abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:23:30 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56134565
Ik heb vandaag de smart cigarette van mijn baas gehad!

Ik vind 'm super, alleen is de regular cartridge iets te zwaar voor mij. Maar ik zie mezelf helemaal overstappen.
pi_56134793
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:23 schreef SHE het volgende:
Ik heb vandaag de smart cigarette van mijn baas gehad!

Ik vind 'm super, alleen is de regular cartridge iets te zwaar voor mij. Maar ik zie mezelf helemaal overstappen.
Te zwaar? De smaak of het nicotine gehalte.
Want zelf vind ik de smaken die nu beschikbaar zijn over het algemeen te licht.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:38:12 #103
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56134881
Nou, bij het inhaleren voelt het alsof ik een trekje van zware shag rook.
Ik heb nu de medium erin gedaan en die voelt al iets prettiger.

Ik rookte Kent, dus dat is sowieso al niet zo sterk.
pi_56137211
Ik heb dit naar hem gestuurd:

"Van elk product wat aangeschaft wordt mag men een bepaalde gebruiksperiode verwachten. Deze gebruiksperiode is mijn ogen voor dit apparaat GEEN 2 dagen. Ik heb binnen 10 dagen aangegeven dat dit product niet aan mijn verwachtingen voldoet. U heeft een mij een ondeugdelijk apparaat verkocht. Ik eis nu mijn geld terug. Dat u het product niet kan verkopen is niet mijn probleem. Ik vind het belachelijk dat een batterij na 1x opladen al defect zijn. Ik wil hiervoor graag een goede degelijk verklaring."

en dit als antwoord:

"Geachte heer / mevr",

U heeft altijd de mogelijkheid defecte producten te laten repareren. Indien uw batterij na uw zeggen niet werkt verzoek ik u deze (enkel de batterij in een bubbel-envelop) te retourneren. Wij zullen deze repareren of vervangen binnen de garantie.

Wij kunnen uw product niet terugnemen omdat het reeds is gebruikt. Leest u eens onze algemene voorwaarden en kijk eens bij postbus 51 naar het artikel over bescherming koper op afstand, hierin wordt duidelijk aangegeven dat het product in orginele staat en ongebruikt binnen 10 dagen geretouneerd dient te worden. Wel heeft u recht op een deugdelijk product, vandaar dat wij graag bereid zijn het probleem te verhelpen. Hopende u voldoende te hebben geinformeerd wens ik u een prettig weekend.

Vriendelijke groet,

Rutoo Services"

Beetje jammer dit
pi_56137662
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:20 schreef Blue Thunder het volgende:

Beetje jammer dit
Want? Er is iets kapot en zij willen het maken, logisch toch?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56137747
dat is op zich logisch

wat ik jammer vind is dat ik die zooi terug wil sturen en mijn geld terug wilt hebben en dat hij dat niet wil.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:47:23 #107
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56137978
Euh, leuk..maar hij maakt 'm toch voor je?
pi_56140165
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef Blue Thunder het volgende:
dat is op zich logisch

wat ik jammer vind is dat ik die zooi terug wil sturen en mijn geld terug wilt hebben en dat hij dat niet wil.
Dat is raar. Je koopt iets, het is defect wat Rutoo vervolgens netjes voor je wil repareren of vervangen en dan zeg je dat je je geld terug wil hebben.
Klink eerder een beetje jammer van jou.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:16:59 #109
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56140504
Ik ben overigens behoorlijk woozy geworden van de high capsules, dus die heb ik aan mijn teerbeminde gegeven. Die rookte toch shag.
Ik heb er nu medium in geknald en ik durf echt te zweren dat die heel dicht bij mijn oude Kentjes komen.

Ik doe dat ding nooit meer weg! Deze smart cigarette is idd smart.
We willen allebei de chocolade en appel er nog bij hebben voor de lekker; lijkt me wel wat.
Vooralsnog gaan bij ons de sigaretten het huis uit. Al durft hij zijn shag nooit niet weg te gooien...
maar dat kan ik wel per ongeluk doen vannacht.:@
pi_56140915
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
We willen allebei de chocolade en appel er nog bij hebben voor de lekker; lijkt me wel wat.
Grmbl, dat is pas gereformeerd roken.
Roken moet er voor zorgen dat je roggelt, hoest een smerige smaak ik je bek krijgt en dat je uit je giechel stinkt.
Straks ruikt je adem naar appeltjes!
pi_56141116
Ik ben gewoon niet tevreden met het product, niet alleen vanwege de accu's maar ook vanwege de geur van de waterdamp afkomt. Ik had verwacht dat het geurloos zou zijn, dit is het echter niet. ik wil het niet meer gebruiken aangezien ik nu gewoon gestopt ben.

Ik hoef het product niet meer. Dit kan toch?

Op zich leuk dat hij het wil proberen op te lossen maar als ik niet tevreden ben met het product mag ik toch gewoon van de koop afzien?
pi_56141410
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:38 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik ben gewoon niet tevreden met het product, niet alleen vanwege de accu's maar ook vanwege de geur van de waterdamp afkomt. Ik had verwacht dat het geurloos zou zijn, dit is het echter niet. ik wil het niet meer gebruiken aangezien ik nu gewoon gestopt ben.

Ik hoef het product niet meer. Dit kan toch?

Op zich leuk dat hij het wil proberen op te lossen maar als ik niet tevreden ben met het product mag ik toch gewoon van de koop afzien?
Je bent zelf de koop aangegaan. Het zal lekker zijn als iedereen dat ding aanschaft en het na een paar dagen terug geeft met teruggave van het geld omdat het niet bevalt.
Als het defect is, zal je de verkoper in de gelegenheid moeten stellen om het te repareren. Blijft ie in gebreke, dan kan je de koop ontbinden en je geld terug eisen.
Maar ik geef je in deze weinig kans, aangezien Rutoo aanbiedt om het product te repareren.
pi_56141675
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Je bent zelf de koop aangegaan. Het zal lekker zijn als iedereen dat ding aanschaft en het na een paar dagen terug geeft met teruggave van het geld omdat het niet bevalt.
Als het defect is, zal je de verkoper in de gelegenheid moeten stellen om het te repareren. Blijft ie in gebreke, dan kan je de koop ontbinden en je geld terug eisen.
Maar ik geef je in deze weinig kans, aangezien Rutoo aanbiedt om het product te repareren.
Het gaat niet ALLEEN OM DE ACCU'S ik ben niet tevreden over het product.
quote:
Het zal lekker zijn als iedereen dat ding aanschaft en het na een paar dagen terug geeft met teruggave van het geld omdat het niet bevalt.

JE MAG SPULLEN TERUGSTUREN ALS HET NIET BEVALT!!! Dat is zelf je RECHT!

Dat doe je toch ook in winkels? Je koopt een telefoon, dat ding bevalt niet, dan breng je deze toch ook terug?

Wat is het verschil? Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen! DUS wil ik het terugbrengen. De verkoper is het overigens toegestaan om de economische vermindering van de waarde mee te rekenen.
quote:
Zichttermijn

Wilt u een product retourneren, meldt u dit dan aan de verkoper binnen de zichttermijn. Soms kunt u het product ook gewoon binnen de zichttermijn terugsturen. Heeft u op tijd aangegeven dat u van de koop afziet, dan moet de verkoper u binnendertig dagen terugbetalen.
Dit alles kan overigens zonder opgave van reden...

[ Bericht 7% gewijzigd door Blue Thunder op 18-01-2008 22:04:06 ]
pi_56141979
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Het gaat niet ALLEEN OM DE ACCU'S ik ben niet tevreden over het product.:

Zichttermijn

Wilt u een product retourneren, meldt u dit dan aan de verkoper binnen de zichttermijn. Soms kunt u het product ook gewoon binnen de zichttermijn terugsturen. Heeft u op tijd aangegeven dat u van de koop afziet, dan moet de verkoper u binnendertig dagen terugbetalen.

JE MAG SPULLEN TERUGSTUREN ALS HET NIET BEVALT!!!

Dat doe je toch ook in winkels? Je koopt een telefoon, dat ding bevalt niet, dan breng je deze toch ook terug?

Wat is het verschil? Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen! DUS wil ik het terugbrengen. De verkoper is het overigens toegestaan om de economische vermindering van de waarde mee te rekenen.
Je leest naar je eigen recht. Die dertig dagen geldt voor als de verkopende partij niet aan alle voorwaarden heeft voldaan die gelden voor koop op afstand. Anders geldt de zeven werkdagen bedenktijd.
Die zijn verstreken, zoals je zelf al schrijft in de email naar Rutoo (tien dagen) tenzij je iets vindt waar hij niet aan voldoet, okay, dan sta je in je recht, maar moet je het nog krijgen.
Laat het ding nou maar repareren, dan heb je een compleet ding en doe iemand anders er een plezier mee of verkoop dat ding. Dan heb je gekregen waar je recht op hebt en ookal bevalt het ding je niet, je kan er anderen een plezier mee doen of er een paar tientjes voor krijgen op MP.

Maar het verbaasd me dat je zegt dat je dat ding ruikt. Wat ruik je dan voor luct Ik ruik niks aan dat ding.
pi_56142250
De sigaret heb ik op de 12e ontvangen. Vanaf dat moment gaat de zichttermijn periode in. Op 17-01 heb ik aangegeven dat ik het terug wil sturen, dit is al voldoende namelijk.

Als ik er niet uitkom met hem zal ik het ook laten repareren en proberen te verkopen. Maar ik blijf proberen om het aankoopbedrag terug te krijgen. Dat lijkt me logisch.

Overigens heb ik hem ook een voorstel gedaan om alles terug te sturen en het aankoopbedrag minus zijn verzendkosten en de kosten voor de verbruikte ampullen eraf te halen.

De verdamper kan hij nog prima gebruiken aangezien deze praktisch niet gebruikt is. De economische waardevermindering is hiervan praktisch nihil. Al zou hij bijv 50 euro terugstorten zal ik hier ook mee accoord gaan natuurlijk.

Die dertig dagen in mijn verhaal (wat ik overigens van de site van postbus 51 heb gehaald) is de termijn die de verkoper heeft om het geld terug te sturen. Voor mij geldt de periode van 7 dagen.
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2008 @ 23:16:13 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_56143641
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Blue Thunder het volgende:
JE MAG SPULLEN TERUGSTUREN ALS HET NIET BEVALT!!! Dat is zelf je RECHT!

Dat doe je toch ook in winkels? Je koopt een telefoon, dat ding bevalt niet, dan breng je deze toch ook terug?
Volgens mij niet, hoor. Ik denk dat je op zijn best recht op een tegoedbon hebt. En dat is dan nog coulance.
Gekocht is gekocht, immers. Wel is het zo dat het redelijk is dat een voorwerp dat al snel defect raakt, vervangen wordt door een nieuwe en niet opgestuurd hoeft te worden om te repareren. In winkels eis ik dat iig en krijg ik dat ook.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_56144778
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Volgens mij niet, hoor. Ik denk dat je op zijn best recht op een tegoedbon hebt. En dat is dan nog coulance.
Gekocht is gekocht, immers. Wel is het zo dat het redelijk is dat een voorwerp dat al snel defect raakt, vervangen wordt door een nieuwe en niet opgestuurd hoeft te worden om te repareren. In winkels eis ik dat iig en krijg ik dat ook.
gekocht is gekocht, niet helemaal, je kan onder voorwaarden onder een koop uitkomen. Dat geld van een puntenslijper tot aan een huis.


tegoedbon vind ik overigens ook prima, mits inwisselbaar bij andere winkels, hij verkoopt niet echt veel andere dingen die interessant zijn zonder e-sigaret
pi_56144925
Hmmm...ik moet steeds harder zuigen aan dat ding .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56145001
Jeetje wat doe jij triest zeg Blue Thunder, vervelend he een miskoop?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:09:43 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56145040
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:04 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ik moet steeds harder zuigen aan dat ding .
Sinds wanneer rook jij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 januari 2008 @ 00:16:28 #121
163650 Greys
pi_56145195
SHE, zit er bij jouw smart cigarette ook een extra batterij?
Die zie ik zo snel niet staan op de website namelijk, maar misschien kijk ik niet goed
En indien hij er niet bij zit: raak je dan niet in de stress als je batterij op is en je bent ergens waar je hem niet kunt opladen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56145287
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sinds wanneer rook jij?
Sinds ik jou twee jaar geleden op een meet heb gezien en toen al drie jaar rookte ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56145360
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeetje wat doe jij triest zeg Blue Thunder, vervelend he een miskoop?
Vervelend?

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar 100 euro vind ik vervelend om over de balk te smijten
pi_56145382
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:04 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ik moet steeds harder zuigen aan dat ding .
Batterij leeg of ampul op?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:27:31 #125
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56145420
Euh, hoe is het roken met zo'n ding na de sex?
Ik ben erg op mijn peukie gesteld na een goede vrijpartij en ik overweeg een rookapparaatje aan te schaffen en dan ook met echte sigaretten (proberen) te stoppen. Maar met name tegen het gemis van de 'after'-peuk zie ik enorm op,

Iemand die daar iets over kan zeggen/adviseren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')