quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef F04 het volgende:
Misschien heb je het ooit gedaan, misschien meerdere keren zelfs in je leven, toen je boos was en met iemand gevochten had.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit met iemand gevochten, maar hoe zit dat bij jullie?
Even denken. Stuk of 10x ofzo.quote:Hoeveel keer in je leven heb je al serieus gevochten?
Van 15 tot 19 zo'n beetje.quote:Hoe oud was je?
3x omdat een of andere lamlul die strak stond van de dope het een goed idee leek mij met een stuk glas te steken. Afloop: 3x ziekenhuisbezoek voor de lamlul. Bijna arrestaties voor mij.quote:En wat was de aanleiding, en hoe liep het af?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:51 schreef Buschetta het volgende:
hiero in the hood moeten we elka dagga vechte tegen die boyz van zuid... Ruffa shit jeweetz.
Sinds kort draag ik een pipa want die boyz worden te lauw.
Everie dayz a stroggle i sabi no.
word,, piss out yall
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere keren ja
Een keer toen iemand mij probeere te overvallen bij pin automaat met een zwitserszakmes
En een keer toen mijn auto in 1 week tijd 3 keer doelwit was van vandalisme, daarna nachtje doorgebracht in busje achter mijn wagen en gewacht en uiteindelijk iemand neergeknuppeld
En verder nog paar keer maarja.....
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere keren ja
Een keer toen iemand mij probeere te overvallen bij pin automaat met een zwitserszakmes
En een keer toen mijn auto in 1 week tijd 3 keer doelwit was van vandalisme, daarna nachtje doorgebracht in busje achter mijn wagen en gewacht en uiteindelijk iemand neergeknuppeld
En verder nog paar keer maarja.....
Nou sorry maar als een vrouw mij slaat sla ik wel terug. Kom zeg. Waarom mogen zij mij wel slaan en ik een vrouw niet? Zogenaamd teer, zwak geslacht? nou Ammehoela.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
Slaan is niet zo leuk, vrouwen slaan ze niet terug
Zie je mij typen dat het niet mag? Ze doen het 99% van de tijd nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou sorry maar als een vrouw mij slaat sla ik wel terug. Kom zeg. Waarom mogen zij mij wel slaan en ik een vrouw niet? Zogenaamd teer, zwak geslacht? nou Ammehoela.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Even denken. Stuk of 10x ofzo.
[..]
Van 15 tot 19 zo'n beetje.
[..]
3x omdat een of andere lamlul die strak stond van de dope het een goed idee leek mij met een stuk glas te steken. Afloop: 3x ziekenhuisbezoek voor de lamlul. Bijna arrestaties voor mij.
De rest omdat een stel gabbers het altijd leuk vinden om 1 persoon te pakken met een hele groep. Kan ik niet tegen dus begin ik die ene altijd te helpen.
Afloop: 1x een blauw luik, enkel verstuikt. Tegenstanders: vinger gebroken, tanden afgebroken en hier en daar een flinke hoofdpijn toen ze een barkruk kopten.
In je werk zul je wel een voorbeeldfunctie hebben dus trots hoef je niet te zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:15 schreef theKiD het volgende:
Nooit gevochten. Ik heb een grote bek en dat werkt ook best![]()
* theKiD heeft met z'n werk wel redelijk met agressie te maken, dus ben redelijk trots
Maar neemt niet weg, dat het soms heel moeilijk is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
In je werk zul je wel een voorbeeldfunctie hebben dus trots hoef je niet te zijn.
Niemand vind het leuk om over zn nederlagen te praten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:55 schreef Gercos het volgende:
wel grappig zon topic allemaal van die internet warriors die dikke verhalen hebben en niemand die verliest
Terwijl afgaande van het postuur/lef van de gemiddelde fokker, dit niet erg aannemelijk is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:55 schreef Gercos het volgende:
wel grappig zon topic allemaal van die internet warriors die dikke verhalen hebben en niemand die verliest
ik heb in groep 2 verlorenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:55 schreef Gercos het volgende:
neuh kan ik niet warm of koud van worden maar vond het gewoon typisch dat iedereen wonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:12 schreef Stefan_k het volgende:
[..]
ik heb in groep 2 verloren
nu blij?
Bij vechtpartijtjes op scholen zijn er altijd 2 verliezers..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:55 schreef Gercos het volgende:
En toen hoefde je nieteens meer een kostuum te kopen met zoeen clownsneus zeker.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:50 schreef tong80 het volgende:
Een Groningse marinier van 2 meter heeft ooit mijn neus gebroken bij het carnaval. Ik zei dat ie een homo was omdat ie meisjes lastig viel. Hij leek veel kleiner omdat ie aan de bar zat.
quote:Op zondag 13 januari 2008 08:50 schreef tong80 het volgende:
Een Groningse marinier van 2 meter heeft ooit mijn neus gebroken bij het carnaval. Ik zei dat ie een homo was omdat ie meisjes lastig viel. Hij leek veel kleiner omdat ie aan de bar zat.
Godver, da's best heftig.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:08 schreef Rosbief het volgende:
Hoeveel keer in je leven heb je al serieus gevochten?
1x
Hoe oud was je?
17
En wat was de aanleiding,
De buurman noemde mijn moeder een tokkie
en hoe liep het af?
gebroken kaak, gekneusde ribben, schedelfactuur en een dwarslaesie
Wanneer vrouwen mij iets doen dan sla ik gewoon terug. Ze lokken het in zo'n geval zelf uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
Ik dacht het, maar durfde het niet zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Mensen, laat die basisschool gevechtjes post maar zitten aub
Als iemand mij slaat, sla ik gewoon terug hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als iemand mij slaat, sla ik gewoon terug hoor.
Dat jij een vrouw bent en dus zwakker zou kunnen zijn, had je ook kunnen bedenken voordat je ging slaan.
Emancipatie heeft ook zo zijn nadelen
Lang niet op fok gezien, hoe ist?quote:
Laura Prepon zal het als een persoonlijke belediging zien dat jij een pic van 50*50 laat rescalen tot 60*60quote:Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]Ook een keer met zo'n GabberHoer.
Vond het leuk om te meppen onder het motto: '' een echte vent slaat geen vrouwen''.
En dat klopt. Maar ze vond mijn kisten geen verbetering. Lolz, toen was het ineens een kreupele Gabberhoer.
Kom je wel eens buiten dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 08:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Te vaak, ik probeer me altijd gigantisch in te houden omdat ik anders iemand vermoord..
Daarom ontloop ik dat soort situaties tegenwoordig, geen zin meer om kwaad te worden.
Natuurlijk kom ik buiten, wat is dat nou voor vraagquote:Op maandag 14 januari 2008 06:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kom je wel eens buiten dan?
Ikzelf verder nooit gevochten, blijft altijd beetje bij duwen..
Ja dat is ook zo mooi aan die TT, ik dacht ook al van "vecht je dan ook als je tering blij bentquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 06:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is namelijk niet zo moeilijk om grapple's te leren, gewoon logica welke kant een gewricht uit kan draaien en welke kant niet, en zo kun je met één grapple iemand volledig uitschakelen, helaas definitief.
Ik denk in het engels, komt omdat ik meer engels spreek met mensen dan nederlands . Ik kan ook niet naar engelse films kijken die nederlands ondertiteld zijn bijv.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:08 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Grapples.
![]()
Als self proclaimed intellectueel ben je toch verdomd slecht in je talen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk in het engels, komt omdat ik meer engels spreek met mensen dan nederlands . Ik kan ook niet naar engelse films kijken die nederlands ondertiteld zijn bijv.
Raak ik van in de war. Maar de laatste tijd begint engels me de strot uit te komen en kijk ik meer naar japanse films en speel ik uitsluitend games met een optie om japanse language aan te zetten, etc etc. (heb zelfs japanse muziek op mn pc)
Nog iets? jongeman?
Owja, nu vergeet ik nog een klein dingetje... :.)quote:Op maandag 14 januari 2008 08:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk in het engels, komt omdat ik meer engels spreek met mensen dan nederlands . Ik kan ook niet naar engelse films kijken die nederlands ondertiteld zijn bijv.
Raak ik van in de war. Maar de laatste tijd begint engels me de strot uit te komen en kijk ik meer naar japanse films en speel ik uitsluitend games met een optie om japanse language aan te zetten, etc etc. (heb zelfs japanse muziek op mn pc)
Nog iets? jongeman?
Je hoeft niet persé specifiek taalvaardig te zijn om intellectueel te zijn hoor, dus jouw vergelijking gaat niet op.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:55 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]Jongeman!?
Ja, Amin?![]()
Je kan de meest simpele woorden als stompzinnig, vadsig niet eens fatsoenlijk spellen, maakt daarbij grammaticaal slechte en tenenkrommende zinnen en dan heb ik het nog niet eens gehad over de stijlfouten die je aan de lopende maakt, en jij durft dan vervolgens een kritische post van mij met daarin onderbouwde en feitelijk juiste informatie van de hand te doen als onzinnig?
Ik vind het altijd maar een beetje raar, eng zelfs: die figuren die op zo'n forum als dit zichzelf als intellectueel verkopen, maar daar echt helemaal niets van laten blijken middels integere reacties op het moment dat er iemand kritisch op hem ingaat. Nee, want die ander is dan maar gelijk dom?
Zeg, dan nog eens wat. Sinds wanneer is alcohol (en dan even los van de scheikundige term) géén geestverruimend middel? Of speel je nu een filosofisch woordgrapje, omdat jij alcohol per definitie ziet als een geestverkleinend middel? In dat geval begrijp ik best dat je je er verre van houdt, want werkelijk: dat intellectuele brein van je zou al verschrompelen als iemand in de kamer een blikje bier opentrekt.
Jo, de invloed van de alcohol zelf is wel wat ingrijpender dan de dehydratatie.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé specifiek taalvaardig te zijn om intellectueel te zijn hoor, dus jouw vergelijking gaat niet op.
Alcohol is géén geestverruimend middel aangezien het juist je denkkracht doet afnemen gezien je hersenen van vocht ontdaan worden, en ook je zuurstof gekort wordt. En jij vind jezelf niet dom?
Ik ga nieteens zeggen dat je terug naar school moet, want de school waar jij vandaan komt kan niet goed geweest zijn..
Klopt, maar als antwoord op de stelling dat alcohol bewustzijnsverruimend zou zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Jo, de invloed van de alcohol zelf is wel wat ingrijpender dan de dehydratatie.
Ja ho ho! De lariekoek met je. Vanuit mijn journalistieke achtergrond wordt alcohol in artikelen weggezet als geestverruimend middel. Is ook niet meer dan logisch: als je hersenen van vocht ontdaan worden en je van zuurstof gekort wordt kom je een ander bewustzijn terecht, het verbreed, ofverruimd in die hoedanigheid evengoed je bewustzijn, je keert immers ook weer terug uit dat andere bewustzijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé specifiek taalvaardig te zijn om intellectueel te zijn hoor, dus jouw vergelijking gaat niet op.
Alcohol is géén geestverruimend middel aangezien het juist je denkkracht doet afnemen gezien je hersenen van vocht ontdaan worden, en ook je zuurstof gekort wordt. En jij vind jezelf niet dom?
Ik ga nieteens zeggen dat je terug naar school moet, want de school waar jij vandaan komt kan niet goed geweest zijn..
wat ben je toch ook een mongoolquote:Op maandag 14 januari 2008 08:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nog iets? jongeman?
Komt dat gewoon omdat je dan minder pikt van mensen en je sterker voelt door de alcohol, of ben je gewoon een dik aggressieve debiel als je drank op hebt ?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:58 schreef Double-Helix het volgende:
Dronken gevochten zoo vaak,heel vaak harde klappen gekregen maar ook vaak mensen kapot geslagen.
zon stoel is dus dubbel effectief voor het vechten en voor schorsingenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:00 schreef Ra-z het volgende:
Laatste keer voor mij was 3e klas mavozon 8/9 jaar geleden denk ik. tijdens duits, iemand zou me ff inelkaar slaan, 1 klap gevangen en toen een stoel stoel gepakt en daarmee geslagen, was best wel effectief, beide een schorsing van 5 dagen
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:52 schreef Cle0 het volgende:
Ik doe aan martial arts, en dus best wel triest dat ze aan mijn oorbellen ging trekken enzo.
Die staking van scholieren?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:07 schreef Monotomo het volgende:
Ja, met de politie.
Ik zeg niet wanneer, dan lachen jullie me uit.
Komt u maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:07 schreef Monotomo het volgende:
Ja, met de politie.
Ik zeg niet wanneer, dan lachen jullie me uit.
Ja en mn rekenmachine doet nu nog steeds raar. Bedankt he roosje.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef roooosje het volgende:
Ik heb ooit eens iemand een bloedneus en een blauw oog geslagen met zijn eigen grafisch rekenmachine. Nerd.
Verder ben ik wel eens bewusteloos gemept door zo'n hele grote schop. Oh en een keer heeft iemand mij een blauw oog geslagen met een knikkerzak. Ik was respectievelijk 17, 9 en 10.
Tough Bitchquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:24 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik heb 3x echt gevochten, vaker wel wat geduwd en geschreeuwd.
1x heb ik echt klappen gehad van een junk die dacht dat ik hem mn moeder liet slaan omdat ze hem geen geld gaf. Junk zag ee stuk hout... hout moet je niet proberen te koppen, je wilt nog wel eens KO raken.
Eindresultaat, mams en junk op het politiebureau(mams sloeg een beetje door), ik met een fikse hersenschudding een nachtje in het ziekenhuis. Mams een paar blauwe plekken, junk gebroken neus, kaak en een paar maanden cel.
De gozer die me wilde aanranden dacht dat ik de krant bleef lezen toen hij me in een hoek duwde en zn handen overal zaten waar ze niet hoorden. Nou niet dus... het zou me niet verbazen als hij de rest van zn leven mank loopt. (best handig taekwondo lessen van je vriendje)
En de (nu) ex van mn beste vriendin was nogal dominant en vond het nodig haar te slaan. Na een ruzie in een bar liep mn vriendin weg, hij erachter aan, hij slaat mn vriendin. Vriendin huilen, ik word boos en trap hem de gracht in.
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Good-for-nothing het volgende:
Nee, nooit gevochten. Ik ontwijk het gerotzooi altijd.
Eén keer wel bijna trouwens, bij het uitgaan werd het al wat minder druk en dus kwam er weer wat meer ruimte. Maar één knaap vond het nodig recht tegen mij aan te lopen, waarop hij vroeg of ik wilde knokken oid. Ik stond gewoon bier te drinken, en zei hem dus dat hij door moest lopen, waarna hij in de lucht begon te zwaaien met zijn vuisten. Vlak daarna werd hij in zijn kraag gevat door een uitsmijter en afgevoerd naar de uitgang.
Het moet een adembenemend schouwspel zijn geweest
Jij houd wel van smiliesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:12 schreef TherAngelina het volgende: Heel lange beschrijving van traumatische ervaring...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |