quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Wel lekker eigenlijk. Werkeloos (nee niet ontslagen, maar ontslag genomen), dus een soort van vakantie. Af en toe solliciteren, maar vooral ook veel niks doen en veel aan mijn studie werken.
Mijn vriendje wil alleen nu gaan slapen eigenlijk, dus ik ga maar mee.
Maar hoe is het met jou senesta? (dan lees ik de boel morgen gewoon even terug)
Game onquote:Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, bij mij gaat alles lekker![]()
Ik ben nog aan het rond kijken voor werk, ik werk nu nog af en toe via het uizendbureau en de ene keer is het dit en de andere keer is het weer wat anders.
Ik ben nog steeds bezig met mijn studie astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar, volgend jaar zou het laatste jaar zijn maar ik denk dat ik er dan nog twee verdiepingsjaren bij ga pakken![]()
Uiteindelijk wil ik daar graag wat mee gaan doen![]()
Ik duik ook mijn bedje in inderdaad, mijn wekker is nogal onvoorspelbaar![]()
Welterusten en wellicht tot morgen
Kom je gezellig bij mij de afwas doenquote:
Ben ook eens gaan kijken ja. Een halve rel is geen rel. Maak er dan een hele rel vanquote:Op zondag 13 januari 2008 14:26 schreef Qwea het volgende:
nee dank jehier staat ook nog een berg
Ik heb een halve rel in een F&F topic over een hond die aan beide ogen blind wordt
Ik lig inmiddels alweer in bedquote:Op zondag 13 januari 2008 12:27 schreef senesta het volgende:
Iedereen hier een beetje uitgeslapen?
Ik niet![]()
Ik zou zo kunnen slapen
Een PSP voor jezelf?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels alweer in bed. Beetje bedhangen, lekker niks doen, TV kijken en FOK!ken.
Vandaag in Rotterdam geweest, om een PSP op te halen bij een FOK!ster. Voor de rest helemaal niks gedaan.
Ik heb trouwens ontiegelijke last van vreetbuien. Ik heb vandaag wel drie keer avondeten gehad en daarnaast nog een hoop gesnoept. En ik heb nog steeds honger.
Neuh, voor mijn vriend (maar ik mag er uiteraard zelf ook wel op spelenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Een PSP voor jezelf?
Leuk! Met spelletjes ook?
Vreetbuien? mogen we je feliciteren?
Lekker! Ikke ook...dinsdag eerste examen, dus morgen nog ff flink lerenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef Morretje het volgende:
* Morretje gaat alweer slapen..
Morgen vrij, dus lekker lang slapen.....
Leuk, ik heb ook een DSquote:Op zondag 13 januari 2008 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, voor mijn vriend (maar ik mag er uiteraard zelf ook wel op spelen. Maar ik heb zelf een Nintendo DS, vind ik iets leuker!)
Whaha, ik zei vanochtend nog tegen mijn vriend "Ik voel me zwanger". Maar ik ben ongesteld. Vandaag en vannacht ook echt rot gevoeld. Lichamelijk vooral. Ik heb nog steeds wel steken in mijn buik, maar de asperine heeft goed zijn werk gedaan.
Ik ben bezig met Zelda Phantom Hourglass. Geweldig spelquote:Op zondag 13 januari 2008 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk, ik heb ook een DS![]()
Heb je nog leuke spelletjes?
Lang leve de asperines he![]()
Het is inderdaad rustig hier
Ja, jammer genoeg wel veel om dezelfde tijd.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jep, druk met leren en zondagavond is de TV altijd erg leuk
BZV en Reunie...dan een uur "pauze" en dan Ik vertrek.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel veel om dezelfde tijd.
Ingetjequote:Op zondag 13 januari 2008 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jep, druk met leren en zondagavond is de TV altijd erg leuk
Ik heb een heel klein stukje gespeeld daarvan, een vriend van mij heeft hem, als hij hem uit heb krijg ik hem.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Zelda Phantom Hourglass. Geweldig spel. En ik dacht dat ik hem bijna had uitgespeeld:
http://gamerchick.nl/?p=74
Maar dat heb ik (gelukkig!) nog lang niet. Oh en daarnaast veel puzzelspelletjes
.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ingetje![]()
![]()
![]()
Hmm... MSN op zondagavond is leuker![]()
Wat is er op? I Robot?
Poolen isquote:Op zondag 13 januari 2008 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk heel weinig tv eigenlijk.
Ben nog wel wezen poolen vanavond, was weer erg leuk![]()
Volgende week ga ik weer
Ik snap niet zoveel van Animal Crossingquote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein stukje gespeeld daarvan, een vriend van mij heeft hem, als hij hem uit heb krijg ik hem.
Verder hebben we veel mario en ik heb animal crossing
haaiquote:Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van Animal Crossing. Ga ik me nog wel een keertje in verdiepen.
Ik had hem eerst op de gamecube, nu op mijn DS en zit te wachten tot hij op de wii uitkomt.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van Animal Crossing. Ga ik me nog wel een keertje in verdiepen.
jij had toen in je fobo staan dat je veel frutselde waarop ik zei dat ik patent op dat woord hadquote:
en jouw antwoordquote:Op 29-07-2006 01:22 schreef Frutsel
JIJ FRUTSELT graag ???
Hmm... daar heb ik patent op, op dat woord...
Ahaquote:Op zondag 13 januari 2008 23:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij had toen in je fobo staan dat je veel frutselde waarop ik zei dat ik patent op dat woord had![]()
ff checkuh
ik keek maar ff in mijn fobo, de jouwe is wel erg 'vol', dat werd een zoekplaatje dat me een week gaat durenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aha. Ja, ik frutsel nog steeds. Puh
.
Ik kan er inderdaad ook niks meer in terug vinden en kijk dan ook vaak in de ander zijn fotoboekquote:Op maandag 14 januari 2008 00:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik keek maar ff in mijn fobo, de jouwe is wel erg 'vol', dat werd een zoekplaatje dat me een week gaat duren
frutselaartje
Kijken mag best hoor, alleen jammer dat sommigen dan niets zeggenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad ook niks meer in terug vinden en kijk dan ook vaak in de ander zijn fotoboek. Best sneu eigenlijk.
Ik kijk ook altijd zonder te postenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijken mag best hoor, alleen jammer dat sommigen dan niets zeggen
Of niet morretje![]()
Werd nieuwsgierig van jullie gesprek hier.. en heb inderdaad bij jullie beiden gegluurd. Wist nix zinnigs te zeggen, dus heb idd niets gepost.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijken mag best hoor, alleen jammer dat sommigen dan niets zeggen
Of niet morretje![]()
En toch zoveel honderd posts in je eigen foboquote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd zonder te posten.
hihiquote:Op maandag 14 januari 2008 13:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Werd nieuwsgierig van jullie gesprek hier.. en heb inderdaad bij jullie beiden gegluurd. Wist nix zinnigs te zeggen, dus heb idd niets gepost.
Ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd zonder te posten.
Want? Heb ik weer iets niet goed staan? Of omdat ik geen fobo heb?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En toch zoveel honderd posts in je eigen fobo![]()
[..]
hihiEn ik kon bij jou niet reageren
Senesjequote:Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook, en nog anoniem ook
![]()
Goedemiddag hier iedereen
dat laatstequote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Want? Heb ik weer iets niet goed staan? Of omdat ik geen fobo heb?
same herequote:Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook, en nog anoniem ook
![]()
Goedemiddag hier iedereen
Anonieme gluurders zijn wij, Qweaquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
echt te triest voor woorden dat fok die optie ooit gemaakt heeft![]()
Gewoon laten staanquote:
Dat kan nietquote:Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon laten staan![]()
Als antwoord/opmerking op andere vragen/opmerkingen:
Ja receptie was gezellig en liep daarom uit![]()
En anoniem gluren is okay
Soms wil je gewoon even een gezicht bij een verhaal hebben zonder dat je gelijk een bericht wil achterlaten. Heb meestal ook niks anders te melden dan "Hoi"
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ko8jDsVlpHo
Geweldige afleveringEcht prachtig dit
![]()
"ik heb wel wat beters te doen dan het begrip geduld"
"ik ben sterker dan een zilveruitje"...
"kom we gaan tegen de uien aanpiesen"
quote:
Ahquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
Geeveedee, heb ik een hele post getypt, istie weg door een foutmelding
Er stond iets in als:
- Q, wat voor chips zijn dat dan als ze zo vies ruiken?
- Ing, je gaat lekker he zo te horen met het leren!
- Morrie, jakkie dat je nog zo lang moet wachten. Ga je wel iets lekkers eten?
- Ik heb zin in 17 februari!
- Non, ja, tis onherkenbaar he, zonder leuke TT
Oh en hoiiiiii meisjes!![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb net met m'n gehaktballen het rookalarm af laten gaan..![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb net met m'n gehaktballen het rookalarm af laten gaan..![]()
Gisteravond toevallig ook "Ik vertrek" gekeken?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]Afzuigkap AAN doen tijdens het koken...
dat is het "on-knopje"
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah![]()
Greys! Je jaagt alle mannen weg!
Euh neej? wasda?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteravond toevallig ook "Ik vertrek" gekeken?
Prrrrrrrrquote:Op maandag 14 januari 2008 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Greys werpt zich dramatisch aan de voeten van Frutsel:
BLIJFFFFFFFFFFFFFF!![]()
![]()
![]()
Eng he, dat ze die katten gelijk los lieten daarquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteravond toevallig ook "Ik vertrek" gekeken?
Zijn er niet meer mannen dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
Pfieuw!
Hebben we hier eindelijk eens een vent, zou ik hem even wegjagen zeg!
* Greys legt Frutsel aan de ketting
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Niet in de SC van Flora & Fauna!
Nou ja, soms komt Dylanesque wel eens langswaaien, en Litso.
Maar jou houden we ook
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Eng he, dat ze die katten gelijk los lieten daar![]()
Gelukkig bleven ze bij dat hutje![]()
Gaan er nogmeer mensen zaterdag naar de Kamsutrabeurs ?
Dat dacht ik idd ook ja! Ik zou ze denk ik toch eerst ff een lijntje aandoen en laten wennen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Eng he, dat ze die katten gelijk los lieten daar![]()
Gelukkig bleven ze bij dat hutje![]()
Gaan er nogmeer mensen zaterdag naar de Kamsutrabeurs ?
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben dit weekend weg, weekendje uit met het werk.
Anders had ik best naar die beurs gewild!![]()
Ik HEB geen afzuigkap.. dus ook geen 'on-knopje'...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]Afzuigkap AAN doen tijdens het koken...
dat is het "on-knopje"
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef Frutsel het volgende:![]()
Waarom is fok zo traag![]()
kunnen er niet ff 15.000 users afgaan nu en mij even alleen laten tussen al het damesgeweld op F&F
Wist je al dat we ook een meetinggettogether hebben op 17 februari?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef Frutsel het volgende:![]()
Waarom is fok zo traag![]()
kunnen er niet ff 15.000 users afgaan nu en mij even alleen laten tussen al het damesgeweld op F&F
Nee dat wist ik nietquote:Op maandag 14 januari 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je al dat we ook een meetinggettogether hebben op 17 februari?
meetings zijn zo 2004quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietGezellig
Wist je al dat ik eigenlijk nooit aan meetings doe en ook maar twee, herstel drie, fokkers IRL ken
Ik ken er ook maar heel weinig in het eggie.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietGezellig
Wist je al dat ik eigenlijk nooit aan meetings doe en ook maar twee, herstel drie, fokkers IRL ken
En dát ja!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
meetings zijn zo 2004![]()
daarom is dit ook een gettogether
Jaarbeurs Utrechtquote:
het is zondag ook hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef Qwea het volgende:
ik ben zaterdag jarig en utrecht is te ver vanaf nwa om heen te reizen en optijd terug te zijn voor de visite![]()
Ik wil wel graag naar een kamasutrabeurs
hoeveel komen erquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken er ook maar heel weinig in het eggie.
Maar daar komt 17 februari verandering in
Tot nu toe een klein cluppie hoor!quote:
Dus alle vrouwen waarmee je ging werden exen. Wil je dit wel aangaan?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jaarbeurs Utrecht
Ik hoop alleen wel dat het wat meer is dan 4 jaar geleden toen ik met mn exvriendin ging, een half halletje gevuld ofzo![]()
Het jaar daarvoor was een andere exvriendin op die beurs op de foto gegaan voor de Foxy
en ik ben de enige die een beetje eng is, dus Fruts, tis te doenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe een klein cluppie hoor!
Nokwanda, haar nageslacht EW, MissBliss, Ingetje79, Nonneke (toch?), Marietje_34, Senesta (toch?) en ikzelf. Morretje misschien, en Qwea? Oh gottegottegot, ik zal wel weer iemand vergeten, ik schaam me bij voorbaat al
Zie je nou, had ik TOCH een lijstje moeten maken, met mijn lijstjes-fetish!
Oh ja, en we gaan koffie drinken in de galerie van Conleche
En naar de dierentuin
En eten enzo. En vooral 'enzo'
Wat betreft het mag en kan is geen probleem. Gezien ik eigen baas ben. Oke, afgezien van MM, maar die luistert toch wel naar mequote:Even realistisch, wat voor normale adviezen zijn er gegeven dan die 'zomaar even' te doen zijn? Ik vind het nogal wat... een ander huis voor de hond zoeken.
Qwea is een schat, maar mag en kan zij er zomaar wel een hondje bij hebben dan die dan blind in een vreemd huis komt? Lijkt me niet echt een simpele oplossing, omdat het voor het hondje dan nog veel lastiger zal zijn, in een vreemde omgeving (bang) en blind (nog banger).
Nogmaals, ik snap wel wat je bedoélt, ik zou ook het hondje willen redden, maar het zijn GEEN 'simpele oplossingen' die jullie aandragen waarop de TS even in een dag 'jaaaaa goed ideeeee, doen we!!!!' kan roepen. En daar zouden jullie je wat mij betreft iets beter in moeten kunnen verplaatsen En zelfs al zou TS dat roepen (dat gaat dus niet even in een opwelling, daar moet je goed over nadenken, dus daarom gaat hij/zij er niet direct op in lijkt me, dat hoeft niet direct afgekat te worden) dan moet er altijd nog overleg met de ouders gevoerd worden.
En Nok is toch druk de hele dag dan, die is heel de dag mij aan het huggen enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik ben de enige die een beetje eng is, dus Fruts, tis te doen
Hm good pointquote:Op maandag 14 januari 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen waarmee je ging werden exen. Wil je dit wel aangaan?
Ja schat.....quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En Nok is toch druk de hele dag dan, die is heel de dag mij aan het huggen enzo
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hm good point![]()
Neh die andere waren sletten![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik ben de enige die een beetje eng is, dus Fruts, tis te doen
Ik las iets over artis, amsterdam en zondag? Als MM wil en ik zit in Den Helder dan wil ik best meequote:Op maandag 14 januari 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe een klein cluppie hoor!
Nokwanda, haar nageslacht EW, MissBliss, Ingetje79, Nonneke (toch?), Marietje_34, Senesta (toch?) en ikzelf. Morretje misschien, en Qwea? Oh gottegottegot, ik zal wel weer iemand vergeten, ik schaam me bij voorbaat al
Zie je nou, had ik TOCH een lijstje moeten maken, met mijn lijstjes-fetish!
Oh ja, en we gaan koffie drinken in de galerie van Conleche
En naar de dierentuin
En eten enzo. En vooral 'enzo'
Dat zou je ergens aan Electro-Worm moeten vragen. Die weet datquote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Nah... heb de meets van WFL, GC ook maar overgeslagen... misschien een ander keertje![]()
En je bent vast niet eng
Neuh ik woon bij mn ouders maar dat betekend niet dat ik geen eigen baas benquote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Qwea, helemaal prima dat je hier reageert hoor![]()
Woon je op jezelf dan?Kijk, ik dacht dus dat je bij je moeder woonde, sorry.
Ik ben het helemaal met je eens, in zoverre dat ik OOK wil dat de hond niet wordt afgemaakt en dat hem een kans wordt geboden. Natuurlijk! Ik ben niet voor niets dierenliefhebber!
Echter, ik kan me ook voorstellen dat de TS van dat topic niet dat even simpel kan beslissen. Hij moet zich op zich aan de regels van zijn ouders houden natuurlijk. Ik vond dat de TS te hard werd aangepakt, snap je wat ik bedoel? Hij kan tegen jou wel roepen 'Oh fijn Qwea, nou geregeld, dan krijg jij die hond', maar hij weet niet of dat van zijn ouders mag (weet jij veel hoe streng die zijn?) en of de hond wel gelukkig gaat zijn in een vreemd huis.
Dus helemaal met je eens... met alles... behalve dat het niet zo simpel te doen is als het misschien lijkt
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja schat.....ik doe met jou lekker de hele dag de Bokito.
hey.... Ben je MissBliss niet vergeten op de lijst?
Maar dat weet je dus niet, snap je? Voor hetzelfde geld heeft hij echt niets te vertellen thuis en dan is het gewoon kei-zielig dat hij zo wordt aangevallen. Zeker omdat hij dus al verdrietig is om het hondje dat blind wordt. Als hij - ik noem maar wat - nog op school zit, kan hij ook moeilijk die hond onder zijn arm nemen en zijn ouders vaarwel zeggen ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh ik woon bij mn ouders maar dat betekend niet dat ik geen eigen baas benHet hondje zou dan namelijk bij MM moeten gaan wonen. Dagenlang samen icm Baloe overleeft dat hondje namelijk niet
![]()
TS werdt idd hard aangepakt, ook door mij. Maar dat kwam bij mij vandaan uit het feit dat het (ben ik vanuit gegaan) en jongen van 16/17 is. Die heeft toch wel WAT in te brengen?
Ik oordeel liever zelfquote:Op maandag 14 januari 2008 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou je ergens aan Electro-Worm moeten vragen. Die weet dat
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maarreh... MB staat toch gewoon in die post achter EW?
Ik maak straks wel even een ECHT lijstje, met 'zeker', 'misschien' en 'niet' enzo.
Kan het toch weer niet laten
quote:
Dat zou ik dus wel doen hequote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat weet je dus niet, snap je? Voor hetzelfde geld heeft hij echt niets te vertellen thuis en dan is het gewoon kei-zielig dat hij zo wordt aangevallen. Zeker omdat hij dus al verdrietig is om het hondje dat blind wordt. Als hij - ik noem maar wat - nog op school zit, kan hij ook moeilijk die hond onder zijn arm nemen en zijn ouders vaarwel zeggen ofzo.
Ik ben gewoon een watje. Vond het zielig voor de TS
quote:
Niets moedigs aan, zou iedereen moeten doenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
moedig. Kansen op 17 februari terwijl ik Greys Bokito
Klinkt best eng als jij kan toverenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga ook niet vreselijk lang meer wakker blijven.
Nog even een snack toveren. Heb de hele dag al honger en heb toch echt genoeg en gezond gegeten.
Delen we niet?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
* Greys propt nog een hand Sweet Chili chips in d'r snavel.
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef Nonneke het volgende:
Slaap Lekker Mooie Dromen Ladyzen Heer
![]()
![]()
![]()
Ah Ravage keek net in me fobo zonder berichiequote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel zo leuk dat als we gaan gettogetheterren dat Morretje er dan ook bij is. Zo beter dan?![]()
Dus dan zou het wmb best een weekje of wat uitgesteld mogen worden.![]()
En anders lokken we de partners gewoon mee onder valse voorwendselen.
En Ravage is het vriendje van Morretje![]()
Trusten voor de slaperds...ik heb net de boeken in de tas gedaan voor morgen en ga nog ff relaxen en dan slapen![]()
Na het examen direct door naar het gemeentehuis om het rijbewijs te verlengen
Ik zeg zulke dingen nooit voor nietsquote:Op maandag 14 januari 2008 22:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt best eng als jij kan toveren
had je dan toch gelijk?
Heel veel succes morgenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel zo leuk dat als we gaan gettogetheterren dat Morretje er dan ook bij is. Zo beter dan?![]()
Dus dan zou het wmb best een weekje of wat uitgesteld mogen worden.![]()
En anders lokken we de partners gewoon mee onder valse voorwendselen.
En Ravage is het vriendje van Morretje![]()
Trusten voor de slaperds...ik heb net de boeken in de tas gedaan voor morgen en ga nog ff relaxen en dan slapen![]()
Na het examen direct door naar het gemeentehuis om het rijbewijs te verlengen
8 kattenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zeg zulke dingen nooit voor niets![]()
In de middeleeuwen hadden ze mij, met mijn 8 katten en in zonde verwekt nageslacht allan op de brandstapel geflikkerd.
* Greys propt ook een hand Sweet Chili chips in de snavel van Frutselquote:
Teeeeenxxxxquote:Op maandag 14 januari 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, had even niet door dat je ging slapen bijna.
SUCCES MORGEN ING!!!![]()
Ik zal voor je duimen, maar ik heb er vertrouwen in!
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys propt ook een hand Sweet Chili chips in de snavel van Frutsel
Ing, je hebt wel gelijk, maar ik ben zo bang dat we dan in mei nog steeds niet hebben gemeetgettogetherdMaar laten we maar even afwachten wat Morretje er zelf van vindt, toch?
Ik ga sowieso nou de 17e een koffie/borrel halen bij Conleche in d'r galerie, dat hebben we nou al een keer verschoven. En als de meetinggettogheter dan een andere keer is, dan vind ik het prima. Maar wel jammer
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens.
Daarnaast zal er op iedere geprikte datum wel iemand zijn die niet kan om welke reden dan ook.
Ik vind het ookleuker als Morretje er niet bij is, maar zo niet dan kan het gewoon niet. Mor stelt zelf haar eigen prioriteiten en dat kan ik me best voorstellen.
Hey, voor hetzelfde geld komt er bij een van ons allemaal iets plots en op het laatste moment tussen. Dan gaat het hopelijk toch ook gewoon door? Als ik mijn been breek enbesluit dat ik geen zin heb om op krukken te komen (om maar eens iets heel stoms te noemen) dan hoop ik toch echt dat jullie allemaal veel lol hebben.
quote:
Ik kom helemaal aan mijn trekken!quote:
Weltrusten en succes, het komt helemaal goed!quote:Ik ga slapen...trusten allemaal![]()
quote:
Veel succes vandaag. je hebt goed geleerd dus dat zal vast wel gaan.quote:
Als je nou je hele ravage meeneemt kun je elkaar gewoon gaan zitten vlooien in artisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!!
Ik denk dat het idd verstandig is gewoon 17 februari aan te houden, ik zie het wel tegen die tijd..
Ing, ik hoop dat je examen goed gaat!! *duim, duim, duim*
Oke, geeft niets! Alleen doen wat je zelf wiltquote:
Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, en je had heel goed geleerd, dus dat gaat echt goedkomen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo...dat hebben we weer gehad. Ging best lekker eiks![]()
Met een beetje geluk krijgen we vanavond de uitslag al.
Moest net rijbewijs verlengen en dus op de pasfoto. Die is dus niet charmant als je eerst een halve km door de regen en wind moet lopen en als je nog stressvlekken in je nek hebt van het examen![]()
En daar moet je dan direct weer 10 jaar tegen aankijken
Ja, ze heeft 2 digitale foto's gemaakt en ik mocht kiezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:31 schreef Morretje het volgende:
Oh Ing, irritant he pasfoto's? Heb er ook zo'n ontiegelijke hekel aan! Mocht je em nog eerst zien voordat ze em afdrukten, of niet?
Meneer Greys bedacht zich gisteravond dat hij omgerekend 216 gulden (quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft 2 digitale foto's gemaakt en ik mocht kiezen.
Was wel kiezen uit 2 kwaden, maar goed...tis weer klaar.
Kost gadsamme nog ff 11 euro ook! Vroegah was het 7, 50 voor zwart/wit en 10 voor kleur, in guldens.
Afzetters
Hij moet niets uiteraard, maar hij is in elk geval welkomquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:32 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik zie dat Re ook op het lijstje staatIk zal eens vragen of hij zin zou hebben mee te gaan, maar ik beloof niks
wtf is CP?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:55 schreef Nonneke het volgende:
kan je niet ergens anders melden dat je een vakantietje aan het plannen bent QweaNou moet ik weer verplicht een midweekje CP boeken van mezelf, omdat dat zo leuk is met zn 2en
![]()
Lekker kneuterig met zn 2en in zo'n VIPhuisje met smorgens broodjes aan de deur waar je de eendjes mee kan doodgooien (zelf opeten is levensgevaarlijk) en een verregent krantje![]()
En dan gezellig samen naar het veels te warme zwembad met veels te veel dikke stinkende duitsers incl de bijbehorende plukken schaam/oksel/beenhaar, en dan savonds je helemaal volstouwen aan het lopend buffet in de market dome![]()
Ik heb er nu al zin innou maar hopen dat Anka mn smsje een beetje vlot leest, dan kan ik op bevestigen klikken
![]()
![]()
Men, die huisjes zijn kei kei keiduur int hoog seizoenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A State of Happiness *klap klap*
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Benzineprijzen zijn idd om te huilen![]()
Als ik de hele tank volgooi ben ik bijna 90 euro kwijt.
Leuk joh, sportauto met 70 liter tank
Ik ga ook niet in het hoogseizoen, dan is het idd niet te betalen. Als we dit jaar gaan gaan we pas in November (tot die tijd is 'ons' huisje vol, en ik wil persee dat huisjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men, die huisjes zijn kei kei keiduur int hoog seizoenen MM houdt niet van Zwemmen, en dikkie mag niet mee
ik wilde namelijk eerst ook
CP vind ik met z'n 2en ook niets aan eerlijk gezegd. We gingen tot vorig jaar elk jaar een weekend of midweek met vrienden en dat was altijd ontzettend gezellig. En niet ten nadele van Meneer Ingetje, maar voor dat geld zit ik liever ergens op een warm eiland met hem.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in het hoogseizoen, dan is het idd niet te betalen. Als we dit jaar gaan gaan we pas in November (tot die tijd is 'ons' huisje vol, en ik wil persee dat huisje![]()
![]()
)
Dus dat duurt nog wel ff, al kreeg ik net een smsje van "Nou daar hebben we het nog wel over" niet echt positief
Honden zijn wel toegestaan in CP trouwens hoor, mits helemaal gechipt en geënt enzo, maargoed voor de hond is het ook niet geweldig daar, altijd aan de lijn en poepen op kleine afgezette zandbakjesNiks eekhoorntjes jagen ofzo
Precies. En MM mag graag kilometers met Baloe lopen. Dus de Belgische Ardennen leek me wel wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in het hoogseizoen, dan is het idd niet te betalen. Als we dit jaar gaan gaan we pas in November (tot die tijd is 'ons' huisje vol, en ik wil persee dat huisje![]()
![]()
)
Dus dat duurt nog wel ff, al kreeg ik net een smsje van "Nou daar hebben we het nog wel over" niet echt positief
Honden zijn wel toegestaan in CP trouwens hoor, mits helemaal gechipt en geënt enzo, maargoed voor de hond is het ook niet geweldig daar, altijd aan de lijn en poepen op kleine afgezette zandbakjesNiks eekhoorntjes jagen ofzo
Ik wil heel graag de zon opzoeken. Turkije, Cyprus, Mexico, noem maar op. Maar ik vertik het om Baloe alleen achter te latenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
CP vind ik met z'n 2en ook niets aan eerlijk gezegd. We gingen tot vorig jaar elk jaar een weekend of midweek met vrienden en dat was altijd ontzettend gezellig. En niet ten nadele van Meneer Ingetje, maar voor dat geld zit ik liever ergens op een warm eiland met hem.
Maar is daar ook wat voor Baloe te doen? Hier kan hij de hele ardennen doorhuppen, konijnen opjagen en zwemmenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuid-Frankrijk![]()
In de auto met Baloe....
Ja shit eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja Non, je had het nooit moeten vragen en het als verrassing doen![]()
Hoe gaat het trouwens met je sollicitaties?
Wij zijn een paar jaar terug toen we alleen Fa Shi nog hadden ook met de auto op vakantie geweest naar Frankrijk, uiteindelijk zijn we in Bretagne beland in het plaatje Huelgoat, een klein gehuchtje maar zo vreselijk mooi en zoveel bos. Faas heeft kiiiiiiiiiiiiiiiilometers gewandeld en gerend.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar is daar ook wat voor Baloe te doen? Hier kan hij de hele ardennen doorhuppen, konijnen opjagen en zwemmen
Ik vind het zo sneu als hij bv enkel maar een kleine wandeling krijgt en dat wij daarna lekker gaan zwemmen ofzo.
Gewoon beloven dat je aaaalles wat je daar gezien hebt gaat uitproberen...en dan vervolgens met je sokken op tafel tvtje zappenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja shit eigenlijk wel he![]()
Nouja ik kan heel goed slijmen enzow, dus misschien mag ik van de week alsnog boeken![]()
ik denk dat ik de meeste kansen heb de dag na de kamasutrabeurs![]()
Wij hebben ons trouwens prima vermaakt met zn 2en daar hoor, maar we zijn dan ook allebei geen warme-zandstranden-met-parasolletjes-in-je-drinken mensenEn ze zouden me met 10 man en een hark het vliegtuig in moeten jagen en me stevig moeten vastbinden of drogeren
![]()
solliciteren, tsja heb nog niet echt op iets gesolliciteerd, wel veel rondkijken, vanuit school zijn ze nu ook weer bezig (dit hadden ze ook geregeld), hij had het erover dat hij ging kijken bij een speelgoedwinkel voor me, nouja ook hardstikke leuk. Dus ik merk het allemaal wel
nadat er geboekt is uiteraard hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon beloven dat je aaaalles wat je daar gezien hebt gaat uitproberen...en dan vervolgens met je sokken op tafel tvtje zappen![]()
En hopelijk vind je snel een leuke baan
Damn dat ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wij zijn een paar jaar terug toen we alleen Fa Shi nog hadden ook met de auto op vakantie geweest naar Frankrijk, uiteindelijk zijn we in Bretagne beland in het plaatje Huelgoat, een klein gehuchtje maar zo vreselijk mooi en zoveel bos. Faas heeft kiiiiiiiiiiiiiiiilometers gewandeld en gerend.
Echt prachtig is het daar, bijna betoverend in die bossen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn dat ziet er mooi uit.
In de meeste ardennen huisjes mag je ene hond tot kuithoogte
Dikkie stormt daar bovenuit
Hij heeft een oude Porsche 944. Dat klinkt heel patserig, maar die koop je voor 3.000 euro goed tweedehandsquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:58 schreef Greys het volgende:
Overigens heeft een beetje flinke Peugeot bv ook een tankinhoud van 70 liter zie ik net op Autoweek. Benzineprijzen van rond de 1,5 euro. Zit je ook over de 100 euro hoor, voor een keertje tankenEn dus over de 220 gulden. Dat was vroegah ECHT niet!
Wat een lelijke auto !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft een oude Porsche 944. Dat klinkt heel patserig, maar die koop je voor 3.000 euro goed tweedehandsTankinhoud is 64 of zelfs 70 liter geloof ik. Tel maar uit, klopt echt hoor!
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, muts!quote:
Depri weer he!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een vies goor bah k*t kloten weer zeg.
Niets aan....moet het licht al aan hebben in huis
Whehe, same herequote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Depri weer he!
Ik heb ook al wat lampjes aan hoor, anders is het harstikke donker binnen.
Ga nog maar eventjes een wasje doen ofzo, heb nog niet zo heel veel nuttigs gedaan vanmiddag
autoclubjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, muts!
Ik vind het ook geen beauty hoor
Smaken verschillen. Hij vindt het helemaal leuk, zit ook bij een Porsche-944-club enzo
Ieder zijn hobby! Ik bedoel, die Smart van mij is ook niet het toonbeeld van gratie, dus ik mag niets over zijn auto zeggen natuurlijk
MikeyMo moet ook bij kweeja staanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
Weet je wat? Ik doe het lijstje nog een keer in een beetje aangepaste vorm, omdat Frutsel niet mee gaat helaas. Non, kon jij nou ook op de 17e en wil je wel mee?
Zeker mee op zondag 17 februari naar Amsterdam, Artis
Nokwanda + EW
MissBliss (+ Re?)
Ingetje79
Marietje_34
Nonneke (toch?)
Senesta (toch?)
Greys
Misschien mee
Morretje + Ravage
Qwea
ijsmeis
Goed plan ja!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef MissBliss het volgende:
Anders doe je het lijstje vanaf nu steeds in de OP
*aan de slag gaat*
Ligt er even aan waar ik ben dat weekendquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
Zeker mee op zondag 17 februari naar Amsterdam, Artis
Nokwanda + EW
MissBliss (+ Re?)
Ingetje79
Marietje_34
Senesta (toch?)
Greys
Misschien mee
Morretje + Ravage
Qwea + MM
ijsmeis
Nonneke
Als ik moet, moet jij zekerquote:
Nou ik had net besloten om niet te gaan als jij ook gingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik moet, moet jij zeker
Trouwens, artis kun je wel met de trein en tram enzoot komen toch?
Uitslag heb je dus al, en nu nog DE uitslag. We horen het straks welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo...dat hebben we weer gehad. Ging best lekker eiks![]()
Met een beetje geluk krijgen we vanavond de uitslag al.
Moest net rijbewijs verlengen en dus op de pasfoto. Die is dus niet charmant als je eerst een halve km door de regen en wind moet lopen en als je nog stressvlekken in je nek hebt van het examen![]()
En daar moet je dan direct weer 10 jaar tegen aankijken
Eerst boeken dan vrij vragen, tenminste zo doe ik het altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:06 schreef Greys het volgende:
Ik wil vanavond vakantieplannen gaan maken!
Hoe doen jullie dat altijd met je werk... eerst een vakantie boeken en dan vrij vragen in die week/weken of eerst de week/weken vrij vragen en dan pas gaan boeken?
Ik weet ineens niet meer hoe ik dat andere keren heb gedaan... echt heel raar
Het meest logische lijkt me om eerst te boeken en dan vrij te vragen, maar dat kan je volgens mij niet maken naar je baas en jezelf, met het gevaar dat je geen vrij kunt krijgen.
Maar als je eerst vrij vraagt en dan ga je eens kijken en dan blijkt dat het hotel pas twee weken later vrij is, dan heb je ook een probleem, toch?
MM geeft morgen zn vakantie door, 3 weken. Ik heb toch zomervakantie van school. Dus ik ben nu al aant rondkijken, dan overleggen en over een paar weekjes boekenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:06 schreef Greys het volgende:
Ik wil vanavond vakantieplannen gaan maken!
Hoe doen jullie dat altijd met je werk... eerst een vakantie boeken en dan vrij vragen in die week/weken of eerst de week/weken vrij vragen en dan pas gaan boeken?
Ik weet ineens niet meer hoe ik dat andere keren heb gedaan... echt heel raar
Het meest logische lijkt me om eerst te boeken en dan vrij te vragen, maar dat kan je volgens mij niet maken naar je baas en jezelf, met het gevaar dat je geen vrij kunt krijgen.
Maar als je eerst vrij vraagt en dan ga je eens kijken en dan blijkt dat het hotel pas twee weken later vrij is, dan heb je ook een probleem, toch?
Dag duizelige mejuffrouw. Ga je ook mee naar Artis?quote:
Oh uhm die vraag overvalt me een beetje. Wanneer is het? En kun je fatsoenlijk parkeren daaroh bij Artis of zou ik met het OV moeten komen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dag duizelige mejuffrouw. Ga je ook mee naar Artis?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh uhm die vraag overvalt me een beetje. Wanneer is het? En kun je fatsoenlijk parkeren daaroh bij Artis of zou ik met het OV moeten komen?
quote:Eigen vervoer
Artis heeft beperkte parkeergelegenheid en is prima bereikbaar per Openbaar Vervoer. Als je de keuze hebt, adviseren wij je om per openbaar vervoer te komen.
Artis heeft beperkte parkeergelegenheid en is prima bereikbaar per Openbaar Vervoer. Het Artis parkeerterrein is alleen toegankelijk voor Artis-bezoekers. Parkeren voor autobussen is gratis, het parkeren voor Artis-bezoekers bedraagt ¤ 7,- per auto voor de eerste zes uur van het bezoek, daarna ¤ 4,- per uur. Voor Artispashouders zijn de tarieven ¤ 6,- per auto voor de eerste 6 uur, daarna ¤ 4,- per uur.
Ja dat had ik inmiddels zelf ook opgezocht, zie mijn antwoord hier boven ergens. Maar toch bedanktquote:
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Nah, had dat nou echt geen 10 kunnen zijn?![]()
GOEHOEDDDDDDDDDD van je, studiebol!![]()
quote:
Ik zou het niet weten...ik ben van de anti-strijkbondquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Kan iemand mij nou eens uitleggen WAAROM de zogenaamde 'strijkvrije' overhemden altijd uitgerekend díe overhemden zijn waarop je het langst staat te kloten met een strijkbout om die enigszins glad te krijgen?
Dan zou ik maar opschieten het is 10 uur, anders haal je dat niet meer hoor, vroeg op bedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten...ik ben van de anti-strijkbond
Ik voel mij ineens belabberd...net alsof het nu kan ofzo.
Examen klaar, ging goed en dan nu lekker ziek worden![]()
Net al 2 paracetamolletjes genuttigd en dan heel erg vroeg op bed gok ik.
Toen was ze al klaar en lag ze nog onder zeil. Ik heb haar net opgehaald en ze is wat zieligjes aan het rondscharrelen. Ze geeft me steeds van die blikken. En die angstige mauwtjes onderwegquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiii...Nog een uurtje en dan lekker naar huis![]()
En niets mis met ontbijten met slagroomtaart![]()
Kay al klaar?
Ja, maar jij gooit de zweep erover als ie niet met jou meegaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:14 schreef Qwea het volgende:
n.a.v het Greys verhaal zeg ik net tegen MM "ja zeg, wanneer gaan wij beslissen waar we heen gaan op vakantie en of we uberhaupt gaan?"
-Ooh, beslis jij maar.
Lekker makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |