abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55972075
Misschien heb je het ooit gedaan, misschien meerdere keren zelfs in je leven, toen je boos was en met iemand gevochten had.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit met iemand gevochten, maar hoe zit dat bij jullie?
Hoeveel keer in je leven heb je al serieus gevochten? Hoe oud was je? En wat was de aanleiding, en hoe liep het af?
pi_55972092
- Nee
- 0
- Nvt
- Nvt
pi_55972132
Alleen met m'n broertje toen ik <12 was
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:51:41 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55972188
hiero in the hood moeten we elka dagga vechte tegen die boyz van zuid... Ruffa shit jeweetz.
Sinds kort draag ik een pipa want die boyz worden te lauw.
Everie dayz a stroggle i sabi no.

word,, piss out yall
pi_55972849
Ik heb m'n hond gister toch een paar rammen gegeven, moooi. Kuthond.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_55973013
Niet meer na mijn 8e.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:37:19 #7
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_55973212
Nee, ik heb altijd de grootste lol als ik moet slaan..... zucht....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_55973271
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef F04 het volgende:
Misschien heb je het ooit gedaan, misschien meerdere keren zelfs in je leven, toen je boos was en met iemand gevochten had.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit met iemand gevochten, maar hoe zit dat bij jullie?
quote:
Hoeveel keer in je leven heb je al serieus gevochten?
Even denken. Stuk of 10x ofzo.
quote:
Hoe oud was je?
Van 15 tot 19 zo'n beetje.
quote:
En wat was de aanleiding, en hoe liep het af?
3x omdat een of andere lamlul die strak stond van de dope het een goed idee leek mij met een stuk glas te steken. Afloop: 3x ziekenhuisbezoek voor de lamlul. Bijna arrestaties voor mij.

De rest omdat een stel gabbers het altijd leuk vinden om 1 persoon te pakken met een hele groep. Kan ik niet tegen dus begin ik die ene altijd te helpen.
Afloop: 1x een blauw luik, enkel verstuikt. Tegenstanders: vinger gebroken, tanden afgebroken en hier en daar een flinke hoofdpijn toen ze een barkruk kopten.
pi_55973532
pff ik zat op een mavo in amsterdam west, natuurlijk heb ik moeten vechten soms zelfs om me goddomme flippo's terug te krijgen
pi_55973610
Nee nooit, nou misschien toch wel
Maar dat was in Groep 5/6 ofzo
pi_55973900
gossie jij moet wel stoer zijn
WHUA!!!
pi_55973950
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:11 schreef tilo het volgende:
gossie jij moet wel stoer zijn
??
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:30:40 #13
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55974277
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:51 schreef Buschetta het volgende:
hiero in the hood moeten we elka dagga vechte tegen die boyz van zuid... Ruffa shit jeweetz.
Sinds kort draag ik een pipa want die boyz worden te lauw.
Everie dayz a stroggle i sabi no.

word,, piss out yall
pi_55974336
Meerdere keren ja
Een keer toen iemand mij probeere te overvallen bij pin automaat met een zwitserszakmes
En een keer toen mijn auto in 1 week tijd 3 keer doelwit was van vandalisme, daarna nachtje doorgebracht in busje achter mijn wagen en gewacht en uiteindelijk iemand neergeknuppeld
En verder nog paar keer maarja.....
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:08:31 #15
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_55974997
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere keren ja
Een keer toen iemand mij probeere te overvallen bij pin automaat met een zwitserszakmes
En een keer toen mijn auto in 1 week tijd 3 keer doelwit was van vandalisme, daarna nachtje doorgebracht in busje achter mijn wagen en gewacht en uiteindelijk iemand neergeknuppeld
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_55975020
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere keren ja

Da's wel stijlvol
Lucidity4All
pi_55975325
Leukste is eigenlijk gewoon iemand grijpen
Keer een gozer bij zijn adamsappel gegrepen met scherpe nagels, deed volgens mij best zeer aan zijn kop te zien.. Oke en een week later nog afdruk op zijn nek

Slaan is niet zo leuk, vrouwen slaan ze niet terug
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:48:13 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_55975715
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
Nou sorry maar als een vrouw mij slaat sla ik wel terug. Kom zeg. Waarom mogen zij mij wel slaan en ik een vrouw niet? Zogenaamd teer, zwak geslacht? nou Ammehoela.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_55975905
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou sorry maar als een vrouw mij slaat sla ik wel terug. Kom zeg. Waarom mogen zij mij wel slaan en ik een vrouw niet? Zogenaamd teer, zwak geslacht? nou Ammehoela.
Zie je mij typen dat het niet mag? Ze doen het 99% van de tijd niet
Iets met schrikeffect ed
Net al verhaal wat ik in die post typte, die gozer die weet dat hij mij met geen een vinger meer aanmoet raken

Ligt ook wel beetje aan mij hoor, dat ze 3x denken voor ze wat terug doen

MAAR ik blijf erbij, iemand gewoon uitlullen is veel leuker
pi_55976392
Heb wel meerdere keren gevochten, meestal achteraf om een lullige reden.
Het liep meestal af met een zere bloedneus bij de tegenpartij
pi_55977898
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

[..]

Even denken. Stuk of 10x ofzo.
[..]

Van 15 tot 19 zo'n beetje.
[..]

3x omdat een of andere lamlul die strak stond van de dope het een goed idee leek mij met een stuk glas te steken. Afloop: 3x ziekenhuisbezoek voor de lamlul. Bijna arrestaties voor mij.

De rest omdat een stel gabbers het altijd leuk vinden om 1 persoon te pakken met een hele groep. Kan ik niet tegen dus begin ik die ene altijd te helpen.
Afloop: 1x een blauw luik, enkel verstuikt. Tegenstanders: vinger gebroken, tanden afgebroken en hier en daar een flinke hoofdpijn toen ze een barkruk kopten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:55:23 #22
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_55979786
ik heb wel een keer met iemand gevochten toen ik vrolijk was geldt dat ook ?
happen naar de baas
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:57:04 #23
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_55979834
Nee alleen als ik in een goeie bui was.
I got a real phonecall coming in.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:22:45 #24
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_55980525
Mooie is altijd dat iedereen met van die verhalen komt waarin zij de winnar zijn.
Btw, nee nog nooit (serieus) gevochten.
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_55980536
In groep 5 op de basisschool . De laatste en de enige keer. Ging volgens mij totaal nergens om. Ik haat geweld, tenminste als het onnodig is. Mensen die het uitlokken heb ik een teringhekel aan.
pi_55981787
Met mijn 5 jaar oudere broer... Hij is licht autistisch en had soms een kortsluiting in zijn hoofd. Nadat hij een ander, niet te noemen, familielid in ons gezin met een honkbalknuppel half bewusteloos heeft geslagen, met nog veel meer letsel (denk aan hersenschudding en gebroken arm etc)... Totdat zijn kleine zus volledig door het lint ging, hem aan de grond sloeg, en zn neus brak Daarna nooit meer een klap gehad. Ik kom uit een geweldadig gezin en dat was gelijk de eerste en de laatste keer dat ik ooit door het lint ben gegaan. (en nee, ik kwam er zelf ook niet zonder kleerscheuren vanaf) Ik was toen 14...
pi_55982109
Nooit gevochten. Ik heb een grote bek en dat werkt ook best

* theKiD heeft met z'n werk wel redelijk met agressie te maken, dus ben redelijk trots
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:18:59 #28
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55982193
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:15 schreef theKiD het volgende:
Nooit gevochten. Ik heb een grote bek en dat werkt ook best

* theKiD heeft met z'n werk wel redelijk met agressie te maken, dus ben redelijk trots
In je werk zul je wel een voorbeeldfunctie hebben dus trots hoef je niet te zijn.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_55982295
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef arneaux het volgende:

[..]

In je werk zul je wel een voorbeeldfunctie hebben dus trots hoef je niet te zijn.
Maar neemt niet weg, dat het soms heel moeilijk is.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:25:14 #30
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55982397
Helemaal niet. Als je frietenbakker bent moet je zorgen dat de friet niet te lang frituurt. En jij moet gewoon niet stompen, heel simpel.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_55982944
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 22:00:55 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55983036
Alleen met meisjes.

Nou... ik kan je vertellen, die kwamen er niet zonder kleerscheuren vanaf!
pi_55983278
wel grappig zon topic allemaal van die internet warriors die dikke verhalen hebben en niemand die verliest
pi_55983387
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:55 schreef Gercos het volgende:
wel grappig zon topic allemaal van die internet warriors die dikke verhalen hebben en niemand die verliest
Niemand vind het leuk om over zn nederlagen te praten.

Afijn, ik was 7 jaar oud en fietstte door de buurt en werd in elkaar geslagen omdat ik een bril droeg

Blij zo?
pi_55983518
quote:
Terwijl afgaande van het postuur/lef van de gemiddelde fokker, dit niet erg aannemelijk is.
pi_55983747
quote:
ik heb in groep 2 verloren

nu blij?
pi_55984025
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:12 schreef Stefan_k het volgende:

[..]

ik heb in groep 2 verloren

nu blij?
neuh kan ik niet warm of koud van worden maar vond het gewoon typisch dat iedereen won
pi_55984407
quote:
Bij vechtpartijtjes op scholen zijn er altijd 2 verliezers..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:11:10 #39
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_55985409
Tot aan de 3e klas van de middelbare school vocht ik nog best vaak.

Daarna nog maar 1 of 2 keer of zo en nu al een paar jaar niet meer.....
.
..
...
....
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:15:54 #40
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_55985543
Ik ben ook nog een keer half in elkaar gerost door een groep Mocro's.

Ik was in mijn eentje, dronken en vond het blijkbaar nodig om te melden dat hun moeder best lekker lag.

Dat was niet bijster slim.
.
..
...
....
pi_55985552
Ik had in groep 3 hevige ruzie met iemand die altijd gepest werd. Ik won de eerste battle hard omdat ik bovenop lag! Nouja, ik stond later te chillen bij de zandbak en dacht dat hij zijn lesje wel geleerd had.. maar neen! Hij had verdomme een dikke stok tegen de muur geslepen zodat er een scherpe punt op zat. Hij kwam uit het niets aanrennen en stak dat ding net boven me oog in mn wenkbrauw.. Bloedde wel als een rund maar hoefde gelukkig net niet gehecht te worden.
Daarna nooit meer gevochten
pi_55986827
Nog nooit.

Soms wel eens behoefte aan gehad, maar tegenpartij niet.
Geen referral hier.
pi_55986832
Kut quote knop...
Geen referral hier.
pi_55987363
Ja, vroeger: grote vechtpartijen met mijn zusje

1 incident ging over lakens. Volgens mij pikte ze alle lakens in en vice versa. Het gevolg was dat ik per ongeluk haar neus raakte en dat ze een bloedneus kreeg.

We moesten gedwongen in 1 bed slapen, dat was geen goed idee

En voor de rest heb ik 1 keer gevochten met de zus van een vriendin van mij. Ze viel me zomaar ineens aan (die spoorde niet helemaal). Haar moeder stond er bij en keek er naar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 13 januari 2008 @ 01:05:19 #45
97745 Thorical
finding a way
pi_55988443
Natuurlijk heb ik gevochten, ik heb gevochten voor mijn bezit, eer en de goede naam van dames in mijn gezelschap. En ik heb ook nog eens een Lover Boy aan een gebroken oogkas en drie gebroken vingers mogen helpen. Ik ben er niet trots op en zal niet als eerste beginnnen maar ik laat niet over mij en de mijnen heenlopen.
  zondag 13 januari 2008 @ 01:11:34 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55988606
Niet meer na mijn 12e.
pi_55989001
Ja, maar voor zover ik me kan herinneren nooit uitgelokt, wel mezelf erin gemengd

Lagere school: jongen die mn fiets wou pikken om smiddags niet te voet naar huis te moeten. Klasgenoot van me zag het op tijd en waarschuwde me. Toen was die pikkedief boos op mn klasgenoot en begon m tegen zn knieen te stampen, waarop ik 'm op de grond duwde en een trap tegen ze buik verkocht en toen was ie schijtgiftig maar ging ie wel weg

Middelbaar: Ik herinner me een keer dat een jaloerse ex van mn meisje langs kwam toen we op de speelplaats stonden te zoenen en hij riep lelijke dingen naar dr, dus ik grote muil naar m opzetten dat ze hem gedumpt heeft voor precies dit soort idioot geblaat van m en dat ie snel uit mn zicht moest (ja bij je meisje doe je altijd stoer ).

Davy heette die gast en was een jaar ouder dan ik en toen ie vervolgens met snelle pas op me afkwam probeerden 2 vrienden van me nog om m tegen te houden maar al snel kreeg ik een klap tegen mn kop. Was eerste keer dat ik een mep van een vuist kreeg. En het zal de adrenaline wel geweest zijn maar het deed gewoon echt totaal geen pijn, en hij sloeg me wel een bloedlip dus echt zacht was het ook niet. Ik was vooral verrast over het feit dat ie nou echt had geslagen Maar dat trok op speelplaats veel omstaanders en hij is toen tevreden weggegaan. Met dat meisje is het ook niks geworden trouwens

Oh en ook op middelbaar, WEER om een meisje... gast was jaloers en praatte schijt over ons achter onze rug om. Hij zat bij me in de klas en de dag nadat ik erachter kwam vroeg ik m tussen 2 lesuren in wtf ie stront loopt te praten over sanne en mij. Toen stond ie op en kwam ie naar me toe en ik zou m vals beschuldigen. Toen werd ik een beetje boos en begon m voor alle 7 kleuren schijt uit te schelden. Werd ie rood en kreep ik een vuist tegen mn wang.

Mooi detail: ik had toen een blokjesbeugel en mn wang werd aan mn rechterkant in de blokjes geperforeerd. Ja dat deed pijn. En ja ik was boos, dat was de eerste en enige keer dat ik iemand heel hard in zn gezicht mepte met volle kracht. Hij bloedneus en kwam terug op me af. Hij wou me slaan mar sloeg mis waarna ik m een stel schoolbanken induwde en toen kwam de lerares Nederlands binnen. Die er overigens niks van zei dat er een jongen met bloedneus tussen 3 banken op de grond lag !

Laatste uit t middelbaar: Ik kwam uit de eetzaal en een of ander joch komt me heel enthousiast vertellen dat mn broertje aan het vechten is Dus ik even gaan kijken wat aan de hand is, zie ik dat mn broer aan het meppen is met een kakker uit zn klas. Volgens hem was ie aan het winnen zei ie achteraf maar op dat moment lag de kakker bovenop m en was ie aan zn haren aan het trekken ofzoiets te lame. Veel omstaanders die aan het roepen waren en toen ik dus kwam kijken verwachtte echt iedereen dat ik wat deed. Ze keken allemaal zo van:

Dus ja, ik loop naar die kakker, pak m bij ze kraag en smijt m van mn broer af. Voor ik ook maar kon zeggen dat ie moest oprotten stond mn broertje op en schopte m verder tegen de grond

En voor de rest kan ik tegenwoordig prima klappen vermijden bij een ruzie
pi_55990392
Vroeger vocht ik nog weleens met Marokkaanse gastjes, uiteraard nooit last meer van zodra ze weten dat je hard kan slaan.
pi_55991733
Vechten, neuh. Ben wel eens op mn snuit getikt ja, maar was op school, sprongen meteen andere lui tussen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 13 januari 2008 @ 08:43:11 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55991781
Te vaak, ik probeer me altijd gigantisch in te houden omdat ik anders iemand vermoord..
Daarom ontloop ik dat soort situaties tegenwoordig, geen zin meer om kwaad te worden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Trouwste user 2022 zondag 13 januari 2008 @ 08:50:01 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_55991807
Een Groningse marinier van 2 meter heeft ooit mijn neus gebroken bij het carnaval. Ik zei dat ie een homo was omdat ie meisjes lastig viel. Hij leek veel kleiner omdat ie aan de bar zat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 januari 2008 @ 08:52:04 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55991824
quote:
Op zondag 13 januari 2008 08:50 schreef tong80 het volgende:
Een Groningse marinier van 2 meter heeft ooit mijn neus gebroken bij het carnaval. Ik zei dat ie een homo was omdat ie meisjes lastig viel. Hij leek veel kleiner omdat ie aan de bar zat.

En toen hoefde je nieteens meer een kostuum te kopen met zoeen clownsneus zeker.
  zondag 13 januari 2008 @ 11:38:38 #53
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55993421
quote:
Op zondag 13 januari 2008 08:50 schreef tong80 het volgende:

Dat is een slechte mani[rini]er om terug te komen in de realiteit.
  zondag 13 januari 2008 @ 11:50:37 #54
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_55993693
Enkel als ik bezopen was, en het liep telkens slecht af. Mensen die tien jaar gezeten hebben voor roofmoord hebben geen gevoel voor humor!
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  zondag 13 januari 2008 @ 12:08:00 #55
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_55993962

1x

Hoe oud was je?

17

En wat was de aanleiding,

De buurman noemde mijn moeder een tokkie

en hoe liep het af?
gebroken kaak, gekneusde ribben, schedelfactuur en een dwarslaesie
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 13 januari 2008 @ 12:09:43 #56
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_55993995
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:08 schreef Rosbief het volgende:

1x

Hoe oud was je?

17

En wat was de aanleiding,

De buurman noemde mijn moeder een tokkie

en hoe liep het af?
gebroken kaak, gekneusde ribben, schedelfactuur en een dwarslaesie
Godver, da's best heftig.
  zondag 13 januari 2008 @ 12:11:26 #57
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_55994032
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:09 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Godver, da's best heftig.
Hij moet nu door een rietje eten
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 13 januari 2008 @ 12:12:12 #58
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_55994049
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Hij moet nu door een rietje eten
jij smeerlap!
je moeder is een tokkie, hihi
pi_55994097
quote:
Wanneer vrouwen mij iets doen dan sla ik gewoon terug. Ze lokken het in zo'n geval zelf uit.

Vrouwen vinden littekens in het gezicht meestal wel minder fijn!
pi_55994161
Er heeft wel eens een meisje in een vlaag van woede een bierflesje tegen mijn hoofd gegooid. Toen heb ik haar heel rustig met een armpje op haar rug in de gracht geduwd.
pi_55994281
Op de basisschool.... Volgensmij had die ander alleen een bloedneus en was ik een aantal haren kwijt. Ik weet niet precies meer waarom het was. Oh en eentje was me telkens aan het slaan in mijn gezicht en de slingerde ik dan een paar keer op de grond, totdat hij eindelijk ophield en weg liep. Beetje een meisje in het gezicht gaan stompen.. Ik was toen trouwens best sterk... Krijg je met een ettertje van een broertje waar je ook regelmatig ruzie mee hebt.
Ook is het wel eens voorgekomen dat mijn broertje gepest werd. Dan heb ik ze ook wel een lesje geleerd.

Maar dat was maar een korte periode.
Nu gebeuren dat soort dingen niet meer en heb ik er ook niet echt aanleiding voor gehad.
  zondag 13 januari 2008 @ 14:19:06 #62
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_55997235
Hoe vaak? 2x waarvan ik het mij kan herinneren

Eerste keer was toen ik 17 was terwijl ik op de bus stond te wachten. Een of andere pauper vond het toen nodig mijn fiets te proberen te jatten terwijl ik daar nog stond Resultaat : Ikzelf niets, dief in spé: Blauw oog en een afgebroken tand (straatklinkers doen pijn).

Tweede keer was in de plaatselijke discotheek, toen een meisje van onze groep (ga meestal met een groepje uit) werd lastiggevallen, wat uiteindelijk uitliep in een knokpartij. Resultaat: Ikzelf een pijnlijke arm door de draaiactie van een lokale uitsmijter, anderen minimaal een bloedneus en een blauw oog. Ze waren zo bezopen dat ze de volgende dag niet eens meer wisten met wie ze ruzie hadden gehad .
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_55997410
Mensen, laat die basisschool gevechtjes post maar zitten aub
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  zondag 13 januari 2008 @ 14:47:16 #64
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_55998058
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Mensen, laat die basisschool gevechtjes post maar zitten aub
Ik dacht het, maar durfde het niet zeggen.
Wist je dat het als boter aanvoelt, als je iemands oog uitsteekt?
pi_56007347
neuh, ben niet zo'n vechter. Haat het ok als mensen gaan uitlokkenb ofzo. van zulke klapmongeolen op nike air enzo, matten tot de nek etc.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_56007918
Toen ik twaalf was een keer patsie-batsie gedaan op iemand zijn hoofd toen ik boos was. Hij sloeg me terug. Dat was het wel. Vechten is vrij onzinnig.

Het is wel leuk als twee (groepen) idioten met elkaar vechten. Briljant amusement.
ignorance more frequently begets confidence than does knowledge - Charles Darwin
  zondag 13 januari 2008 @ 21:16:07 #67
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_56007973
quote:

Als iemand mij slaat, sla ik gewoon terug hoor.
Dat jij een vrouw bent en dus zwakker zou kunnen zijn, had je ook kunnen bedenken voordat je ging slaan.

Emancipatie heeft ook zo zijn nadelen

[ Bericht 1% gewijzigd door hugecooll op 13-01-2008 23:00:59 ]
pi_56009197
Vrouwen die slaan zijn best tof, meestal.
pi_56010350
moeten ze er wel rekening mee houden dat ze teruggeslagen worden
  maandag 14 januari 2008 @ 01:41:08 #70
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56015014
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:16 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Als iemand mij slaat, sla ik gewoon terug hoor.
Dat jij een vrouw bent en dus zwakker zou kunnen zijn, had je ook kunnen bedenken voordat je ging slaan.

Emancipatie heeft ook zo zijn nadelen
Ook een keer met zo'n GabberHoer.

Vond het leuk om te meppen onder het motto: '' een echte vent slaat geen vrouwen''.

En dat klopt. Maar ze vond mijn kisten geen verbetering. Lolz, toen was het ineens een kreupele Gabberhoer.
pi_56016003
uhm..ik vecht altijd
  maandag 14 januari 2008 @ 06:10:42 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56016066
quote:
Op maandag 14 januari 2008 05:25 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
uhm..ik vecht altijd
Lang niet op fok gezien, hoe ist?
  maandag 14 januari 2008 @ 06:13:56 #73
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_56016067
quote:
Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ook een keer met zo'n GabberHoer.

Vond het leuk om te meppen onder het motto: '' een echte vent slaat geen vrouwen''.

En dat klopt. Maar ze vond mijn kisten geen verbetering. Lolz, toen was het ineens een kreupele Gabberhoer.
Laura Prepon zal het als een persoonlijke belediging zien dat jij een pic van 50*50 laat rescalen tot 60*60
pi_56016078
quote:
Op zondag 13 januari 2008 08:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Te vaak, ik probeer me altijd gigantisch in te houden omdat ik anders iemand vermoord..
Daarom ontloop ik dat soort situaties tegenwoordig, geen zin meer om kwaad te worden.
Kom je wel eens buiten dan?

Ikzelf verder nooit gevochten, blijft altijd beetje bij duwen..
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  maandag 14 januari 2008 @ 06:33:04 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56016095
quote:
Op maandag 14 januari 2008 06:23 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Kom je wel eens buiten dan?

Ikzelf verder nooit gevochten, blijft altijd beetje bij duwen..
Natuurlijk kom ik buiten, wat is dat nou voor vraag
Bij mij blijft het niet bij duwen iig, en ik ben ook niet iemand die slaat.
Dat is juist het probleem, en daarom als iemand in mijn buurt aggressief doet, houd ik gewoon afstand.
Iemand een tik geven vraagt namelijk om antwoord, ik heb vooral in mijn pubertijd gigantsich veel gevochten, met hele groepen, en 1 tegen 1, en altijd was het zo dat als ik tikken uitdeelde ik ze terugkreeg, en ik dan hardere tikken moest uitdelen. Dat vind ik maar dom en onnodig, op een gegeven moment ga je dan niet meer slaan maar wurg je iemand of breek je zn arm/been/nek om te voorkomen dat je zelf klappen krijgt, ik ben namelijk niet zo goed in incasseren. Alleen in veel gevallen is dat dodelijk dus dan spreek je niet meer over een gevecht en dat is dus de hele reden waarom ik gevechten uit de weg ga, het is al zo erg dat ik het automatisme is dat als iemand onverwacht een beweging naar me maakt ik een zwarte waas voor mijn ogen krijg, en op zo'n moment ga ik dan over op mezelf inhouden, en tja dan is ook mijn guard down, maar in een situatie waarvan ik weet dat het niet een geintje is en iemand me echt een tik wilt verkopen breek ik meteen zn/haar (ja vrouwen moeten me ook niet slaan nee) arm in 3 stukken.
  maandag 14 januari 2008 @ 06:34:59 #76
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56016097
Het is namelijk niet zo moeilijk om grapple's te leren, gewoon logica welke kant een gewricht uit kan draaien en welke kant niet, en zo kun je met één grapple iemand volledig uitschakelen, helaas definitief.
pi_56016258
nee, ik hou niet van ruzie/vechten
pi_56016319
Nee, alleen toen ik vrolijk was
  maandag 14 januari 2008 @ 07:45:15 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56016398
quote:
Op maandag 14 januari 2008 07:34 schreef Erotica_ het volgende:
Nee, alleen toen ik vrolijk was
Ja dat is ook zo mooi aan die TT, ik dacht ook al van "vecht je dan ook als je tering blij bent "
pi_56016531
quote:
Op maandag 14 januari 2008 06:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is namelijk niet zo moeilijk om grapple's te leren, gewoon logica welke kant een gewricht uit kan draaien en welke kant niet, en zo kun je met één grapple iemand volledig uitschakelen, helaas definitief.
Grapples.

Als self proclaimed intellectueel ben je toch verdomd slecht in je talen.
  maandag 14 januari 2008 @ 08:13:15 #81
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56016571
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:08 schreef Steve_Perry het volgende:

[..]

Grapples.

Als self proclaimed intellectueel ben je toch verdomd slecht in je talen.
Ik denk in het engels, komt omdat ik meer engels spreek met mensen dan nederlands . Ik kan ook niet naar engelse films kijken die nederlands ondertiteld zijn bijv.
Raak ik van in de war. Maar de laatste tijd begint engels me de strot uit te komen en kijk ik meer naar japanse films en speel ik uitsluitend games met een optie om japanse language aan te zetten, etc etc. (heb zelfs japanse muziek op mn pc )
Nog iets? jongeman?
  maandag 14 januari 2008 @ 08:16:34 #82
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56016605
Ja, ik heb meerdere keren met mensen gevochten. Zelfs een jeugdstrafblad er aan overgehouden.

Maar toen was ik nog minderjarig, dus al een tijdje geleden.
pi_56016918
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik denk in het engels, komt omdat ik meer engels spreek met mensen dan nederlands . Ik kan ook niet naar engelse films kijken die nederlands ondertiteld zijn bijv.
Raak ik van in de war. Maar de laatste tijd begint engels me de strot uit te komen en kijk ik meer naar japanse films en speel ik uitsluitend games met een optie om japanse language aan te zetten, etc etc. (heb zelfs japanse muziek op mn pc )
Nog iets? jongeman?
Jongeman!?

Ja, Amin?

Je kan de meest simpele woorden als stompzinnig, vadsig niet eens fatsoenlijk spellen, maakt daarbij grammaticaal slechte en tenenkrommende zinnen en dan heb ik het nog niet eens gehad over de stijlfouten die je aan de lopende maakt, en jij durft dan vervolgens een kritische post van mij met daarin onderbouwde en feitelijk juiste informatie van de hand te doen als onzinnig?

Ik vind het altijd maar een beetje raar, eng zelfs: die figuren die op zo'n forum als dit zichzelf als intellectueel verkopen, maar daar echt helemaal niets van laten blijken middels integere reacties op het moment dat er iemand kritisch op hem ingaat. Nee, want die ander is dan maar gelijk dom?

Zeg, dan nog eens wat. Sinds wanneer is alcohol (en dan even los van de scheikundige term) géén geestverruimend middel? Of speel je nu een filosofisch woordgrapje, omdat jij alcohol per definitie ziet als een geestverkleinend middel? In dat geval begrijp ik best dat je je er verre van houdt, want werkelijk: dat intellectuele brein van je zou al verschrompelen als iemand in de kamer een blikje bier opentrekt.
pi_56017225
quote:

[..]

Nog iets? jongeman?
Owja, nu vergeet ik nog een klein dingetje... :.)

Als je zo in het Engels denkt en praat, waarom schijf je dan grapple's, zelfs nadat ik je op de juiste Engelse spelling wijs (en is er een Nederlandse dan?), alsnog verkeerd?

Ergo: grapples
  maandag 14 januari 2008 @ 09:34:07 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56017401
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:55 schreef Steve_Perry het volgende:

[..]

Jongeman!?

Ja, Amin?

Je kan de meest simpele woorden als stompzinnig, vadsig niet eens fatsoenlijk spellen, maakt daarbij grammaticaal slechte en tenenkrommende zinnen en dan heb ik het nog niet eens gehad over de stijlfouten die je aan de lopende maakt, en jij durft dan vervolgens een kritische post van mij met daarin onderbouwde en feitelijk juiste informatie van de hand te doen als onzinnig?

Ik vind het altijd maar een beetje raar, eng zelfs: die figuren die op zo'n forum als dit zichzelf als intellectueel verkopen, maar daar echt helemaal niets van laten blijken middels integere reacties op het moment dat er iemand kritisch op hem ingaat. Nee, want die ander is dan maar gelijk dom?

Zeg, dan nog eens wat. Sinds wanneer is alcohol (en dan even los van de scheikundige term) géén geestverruimend middel? Of speel je nu een filosofisch woordgrapje, omdat jij alcohol per definitie ziet als een geestverkleinend middel? In dat geval begrijp ik best dat je je er verre van houdt, want werkelijk: dat intellectuele brein van je zou al verschrompelen als iemand in de kamer een blikje bier opentrekt.
Je hoeft niet persé specifiek taalvaardig te zijn om intellectueel te zijn hoor, dus jouw vergelijking gaat niet op.

Alcohol is géén geestverruimend middel aangezien het juist je denkkracht doet afnemen gezien je hersenen van vocht ontdaan worden, en ook je zuurstof gekort wordt. En jij vind jezelf niet dom?
Ik ga nieteens zeggen dat je terug naar school moet, want de school waar jij vandaan komt kan niet goed geweest zijn..
  maandag 14 januari 2008 @ 09:39:49 #86
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_56017479
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je hoeft niet persé specifiek taalvaardig te zijn om intellectueel te zijn hoor, dus jouw vergelijking gaat niet op.

Alcohol is géén geestverruimend middel aangezien het juist je denkkracht doet afnemen gezien je hersenen van vocht ontdaan worden, en ook je zuurstof gekort wordt. En jij vind jezelf niet dom?
Ik ga nieteens zeggen dat je terug naar school moet, want de school waar jij vandaan komt kan niet goed geweest zijn..
Jo, de invloed van de alcohol zelf is wel wat ingrijpender dan de dehydratatie.
  maandag 14 januari 2008 @ 10:01:39 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56017774
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Jo, de invloed van de alcohol zelf is wel wat ingrijpender dan de dehydratatie.
Klopt, maar als antwoord op de stelling dat alcohol bewustzijnsverruimend zou zijn.
pi_56018065
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja ho ho! De lariekoek met je. Vanuit mijn journalistieke achtergrond wordt alcohol in artikelen weggezet als geestverruimend middel. Is ook niet meer dan logisch: als je hersenen van vocht ontdaan worden en je van zuurstof gekort wordt kom je een ander bewustzijn terecht, het verbreed, ofverruimd in die hoedanigheid evengoed je bewustzijn, je keert immers ook weer terug uit dat andere bewustzijn.

Over hoe het ervaren wordt, ja, dat kan nog voor een deel met je eens zijn. Maar dan wijs ik je graag ook even op de vele creatieve schrijvers van boeken, muziek etc, maar ook muziekmakers, muzikanten en ga zo maar door, die alcohol gebruiken (maar dus niet in grote mate) puur en alleen als geestverruimend middel.

Dus hoe geweldig dom je dat ook mag vinden, je hebt me nog niet één waterdicht, dan wel goed onderbouwd argument geleverd waardoor ik nu hierna alcohol niet zal wegschijven onder de noemer geestverruimend, los van het stukje beleving na dan. Ergo: inspiratie zit bijvoorbeeld in een glaasje wijn, dat merk je bijvoorbeeld tijdens een goed gesprek bij openhaardvuur. Ik omschrijf nu vanuit mijn beleving en die was op dat moment geestverruimend hoor. Moet je ook eens proberen: je horizon verbreden.
  maandag 14 januari 2008 @ 10:23:44 #89
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_56018173
quote:

[..]

Nog iets? jongeman?
wat ben je toch ook een mongool
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  maandag 14 januari 2008 @ 12:24:44 #90
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_56020851
Nee, maar dat krijg je als je altijd de kleinste van de klas bent geweest, dan denk je wel 3 keer na voordat je iemand op zijn bek mept
pi_56021715
1keertje
ik was toen een jaar of 13-14, en toen een redelijke driftkikker.

Er was een klein tenger chinees-nederlands jongetje met ouders die een chinees restaurant runnen dat goed liep. maar ouders zijn druk; jongen doet wat hij wilt en krijgt alles wat hij maar kon bedenken. Arrogant ventje dus.

Op gegeven moment was ik met wat vrienden aan het praten buiten school.. komt die jongen aan en begint te schelden op ons om wat voor reden dan ook.. dus ik stap op hem af en zeg dat hij eens op moet flikkeren.

Toen gaf dat joch me een trap tussen de benen, waarbij ik furieus werd en hem bij zijn kraag pakte met 1 arm en wat naar hem geschreeuwd heb ofzo, waarna ik hem op de grond smijtte en blijkbaar een poos heb staan trappen waarna mijn vrienden me naar achter trokken zodat ik zou stoppen.

Sinds dat moment is hij niet binnen een straal van 50meter van me gekomen.

Na die tijd werd ik ook een stuk minder een driftkikker, maar ik zal niet zeggen dat ik spijt heb van die actie, hij had het verdiend.
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
pi_56023493
Nooit echt gevochten, was niet zo'n driftkikker. In de eerste klas van de havo zat er trouwens wél zo eentje, die heeft mij een keer aangevallen maar dat stelde relatief weinig voor. Soms zit ik echter wel in gedachten op iemand in te rossen, of droom ik er over.. Maar in het echt, neuh.
pi_56024474
Eind brugklas, 1 keer iemand een duw moeten geven omdat hij mij en m'n spullen aanviel. Die duw kwam iets harder aan dan ik bedoeld had en dat kon je nog een week aan die jongen zien. Maar echt gevochten, nee, ook geen behoefte aan.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_56025711
Dronken gevochten zoo vaak,heel vaak harde klappen gekregen maar ook vaak mensen kapot geslagen.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_56025981
Nee ik ben nooit boos.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:33:03 #96
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56110872
Eén keer gevochten om iemand te helpen, want 2 tegen 1 was niet zo eerlijk. En een keer iemand één rake klap gegeven op z'n oog en toen lag hij al op de grond.
Dat was het.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:38:09 #97
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56110977
Oh ja, ik heb ook een keer een vervelende turk die mij de hele tijd zat te bitchslappen (voor de gein ofzo) achterna gerent, op de grond gesmeten, en keihard met mijn knieën op zijn rug ingesprongen een aantal keer. Groep 8.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56112112
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:58 schreef Double-Helix het volgende:
Dronken gevochten zoo vaak,heel vaak harde klappen gekregen maar ook vaak mensen kapot geslagen.
Komt dat gewoon omdat je dan minder pikt van mensen en je sterker voelt door de alcohol, of ben je gewoon een dik aggressieve debiel als je drank op hebt ?
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:23:53 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56112181
één keer een trek en duw 'gevecht' gehad op de middelbare school maar verder niet . We hadden er beide niet zoveel zin in blijkbaar, verder nooit zo boos geweest dat ik het niet met woorden aankon.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:07:44 #100
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_56127668
Ja, met de politie.

Ik zeg niet wanneer, dan lachen jullie me uit.
Bier ende tieten.
pi_56128003
Ik heb mijn hele jeugd gevochten,thuis,op school,kinderkamp,noem maar op.
Omdat ik altijd ''de stille'' was ben je meteen een ideaal object om eens lekker tegenaan te schoppen.
Nu ik fulltime werk is het vechten wat minder,maar ik merk wel dat mijn pijngrens steeds hoger word,ik kan mijzelf zo vreselijk stoten,echt op een manier dat mensen verschrikt opkijken,en ik ga gewoon door zonder een spier te vertrekken.
pi_56128087
Nog nooit, wel 1 keer goed klappen gevangen
pi_56128260
Hm, nee. Volgens mij niet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56128582
Op de basisschool wel een keer, maar mijn broer kwam me helpen. Toen kwam later de vader van die gozer op school omdat die boos was op ons, 2vs1.
Lambo of Rekt
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:16:44 #105
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_56143652
één keer..op de basisschool

Hou dr niet zo van, vind het persoonlijk een beetje onzin, dat vechten
Primum non nocere
pi_56150805
Een paar keer op de basisschool . Verder alleen uit zelfverdediging omdat dronken idioten zichzelf niet konden beheersen tijdens het uitgaan . Ik ben niet echt het type dat zelf gevechten uit gaat lokken..
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:43:05 #108
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56151078
Meerdere malen en de enige keer dat ik ben gearresteerd had ik er niks mee te maken .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56151244
Ik heb wel eens een catfight gehad, dat wijf begon aan mijn haren te trekken omdat ik blijkbaar haar vriend aan het afpakken was. Ik vind haren trekken stom en liet haar maar wat trekken en heb haar daarna met een flink trap in haar maag op de grond gekregen.
Ik doe aan martial arts, en dus best wel triest dat ze aan mijn oorbellen ging trekken enzo.
pi_56151429
Laatste keer voor mij was 3e klas mavo zon 8/9 jaar geleden denk ik. tijdens duits, iemand zou me ff inelkaar slaan, 1 klap gevangen en toen een stoel stoel gepakt en daarmee geslagen, was best wel effectief, beide een schorsing van 5 dagen
pi_56151718
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:00 schreef Ra-z het volgende:
Laatste keer voor mij was 3e klas mavo zon 8/9 jaar geleden denk ik. tijdens duits, iemand zou me ff inelkaar slaan, 1 klap gevangen en toen een stoel stoel gepakt en daarmee geslagen, was best wel effectief, beide een schorsing van 5 dagen
zon stoel is dus dubbel effectief voor het vechten en voor schorsingen
pi_56154632
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:52 schreef Cle0 het volgende:
Ik doe aan martial arts, en dus best wel triest dat ze aan mijn oorbellen ging trekken enzo.

OT: toen ik klein was elke dag met m'n 2 jaar oudere broer
en nog een keer in 2002 iemand in z'n buik getrapt en geslagen omdat echt ie te ver ging met het afzeiken van m'n ouders.

en verder nooit...
pi_56206745
Ik heb ooit eens iemand een bloedneus en een blauw oog geslagen met zijn eigen grafisch rekenmachine. Nerd .
Verder ben ik wel eens bewusteloos gemept door zo'n hele grote schop. Oh en een keer heeft iemand mij een blauw oog geslagen met een knikkerzak. Ik was respectievelijk 17, 9 en 10 .
Pretentieus geneuzel.
pi_56207433
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:07 schreef Monotomo het volgende:
Ja, met de politie.

Die staking van scholieren?
pi_56208043
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:07 schreef Monotomo het volgende:
Ja, met de politie.

Komt u maar.
pi_56210265
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef roooosje het volgende:
Ik heb ooit eens iemand een bloedneus en een blauw oog geslagen met zijn eigen grafisch rekenmachine. Nerd .
Verder ben ik wel eens bewusteloos gemept door zo'n hele grote schop. Oh en een keer heeft iemand mij een blauw oog geslagen met een knikkerzak. Ik was respectievelijk 17, 9 en 10 .
Ja en mn rekenmachine doet nu nog steeds raar. Bedankt he roosje.
De hechtingen zaten er na 3 weken nog
En dat allemaal omdat ik niet terugzwaaide op de fiets
  dinsdag 22 januari 2008 @ 01:24:30 #117
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_56214465
Ik heb 3x echt gevochten, vaker wel wat geduwd en geschreeuwd.

1x heb ik echt klappen gehad van een junk die dacht dat ik hem mn moeder liet slaan omdat ze hem geen geld gaf. Junk zag ee stuk hout... hout moet je niet proberen te koppen, je wilt nog wel eens KO raken .
Eindresultaat, mams en junk op het politiebureau(mams sloeg een beetje door), ik met een fikse hersenschudding een nachtje in het ziekenhuis. Mams een paar blauwe plekken, junk gebroken neus, kaak en een paar maanden cel.

De gozer die me wilde aanranden dacht dat ik de krant bleef lezen toen hij me in een hoek duwde en zn handen overal zaten waar ze niet hoorden. Nou niet dus... het zou me niet verbazen als hij de rest van zn leven mank loopt. (best handig taekwondo lessen van je vriendje)

En de (nu) ex van mn beste vriendin was nogal dominant en vond het nodig haar te slaan. Na een ruzie in een bar liep mn vriendin weg, hij erachter aan, hij slaat mn vriendin. Vriendin huilen, ik word boos en trap hem de gracht in.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:42:16 #118
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56215187
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 01:24 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik heb 3x echt gevochten, vaker wel wat geduwd en geschreeuwd.

1x heb ik echt klappen gehad van een junk die dacht dat ik hem mn moeder liet slaan omdat ze hem geen geld gaf. Junk zag ee stuk hout... hout moet je niet proberen te koppen, je wilt nog wel eens KO raken .
Eindresultaat, mams en junk op het politiebureau(mams sloeg een beetje door), ik met een fikse hersenschudding een nachtje in het ziekenhuis. Mams een paar blauwe plekken, junk gebroken neus, kaak en een paar maanden cel.

De gozer die me wilde aanranden dacht dat ik de krant bleef lezen toen hij me in een hoek duwde en zn handen overal zaten waar ze niet hoorden. Nou niet dus... het zou me niet verbazen als hij de rest van zn leven mank loopt. (best handig taekwondo lessen van je vriendje)

En de (nu) ex van mn beste vriendin was nogal dominant en vond het nodig haar te slaan. Na een ruzie in een bar liep mn vriendin weg, hij erachter aan, hij slaat mn vriendin. Vriendin huilen, ik word boos en trap hem de gracht in.
Tough Bitch
pi_56215274
Ik heb nog nooit gevochten.
Op de een of andere manier trek ik wel altijd van die opgefokte hiphopnegertjes aan..
..die kunnen namelijk geen normaal gesprek voeren en voelen zich om het minste of geringste 'zwaar gedisst' waarna ze een 'fittie' met je willen bouwen.
Ik ben namelijk altijd heel rustig en ik moet altijd erg lachen als zij zich steeds drukker zitten te maken.
Ik kan veel hebben maar als er zo'n mongool (want dat zijn het echt) voor je staat te kankeren (kankerdit kankerdat blabla) sta ik echt zwaar te shaken.

Er is gewoon geen woord tussen te krijgen en dit heb ik nu 3 keer gehad.
1 keer een zon klaplul van me af geduwd en daar is het bij gebleven, ben gewoon weg gelopen. (wel onder zwaar gescheld uiteraard)
Ik ben bang dat ik echt zo'n kloothommel nog eens afmaak omdat ik gewoon 'snap' zeg maar.

Ik moet mn ego dan altijd wel in bedwang houden dat ik niet op die kuthoofdjes begin in te beuken.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:12:55 #120
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_56217900
Ik zat op zo'n überdomme school waar amper lesgegeven werd en er zat zo'n breezerwijf achter me. Steekt ze m'n haar in de fik. Ik had het zelf niet door, het meisje naast me wel maar die 'mocht' niets zeggen . Na de les vertelde ze het toch en inmiddels was m'n beste vriendin van toen er ook en die zei dat het helemaal verschroeit was. Dus ik zit eraan en inderdaad, het stonk ook behoorlijk. Niets gemerkt .

Vervolgens met de vriendin naar de breezer toegegaan, die een flink stuk nephaar in d'r korte haren had die dag. Ze stond er met nog een stuk of vijf andere breezertjes. Ik spreek haar er op aan en zeg dat ik excuses wil horen terwijl ik met m'n aansteker in m'n zak zit te wroeten . Geen excuses natuurlijk, wèl binnen tien minuten het hele schoolplein vol ramptoeristen ineens zonder dat er ook nog maar iets van een gevecht of wat gaande was. Ik die aansteker tevoorschijn toveren, bij haar haar en voor de laatste keer zeggen dat ze haar excuses aan moet bieden (nu zou ik zoiets hebben van: meteen de fik erin, maar goed). Geen excuses, wel relvriendinnetjes erbij. Iedereen weer naar de les .

Na schooltijd hoorde ik geruchten dat 'ze me op stonden te wachten' in het fietsenhok . Want ja, messen met die chickies kan natuurlijk niet . Ik erheen, vriendinnetje mee. Word meteen helemaal geblokkeerd en vraag wat hun probleem is. Breezertje dat ik niet ken (vriendin van ) zwaait zo met haar handen van 'whatevah ' waarop ik vraag of ze soms wil vechten . Slimme vraag... het was dus niet bedoelt als uitnodiging maar zo werd het wel opgevat. !

Meisjes duwen me tegen het hek en slaan en stuff, ik kan het me niet heel goed meer herinneren. Toen werd het zwart voor m'n ogen (ik ben niet snel boos maar als je ineens geslagen word... ) en heb ik ze een paar keer in hun buik getrapt en ze voor alles wat lelijk is uitgemaakt. Vriendinnetje helpt, andere 'vriendinnen' staan erbij 'als getuigen' . Wij met z'n tweeën tegen negen van die wijven. Allllemaal ramptoeristen.

Toen was de school uit of zo en kwamen de mentoren naar buiten, die holden er natuurlijk meteen op af en toen was het over.

Volgende dag beroemd, niet tof . Iedereen wist het. Ik was altijd dat rustige, vriendelijke meisje maar iedereen had het wel zo ongeveer gezien (en ik wist niet goed meer wat ik allemaal had gedaan en gezegd). Iedereen wist m'n naam ineens, familie voor de deur die het via via gehoord hadden, het was nogal een verhaal .

De volgende dag kwam de politie en moest iedereen het verhaal vertellen . En toen zei die meneer: "dat zijn straatmeiden, dat houd je niet tegen. Die zijn te dom om het verbaal op te lossen" . Verder heul geen problemen dus, zij wel. Straf en zo. En last van hun buik. Want dat van mij was natuurlijk gewoon zelfverdediging .

Nou, dat was een hele ervaring .

Verder ben ik weleens tussen een gevecht tussen mijn ex een vriend van hem ingesprongen maar dat stelde natuurlijk weinig voor daar ik weggeduwd werd .

Dussss .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:25:23 #121
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_56222543
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:29 schreef Tremium het volgende:

[..]

Die staking van scholieren?

Het is niet dat ik niet weet waar die staking over ging, maar als de ME met z'n 50'en op je af komt rennen, piep je wel anders.
Bier ende tieten.
pi_56225992
Nee, nooit gevochten. Ik ontwijk het gerotzooi altijd.

Eén keer wel bijna trouwens, bij het uitgaan werd het al wat minder druk en dus kwam er weer wat meer ruimte. Maar één knaap vond het nodig recht tegen mij aan te lopen, waarop hij vroeg of ik wilde knokken oid. Ik stond gewoon bier te drinken, en zei hem dus dat hij door moest lopen, waarna hij in de lucht begon te zwaaien met zijn vuisten. Vlak daarna werd hij in zijn kraag gevat door een uitsmijter en afgevoerd naar de uitgang.

Het moet een adembenemend schouwspel zijn geweest
pi_56227332
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Good-for-nothing het volgende:
Nee, nooit gevochten. Ik ontwijk het gerotzooi altijd.

Eén keer wel bijna trouwens, bij het uitgaan werd het al wat minder druk en dus kwam er weer wat meer ruimte. Maar één knaap vond het nodig recht tegen mij aan te lopen, waarop hij vroeg of ik wilde knokken oid. Ik stond gewoon bier te drinken, en zei hem dus dat hij door moest lopen, waarna hij in de lucht begon te zwaaien met zijn vuisten. Vlak daarna werd hij in zijn kraag gevat door een uitsmijter en afgevoerd naar de uitgang.

Het moet een adembenemend schouwspel zijn geweest
Mooi verhaal
pi_57377631
Ik zat in groep 8. Zat op het schoolplein te spelen en anderen waren aan het voetballen. Opeens schiet iemand een bal tegen de muur en die kaatst zo keihard van de muur terug tegen mijn hoofd aan. Opeens begint iedereen te lachen. Dus ik loop naar de grootste jongen toe en zei: 'Wat lach je?' En toen heb ik hem een tand door zijn lip geslagen. Die gozer ging helemaal flippen (hij was een kop groter dan ik) en begon me te beuken en te slaan. Toen ben ik weggerend. Moest daarna voor straf binnen zitten.

Edit. Oh, ik zie nu pas dat ik een oud topic heb gekicked. Sorry.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2008 16:31:36 ]
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 18:36:04 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_57380318
2x

1 keer een klap gehad in de brugklas. Er was een schoolfeest en er waren ook gasten van de dependance. Een klein ventje vond het nodig om tegen mij aan te lopen en maakte zo'n beweging van "wat moet je". Ik geef dat ventje een flinke duw en lazert om. 5 minuten later komt dat mannetje terug met zn maatje, die beduidend groter was.

En voor ik het wist had ik een vuist in mijn gezicht zitten. Ik had toen nog nooit gevochten, maar uit een reflex wilde ik gelijk terug slaan. Toen gebeurde wat je soms op tv ziet in een film ofzo

Ik balde mijn vuist, haalde mijn arm naar achteren, en net toen ik volle vaart richting die gozer zn gezicht wilde gaan werd mijn arm tegen gehouden door een leraar.

Resultaat : Een flinke bloedlip

2e keer dat ik vocht was met een toenmalige vriend van me. De reden weet ik geen eens meer.

Resultaat : Wederom een bloedlip

Hij : Blauw oog en een tand kwijt

That's about it.

* onlogisch houdt niet van vechten
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_57381488
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:12 schreef TherAngelina het volgende: Heel lange beschrijving van traumatische ervaring...
Jij houd wel van smilies ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')