quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:58 schreef Greys het volgende:
Overigens heeft een beetje flinke Peugeot bv ook een tankinhoud van 70 liter zie ik net op Autoweek. Benzineprijzen van rond de 1,5 euro. Zit je ook over de 100 euro hoor, voor een keertje tankenEn dus over de 220 gulden. Dat was vroegah ECHT niet!
Wat een lelijke auto !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft een oude Porsche 944. Dat klinkt heel patserig, maar die koop je voor 3.000 euro goed tweedehandsTankinhoud is 64 of zelfs 70 liter geloof ik. Tel maar uit, klopt echt hoor!
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, muts!quote:
Depri weer he!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een vies goor bah k*t kloten weer zeg.
Niets aan....moet het licht al aan hebben in huis
Whehe, same herequote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Depri weer he!
Ik heb ook al wat lampjes aan hoor, anders is het harstikke donker binnen.
Ga nog maar eventjes een wasje doen ofzo, heb nog niet zo heel veel nuttigs gedaan vanmiddag
autoclubjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, muts!
Ik vind het ook geen beauty hoor
Smaken verschillen. Hij vindt het helemaal leuk, zit ook bij een Porsche-944-club enzo
Ieder zijn hobby! Ik bedoel, die Smart van mij is ook niet het toonbeeld van gratie, dus ik mag niets over zijn auto zeggen natuurlijk
MikeyMo moet ook bij kweeja staanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
Weet je wat? Ik doe het lijstje nog een keer in een beetje aangepaste vorm, omdat Frutsel niet mee gaat helaas. Non, kon jij nou ook op de 17e en wil je wel mee?
Zeker mee op zondag 17 februari naar Amsterdam, Artis
Nokwanda + EW
MissBliss (+ Re?)
Ingetje79
Marietje_34
Nonneke (toch?)
Senesta (toch?)
Greys
Misschien mee
Morretje + Ravage
Qwea
ijsmeis
Goed plan ja!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef MissBliss het volgende:
Anders doe je het lijstje vanaf nu steeds in de OP
*aan de slag gaat*
Ligt er even aan waar ik ben dat weekendquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
Zeker mee op zondag 17 februari naar Amsterdam, Artis
Nokwanda + EW
MissBliss (+ Re?)
Ingetje79
Marietje_34
Senesta (toch?)
Greys
Misschien mee
Morretje + Ravage
Qwea + MM
ijsmeis
Nonneke
Als ik moet, moet jij zekerquote:
Nou ik had net besloten om niet te gaan als jij ook gingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik moet, moet jij zeker
Trouwens, artis kun je wel met de trein en tram enzoot komen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |