Ik zat op zo'n überdomme school waar amper lesgegeven werd en er zat zo'n breezerwijf achter me. Steekt ze m'n haar in de fik. Ik had het zelf niet door, het meisje naast me wel maar die 'mocht' niets zeggen

. Na de les vertelde ze het toch en inmiddels was m'n beste vriendin van toen er ook en die zei dat het helemaal verschroeit was. Dus ik zit eraan en inderdaad, het stonk ook behoorlijk. Niets gemerkt

.
Vervolgens met de vriendin naar de breezer toegegaan, die een flink stuk nephaar in d'r korte haren had die dag. Ze stond er met nog een stuk of vijf andere breezertjes. Ik spreek haar er op aan en zeg dat ik excuses wil horen terwijl ik met m'n aansteker in m'n zak zit te wroeten

. Geen excuses natuurlijk, wèl binnen tien minuten het hele schoolplein vol ramptoeristen ineens zonder dat er ook nog maar iets van een gevecht of wat gaande was. Ik die aansteker tevoorschijn toveren, bij haar haar en voor de laatste keer zeggen dat ze haar excuses aan moet bieden (nu zou ik zoiets hebben van: meteen de fik erin, maar goed). Geen excuses, wel relvriendinnetjes erbij. Iedereen weer naar de les

.
Na schooltijd hoorde ik geruchten dat 'ze me op stonden te wachten' in het fietsenhok

. Want ja, messen met die chickies kan natuurlijk niet

. Ik erheen, vriendinnetje mee. Word meteen helemaal geblokkeerd en vraag wat hun probleem is. Breezertje dat ik niet ken (vriendin van

) zwaait zo met haar handen van 'whatevah

' waarop ik vraag of ze soms wil vechten

. Slimme vraag... het was dus niet bedoelt als uitnodiging maar zo werd het wel opgevat.

!
Meisjes duwen me tegen het hek en slaan en stuff, ik kan het me niet heel goed meer herinneren. Toen werd het zwart voor m'n ogen (ik ben niet snel boos maar als je ineens geslagen word...

) en heb ik ze een paar keer in hun buik getrapt en ze voor alles wat lelijk is uitgemaakt. Vriendinnetje helpt, andere 'vriendinnen' staan erbij 'als getuigen'

. Wij met z'n tweeën tegen negen van die wijven. Allllemaal ramptoeristen.
Toen was de school uit of zo en kwamen de mentoren naar buiten, die holden er natuurlijk meteen op af en toen was het over.
Volgende dag beroemd, niet tof

. Iedereen wist het. Ik was altijd dat rustige, vriendelijke meisje maar iedereen had het wel zo ongeveer gezien (en ik wist niet goed meer wat ik allemaal had gedaan en gezegd). Iedereen wist m'n naam ineens, familie voor de deur die het via via gehoord hadden, het was nogal een verhaal

.
De volgende dag kwam de politie en moest iedereen het verhaal vertellen

. En toen zei die meneer: "dat zijn straatmeiden, dat houd je niet tegen. Die zijn te dom om het verbaal op te lossen"

. Verder heul geen problemen dus, zij wel. Straf en zo. En last van hun buik. Want dat van mij was natuurlijk gewoon zelfverdediging

.
Nou, dat was een hele ervaring

.
Verder ben ik weleens tussen een gevecht tussen mijn ex een vriend van hem ingesprongen maar dat stelde natuurlijk weinig voor daar ik weggeduwd werd

.
Dussss

.