abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55972075
Misschien heb je het ooit gedaan, misschien meerdere keren zelfs in je leven, toen je boos was en met iemand gevochten had.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit met iemand gevochten, maar hoe zit dat bij jullie?
Hoeveel keer in je leven heb je al serieus gevochten? Hoe oud was je? En wat was de aanleiding, en hoe liep het af?
pi_55972092
- Nee
- 0
- Nvt
- Nvt
pi_55972132
Alleen met m'n broertje toen ik <12 was
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:51:41 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55972188
hiero in the hood moeten we elka dagga vechte tegen die boyz van zuid... Ruffa shit jeweetz.
Sinds kort draag ik een pipa want die boyz worden te lauw.
Everie dayz a stroggle i sabi no.

word,, piss out yall
pi_55972849
Ik heb m'n hond gister toch een paar rammen gegeven, moooi. Kuthond.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_55973013
Niet meer na mijn 8e.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:37:19 #7
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_55973212
Nee, ik heb altijd de grootste lol als ik moet slaan..... zucht....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_55973271
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef F04 het volgende:
Misschien heb je het ooit gedaan, misschien meerdere keren zelfs in je leven, toen je boos was en met iemand gevochten had.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit met iemand gevochten, maar hoe zit dat bij jullie?
quote:
Hoeveel keer in je leven heb je al serieus gevochten?
Even denken. Stuk of 10x ofzo.
quote:
Hoe oud was je?
Van 15 tot 19 zo'n beetje.
quote:
En wat was de aanleiding, en hoe liep het af?
3x omdat een of andere lamlul die strak stond van de dope het een goed idee leek mij met een stuk glas te steken. Afloop: 3x ziekenhuisbezoek voor de lamlul. Bijna arrestaties voor mij.

De rest omdat een stel gabbers het altijd leuk vinden om 1 persoon te pakken met een hele groep. Kan ik niet tegen dus begin ik die ene altijd te helpen.
Afloop: 1x een blauw luik, enkel verstuikt. Tegenstanders: vinger gebroken, tanden afgebroken en hier en daar een flinke hoofdpijn toen ze een barkruk kopten.
pi_55973532
pff ik zat op een mavo in amsterdam west, natuurlijk heb ik moeten vechten soms zelfs om me goddomme flippo's terug te krijgen
pi_55973610
Nee nooit, nou misschien toch wel
Maar dat was in Groep 5/6 ofzo
pi_55973900
gossie jij moet wel stoer zijn
WHUA!!!
pi_55973950
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:11 schreef tilo het volgende:
gossie jij moet wel stoer zijn
??
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:30:40 #13
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55974277
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:51 schreef Buschetta het volgende:
hiero in the hood moeten we elka dagga vechte tegen die boyz van zuid... Ruffa shit jeweetz.
Sinds kort draag ik een pipa want die boyz worden te lauw.
Everie dayz a stroggle i sabi no.

word,, piss out yall
pi_55974336
Meerdere keren ja
Een keer toen iemand mij probeere te overvallen bij pin automaat met een zwitserszakmes
En een keer toen mijn auto in 1 week tijd 3 keer doelwit was van vandalisme, daarna nachtje doorgebracht in busje achter mijn wagen en gewacht en uiteindelijk iemand neergeknuppeld
En verder nog paar keer maarja.....
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:08:31 #15
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_55974997
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere keren ja
Een keer toen iemand mij probeere te overvallen bij pin automaat met een zwitserszakmes
En een keer toen mijn auto in 1 week tijd 3 keer doelwit was van vandalisme, daarna nachtje doorgebracht in busje achter mijn wagen en gewacht en uiteindelijk iemand neergeknuppeld
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_55975020
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere keren ja

Da's wel stijlvol
Lucidity4All
pi_55975325
Leukste is eigenlijk gewoon iemand grijpen
Keer een gozer bij zijn adamsappel gegrepen met scherpe nagels, deed volgens mij best zeer aan zijn kop te zien.. Oke en een week later nog afdruk op zijn nek

Slaan is niet zo leuk, vrouwen slaan ze niet terug
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:48:13 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_55975715
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
Slaan is niet zo leuk, vrouwen slaan ze niet terug
Nou sorry maar als een vrouw mij slaat sla ik wel terug. Kom zeg. Waarom mogen zij mij wel slaan en ik een vrouw niet? Zogenaamd teer, zwak geslacht? nou Ammehoela.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_55975905
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou sorry maar als een vrouw mij slaat sla ik wel terug. Kom zeg. Waarom mogen zij mij wel slaan en ik een vrouw niet? Zogenaamd teer, zwak geslacht? nou Ammehoela.
Zie je mij typen dat het niet mag? Ze doen het 99% van de tijd niet
Iets met schrikeffect ed
Net al verhaal wat ik in die post typte, die gozer die weet dat hij mij met geen een vinger meer aanmoet raken

Ligt ook wel beetje aan mij hoor, dat ze 3x denken voor ze wat terug doen

MAAR ik blijf erbij, iemand gewoon uitlullen is veel leuker
pi_55976392
Heb wel meerdere keren gevochten, meestal achteraf om een lullige reden.
Het liep meestal af met een zere bloedneus bij de tegenpartij
pi_55977898
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

[..]

Even denken. Stuk of 10x ofzo.
[..]

Van 15 tot 19 zo'n beetje.
[..]

3x omdat een of andere lamlul die strak stond van de dope het een goed idee leek mij met een stuk glas te steken. Afloop: 3x ziekenhuisbezoek voor de lamlul. Bijna arrestaties voor mij.

De rest omdat een stel gabbers het altijd leuk vinden om 1 persoon te pakken met een hele groep. Kan ik niet tegen dus begin ik die ene altijd te helpen.
Afloop: 1x een blauw luik, enkel verstuikt. Tegenstanders: vinger gebroken, tanden afgebroken en hier en daar een flinke hoofdpijn toen ze een barkruk kopten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:55:23 #22
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_55979786
ik heb wel een keer met iemand gevochten toen ik vrolijk was geldt dat ook ?
happen naar de baas
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:57:04 #23
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_55979834
Nee alleen als ik in een goeie bui was.
I got a real phonecall coming in.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:22:45 #24
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_55980525
Mooie is altijd dat iedereen met van die verhalen komt waarin zij de winnar zijn.
Btw, nee nog nooit (serieus) gevochten.
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_55980536
In groep 5 op de basisschool . De laatste en de enige keer. Ging volgens mij totaal nergens om. Ik haat geweld, tenminste als het onnodig is. Mensen die het uitlokken heb ik een teringhekel aan.
pi_55981787
Met mijn 5 jaar oudere broer... Hij is licht autistisch en had soms een kortsluiting in zijn hoofd. Nadat hij een ander, niet te noemen, familielid in ons gezin met een honkbalknuppel half bewusteloos heeft geslagen, met nog veel meer letsel (denk aan hersenschudding en gebroken arm etc)... Totdat zijn kleine zus volledig door het lint ging, hem aan de grond sloeg, en zn neus brak Daarna nooit meer een klap gehad. Ik kom uit een geweldadig gezin en dat was gelijk de eerste en de laatste keer dat ik ooit door het lint ben gegaan. (en nee, ik kwam er zelf ook niet zonder kleerscheuren vanaf) Ik was toen 14...
pi_55982109
Nooit gevochten. Ik heb een grote bek en dat werkt ook best

* theKiD heeft met z'n werk wel redelijk met agressie te maken, dus ben redelijk trots
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:18:59 #28
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55982193
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:15 schreef theKiD het volgende:
Nooit gevochten. Ik heb een grote bek en dat werkt ook best

* theKiD heeft met z'n werk wel redelijk met agressie te maken, dus ben redelijk trots
In je werk zul je wel een voorbeeldfunctie hebben dus trots hoef je niet te zijn.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_55982295
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef arneaux het volgende:

[..]

In je werk zul je wel een voorbeeldfunctie hebben dus trots hoef je niet te zijn.
Maar neemt niet weg, dat het soms heel moeilijk is.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:25:14 #30
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55982397
Helemaal niet. Als je frietenbakker bent moet je zorgen dat de friet niet te lang frituurt. En jij moet gewoon niet stompen, heel simpel.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_55982944
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 22:00:55 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55983036
Alleen met meisjes.

Nou... ik kan je vertellen, die kwamen er niet zonder kleerscheuren vanaf!
pi_55983278
wel grappig zon topic allemaal van die internet warriors die dikke verhalen hebben en niemand die verliest
pi_55983387
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:55 schreef Gercos het volgende:
wel grappig zon topic allemaal van die internet warriors die dikke verhalen hebben en niemand die verliest
Niemand vind het leuk om over zn nederlagen te praten.

Afijn, ik was 7 jaar oud en fietstte door de buurt en werd in elkaar geslagen omdat ik een bril droeg

Blij zo?
pi_55983518
quote:
Terwijl afgaande van het postuur/lef van de gemiddelde fokker, dit niet erg aannemelijk is.
pi_55983747
quote:
ik heb in groep 2 verloren

nu blij?
pi_55984025
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:12 schreef Stefan_k het volgende:

[..]

ik heb in groep 2 verloren

nu blij?
neuh kan ik niet warm of koud van worden maar vond het gewoon typisch dat iedereen won
pi_55984407
quote:
Bij vechtpartijtjes op scholen zijn er altijd 2 verliezers..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:11:10 #39
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_55985409
Tot aan de 3e klas van de middelbare school vocht ik nog best vaak.

Daarna nog maar 1 of 2 keer of zo en nu al een paar jaar niet meer.....
.
..
...
....
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:15:54 #40
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_55985543
Ik ben ook nog een keer half in elkaar gerost door een groep Mocro's.

Ik was in mijn eentje, dronken en vond het blijkbaar nodig om te melden dat hun moeder best lekker lag.

Dat was niet bijster slim.
.
..
...
....
pi_55985552
Ik had in groep 3 hevige ruzie met iemand die altijd gepest werd. Ik won de eerste battle hard omdat ik bovenop lag! Nouja, ik stond later te chillen bij de zandbak en dacht dat hij zijn lesje wel geleerd had.. maar neen! Hij had verdomme een dikke stok tegen de muur geslepen zodat er een scherpe punt op zat. Hij kwam uit het niets aanrennen en stak dat ding net boven me oog in mn wenkbrauw.. Bloedde wel als een rund maar hoefde gelukkig net niet gehecht te worden.
Daarna nooit meer gevochten
pi_55986827
Nog nooit.

Soms wel eens behoefte aan gehad, maar tegenpartij niet.
Geen referral hier.
pi_55986832
Kut quote knop...
Geen referral hier.
pi_55987363
Ja, vroeger: grote vechtpartijen met mijn zusje

1 incident ging over lakens. Volgens mij pikte ze alle lakens in en vice versa. Het gevolg was dat ik per ongeluk haar neus raakte en dat ze een bloedneus kreeg.

We moesten gedwongen in 1 bed slapen, dat was geen goed idee

En voor de rest heb ik 1 keer gevochten met de zus van een vriendin van mij. Ze viel me zomaar ineens aan (die spoorde niet helemaal). Haar moeder stond er bij en keek er naar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 13 januari 2008 @ 01:05:19 #45
97745 Thorical
finding a way
pi_55988443
Natuurlijk heb ik gevochten, ik heb gevochten voor mijn bezit, eer en de goede naam van dames in mijn gezelschap. En ik heb ook nog eens een Lover Boy aan een gebroken oogkas en drie gebroken vingers mogen helpen. Ik ben er niet trots op en zal niet als eerste beginnnen maar ik laat niet over mij en de mijnen heenlopen.
  zondag 13 januari 2008 @ 01:11:34 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55988606
Niet meer na mijn 12e.
pi_55989001
Ja, maar voor zover ik me kan herinneren nooit uitgelokt, wel mezelf erin gemengd

Lagere school: jongen die mn fiets wou pikken om smiddags niet te voet naar huis te moeten. Klasgenoot van me zag het op tijd en waarschuwde me. Toen was die pikkedief boos op mn klasgenoot en begon m tegen zn knieen te stampen, waarop ik 'm op de grond duwde en een trap tegen ze buik verkocht en toen was ie schijtgiftig maar ging ie wel weg

Middelbaar: Ik herinner me een keer dat een jaloerse ex van mn meisje langs kwam toen we op de speelplaats stonden te zoenen en hij riep lelijke dingen naar dr, dus ik grote muil naar m opzetten dat ze hem gedumpt heeft voor precies dit soort idioot geblaat van m en dat ie snel uit mn zicht moest (ja bij je meisje doe je altijd stoer ).

Davy heette die gast en was een jaar ouder dan ik en toen ie vervolgens met snelle pas op me afkwam probeerden 2 vrienden van me nog om m tegen te houden maar al snel kreeg ik een klap tegen mn kop. Was eerste keer dat ik een mep van een vuist kreeg. En het zal de adrenaline wel geweest zijn maar het deed gewoon echt totaal geen pijn, en hij sloeg me wel een bloedlip dus echt zacht was het ook niet. Ik was vooral verrast over het feit dat ie nou echt had geslagen Maar dat trok op speelplaats veel omstaanders en hij is toen tevreden weggegaan. Met dat meisje is het ook niks geworden trouwens

Oh en ook op middelbaar, WEER om een meisje... gast was jaloers en praatte schijt over ons achter onze rug om. Hij zat bij me in de klas en de dag nadat ik erachter kwam vroeg ik m tussen 2 lesuren in wtf ie stront loopt te praten over sanne en mij. Toen stond ie op en kwam ie naar me toe en ik zou m vals beschuldigen. Toen werd ik een beetje boos en begon m voor alle 7 kleuren schijt uit te schelden. Werd ie rood en kreep ik een vuist tegen mn wang.

Mooi detail: ik had toen een blokjesbeugel en mn wang werd aan mn rechterkant in de blokjes geperforeerd. Ja dat deed pijn. En ja ik was boos, dat was de eerste en enige keer dat ik iemand heel hard in zn gezicht mepte met volle kracht. Hij bloedneus en kwam terug op me af. Hij wou me slaan mar sloeg mis waarna ik m een stel schoolbanken induwde en toen kwam de lerares Nederlands binnen. Die er overigens niks van zei dat er een jongen met bloedneus tussen 3 banken op de grond lag !

Laatste uit t middelbaar: Ik kwam uit de eetzaal en een of ander joch komt me heel enthousiast vertellen dat mn broertje aan het vechten is Dus ik even gaan kijken wat aan de hand is, zie ik dat mn broer aan het meppen is met een kakker uit zn klas. Volgens hem was ie aan het winnen zei ie achteraf maar op dat moment lag de kakker bovenop m en was ie aan zn haren aan het trekken ofzoiets te lame. Veel omstaanders die aan het roepen waren en toen ik dus kwam kijken verwachtte echt iedereen dat ik wat deed. Ze keken allemaal zo van:

Dus ja, ik loop naar die kakker, pak m bij ze kraag en smijt m van mn broer af. Voor ik ook maar kon zeggen dat ie moest oprotten stond mn broertje op en schopte m verder tegen de grond

En voor de rest kan ik tegenwoordig prima klappen vermijden bij een ruzie
pi_55990392
Vroeger vocht ik nog weleens met Marokkaanse gastjes, uiteraard nooit last meer van zodra ze weten dat je hard kan slaan.
pi_55991733
Vechten, neuh. Ben wel eens op mn snuit getikt ja, maar was op school, sprongen meteen andere lui tussen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 13 januari 2008 @ 08:43:11 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55991781
Te vaak, ik probeer me altijd gigantisch in te houden omdat ik anders iemand vermoord..
Daarom ontloop ik dat soort situaties tegenwoordig, geen zin meer om kwaad te worden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')