Dat dusquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Rubbereend kent me wel wat betreft zeggen dat ik ga slapenmeestal lig ik dan uiteindelijk een uur later pas echt
moet jij of Golfer op de bank slapen?quote:
Weet niet, maar er staat een lekker ding in die OP en send en steer posten erin, boeit mij het verderquote:Op zondag 13 januari 2008 02:10 schreef rubbereend het volgende:
moet jij of Golfer op de bank slapen?
Buuvquote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef DaMart het volgende:
Mooie TT!
En nu ben ik echt weg richting bed.
Pannekoekje?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt ook nog maar effe langs
mooi, morgen het gevecht voor de goede play off plaatsenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een avatartje aangemeten voor morgen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, morgen het gevecht voor de goede play off plaatsen
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Je had die kakkerlakken in de trein moeten horen. Ondanks dit verlies zouden ze nog wel even kampioen worden... Je zou bijna zeggen dat ze voor Ajax waren.
ze moeten maar zorgen dat ze de fc voorblijvenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze zijn gewoon een beetje hotel de botel dat ze weer een keertje meedoen
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:37 schreef rubbereend het volgende:
wow in al die meet hilariteit ben ik ff de 80.000 posts gepasseerd
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En daar Southern Sun in de Tiësto remix aan vast plakt...
Mooi einde van een mooie dag.
http://www.youtube.com/watch?v=uegxzljHu1Iquote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi einde van een mooie dag.
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef Eilanden het volgende:
De uitslagen voor laten lezen door een dronken Diek werkt trouwens ook nietVolgens Diek had Excelsior met 3-2 van Groningen gewonnen, waarop Golfer Clau belde en haar voicemail insprak om haar te 'condoleren' met het verlies ..... blijkt Groningen gewoon gewonnen te hebben
Ik heb geen uitslag genoemd hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Sta ik weer voor lul bij Clauwtje.
Maar het was dus echt de schuld van DnDiek.
dank voor de tip, heb niet veel voetbal gezien verder.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:35 schreef tong80 het volgende:
Altijd lekker naar Match of the day kijken op zondagochtend
Ben er een paar keer geweest om naar een wedstrijd te kijken met een klein groepje., Maar je zit meer te ouwehoeren dan op de wedstrijd te letten.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ach voetbal kijken was gister ook bijzaak
quote:Op zondag 13 januari 2008 08:51 schreef tong80 het volgende:
Uitkijken Bos is al wakker. is nog aangeschoten van gisteren. Dan is ie op zijn gevaarlijkst.
De eindstand van Groningen-Excelsior kwam toch echt van iemand anders hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:36 schreef dndiek het volgende:
ff iets recht zetten
[..]
[..]
Ik heb geen uitslag genoemd hoor
Dat was Da_Mart
Wie danquote:Op zondag 13 januari 2008 08:58 schreef tong80 het volgende:
Krijg net een SMS-bericht binnen van gisterenavond 23.00 uur.
'Slaapkop neem die telefoon nou eens op.'
Dat kan maar één iemand zijn geweest
De meet vond plaats in een uithoek waar je amper zicht op een TV had en de TV die enigszins bekeken kon worden had dartenquote:Op zondag 13 januari 2008 08:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er een paar keer geweest om naar een wedstrijd te kijken met een klein groepje., Maar je zit meer te ouwehoeren dan op de wedstrijd te letten.
volgende vbl meet ben je er ook maar mooi bij, kan ik tenminste nog met iemand over films lullenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:38 schreef tong80 het volgende:
Doc Mark vroeg het ook al in een ander topiv aan me. Moeten we snel weer regelen. Klaas was hier vorige maand en zei dat het alweer bijna een jaar geleden is. Tijf faat snel.
Zeg, draaide die de hele avond zo? Hoe ie Southern Sun uitmixt zegquote:Op zondag 13 januari 2008 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uegxzljHu1I
tijdens TIC2
Ja we zaten niet echt heel handig...maar wel gezelligquote:Op zondag 13 januari 2008 11:25 schreef Doc het volgende:
[..]
De meet vond plaats in een uithoek waar je amper zicht op een TV had en de TV die enigszins bekeken kon worden had darten
Ik ben naar de andere ruimte gegaan waar je wel een wedstrijd kon zien - en had verder telefonisch contact met SG om de wedstrijdvan LFC bij te houden.
In die andere ruimte zaten trouwens fok-ers die dan weer niet met VBL hebben
Wat een HOOLS meet ...
BTW, wanneer gaan we weer eens naar een concert?
Trouwens jij hebt er volgens mij nog langer over gedaan dan Grulezquote:
Klopt, we hadden het er nog even over, ik was zeker de terugreis by far het langste onderweg met mijn 2.39 uur...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens jij hebt er volgens mij nog langer over gedaan dan Grulez
Duurde de reis van Numero_Uno niet langer?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, we hadden het er nog even over, ik was zeker de terugreis by far het langste onderweg met mijn 2.39 uur....
Volgens papier nietquote:Op zondag 13 januari 2008 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Duurde de reis van Numero_Uno niet langer?
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:24 schreef pascalheister het volgende:
Franky en Nynke daar heb ik nog foto's van ergens
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, we hadden het er nog even over, ik was zeker de terugreis by far het langste onderweg met mijn 2.39 uur....
Nee, de laatste trein vanuit Utrecht richting Vlissingen gaat via Den Bosch, dus duurt twintig minuten langer dan via rotterdam. Een hele dag treinreizen gisteren zonder vertraging, ik ben het nummer van de PZC al aan het zoekenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]waarom dat nu weer ??
Wederom pech met de trein?
Hey!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
Hehe, ja, alhoewel de biertjes wel rijkelijk vulden hé.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hey!
Beetje bijgekomen van de HOOLS-Jongerenmeet?
En die paaldanseressen dan...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe, ja, alhoewel de biertjes wel rijkelijk vulden hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |