abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56128003
Ik heb mijn hele jeugd gevochten,thuis,op school,kinderkamp,noem maar op.
Omdat ik altijd ''de stille'' was ben je meteen een ideaal object om eens lekker tegenaan te schoppen.
Nu ik fulltime werk is het vechten wat minder,maar ik merk wel dat mijn pijngrens steeds hoger word,ik kan mijzelf zo vreselijk stoten,echt op een manier dat mensen verschrikt opkijken,en ik ga gewoon door zonder een spier te vertrekken.
pi_56128087
Nog nooit, wel 1 keer goed klappen gevangen
pi_56128260
Hm, nee. Volgens mij niet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56128582
Op de basisschool wel een keer, maar mijn broer kwam me helpen. Toen kwam later de vader van die gozer op school omdat die boos was op ons, 2vs1.
Lambo of Rekt
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:16:44 #105
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_56143652
één keer..op de basisschool

Hou dr niet zo van, vind het persoonlijk een beetje onzin, dat vechten
Primum non nocere
pi_56150805
Een paar keer op de basisschool . Verder alleen uit zelfverdediging omdat dronken idioten zichzelf niet konden beheersen tijdens het uitgaan . Ik ben niet echt het type dat zelf gevechten uit gaat lokken..
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:43:05 #108
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56151078
Meerdere malen en de enige keer dat ik ben gearresteerd had ik er niks mee te maken .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56151244
Ik heb wel eens een catfight gehad, dat wijf begon aan mijn haren te trekken omdat ik blijkbaar haar vriend aan het afpakken was. Ik vind haren trekken stom en liet haar maar wat trekken en heb haar daarna met een flink trap in haar maag op de grond gekregen.
Ik doe aan martial arts, en dus best wel triest dat ze aan mijn oorbellen ging trekken enzo.
pi_56151429
Laatste keer voor mij was 3e klas mavo zon 8/9 jaar geleden denk ik. tijdens duits, iemand zou me ff inelkaar slaan, 1 klap gevangen en toen een stoel stoel gepakt en daarmee geslagen, was best wel effectief, beide een schorsing van 5 dagen
pi_56151718
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:00 schreef Ra-z het volgende:
Laatste keer voor mij was 3e klas mavo zon 8/9 jaar geleden denk ik. tijdens duits, iemand zou me ff inelkaar slaan, 1 klap gevangen en toen een stoel stoel gepakt en daarmee geslagen, was best wel effectief, beide een schorsing van 5 dagen
zon stoel is dus dubbel effectief voor het vechten en voor schorsingen
pi_56154632
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:52 schreef Cle0 het volgende:
Ik doe aan martial arts, en dus best wel triest dat ze aan mijn oorbellen ging trekken enzo.

OT: toen ik klein was elke dag met m'n 2 jaar oudere broer
en nog een keer in 2002 iemand in z'n buik getrapt en geslagen omdat echt ie te ver ging met het afzeiken van m'n ouders.

en verder nooit...
pi_56206745
Ik heb ooit eens iemand een bloedneus en een blauw oog geslagen met zijn eigen grafisch rekenmachine. Nerd .
Verder ben ik wel eens bewusteloos gemept door zo'n hele grote schop. Oh en een keer heeft iemand mij een blauw oog geslagen met een knikkerzak. Ik was respectievelijk 17, 9 en 10 .
Pretentieus geneuzel.
pi_56207433
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:07 schreef Monotomo het volgende:
Ja, met de politie.

Ik zeg niet wanneer, dan lachen jullie me uit.
Die staking van scholieren?
pi_56208043
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:07 schreef Monotomo het volgende:
Ja, met de politie.

Ik zeg niet wanneer, dan lachen jullie me uit.
Komt u maar.
pi_56210265
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef roooosje het volgende:
Ik heb ooit eens iemand een bloedneus en een blauw oog geslagen met zijn eigen grafisch rekenmachine. Nerd .
Verder ben ik wel eens bewusteloos gemept door zo'n hele grote schop. Oh en een keer heeft iemand mij een blauw oog geslagen met een knikkerzak. Ik was respectievelijk 17, 9 en 10 .
Ja en mn rekenmachine doet nu nog steeds raar. Bedankt he roosje.
De hechtingen zaten er na 3 weken nog
En dat allemaal omdat ik niet terugzwaaide op de fiets
  dinsdag 22 januari 2008 @ 01:24:30 #117
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_56214465
Ik heb 3x echt gevochten, vaker wel wat geduwd en geschreeuwd.

1x heb ik echt klappen gehad van een junk die dacht dat ik hem mn moeder liet slaan omdat ze hem geen geld gaf. Junk zag ee stuk hout... hout moet je niet proberen te koppen, je wilt nog wel eens KO raken .
Eindresultaat, mams en junk op het politiebureau(mams sloeg een beetje door), ik met een fikse hersenschudding een nachtje in het ziekenhuis. Mams een paar blauwe plekken, junk gebroken neus, kaak en een paar maanden cel.

De gozer die me wilde aanranden dacht dat ik de krant bleef lezen toen hij me in een hoek duwde en zn handen overal zaten waar ze niet hoorden. Nou niet dus... het zou me niet verbazen als hij de rest van zn leven mank loopt. (best handig taekwondo lessen van je vriendje)

En de (nu) ex van mn beste vriendin was nogal dominant en vond het nodig haar te slaan. Na een ruzie in een bar liep mn vriendin weg, hij erachter aan, hij slaat mn vriendin. Vriendin huilen, ik word boos en trap hem de gracht in.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:42:16 #118
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56215187
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 01:24 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik heb 3x echt gevochten, vaker wel wat geduwd en geschreeuwd.

1x heb ik echt klappen gehad van een junk die dacht dat ik hem mn moeder liet slaan omdat ze hem geen geld gaf. Junk zag ee stuk hout... hout moet je niet proberen te koppen, je wilt nog wel eens KO raken .
Eindresultaat, mams en junk op het politiebureau(mams sloeg een beetje door), ik met een fikse hersenschudding een nachtje in het ziekenhuis. Mams een paar blauwe plekken, junk gebroken neus, kaak en een paar maanden cel.

De gozer die me wilde aanranden dacht dat ik de krant bleef lezen toen hij me in een hoek duwde en zn handen overal zaten waar ze niet hoorden. Nou niet dus... het zou me niet verbazen als hij de rest van zn leven mank loopt. (best handig taekwondo lessen van je vriendje)

En de (nu) ex van mn beste vriendin was nogal dominant en vond het nodig haar te slaan. Na een ruzie in een bar liep mn vriendin weg, hij erachter aan, hij slaat mn vriendin. Vriendin huilen, ik word boos en trap hem de gracht in.
Tough Bitch
pi_56215274
Ik heb nog nooit gevochten.
Op de een of andere manier trek ik wel altijd van die opgefokte hiphopnegertjes aan..
..die kunnen namelijk geen normaal gesprek voeren en voelen zich om het minste of geringste 'zwaar gedisst' waarna ze een 'fittie' met je willen bouwen.
Ik ben namelijk altijd heel rustig en ik moet altijd erg lachen als zij zich steeds drukker zitten te maken.
Ik kan veel hebben maar als er zo'n mongool (want dat zijn het echt) voor je staat te kankeren (kankerdit kankerdat blabla) sta ik echt zwaar te shaken.

Er is gewoon geen woord tussen te krijgen en dit heb ik nu 3 keer gehad.
1 keer een zon klaplul van me af geduwd en daar is het bij gebleven, ben gewoon weg gelopen. (wel onder zwaar gescheld uiteraard)
Ik ben bang dat ik echt zo'n kloothommel nog eens afmaak omdat ik gewoon 'snap' zeg maar.

Ik moet mn ego dan altijd wel in bedwang houden dat ik niet op die kuthoofdjes begin in te beuken.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:12:55 #120
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_56217900
Ik zat op zo'n überdomme school waar amper lesgegeven werd en er zat zo'n breezerwijf achter me. Steekt ze m'n haar in de fik. Ik had het zelf niet door, het meisje naast me wel maar die 'mocht' niets zeggen . Na de les vertelde ze het toch en inmiddels was m'n beste vriendin van toen er ook en die zei dat het helemaal verschroeit was. Dus ik zit eraan en inderdaad, het stonk ook behoorlijk. Niets gemerkt .

Vervolgens met de vriendin naar de breezer toegegaan, die een flink stuk nephaar in d'r korte haren had die dag. Ze stond er met nog een stuk of vijf andere breezertjes. Ik spreek haar er op aan en zeg dat ik excuses wil horen terwijl ik met m'n aansteker in m'n zak zit te wroeten . Geen excuses natuurlijk, wèl binnen tien minuten het hele schoolplein vol ramptoeristen ineens zonder dat er ook nog maar iets van een gevecht of wat gaande was. Ik die aansteker tevoorschijn toveren, bij haar haar en voor de laatste keer zeggen dat ze haar excuses aan moet bieden (nu zou ik zoiets hebben van: meteen de fik erin, maar goed). Geen excuses, wel relvriendinnetjes erbij. Iedereen weer naar de les .

Na schooltijd hoorde ik geruchten dat 'ze me op stonden te wachten' in het fietsenhok . Want ja, messen met die chickies kan natuurlijk niet . Ik erheen, vriendinnetje mee. Word meteen helemaal geblokkeerd en vraag wat hun probleem is. Breezertje dat ik niet ken (vriendin van ) zwaait zo met haar handen van 'whatevah ' waarop ik vraag of ze soms wil vechten . Slimme vraag... het was dus niet bedoelt als uitnodiging maar zo werd het wel opgevat. !

Meisjes duwen me tegen het hek en slaan en stuff, ik kan het me niet heel goed meer herinneren. Toen werd het zwart voor m'n ogen (ik ben niet snel boos maar als je ineens geslagen word... ) en heb ik ze een paar keer in hun buik getrapt en ze voor alles wat lelijk is uitgemaakt. Vriendinnetje helpt, andere 'vriendinnen' staan erbij 'als getuigen' . Wij met z'n tweeën tegen negen van die wijven. Allllemaal ramptoeristen.

Toen was de school uit of zo en kwamen de mentoren naar buiten, die holden er natuurlijk meteen op af en toen was het over.

Volgende dag beroemd, niet tof . Iedereen wist het. Ik was altijd dat rustige, vriendelijke meisje maar iedereen had het wel zo ongeveer gezien (en ik wist niet goed meer wat ik allemaal had gedaan en gezegd). Iedereen wist m'n naam ineens, familie voor de deur die het via via gehoord hadden, het was nogal een verhaal .

De volgende dag kwam de politie en moest iedereen het verhaal vertellen . En toen zei die meneer: "dat zijn straatmeiden, dat houd je niet tegen. Die zijn te dom om het verbaal op te lossen" . Verder heul geen problemen dus, zij wel. Straf en zo. En last van hun buik. Want dat van mij was natuurlijk gewoon zelfverdediging .

Nou, dat was een hele ervaring .

Verder ben ik weleens tussen een gevecht tussen mijn ex een vriend van hem ingesprongen maar dat stelde natuurlijk weinig voor daar ik weggeduwd werd .

Dussss .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:25:23 #121
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_56222543
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:29 schreef Tremium het volgende:

[..]

Die staking van scholieren?

Het is niet dat ik niet weet waar die staking over ging, maar als de ME met z'n 50'en op je af komt rennen, piep je wel anders.
Bier ende tieten.
pi_56225992
Nee, nooit gevochten. Ik ontwijk het gerotzooi altijd.

Eén keer wel bijna trouwens, bij het uitgaan werd het al wat minder druk en dus kwam er weer wat meer ruimte. Maar één knaap vond het nodig recht tegen mij aan te lopen, waarop hij vroeg of ik wilde knokken oid. Ik stond gewoon bier te drinken, en zei hem dus dat hij door moest lopen, waarna hij in de lucht begon te zwaaien met zijn vuisten. Vlak daarna werd hij in zijn kraag gevat door een uitsmijter en afgevoerd naar de uitgang.

Het moet een adembenemend schouwspel zijn geweest
pi_56227332
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Good-for-nothing het volgende:
Nee, nooit gevochten. Ik ontwijk het gerotzooi altijd.

Eén keer wel bijna trouwens, bij het uitgaan werd het al wat minder druk en dus kwam er weer wat meer ruimte. Maar één knaap vond het nodig recht tegen mij aan te lopen, waarop hij vroeg of ik wilde knokken oid. Ik stond gewoon bier te drinken, en zei hem dus dat hij door moest lopen, waarna hij in de lucht begon te zwaaien met zijn vuisten. Vlak daarna werd hij in zijn kraag gevat door een uitsmijter en afgevoerd naar de uitgang.

Het moet een adembenemend schouwspel zijn geweest
Mooi verhaal
pi_57377631
Ik zat in groep 8. Zat op het schoolplein te spelen en anderen waren aan het voetballen. Opeens schiet iemand een bal tegen de muur en die kaatst zo keihard van de muur terug tegen mijn hoofd aan. Opeens begint iedereen te lachen. Dus ik loop naar de grootste jongen toe en zei: 'Wat lach je?' En toen heb ik hem een tand door zijn lip geslagen. Die gozer ging helemaal flippen (hij was een kop groter dan ik) en begon me te beuken en te slaan. Toen ben ik weggerend. Moest daarna voor straf binnen zitten.

Edit. Oh, ik zie nu pas dat ik een oud topic heb gekicked. Sorry.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2008 16:31:36 ]
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 18:36:04 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_57380318
2x

1 keer een klap gehad in de brugklas. Er was een schoolfeest en er waren ook gasten van de dependance. Een klein ventje vond het nodig om tegen mij aan te lopen en maakte zo'n beweging van "wat moet je". Ik geef dat ventje een flinke duw en lazert om. 5 minuten later komt dat mannetje terug met zn maatje, die beduidend groter was.

En voor ik het wist had ik een vuist in mijn gezicht zitten. Ik had toen nog nooit gevochten, maar uit een reflex wilde ik gelijk terug slaan. Toen gebeurde wat je soms op tv ziet in een film ofzo

Ik balde mijn vuist, haalde mijn arm naar achteren, en net toen ik volle vaart richting die gozer zn gezicht wilde gaan werd mijn arm tegen gehouden door een leraar.

Resultaat : Een flinke bloedlip

2e keer dat ik vocht was met een toenmalige vriend van me. De reden weet ik geen eens meer.

Resultaat : Wederom een bloedlip

Hij : Blauw oog en een tand kwijt

That's about it.

* onlogisch houdt niet van vechten
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_57381488
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:12 schreef TherAngelina het volgende: Heel lange beschrijving van traumatische ervaring...
Jij houd wel van smilies ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')