quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Niet in de SC van Flora & Fauna!
Nou ja, soms komt Dylanesque wel eens langswaaien, en Litso.
Maar jou houden we ook
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Eng he, dat ze die katten gelijk los lieten daar![]()
Gelukkig bleven ze bij dat hutje![]()
Gaan er nogmeer mensen zaterdag naar de Kamsutrabeurs ?
Dat dacht ik idd ook ja! Ik zou ze denk ik toch eerst ff een lijntje aandoen en laten wennen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Eng he, dat ze die katten gelijk los lieten daar![]()
Gelukkig bleven ze bij dat hutje![]()
Gaan er nogmeer mensen zaterdag naar de Kamsutrabeurs ?
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben dit weekend weg, weekendje uit met het werk.
Anders had ik best naar die beurs gewild!![]()
Ik HEB geen afzuigkap.. dus ook geen 'on-knopje'...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]Afzuigkap AAN doen tijdens het koken...
dat is het "on-knopje"
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef Frutsel het volgende:![]()
Waarom is fok zo traag![]()
kunnen er niet ff 15.000 users afgaan nu en mij even alleen laten tussen al het damesgeweld op F&F
Wist je al dat we ook een meetinggettogether hebben op 17 februari?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef Frutsel het volgende:![]()
Waarom is fok zo traag![]()
kunnen er niet ff 15.000 users afgaan nu en mij even alleen laten tussen al het damesgeweld op F&F
Nee dat wist ik nietquote:Op maandag 14 januari 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je al dat we ook een meetinggettogether hebben op 17 februari?
meetings zijn zo 2004quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietGezellig
Wist je al dat ik eigenlijk nooit aan meetings doe en ook maar twee, herstel drie, fokkers IRL ken
Ik ken er ook maar heel weinig in het eggie.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietGezellig
Wist je al dat ik eigenlijk nooit aan meetings doe en ook maar twee, herstel drie, fokkers IRL ken
En dát ja!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
meetings zijn zo 2004![]()
daarom is dit ook een gettogether
Jaarbeurs Utrechtquote:
het is zondag ook hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef Qwea het volgende:
ik ben zaterdag jarig en utrecht is te ver vanaf nwa om heen te reizen en optijd terug te zijn voor de visite![]()
Ik wil wel graag naar een kamasutrabeurs
hoeveel komen erquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken er ook maar heel weinig in het eggie.
Maar daar komt 17 februari verandering in
Tot nu toe een klein cluppie hoor!quote:
Dus alle vrouwen waarmee je ging werden exen. Wil je dit wel aangaan?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jaarbeurs Utrecht
Ik hoop alleen wel dat het wat meer is dan 4 jaar geleden toen ik met mn exvriendin ging, een half halletje gevuld ofzo![]()
Het jaar daarvoor was een andere exvriendin op die beurs op de foto gegaan voor de Foxy
en ik ben de enige die een beetje eng is, dus Fruts, tis te doenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe een klein cluppie hoor!
Nokwanda, haar nageslacht EW, MissBliss, Ingetje79, Nonneke (toch?), Marietje_34, Senesta (toch?) en ikzelf. Morretje misschien, en Qwea? Oh gottegottegot, ik zal wel weer iemand vergeten, ik schaam me bij voorbaat al
Zie je nou, had ik TOCH een lijstje moeten maken, met mijn lijstjes-fetish!
Oh ja, en we gaan koffie drinken in de galerie van Conleche
En naar de dierentuin
En eten enzo. En vooral 'enzo'
Wat betreft het mag en kan is geen probleem. Gezien ik eigen baas ben. Oke, afgezien van MM, maar die luistert toch wel naar mequote:Even realistisch, wat voor normale adviezen zijn er gegeven dan die 'zomaar even' te doen zijn? Ik vind het nogal wat... een ander huis voor de hond zoeken.
Qwea is een schat, maar mag en kan zij er zomaar wel een hondje bij hebben dan die dan blind in een vreemd huis komt? Lijkt me niet echt een simpele oplossing, omdat het voor het hondje dan nog veel lastiger zal zijn, in een vreemde omgeving (bang) en blind (nog banger).
Nogmaals, ik snap wel wat je bedoélt, ik zou ook het hondje willen redden, maar het zijn GEEN 'simpele oplossingen' die jullie aandragen waarop de TS even in een dag 'jaaaaa goed ideeeee, doen we!!!!' kan roepen. En daar zouden jullie je wat mij betreft iets beter in moeten kunnen verplaatsen En zelfs al zou TS dat roepen (dat gaat dus niet even in een opwelling, daar moet je goed over nadenken, dus daarom gaat hij/zij er niet direct op in lijkt me, dat hoeft niet direct afgekat te worden) dan moet er altijd nog overleg met de ouders gevoerd worden.
En Nok is toch druk de hele dag dan, die is heel de dag mij aan het huggen enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik ben de enige die een beetje eng is, dus Fruts, tis te doen
Hm good pointquote:Op maandag 14 januari 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen waarmee je ging werden exen. Wil je dit wel aangaan?
Ja schat.....quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En Nok is toch druk de hele dag dan, die is heel de dag mij aan het huggen enzo
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hm good point![]()
Neh die andere waren sletten![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik ben de enige die een beetje eng is, dus Fruts, tis te doen
Ik las iets over artis, amsterdam en zondag? Als MM wil en ik zit in Den Helder dan wil ik best meequote:Op maandag 14 januari 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe een klein cluppie hoor!
Nokwanda, haar nageslacht EW, MissBliss, Ingetje79, Nonneke (toch?), Marietje_34, Senesta (toch?) en ikzelf. Morretje misschien, en Qwea? Oh gottegottegot, ik zal wel weer iemand vergeten, ik schaam me bij voorbaat al
Zie je nou, had ik TOCH een lijstje moeten maken, met mijn lijstjes-fetish!
Oh ja, en we gaan koffie drinken in de galerie van Conleche
En naar de dierentuin
En eten enzo. En vooral 'enzo'
Dat zou je ergens aan Electro-Worm moeten vragen. Die weet datquote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Nah... heb de meets van WFL, GC ook maar overgeslagen... misschien een ander keertje![]()
En je bent vast niet eng
Neuh ik woon bij mn ouders maar dat betekend niet dat ik geen eigen baas benquote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Qwea, helemaal prima dat je hier reageert hoor![]()
Woon je op jezelf dan?Kijk, ik dacht dus dat je bij je moeder woonde, sorry.
Ik ben het helemaal met je eens, in zoverre dat ik OOK wil dat de hond niet wordt afgemaakt en dat hem een kans wordt geboden. Natuurlijk! Ik ben niet voor niets dierenliefhebber!
Echter, ik kan me ook voorstellen dat de TS van dat topic niet dat even simpel kan beslissen. Hij moet zich op zich aan de regels van zijn ouders houden natuurlijk. Ik vond dat de TS te hard werd aangepakt, snap je wat ik bedoel? Hij kan tegen jou wel roepen 'Oh fijn Qwea, nou geregeld, dan krijg jij die hond', maar hij weet niet of dat van zijn ouders mag (weet jij veel hoe streng die zijn?) en of de hond wel gelukkig gaat zijn in een vreemd huis.
Dus helemaal met je eens... met alles... behalve dat het niet zo simpel te doen is als het misschien lijkt
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja schat.....ik doe met jou lekker de hele dag de Bokito.
hey.... Ben je MissBliss niet vergeten op de lijst?
Maar dat weet je dus niet, snap je? Voor hetzelfde geld heeft hij echt niets te vertellen thuis en dan is het gewoon kei-zielig dat hij zo wordt aangevallen. Zeker omdat hij dus al verdrietig is om het hondje dat blind wordt. Als hij - ik noem maar wat - nog op school zit, kan hij ook moeilijk die hond onder zijn arm nemen en zijn ouders vaarwel zeggen ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh ik woon bij mn ouders maar dat betekend niet dat ik geen eigen baas benHet hondje zou dan namelijk bij MM moeten gaan wonen. Dagenlang samen icm Baloe overleeft dat hondje namelijk niet
![]()
TS werdt idd hard aangepakt, ook door mij. Maar dat kwam bij mij vandaan uit het feit dat het (ben ik vanuit gegaan) en jongen van 16/17 is. Die heeft toch wel WAT in te brengen?
Ik oordeel liever zelfquote:Op maandag 14 januari 2008 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou je ergens aan Electro-Worm moeten vragen. Die weet dat
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maarreh... MB staat toch gewoon in die post achter EW?
Ik maak straks wel even een ECHT lijstje, met 'zeker', 'misschien' en 'niet' enzo.
Kan het toch weer niet laten
quote:
Dat zou ik dus wel doen hequote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat weet je dus niet, snap je? Voor hetzelfde geld heeft hij echt niets te vertellen thuis en dan is het gewoon kei-zielig dat hij zo wordt aangevallen. Zeker omdat hij dus al verdrietig is om het hondje dat blind wordt. Als hij - ik noem maar wat - nog op school zit, kan hij ook moeilijk die hond onder zijn arm nemen en zijn ouders vaarwel zeggen ofzo.
Ik ben gewoon een watje. Vond het zielig voor de TS
quote:
Niets moedigs aan, zou iedereen moeten doenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
moedig. Kansen op 17 februari terwijl ik Greys Bokito
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |