Ja, maar voor zover ik me kan herinneren nooit uitgelokt, wel mezelf erin gemengd

Lagere school: jongen die mn fiets wou pikken om smiddags niet te voet naar huis te moeten. Klasgenoot van me zag het op tijd en waarschuwde me. Toen was die pikkedief boos op mn klasgenoot en begon m tegen zn knieen te stampen, waarop ik 'm op de grond duwde en een trap tegen ze buik verkocht en toen was ie schijtgiftig maar ging ie wel weg

Middelbaar: Ik herinner me een keer dat een jaloerse ex van mn meisje langs kwam toen we op de speelplaats stonden te zoenen en hij riep lelijke dingen naar dr, dus ik grote muil naar m opzetten dat ze hem gedumpt heeft voor precies dit soort idioot geblaat van m en dat ie snel uit mn zicht moest (ja bij je meisje doe je altijd stoer

).
Davy heette die gast en was een jaar ouder dan ik en toen ie vervolgens met snelle pas op me afkwam probeerden 2 vrienden van me nog om m tegen te houden maar al snel kreeg ik een klap tegen mn kop. Was eerste keer dat ik een mep van een vuist kreeg. En het zal de adrenaline wel geweest zijn maar het deed gewoon echt totaal geen pijn, en hij sloeg me wel een bloedlip dus echt zacht was het ook niet. Ik was vooral verrast over het feit dat ie nou echt had geslagen

Maar dat trok op speelplaats veel omstaanders en hij is toen tevreden weggegaan. Met dat meisje is het ook niks geworden trouwens

Oh en ook op middelbaar, WEER om een meisje... gast was jaloers en praatte schijt over ons achter onze rug om. Hij zat bij me in de klas en de dag nadat ik erachter kwam vroeg ik m tussen 2 lesuren in wtf ie stront loopt te praten over sanne en mij. Toen stond ie op en kwam ie naar me toe en ik zou m vals beschuldigen.

Toen werd ik een beetje boos en begon m voor alle 7 kleuren schijt uit te schelden. Werd ie rood en kreep ik een vuist tegen mn wang.
Mooi detail: ik had toen een blokjesbeugel en mn wang werd aan mn rechterkant in de blokjes geperforeerd. Ja dat deed pijn. En ja ik was boos, dat was de eerste en enige keer dat ik iemand heel hard in zn gezicht mepte met volle kracht. Hij bloedneus en kwam terug op me af. Hij wou me slaan mar sloeg mis waarna ik m een stel schoolbanken induwde en toen kwam de lerares Nederlands binnen. Die er overigens niks van zei dat er een jongen met bloedneus tussen 3 banken op de grond lag

!
Laatste uit t middelbaar: Ik kwam uit de eetzaal en een of ander joch komt me heel enthousiast vertellen dat mn broertje aan het vechten is

Dus ik even gaan kijken wat aan de hand is, zie ik dat mn broer aan het meppen is met een kakker uit zn klas. Volgens hem was ie aan het winnen zei ie achteraf maar op dat moment lag de kakker bovenop m en was ie aan zn haren aan het trekken ofzoiets

te lame. Veel omstaanders die aan het roepen waren en toen ik dus kwam kijken verwachtte echt iedereen dat ik wat deed. Ze keken allemaal zo van:
Dus ja, ik loop naar die kakker, pak m bij ze kraag en smijt m van mn broer af. Voor ik ook maar kon zeggen dat ie moest oprotten stond mn broertje op en schopte m verder tegen de grond

En voor de rest kan ik tegenwoordig prima klappen vermijden bij een ruzie