Je mist anders weinig: quasi realistisch auto-geruis, treingeruis en omroepgeruis. 5 minuten lang.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:46 schreef bork het volgende:
Dat is echt knap, kan mijn draadloze koptelefoon nergens vinden, en die is niet erg klein, kan dus niks horen
Da's jammer ik fantaseer er wel een mooie, zachte, zoetgevooisde vrouwelijke en zwoele commentaar stem bij zonder dat het ranzig wordtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mist anders weinig: quasi realistisch auto-geruis, treingeruis en omroepgeruis. 5 minuten lang.
Niet rijvaardig...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:34 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Blijft een al DH bewaard, wat ik hoorde zou er 1 richting het spoorwegmuseum gaan.
Ah dat verklaart dat je in de buurt zitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:28 schreef Zug-Chef het volgende:
ja ach, anders waren de rapen inderdaad gaar, de spreekwoordelijke rapen dan wel he!
Anyway ik ga weer op bed, morgen weer 5:40 trein om weer een dagje gezellig in het Haagse te werken op een suf kantoor op de 8e verdieping nabij Holland Spoor
Waarom mag ie dat niet meer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk had ik deze vraag niet hoeven te stellen, omdat ik innig verdrietig ben dat Arie Leenman geen Internationale treinen meer mag aankondigen.
Was het fijn onder die steen ja?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:03 schreef vw_caddy het volgende:
OMG, Seinhuis, JP, Willy84. Somda overflow.
En tevens tvp..
Wat een teringzooi daar binnen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef Dichterbijer het volgende:
De sloop van Rotterdam CS is nu echt begonnen...
http://nl.youtube.com/watch?v=oUiyYE9yMDc dit was voor de echte sloop
Zullen ze knakentechnisch wel niet geregeld hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Godverdomme, weer een knakker onder de trein bij rijswijk, 2 keer in de week te laat op school.
En dan sturen ze alles met lijn 1 weg naar Delft, Ze mogen wat mij betreft dat met RSR doen, zoals ik gedaan heb ( en slechts 6 man inzaten )
Mên, hoeveel er daar al niet voor gegaan zijn. Ik heb m'n studie nabij het station gevolgd, en regelmatig stond er weer een trein stil met politie erbij. Ook een keer zelf in een trein gezeten die over iemand heen reed. Minder fijne ervaring kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijswijk, daar wil je ook niet dood gevonden worden, om maar eens wat te noemen
Mja, maar hoelang heeft NS wel voor RSR geredenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zullen ze knakentechnisch wel niet geregeld hebben.
Geloof ik ja. Is mij (gek genoeg?) nog nooit gebeurd eigenlijk. Ik heb weleens met een bus een kwartier lang stil gestaan voor een overweg omdat heel station Driebergen-Zeist onder de filet americain zatquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef Duvel het volgende:
Ook een keer zelf in een trein gezeten die over iemand heen reed. Minder fijne ervaring kan ik je vertellen.
Ja, da's een goeie. Maar dat moet RSR aan NS vragen, en misschien heeft NS wel nagelaten dit even aan RSR te vragenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Mja, maar hoelang heeft NS wel voor RSR gereden
Ik bedoel: hij doet alleen de ProRail-oproepen.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wilde eigenlijk een KLB-topic openen, maar dat is altijd riskant geweest.
Ik zou daar ook een treintje vroeger pakken met al die aanrijdingen daarquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:29 schreef Zug-Chef het volgende:
@ Arthur, vandaag gaat helaas niet lukken, maar de volgende keer is wat mij betreft prima (Y)
The wh00t?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
2 z64 5dd 0aar een tre5nt1e vr6eger vertre22en 0et a3 d5e r6tz665 daar
Post eens op een normale manier ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
2 z64 5dd 0aar een tre5nt1e vr6eger vertre22en 0et a3 d5e r6tz665 daar
Excuus , verbeterdquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Post eens op een normale manier ofzo
Whehehequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drong geloof ik niet echt tot me door (bier, bla) want ik heb er ook nog foto's van staan maken![]()
idd, bij mij zit de numlock knop net boven de backspace, wat nogal eens problemen geef als ik gefrustreerd als een gek op de backspace knop heb zitten te rammenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The wh00t?
0 = m
1 = j
2 = k
3 = l
4 = u
5 = i
6 = o
M J K L U I O _ _ _
Ik wil graag een E kopen
Oh, een laptop keyboard met numlock aan, zonder numeriek keypaddat zal het zijn.
Komt ie aan hoorrrrrquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
7. Uderns (Oos), september 1999. Smalspoor-diesellocje met normaalspoor-goederenwagens op rolwagens. Uderns ligt aan de Zillertalbahn Jenbach-Mayrhofen. Tip: Hou www.trainmagazine.nl in de gaten, de eerstvolgende paar cabineritten gaan hoogstwaarschijnlijk over dit traject.
Bronquote:Spooroperator Deutsche Bahn heeft woensdag een testtrein gelanceerd van Peking naar Hamburg. Binnen een tijdspanne van 20 dagen moet de containertrein in Duitsland aankomen. De route loopt van de Chinese hoofdstad over Mongolië, Rusland, Wit-Rusland en Polen.
Bedoeling van het project is meer inzicht te verschaffen in de toekomstkansen van een ‘Euraziatische landbrug.' De testtrein moet het traject van meer dan 10.000 kilometer tussen Peking en Hamburg afleggen in minder dan drie weken, beduidend sneller dus dan de 26 dagen die een schip er minimaal over doet. Deutsche Bahn wil met dit project dan ook aantonen dat het een dergelijke containertrein "ook in reële omstandigheden snel en veilig op zijn bestemming kan brengen", aldus ceo Hartmut Mehdorn van DB.
* Darkwing_Duck meldt!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet daar binnenkort toch maar weer eens langs ja, WeenerPlan ligt al een eeuw op de plank of zo
Was tijd terug ook al in treintopic langs gekomen, zal mooi zijn als hier echt toekomst in zit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had hem ook al even op OHIH gepost, maar toch voldoende interessant voor een crosspostje hierheen wmb:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
Gaaf planDit moesten we maar eens in de gaten houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |