quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef F04 het volgende:
Misschien heb je het ooit gedaan, misschien meerdere keren zelfs in je leven, toen je boos was en met iemand gevochten had.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit met iemand gevochten, maar hoe zit dat bij jullie?
Even denken. Stuk of 10x ofzo.quote:Hoeveel keer in je leven heb je al serieus gevochten?
Van 15 tot 19 zo'n beetje.quote:Hoe oud was je?
3x omdat een of andere lamlul die strak stond van de dope het een goed idee leek mij met een stuk glas te steken. Afloop: 3x ziekenhuisbezoek voor de lamlul. Bijna arrestaties voor mij.quote:En wat was de aanleiding, en hoe liep het af?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:51 schreef Buschetta het volgende:
hiero in the hood moeten we elka dagga vechte tegen die boyz van zuid... Ruffa shit jeweetz.
Sinds kort draag ik een pipa want die boyz worden te lauw.
Everie dayz a stroggle i sabi no.
word,, piss out yall
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere keren ja
Een keer toen iemand mij probeere te overvallen bij pin automaat met een zwitserszakmes
En een keer toen mijn auto in 1 week tijd 3 keer doelwit was van vandalisme, daarna nachtje doorgebracht in busje achter mijn wagen en gewacht en uiteindelijk iemand neergeknuppeld
En verder nog paar keer maarja.....
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere keren ja
Een keer toen iemand mij probeere te overvallen bij pin automaat met een zwitserszakmes
En een keer toen mijn auto in 1 week tijd 3 keer doelwit was van vandalisme, daarna nachtje doorgebracht in busje achter mijn wagen en gewacht en uiteindelijk iemand neergeknuppeld
En verder nog paar keer maarja.....
Nou sorry maar als een vrouw mij slaat sla ik wel terug. Kom zeg. Waarom mogen zij mij wel slaan en ik een vrouw niet? Zogenaamd teer, zwak geslacht? nou Ammehoela.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
Slaan is niet zo leuk, vrouwen slaan ze niet terug
Zie je mij typen dat het niet mag? Ze doen het 99% van de tijd nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou sorry maar als een vrouw mij slaat sla ik wel terug. Kom zeg. Waarom mogen zij mij wel slaan en ik een vrouw niet? Zogenaamd teer, zwak geslacht? nou Ammehoela.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Even denken. Stuk of 10x ofzo.
[..]
Van 15 tot 19 zo'n beetje.
[..]
3x omdat een of andere lamlul die strak stond van de dope het een goed idee leek mij met een stuk glas te steken. Afloop: 3x ziekenhuisbezoek voor de lamlul. Bijna arrestaties voor mij.
De rest omdat een stel gabbers het altijd leuk vinden om 1 persoon te pakken met een hele groep. Kan ik niet tegen dus begin ik die ene altijd te helpen.
Afloop: 1x een blauw luik, enkel verstuikt. Tegenstanders: vinger gebroken, tanden afgebroken en hier en daar een flinke hoofdpijn toen ze een barkruk kopten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |