ALS Vermaelen, Heitinga en Van der Wiel fit blijven is dat niet nodig (quote:Op zondag 13 januari 2008 01:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Linksback heeft prioriteit, rechts niet. maar eerst eens een vervanger voor stam.
Heitinga is een held.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:08 schreef Messenga het volgende:
Heitinga is geen verdediger.
Vertonghen ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:08 schreef Messenga het volgende:
Heitinga is geen verdediger.
Van der Wiel niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:14 schreef Radegast het volgende:
We hebben maar één 'echte' verdediger en dat is Vermaelen.
Speelde in de jeugd vooral op het middenveld als ik het me goed herinner..quote:
quote:'Spurs gaat 7 miljoen pond bieden op Stekelenburg'
Volgens The Evening Standard wil Tottenham Hotspur komende week een bod uitbrengen op Maarten Stekelenburg. De Engelse club zou volgens de regionale krant een bedrag van 7 miljoen pond over hebben voor de keeper van Ajax. De kans dat Ajax zijn eerste keeper zal laten gaan in deze transferperiode lijkt echter heel klein, al zou Piet Velthuizen van Vitesse de interesse van Ajax voor hem al bevestigd hebben volgens berichten in de media.
Toch speelt hij en Heitinga het liefst centraal, gewoon een verdediger dus.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Speelde in de jeugd vooral op het middenveld als ik het me goed herinner..
Laat me raden, je komt net uit de stad?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:44 schreef Noshiba het volgende:
STELLLEETJEE HOMOOOOSSS
morgen even een oefenpartijtje winnen
JAAAAAAAAAAAAAAAA KOMOOP JOODDEEENNN
Wat verwacht je morgen van Perez?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:51 schreef Houniet het volgende:
wheheeh hij heeft wel gelijk
over dat oefenpartijtje he
ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten morgen. ik heb de webstrijden in dubai niet gezien. op de goals na dan. je hebt natuurlijk wel weer twee hele goede teamspelers terug ten opzichte van voor de winterstop. het kan dus alle kanten op, en Ajax - az is natuurlijk een wedstrijd opzich.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat verwacht je morgen van Perez?
Gaan we door hem(en Davids) een totaal ander Ajax zien?
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten morgen. ik heb de webstrijden in dubai niet gezien. op de goals na dan. je hebt natuurlijk wel weer twee hele goede teamspelers terug ten opzichte van voor de winterstop. het kan dus alle kanten op, en Ajax - az is natuurlijk een wedstrijd opzich.
ik gok onze kansen wel goed in, 3-1 overwinning.
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:13 schreef Noshiba het volgende:
KOMOOOP KONIJNTJE WIEBELEN!!!!!!!1
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef Scorpie het volgende:
Perez en Davids zijn gewoon 2 basis spelers die het verschil kunnen gaan maken morgen.
Ik hoop dat je niet gelijk hebt.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef Scorpie het volgende:
Perez en Davids zijn gewoon 2 basis spelers die het verschil kunnen gaan maken morgen.
Vorige keer wonnen we zelfs zonder die tweequote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef Scorpie het volgende:
ze moeten vandaag hoor, hopelijk weet Ajax dat wel. Anders is het een overwinning voor AZquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef kleinzusje het volgende:Net thuis van een feestje ( Sylvie wil weer terug naar N holland
)
Truste![]()
Dan voorzie ik een scheidingquote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef kleinzusje het volgende:Net thuis van een feestje ( Sylvie wil weer terug naar N holland
)
Truste![]()
Whehehe, tja het was al laatquote:Op zondag 13 januari 2008 02:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet gelijk hebt.
En dan doel ik op het woord morgen.
quote:Ajax ging voor Braziliaan Éder Luis
Ajax heeft onlangs een bod van zeven miljoen euro gedaan op de Braziliaan Éder Luís van Atlético-MG.
Het bod van de Amsterdammers op de aanvallende middenvelder werd door de Brazilianen van tafel geveegd, weet Futebol Interior.
De 22-jarige speler maakt de laatste tijd veel indruk, maar heeft nog wel een contract tot 2011 bij zijn club.
Het is ook nooit goed he?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:27 schreef Longmen het volgende:
We moeten verdedigers hebben, geen aanvallers
[..]
Gabri - Perez - Davids..quote:Op zondag 13 januari 2008 11:39 schreef versteegrob het volgende:
Spannend! Ben benieuwd naar het middenveld
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:02 schreef Noshiba het volgende:
jaaaaa, graag iedereen vanmiddag al die kutaz'ers die ook nog een scc hebben bij ons ajax met harde hand verwijderen uit je vak!
Wij hebben Davidsquote:Op zondag 13 januari 2008 12:10 schreef denthemen het volgende:
Het gaat moeilijk worden, ik denk dat die mof nog wel eens goed kan gaan spelen
Ik wil Winnen.quote:
Die klappers kunnen hard aankomen inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 12:23 schreef denthemen het volgende:
Straks maar meteen naar binnen, al die AZ hooligans rond het stadion
Altijd leuk, dames met voetbalverstandquote:Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef XDo het volgende:
Sinds dit seizoen kijk ik alle topwedstrijden (op zondag) in de kroeg! Supergezellig, supersfeertje, (superbier!).
Haha bijna als enige dame, maar dat boeit me niet
Wanneer AZ verliest zal v. Gaal ongenaakbaar zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:32 schreef Chadi het volgende:
Jemig ..kijken wat Van Gaal vandaag over Alves gaat zeggen
idd <insert popcorn-smiley>quote:Op zondag 13 januari 2008 12:40 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer AZ verliest zal v. Gaal ongenaakbaar zijn.
Ik kijk nu al uit naar de persconferentie.
onbegrijpelijk toch he, als we nou toch gewoon een drietal keiharde verdedigers kopen dan staat het team er gewoon imhoquote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef Wooldoor het volgende:
Jezus wat een voorhoede kunnen we opstellen en wat een goed middenveld hebben we, die verdediging steekt daar wel erg schraal bij af. Gister had ik feyenoord - psv ook goed voorspeld voor vandaag zeg ik 3-1
Wees nu maar blij met eentje.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
onbegrijpelijk toch he, als we nou toch gewoon een drietal keiharde verdedigers kopen dan staat het team er gewoon imho
Als het "gewoon" kon, dan was het ook al gebeurd.. mja het blijkt moeilijk te zijn om goede verdedigers te vinden die willen komen nowawayds...quote:Op zondag 13 januari 2008 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
onbegrijpelijk toch he, als we nou toch gewoon een drietal keiharde verdedigers kopen dan staat het team er gewoon imho
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:48 schreef tha_dark het volgende:
Suarez - Huntelaar - Leonardo![]()
Perez![]()
Davids Gabri![]()
Verdediging:
kan ook wel, maar de wil moet er ook zijn van zowel de spelers als Ajax om de zak met geld aan te brekenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Als het "gewoon" kon, dan was het ook al gebeurd.. mja het blijkt moeilijk te zijn om goede verdedigers te vinden die willen komen nowawayds...![]()
Als we vandaag maar niet in de laatste minuten weer punten gaan verspelen ofsow..
Idd!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:10 schreef Wooldoor het volgende:
wtf waarom Baki choko in plaats van Luque of Leonardo...
hij wordt volgend seizoen aanvoerder van milanquote:Op zondag 13 januari 2008 14:12 schreef Wooldoor het volgende:
Lees net op voetbalprimeur dat Ac Milan deze zomer de selectie wil verjongen en daar 100 miljoen voor beschikbaar heeft gesteld. Exit voor Seedorf daar mischien of is hij nog te belangrijk daar?
Ik nietquote:
is maar goed ook.quote:
Het was hands achter de lijn, dus onterecht. De rode kaart was dus gratis, het doelpunt niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:20 schreef F1Bas het volgende:
Penalty en rood terecht?
Kan helaas niet kijken.
Huntelaar kopte de bal in en de Zeeuw haalde hem achter de lijn weg met z'n hand maar de scheids dacht dat ie hem op de lijn weghaalde met z'n hand dus eigenlijk was het gewoon een doelpunt zonder rood en penalty. Ik verheug me nu al op de persconferentie van Louisquote:Op zondag 13 januari 2008 15:20 schreef F1Bas het volgende:
Penalty en rood terecht?
Kan helaas niet kijken.
Het was al een doelpunt, dus dan kan het toch geen hands meer zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Penalty nee, rood terecht.
Bedoel ermee te zeggen dat het eigenlijk al een doelpunt was dus is de penalty niet meer nodig, maar of het nu voor of achter de lijn is de Zeeuw probeerde ajax bewust de goal te ontnemen, dus geel/rood(interpretatie laat ik aan de scheidsrechter over).quote:Op zondag 13 januari 2008 15:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het was al een doelpunt, dus dan kan het toch geen hands meer zijn.
Over 2 weken hebben we misschien wel een verdediger terug, volgende week niet.quote:
Hoezo is de penalty dan niet terecht?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Penalty nee, rood terecht.
Lees hierboven.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo is de penalty dan niet terecht?!!!
Volgens mij ben je net zo stoned als Urby.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:31 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind Urby trouwens vrij goed spelen
Omdat ie al zat bedoelt hij denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo is de penalty dan niet terecht?!!!
Ik heb Heitinga er liever bij tegen Utrecht.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Over 2 weken hebben we misschien wel een verdediger terug, volgende week niet.
Ik houd m'n hart elke keer vast als die bal naar links gaat. Ik hoop elke keer dat ik een bril odig heb en dat het Davids is die de bal heeft en niet Urbyquote:Op zondag 13 januari 2008 15:31 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind Urby trouwens vrij goed spelen
Tja, als de bal al over de achterlijn is, dan is het vermeende hands vergelijkbaar met de bal uit het net vissen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bedoel ermee te zeggen dat het eigenlijk al een doelpunt was dus is de penalty niet meer nodig, maar of het nu voor of achter de lijn is de Zeeuw probeerde ajax bewust de goal te ontnemen, dus geel/rood(interpretatie laat ik aan de scheidsrechter over).
Dus als je de bal oppakt na een goal is het rood?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bedoel ermee te zeggen dat het eigenlijk al een doelpunt was dus is de penalty niet meer nodig, maar of het nu voor of achter de lijn is de Zeeuw probeerde ajax bewust de goal te ontnemen, dus geel/rood(interpretatie laat ik aan de scheidsrechter over).
De intentie om de bal tegen te houden als veldspeler bij een kans op doel, waar het spel nog niet stil lag.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus als je de bal oppakt na een goal is het rood?
Dat hij intentie had om hands te maken is irrelevant, het spel lag al stil, want goal.
zolang de scheids niet naar de stip wijst is het nog geen goal en ligt het spel dus niet stil.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus als je de bal oppakt na een goal is het rood?
Dat hij intentie had om hands te maken is irrelevant, het spel lag al stil, want goal.
Ja dat bedoel ik ook eigelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 15:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net zo stoned als Urby.
Hij speelt minder slecht dan normaal....
Perez.
Ik had een slecht voorgevoelquote:Op zondag 13 januari 2008 16:25 schreef Houniet het volgende:
WIE HAD ER GEEN VERTROUWEN IN HE
Alves ook, denk ikquote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef appelsientje het volgende:
AZweten ze ook meteen waar ze aan toe zijn
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
Damn dit was weer eens genieten, eindelijk weer eens bij vlagen goed spel. En Suarez was geweldig, duidelijk man van de wedstrijd.
absoluut, wat een fantastische wedstrijd heeft hij gespeeld zegquote:Op zondag 13 januari 2008 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
Damn dit was weer eens genieten, eindelijk weer eens bij vlagen goed spel. En Suarez was geweldig, duidelijk man van de wedstrijd.
Durfde geen bal vooruit te spelen en legte alles terug op Stekelenburg, werd een aantal keer simpel uitgespeeld door die Belg. En schopt hem nog een keer bijna door de midden en krijgt geel op een onnodige plek.quote:
Volgens mij waren hier weinig mensen daar blij mee, kan me iig geen reacties voor de geest halen behalve dan woede op v geeltjequote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BobbyHill het volgende:
Waar zijn nou al die mensen die blij waren dat Perez vertrokken was?
Niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:39 schreef Urquhart het volgende:
Hoe lang zal het duren tot dat het halve DSB-stadion weer in de Arena zit?
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BigFire het volgende:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
ik sta er echt van stilquote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef Breach het volgende:
Hij is erg kalm Van Gaal: Scheidsrechter kan weleens miszitten, ik neem het Demy kwalijk, hij moet niet naar de bal slaan.
Ik kan me anders een heleboel reacties herinneren waarbij hij als sfeerverziekend persoon werd neergezet en dat het beter was als hij weg ging.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij waren hier weinig mensen daar blij mee, kan me iig geen reacties voor de geest halen behalve dan woede op v geeltje
Hij wordt de nieuwe coach van Ajaxquote:
Heatwave denk ikquote:Op zondag 13 januari 2008 16:47 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik kan me anders een heleboel reacties herinneren waarbij hij als sfeerverziekend persoon werd neergezet en dat het beter was als hij weg ging.
Met Ten Cate als coach wel ja. Die is er nu alleen niet meerquote:Op zondag 13 januari 2008 16:47 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik kan me anders een heleboel reacties herinneren waarbij hij als sfeerverziekend persoon werd neergezet en dat het beter was als hij weg ging.
Whehehehequote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BigFire het volgende:
Laat maar komenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hij wordt de nieuwe coach van Ajax
leo driessen is een waardeloze commentatorquote:Op zondag 13 januari 2008 16:50 schreef BigKahuna het volgende:
Die commentator trouwens
De Ajax-fans zingen alsof ze kampioen worden, maar de werkelijkheids is dat ze 4-1 voor staan tegen middenmoter AZ.
Maar wel de schrijver van het legendarische "Dromen zijn bedrog"quote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
leo driessen is een waardeloze commentator
Ik vond dat ik in de 2e helft eindelijk wat zag van de Kennedy hoe hij bij Twente speelde, slimme passes en goede loopacties en nog een goal. Eerste helft was hij niet veel.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke tweede helft. Perez bracht veel, Davids minder in balbezit. Luis Suarez speelde ook erg sterk. Linkerkant lag de eerste helft wel echt compleet open en ook weer een domme gele kaart van Colin.
Ik weet nog niet zo wat ik van Kennedy vindt. Veeeeeeel rust aan de bal, enorm veel controle, maar wat ie dan er mee doet, verschrikkelijk.
quote:live from the az fanforum
Sanctify
Supporter
Leeftijd: 46
BerichtGeplaatst: Zo Jan 13, 2008 4:32 pm Reageer met quote
Waarschijnlijk ga ik nu erggggg reageren uit frustratie dus bij voorbaat mijn excuses!Punt 1 was het WEL hands alleen na de doellijn dus goal voor die asbakken en verder niks waardoor je nog een wedstrijd had gehad de 2e helft!Verder ben ik bang dat we een aantal jaren aan de top hebben mogen ruiken en een aanval hebben gedaan op de vaste top 3 maar uiteindelijk is het t allemaal net niet geworden en ben ik bang dat we nu afhaken!En ja ik reageer nu ff erg op me gevoel.............daarvoor nogmaals excuus maar mijn haat richting 020 zit zo diep dat ik hier ff niet rationeel mee om kan gaan
Hij stond al klaar om d ebal terug te spelen voor hij hem kreeg.. was niet goed gecoached door Ajax. Die jongen had anders moeten staan om de diepte eventueel te zoeken. Ik vind dat ze daar bij Ajax ook andere spelers op mogen wijzen. Als je zo ingedraaid staat dat een bal vooruit onmogelijk is gaan je spelers voorin ook niet bewegen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Durfde geen bal vooruit te spelen en legte alles terug op Stekelenburg, werd een aantal keer simpel uitgespeeld door die Belg. En schopt hem nog een keer bijna door de midden en krijgt geel op een onnodige plek.
Zijn daar nog beelden of geluidsbestanden van?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BigFire het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verthongen is sowieso al elke wedstrijd een vaste waarde achterin. En nog een goed schot in de benen ookquote:Op zondag 13 januari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook props voor Vertonghen trouwens. Speelde een dijk van een wedstrijd.
ja echt. elke keer weer. ik irriteer me er erg aanquote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja Leo Driessen krijg eens een hartverzakking met je anti Ajax gelul elke keer als je commentator bent
in '95 was hij nog oke. waar is het mis gegaan? is Leo Driessen een succes supporter?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja Leo Driessen krijg eens een hartverzakking met je anti Ajax gelul elke keer als je commentator bent
Hoeveel % van de AZ supporters schat je in als gloryhunters?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er vandaag weer terug zijn gegaan van AZ naar Ajax...
Laat die klapmongolen aub daar blijvenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er vandaag weer terug zijn gegaan van AZ naar Ajax...
Zo'n 40 tot 50.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoeveel % van de AZ supporters schat je in als gloryhunters?
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:17 schreef Trancelocator het volgende:
Je kan Leo Driessen moeilijk ongelijk geven als hij zegt dat Ajax wint van een middenmoter.
Denk je nou echt dat hij daar met zn az sjaal heeft gezeten. Allemaal stoere praatjes op internetquote:Op zondag 13 januari 2008 17:21 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand of die gozer op 409 nog klappen heeft gehad met z'n az sjaal?
Nou ja, zelfs dan is 6-1 nog reden voor wat vermaak. Zeker na de wedstrijden tegen nac, excelsior en het altijd lastige vvv.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:17 schreef Trancelocator het volgende:
Je kan Leo Driessen moeilijk ongelijk geven als hij zegt dat Ajax wint van een middenmoter.
Aaah laat Van Praag nou voor 1 keertjequote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Blight het volgende:
Die trompetten hoef ik ook niet meer terug btw. We zijn Oranje niet.
Flagen?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe vonden jullie Suarez? Ik vond hem bij flagen echt briljantHij verdiende echt een doelpuntje
![]()
Wat een koppel: Suarez-Huntelaar
Kijk een stukje terug daar heb ik mijn credits gegeven richting Suarez. Dit keer geen gezeur geen onnodig gekap en helemaal geen stomme schwalbe. Goed de ruimtes in de 2e helft gezocht alleen jammer genoeg geen doelpunt.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe vonden jullie Suarez? Ik vond hem bij flagen echt briljantHij verdiende echt een doelpuntje
![]()
Wat een koppel: Suarez-Huntelaar
Terwijl Van Gaal de schuld neerlegd bij De Zeeuw.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:25 schreef StarGazer het volgende:
Die reacties op azfanpage.nl . Het ligt allemaal aan Luinge
6-1 is natuurlijk wel afgetekend. Hoewel AZ ook al een tijdje niet goed draait (en gewoon staat waar het hoort te staanquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs dan is 6-1 nog reden voor wat vermaak. Zeker na de wedstrijden tegen nac, excelsior en het altijd lastige vvv.
Is Me-Wesley hier ergens?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijken jullie vanavond allemaal nog maar even goed naar studio voetbal. Als die bal geheel over de lijn was neem ik tot ajax bovenaan staat De Zeeuw in mn usericon.
Kennedy speelde verder wel matig.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:32 schreef Jasza het volgende:
Kennedy in de 89e minuut naar ons op Zuid ff met ze vuisten, prachtig die vent
Anders wordt dat een dure bankzitterquote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kennedy speelde verder wel matig.
Hoop toch echt dat Luque nog aan spelen toe gaat komen.
BWHAHAHA ik d8 al toen ik ze hoorde, van huh dat is Ajax toch niet! maar toen viel het kwartje, omg echt rot op met dat geneuks.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Blight het volgende:
Die trompetten hoef ik ook niet meer terug btw. We zijn Oranje niet.
Die zat me trouwens een partij chagrijnig op de bank, kon het volgens mij niet eens opbrengen om z'n handen uit z'n zakken te halen als er een speler gewisseld werd en op de bank plaatsnamquote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik mij ook wel voorstellen als je ziet hoe Kennedy loopt te kloten soms.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef jna het volgende:
[..]
Die zat me trouwens een partij chagrijnig op de bank, kon het volgens mij niet eens opbrengen om z'n handen uit z'n zakken te halen als er een speler gewisseld werd en op de bank plaatsnam
Kennedy gaf mooie ballen vandaag hoor, vond hem niet matig spelen, vond hem best aardig spelen zelfs maargoed.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar die geeft Luque ook. En die komt tenminste nog een keer z'n man voorbij.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kennedy gaf mooie ballen vandaag hoor, vond hem niet matig spelen, vond hem best aardig spelen zelfs maargoed.
De tijd en rust die hij krijgt door zijn aannames en balcontroles staan in het niet met wat hij met de voortzetting doet qua voorzetten en schoten op doelquote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kennedy gaf mooie ballen vandaag hoor, vond hem niet matig spelen, vond hem best aardig spelen zelfs maargoed.
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:40 schreef toma het volgende:
Colin speelde een degelijke partijVond Colin lekker vandaag hoor, eindelijk de diepte in, en lekker vol op de enkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, die had echt een paar vlijmscherpe passes.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Luque moet van mij ook in de basis. ZIjn fluwelen trap zorgt altijd wel voor veel gevaar.
Trouwens Sjonnie levert toch schitterende cross-passes af
Suárez - Huntelaar - Leo en daarachter Perez op "10"quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Luque moet van mij ook in de basis. ZIjn fluwelen trap zorgt altijd wel voor veel gevaar.
Trouwens Sjonnie levert toch schitterende cross-passes af
Leo er uit voor Luque.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Suárez - Huntelaar - Leo en daarachter Perez op "10"
Waar wil jij Luque neerzetten?
Luque komt juiist niet ze man voorbij hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar die geeft Luque ook. En die komt tenminste nog een keer z'n man voorbij.
Oh ja, jij vind Leo niet zo lief, omdat hij ooit een keer voor een clubje uit rdam heeft gespeeldquote:
Hier ben ik het mee eens, wat was Leo een verademing zeg, die man is zo dreigend bij elk balcontact, ookal stond het al 4-1, laat hem woensdag tegen nac maar lekker startenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Meer dan Kennedy. Die heeft wsl nog moeite met een lantaarnpaal.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Luque komt juiist niet ze man voorbij hoor
------------------------Stekelenburg-------------------------quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Leo is wel sneller dan Luque...en vind de laksheid in de duels soms frustrerend bij Luque.quote:
Geen Suarez en geen Leo?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
------------------------Stekelenburg-------------------------
Ogararu---------Maduro-------Vertonghen-------Emanuelson
---------------Gabri-------------------Davids-----------------------
Kennedy-----------------Perez-------------------------Luque
----------------------------Hunelaar----------------------------
zoiets?
Suarez eruit?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
zoiets?
Vermaelen en dan Vertonghen naar LB, en dan Ogararu maar rechtsback zolang er geen nieuwe is.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:54 schreef HeatWave het volgende:
Kennedy vond ik ook een van de zwakkere eigenlijk. Samen met Urby (what else is new). Colin, tja... die kan het gewoon niet. Hij heeft geen grove fouten gemaakt maar je ziet gewoon dat ie altijd verkeerd staat etc.
Tijd voor een nieuwe golf aan herstelde mensen, want een vd Wiel scheelt ff al...
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:55 schreef Nashje het volgende:
Luque mag van mij lekker vertrekken. Kost teveel poen en is niet echt speciaal. Behalve z'n leuke pass dan.
Geen Suarez?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
zoiets?
Haha zo ben ik ooit eens vlak na de WK uitschakeling het broertje of neefje van Dirk Kuijt tegengekomen. Mijn hekel tegen Kuijt was al zo erg na het spreken van die blaag nog een stuk ergerquote:Op zondag 13 januari 2008 18:03 schreef Nashje het volgende:
Gister nog zoon van Ronald Koeman tegengekomen tijdens het uitgaan. Heb 'm even gefeliciteerd met pa's successen
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:03 schreef Nashje het volgende:
Gister nog zoon van Ronald Koeman tegengekomen tijdens het uitgaan. Heb 'm even gefeliciteerd met pa's successen
Maar het was toch ook onterecht? Dat de Zeeuw nou een ontzettend lompe fout maakt, doet daar niks aan af.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:03 schreef devv05 het volgende:
Dat trieste gelul over die 'onterechte' rode kaart overal.
Vorig jaar was er ook iets onterechts, ff nadenken hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar het was toch ook onterecht? Dat de Zeeuw nou een ontzettend lompe fout maakt, doet daar niks aan af.
Maar het is niet raar dat ze 'm geven.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar het was toch ook onterecht? Dat de Zeeuw nou een ontzettend lompe fout maakt, doet daar niks aan af.
Jajaja, maar die kaart was dus wel degelijk onterecht. Fijn dat we het daar over eens zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
Vorig jaar was er ook iets onterechts, ff nadenken hoor![]()
Ene keer heb je iets mee, De Zeeuw kan trouwens ook rood krijgen als er een goal word gegeven omdat ie een slaande beweging maakt volgens mij
Zo iets hoorde ik ook ja. Weet niet of het klopt. Hoe dan ook, ontzettend dom van De Zeeuw.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook iets onterechts, ff nadenken hoor![]()
Ene keer heb je iets mee, De Zeeuw kan trouwens ook rood krijgen als er een goal word gegeven omdat ie een slaande beweging maakt volgens mij
Technisch gesproken klopt dat jaquote:Op zondag 13 januari 2008 18:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ik las ook nog ergens iemand die zei dat de bal achter de lijn was, dus een goal, dus dat de Zeeuw gewoon de bal mocht pakken
Doe nou eerst dat Wii-icoontje maar eens weg, dan praten we verder. Die actie is zó 2007.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jajaja, maar die kaart was dus wel degelijk onterecht. Fijn dat we het daar over eens zijn
Ja maar je kan toch ook nadenken of niet? We zijn toch niet een stelletje robots met z'n allen?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Technisch gesproken klopt dat ja
De Zeeuw irriteert me elke keer meer als ie tegen Ajax speelt, Bekerfinale was ie schijtirritantquote:Op zondag 13 januari 2008 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo iets hoorde ik ook ja. Weet niet of het klopt. Hoe dan ook, ontzettend dom van De Zeeuw.
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, Houniet. Maak even een icon voor Me-Wesley als je wil, van De Zeeuw.. Jij bent daar goed in,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |