Dank u Flesquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Willy zit hier al een tijdje hoor
Ik zeg: Proefproces! Zelfde als die stations zonder kaartautomaat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het mij onmogelijk gemaakt wordt om een geldig vervoerbewijs aan te schaffen, dan heeft de vervoerder gewoon pech hoorIk zie het al voor me zeg "Nou chef, ik ben er vandaag niet, want het poortje van de OV-dipshit ging niet open. Doei!"
Ik denk dat Pedro zijn hele betoog onder druk geschreven heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Een nieuwe OV Chipflits
[..]
Beetje rare laatste persoonlijke toevoeging...![]()
't Is wel een van de zeldzame keren dat ie iets heeft gezegd dat niet bol staat van marketinggelul!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedro zijn hele betoog onder druk geschreven heeft.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is wel een van de zeldzame keren dat ie iets heeft gezegd dat niet bol staat van marketinggelul!
Je bedoelt: Dit is zo'n uitzonderlijke gelegenheid dat het ALLEEN MAAR bestaat uit marketinggelul? Ik vind het een uitermate slap verhaal namelijk. En WEER moet ik denken aan onze Iraakse informatieminister-dudequote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:57 schreef Duvel het volgende:
't Is wel een van de zeldzame keren dat ie iets heeft gezegd dat niet bol staat van marketinggelul!
Nee, maar dat hoeft ook niet. Ze hebben namelijk aangetoond dat ze die binnen redelijke termijn met een brute force attack boven water hebben.quote:In de OV-chipkaart zijn meerdere lagen van beveiliging aangebracht. Hackers hebben de eerste laag van beveiliging van de chip gekraakt, maar ze hebben daarmee niet de sleutel.
Ja, wat ik net zei, dus.quote:Het kraken van één code betekent daarmee dus niet dat alle kaarten zijn gekraakt.
Knap. TNO heeft ineens tijd voor een diepgaand en volledig onderzoek, en het rapport ligt binnen 2 weken op tafel?quote:TLS, de firma die de OV-chipkaart levert, heeft TNO direct opdracht gegeven voor een spoedonderzoek. Hieruit bleek dat er op dit moment geen risico voor de OV-chipkaart is.
Dus wel voor allerlei andere doeleinden? En vanaf 2010 zijn we alsnog vogelvrij, met ieders goedvinden?quote:Afgesproken is o.a. dat er door de OV-bedrijven geen persoonsgegevens worden verwerkt van OV-chipkaarten zonder product en dat de gegevens van de klant tot 2010 niet gebruikt worden voor marketingdoeleinden.
Ik bedoelde het stuk waarin ie zegt dat het niet uitmaakt of de poortjes open zijn te trappen of niet, maar dat je gewoon moet lappen voor je vervoer. Dat ben ik wel met 'm eens. Dat andere is marketinggeleuter.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt: Dit is zo'n uitzonderlijke gelegenheid dat het ALLEEN MAAR bestaat uit marketinggelul? Ik vind het een uitermate slap verhaal namelijk. En WEER moet ik denken aan onze Iraakse informatieminister-dude
Ja, dat is wel zo, maar dat is meer de planmatige dooddoener op het eind. Zo van "ja, we weten het allemaal, het is hier te lang en daar te breed, sorry sorry, MAAR JULLIE MOETEN ZELF EEN KAARTJE HEBBENquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:21 schreef Duvel het volgende:
Ik bedoelde het stuk waarin ie zegt dat het niet uitmaakt of de poortjes open zijn te trappen of niet, maar dat je gewoon moet lappen voor je vervoer. Dat ben ik wel met 'm eens.
Zo knap is dat niet hoor. TNO heeft meegewerkt met de ontwikkeling van de kaart. En nu is ze gevraagd om hun eigen werk na te kijken. En tuurlijk zeggen ze dan dat het allemaal wel meevalt. Ze gaan natuurlijk niet zeggen dat ze prutswerk geleverd hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Knap. TNO heeft ineens tijd voor een diepgaand en volledig onderzoek, en het rapport ligt binnen 2 weken op tafel?En nu is het allemaal uit de wereld, of zo? Zoethoudertjes. En een belediging dat hij denkt dat iemand erin trapt. Kom eerst maar eens met die publicatie van TNO.
Oh, okee. Dat deel van het verhaal was dus nog zwakker dan ik al dacht. Fijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zo knap is dat niet hoor. TNO heeft meegewerkt met de ontwikkeling van de kaart. En nu is ze gevraagd om hun eigen werk na te kijken. En tuurlijk zeggen ze dan dat het allemaal wel meevalt. Ze gaan natuurlijk niet zeggen dat ze prutswerk geleverd hebben
Maar je mag ook wel een keer een opmerking maken over de vergaande verhufterisering van de gemiddelde mens in dit land.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar dat is meer de planmatige dooddoener op het eind. Zo van "ja, we weten het allemaal, het is hier te lang en daar te breed, sorry sorry, MAAR JULLIE MOETEN ZELF EEN KAARTJE HEBBEN"
Lekkere open deur ja
Nee vuile klootzak, krijg de tering met je gegeneraliseerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:40 schreef Duvel het volgende:
Maar je mag ook wel een keer een opmerking maken over de vergaande verhufterisering van de gemiddelde mens in dit land.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vuile klootzak, krijg de tering met je gegeneraliseer
Dus
Het is me trouwens opgevallen dat sinds Januari er veel vaker politie en / of RET-controleurs met de metro meerijden. Dat was voorheen veel minder.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:21 schreef Duvel het volgende:
[..]Overigens blijf ik erbij dat een chipkaart voor stadsvervoer best kan werken. Zoals het was ging het in Rotterdam niet meer: veel te veel tuig in de metro, en allemaal zwart reizend (dubbel). Niet dat die chipkaart dat 100% kan uitbannen, maar goed.
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef Duvel het volgende:
Oh? Ik ben dit jaar en vorig jaar volgens mij geen enkele keer gecontroleerd.
Nou, dan mag je me uitleggen waarom die tussen alle 40xx stellen ineens met zoveel haast ertussendoor moestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Treinstel 4444 is weer in dienst, krijg het vermoeden dat de extra 1e klas bak niet is deklasseerd... Bron: Somda
Hoeveel passagiers zou dat lijntje per dag hebben? 500/1000?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel het drukste tussenstation van die lijn, las ik onlangs in een prutswerkje van onze vingervervende vrienden
Ik gok er op dat er te weinig ICM beschikbaar is momenteel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Treinstel 4444 is weer in dienst, krijg het vermoeden dat de extra 1e klas bak niet is deklasseerd... Bron: Somda
Was wel te merken vanochtend. Trein 12526 (Lw 7:45v) reed met slechts 1 ICM-III.... Afgeladen vol natuurlijk, dus ik ben maar afgetaaid en heb de 12728 (Lw 8:04v) genomen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik gok er op dat er te weinig ICM beschikbaar is momenteel?
2e reactie van mij na somda te hebben doorgespit: Het stel is volgens broek53 nu weer een 'normale' ICM IV. Vanwege een administratieve reden kan het stel echter voorlopig nog niet vernummerd wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Treinstel 4444 is weer in dienst, krijg het vermoeden dat de extra 1e klas bak niet is deklasseerd... Bron: Somda
Gelul. 4231 heetie. Plaklettertjes halen bij de hakkenbar, en rap watquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Vanwege een administratieve reden kan het stel echter voorlopig nog niet vernummerd worden
Hoho, niet zo pragmatisch! Ze zijn vast de handleiding van de treingps kwijt of zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelul. 4231 heetie. Plaklettertjes halen bij de hakkenbar, en rap wat
Daar zitten gratis plakcijfertjes achterin?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef Duvel het volgende:
Hoho, niet zo pragmatisch! Ze zijn vast de handleiding van de treingps kwijt of zo.
Als ze hadden gewacht tot na de revisie van de drietjes, hadden we nog jaren met dat onding gezeten. En wat ze nu met de 4444 hebben gedaan is een stuk minder werk dan een revisie. Volgens mij is de steek van de stoelen niet veranderd: losbouten en oude nieuwe 2e klas banken er in en klaar?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ff sereneus: Waarom moest die ene 4bakker er nou ineens tussendoor, net nou ze zo lekker aan die driebakkers bezig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |