari 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg neukbaardere versies te vinden hoor.
Misschien heb je wel over hem heengekeken, dat schijnt niet zo moeilijk te zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
Waar is sjimz trouwens tegenwoordig? Die heb ik tijden niet gezien voor m'n gevoel.
Ben er vandoor, morgen weer vroeg op, totaaaaaaal geen zin ook.
Dan nog is mijn post geldig.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:05 schreef tha_dark het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Hools he
Jullie lange slungels hebben allemaal hoogtevrees is het niet? Het lijkt wel of niemand van jullie naar beneden durft te kijken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Misschien heb je wel over hem heengekeken, dat schijnt niet zo moeilijk te zijn.
Jij...vindt...Ole...gei...quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef Eilanden het volgende:
Gezongen tijdens Ajax-AZ:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgeketst.
Miljoenen, miljoenen dat is niet het probleem.
Maar Alkmaar, maar Alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
duh ik niet m-mquote:Op zondag 13 januari 2008 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gooi jezelf niet zo te grabbel pasc
DVDtje lenen?
Op de HOOLS-Jongerenmeet regelen we wel wat betersquote:Op zondag 13 januari 2008 23:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
* tha_dark Gaat gelijk opzoek naar fotoboek van Ole
Gezongen tijdens Ajax-AZ:
Ik ben niet zo lang als Vaduz.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jullie lange slungels hebben allemaal hoogtevrees is het niet? Het lijkt wel of niemand van jullie naar beneden durft te kijken.
Brechtje?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op de HOOLS-Jongerenmeet regelen we wel wat beters
Goh dat had ik ook niet verwacht. Maar je was toch wel iets van 1.90. Dat is voor mij als een net iets grotere dwerg dan Sjimz al niet goed voor mijn nek.quote:
ijsmeisquote:
Wen je wel aan hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goh dat had ik ook niet verwacht. Maar je was toch wel iets van 1.90. Dat is voor mij als een net iets grotere dwerg dan Sjimz al niet goed voor mijn nek.
Jij gaat voor de pikante fotoshoot en Fok!-bekendheid?quote:
Ssssst!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij gaat voor de pikante fotoshoot en Fok!-bekendheid?
Ja he, jij komt zo dichtbij staanquote:Op maandag 14 januari 2008 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Er werd weer over me gepraat zie ik, wat heeft toch iedereen met zijn/haar nek vraag ik me af. Neem dan een goede hoek van kijken.
Gewoon legguh jijquote:Op maandag 14 januari 2008 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Er werd weer over me gepraat zie ik, wat heeft toch iedereen met zijn/haar nek vraag ik me af. Neem dan een goede hoek van kijken.
quote:Op maandag 14 januari 2008 07:17 schreef RayMania het volgende:
Koud, koud!
Dus Bluezz heeft niet goed genoeg haar best gedaan op de meet?quote:Op maandag 14 januari 2008 08:20 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen...
Heb het gevoel dat ik steeds zieker wordt... maar niet ziek genoeg om thuis te blijven
Nee idd.. volgende keer moeten we meer zoenenquote:Op maandag 14 januari 2008 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus Bluezz heeft niet goed genoeg haar best gedaan op de meet?
Hey hey, waarom heeft hij je aan de tand gevoeld?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:06 schreef dndiek het volgende:
Mogguh
Toch wel weer een minuutje bij de tandarts geweest
Dat doet ze half jaarlijksquote:Op maandag 14 januari 2008 09:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey hey, waarom heeft hij je aan de tand gevoeld?
Hij had dus maar een klein gaatje voor je in zijn agenda.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:06 schreef dndiek het volgende:
Mogguh
Toch wel weer een minuutje bij de tandarts geweest
De tandarts kreeg het met dndiek voor z'n kiezenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had dus maar een klein gaatje voor je in zijn agenda.
Maar hij was vast niet voor één gat te vangen!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
De tandarts kreeg het met dndiek voor z'n kiezen.
Ga radio luisteren of zoquote:Op maandag 14 januari 2008 09:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
De tandarts kreeg het met dndiek voor z'n kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |