Mijn moeder kijkt wel veel sport. Ook het voetbal volgt ze aardig. Wintersporten kijkt mijn ma vooral veel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie net zo'n sportmoeder zoals ik ? Kijkt alles behalve voetbal. Gaat vanmiddag niet naar de markt ze wil niks missen. De buurvrouw neemt het visje mee
Mijn ma ook kent alles van de biatlonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt wel veel sport. Ook het voetbal volgt ze aardig. Wintersporten kijkt mijn ma vooral veel.
36.20quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:22 schreef Messenga het volgende:
Zo, OP genormaliseerd, nu de datum in de titel nog
Wat reed Kramer?
De 500 meter.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:22 schreef Messenga het volgende:
Zo, OP genormaliseerd, nu de datum in de titel nog
Wat reed Kramer?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De 500 meter.
En de rest ook. Daarom is ie zo blij.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De 500 meter.
En de rest ook. Daarom is ie zo blij.
Ik denk dat Lalenkov nog wel wat wil winnen voor eigen publiek.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:25 schreef Brahimov het volgende:
De 1500m betekent niet per definitie winst voor Kramer, denk ik
Nope, helaas niet. Ik zit ook te wachten op Marritquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
Hebben we al interviews met Leenstra en Deutekom gehad? Toen ik nog aan het wakker worden was.
Tring!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:37 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Ik zit ook te wachten op Marrit
Helaas geen interview over de 500m, maar natuurlijk wel een leuk itemquote:
We kunnen ze wel gaan turfen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Bruce117 het volgende:
WAT! Wordt Medeo overdekt.
Dat verhaal hadden we dit weekend idd nog niet gehoord.
Breaking News: Pope A Catholicquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Bruce117 het volgende:
WAT! Wordt Medeo overdekt.
Dat verhaal hadden we dit weekend idd nog niet gehoord.
Maar waar is snellejelle ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:01 schreef MiLalaa het volgende:
niet verkeerd van Haugli. Leuk dat ze weer 'terug' is
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar waar is snellejelle ?
Zoui hij een leven gekregen hebben?
Z'n vriendin vreest zeker dat ze aan de kant wordt gezet nu Maren weer in the picture is..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:02 schreef Bruce117 het volgende:
Ik heb mijn broer al in tijden meer gesproken neequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen om de nr1. Het wordt nog superspannend wat de rest doet. 2,3,4, PR's, nieuwelingen, wie zakt er door het ijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:06 schreef komrad het volgende:
wordt een beetje een saai kampioenschap. Heren is bekeken en dames is na de 3km waarschijnlijk ook veel/alles duidelijk.
Ik blijf erbij dat het niet hetzelfde gaat als vorig jaar, dat kwam door de relatief zwaardere omstandigheden... Wust houdt het dit keer wel vrij eenvoudigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:09 schreef Wombcat het volgende:
De dames kan nog wel eens spannend worden. Sjablikova zit dichter bij Wust als vorig jaar.
Dat zekerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Leenstra wel veel leuker dan Wust
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet hetzelfde gaat als vorig jaar, dat kwam door de relatief zwaardere omstandigheden... Wust houdt het dit keer wel vrij eenvoudig
Zou je denkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Wust houdt het dit keer wel vrij eenvoudig
Die valt wat tegen idd. maar goede tijdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:14 schreef Cootz het volgende:
Pfoe, die laatste ronde gaat zwaar....
quote:
Mwah... Wüst is zwakker en Salikova is minstens zo sterk... ik zie Sablikova wel boven Wüst eindigen hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]ten opzichte van Sablikova dan he... weet niet of ze het helemaal gaat winnen
quote:
Dat gaat niet lukken, denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:17 schreef Cootz het volgende:
[..]Groenewold moet 3:59 rijden om Leenstra te passeren vandaag.
hmm, ik zou het knap vinden als ze dat redt vandaag...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:17 schreef Cootz het volgende:
[..]Groenewold moet 3:59 rijden om Leenstra te passeren vandaag.
Ik geef haar idd ook wel kansen, zeker als ze na drie afstanden nog op deze (of minder) afstand van Wust staat. Op de 5 km is Sablikova flink gegroeid.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah... Wüst is zwakker en Salikova is minstens zo sterk... ik zie Sablikova wel boven Wüst eindigen hoor.
Die had echt blik op oneindig jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:21 schreef Wombcat het volgende:
Anghel zat echt volledig niet op te letten met die wissel
En even voor de getalletjes-freaks: De tijden van Wust dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, denk ik.
Wat moet Wust rijden?
Edit: 4.07.32
Ze heeft toch ook op het NK allround nog een 3 km gereden?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:22 schreef Cootz het volgende:
[..]
En even voor de getalletjes-freaks: De tijden van Wust dit seizoen.
4.00,84 Calgary (CAN) 16 November 2007
4.03,62 Salt Lake City (USA) 11 November 2007
4.06,12 Heerenveen (NED) 07 December 2007
4.11,01 Groningen (NED) 29 December 2007
4.11,19 Heerenveen (NED) 27 October 2007
29 december 2007, Groningen. Staat ertussen toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:24 schreef Wombcat het volgende:
Ze heeft toch ook op het NK allround nog een 3 km gereden?
Dat is die tijd uit Groningen he.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook op het NK allround nog een 3 km gereden?
4.07.32 moet in principe wel lukken. Voor Wust is ook haar tijd t.o.v. Sablikova belangrijker. Imo moet ze nog wat tijd winnen op Sablikova om gezien de 5 km zekerheid te hebben.
Sorry, dacht dat dat in 2008 wasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:26 schreef Cootz het volgende:
[..]
29 december 2007, Groningen. Staat ertussen toch?
Ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is die tijd uit Groningen he.
Ik zie Wüst wel wat seconden verliezen straks (4.01/4.02 om 4.04/4.05).
Is weer eens een keer wat anders dan die betonbak in Heerenveen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
Een filmpje over het stadion van Kolomna.
Hinderde Opitz bij de wissel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat deed ze eigenlijk??
Mis het net
Tja, dat is dan nog wel een voordeel van een land als Rusland. Dat wordt heftig gefinancierd door de overheid, of het een gezonde boekhouding heeft dat kan ze geen ruk schelen. Er gaat toch wel geld naar toe.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef Cootz het volgende:
Wat een schitterend complex! Ik was vorig jaar in Salt Lake City, wat toch gezien de sportprestaties (WR's e.d.) wel een topbaan moest zijn, maar dat viel toch enorm tegen qua uitstraling en faciliteiten...
Olympic Oval in Kearns is een soort conservenblik met stellages idd. Soort Kardingequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef Cootz het volgende:
Wat een schitterend complex! Ik was vorig jaar in Salt Lake City, wat toch gezien de sportprestaties (WR's e.d.) wel een topbaan moest zijn, maar dat viel toch enorm tegen qua uitstraling en faciliteiten...
Leenstra was goed idd. Verschil van 4 sec is redelijk groot iid.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert, 4 seconden zijn wel grote cijfers imo. Maar hoe dan ook goed van Leenstra.
Ik ben in het Vikingskipet geweest. Da's wel een mooie, nostalgische hal. Alhoewel ie vergeleken bij die nieuwe hallen in Rusland enzo wel enigszins verouderd zal zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef Cootz het volgende:
Ze was er zelf ook wat teleurgesteld over, zo te zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:04 schreef HocBarr het volgende:
Redelijk slechte tijd van Sablikova. Niet onder de vier minuten. Valt redelijk tegen.
Dat zit er wel in, met deze start.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:06 schreef Bruce117 het volgende:
Wust gaat instorten ?
Nee, dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:07 schreef Ericr het volgende:
Dat houdt ze nooit vol.
Dat is wel oke, als je haar beginronde ziet. Nu onder de 33,0 blijven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:08 schreef Falco het volgende:
1,5 seconden verval in twee ronden...
Als ze met 33 eindigd, doet ze het al fantastisch. Ik verwacht 34, misschien 35.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Die eindigt in de 33 denk ik en anders doet ze het fantastisch
Valt idd heel erg mee. Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:09 schreef Ericr het volgende:
Ze heeft toch volgehouden, knap.
quote:
Dat gevoel heb ik eigenlijk altijd bij Wust.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:11 schreef sportfreak het volgende:
Netjes.
Maar ik heb het gevoel dat er meer inzat als ze de race wat beter had ingedeeld.
Ik denk het absoluut niet. Ze heeft het maximale er uit gehaald. Zo'n race past nou eenmaal bij haar. Als ze met 31,0 begint, denk ik dat ze zichzelf nog wel meer opblaast.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:11 schreef sportfreak het volgende:
Netjes.
Maar ik heb het gevoel dat er meer inzat als ze de race wat beter had ingedeeld.
Ik denk ook nog steeds dat ze roofbouw op haar lichaam pleegt door gewoon overal en altijd te rijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eigenlijk altijd bij Wust.
Ze gaat altijd volledig kapot.
Maar volgens mij helpt het niet om langzamer te beginnen. Daar gaat ze aan het eind niet harder van.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eigenlijk altijd bij Wust.
Ze gaat altijd volledig kapot.
Schaatsen volg ik al jaren. Zelf ook nog wat wedstrijdjes en marathons geschaatst in mn tienerjarenquote:
Dat is nog tot daar aan toe, maar ze gaat bij dit soort wedstrijden ook altijd kapot.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat ze roofbouw op haar lichaam pleegt door gewoon overal en altijd te rijden
Oh ja, die show 'Pinda's on ice' heb ik toen gezien jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:13 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Schaatsen volg ik al jaren. Zelf ook nog wat wedstrijdjes en marathons geschaatst in mn tienerjaren
Haha, weleens een diepvriespinda gezien?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja, die show 'Pinda's on ice' heb ik toen gezien ja![]()
topsport is per definitie niet goed voor je lichaamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe, maar ze gaat bij dit soort wedstrijden ook altijd kapot.
Morgen op de 5 km natuurlijk weer.
Dat lijkt me op de lange termijn niet goed.
Da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
topsport is per definitie niet goed voor je lichaam
Als je geen echte stayer bent kan je niet veel anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe, maar ze gaat bij dit soort wedstrijden ook altijd kapot.
Morgen op de 5 km natuurlijk weer.
Dat lijkt me op de lange termijn niet goed.
Nee behalve in een magnumquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:15 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Haha, weleens een diepvriespinda gezien?
Gelukkig heeft ze d'r zure gezicht altijd in d'r koffer zittenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:15 schreef MiLalaa het volgende:
het wil niet echt met Groenewold. Vaag.
Groenewold ten voeten uit toch, wisselvalligheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:15 schreef MiLalaa het volgende:
het wil niet echt met Groenewold. Vaag.
story of her livequote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:17 schreef sportfreak het volgende:
Het hele seizoen op het podium op de 3 km in de WB wedstrijden, en uitgerekend vandaag lukt het niet.![]()
Typisch Groenewold dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:17 schreef sportfreak het volgende:
Het hele seizoen op het podium op de 3 km in de WB wedstrijden, en uitgerekend vandaag lukt het niet.![]()
Inderdaad, het kan alle kanten op, spannendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:19 schreef Yurzinho het volgende:
Ik vind het nu al jammer dat ik morgen niet de hele dag voor de buis kan zitten....Vrouwentoernooi is leuk!
Nog helemaal niet uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:19 schreef Wombcat het volgende:
Sablikova ook nog niet uitgeschakeld.
mwa, ze heeft natuurlijk ook nog een hele goede 1500 in de benen he!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:22 schreef wdn het volgende:
5de is helemaal niet zo slecht![]()
Alleen hoger komen zal lastig worden.
Precies. Veel hangt af van de 1500.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:23 schreef Cootz het volgende:
Vorig jaar in Collalbo verloor Wüst op de 3 kilometer meer dan 4 seconden op Sablikova... die 3 is dus nu veel beter. Maar de 500 meter was slechter... Spannend, spannend.
Het verschil was dik 3 secondes met de #4 meen ik te hebben zien staan(???)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:23 schreef Hankster het volgende:
[..]
mwa, ze heeft natuurlijk ook nog een hele goede 1500 in de benen he!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Hankster het volgende:
En Paulien heeft op de 3000 geloot tegen Sablikova. Toch ook niet verkeerd dacht ik zo.
Dat viel dus toch reuze meequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:11 schreef komrad het volgende:daar zou ik niet zo blij van worden
Ik wordt eigenlijk maar schijtziek van die Essent reclame. Beetje het Ritsma effect met die eeuwige Sanex reclame en wat was het...? Aegon, dat hij nostalgisch over z'n jeugd begon te ouwehoeren?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Dat lijf van Sven in die reclame is echt impressive
Ik luister niet maar ik kijk gewoonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:27 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik wordt eigenlijk maar schijtziek van die Essent reclame. Beetje het Ritsma effect met die eeuwige Sanex reclame en wat was het...? Aegon, dat hij nostalgisch over z'n jeugd begon te ouwehoeren?
tsja...dat heb ik dan weer niet zoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik luister niet maar ik kijk gewoon
Sablikova?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:29 schreef wdn het volgende:
Kijk ik niet naar. Ik kijk liever naar Martina![]()
Liever dan naar de torso van Kramer ja. Vind je dat zo raar!?quote:
tsja..ach....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Liever dan naar de torso van Kramer ja. Vind je dat zo raar!?
Als heteroman kan ik het denk ik nog eerder op Kramer dan Sablikova... kom op zeg, dat meen je toch niet serieus?!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
Als heteroman kan ik het denk ik nog eerder op Kramer dan Sablikova... kom op zeg, dat meen je toch niet serieus?!.
Ik wilde het eigenlijk niet zo hard zeggen, maar dat is dus wel wat ik bedoelde jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Als heteroman kan ik het denk ik nog eerder op Kramer dan Sablikova... kom op zeg, dat meen je toch niet serieus?!.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Beevquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe dan met z'n drieen. Die Spanjaard kan wel in de inrijbaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef wdn het volgende:
Zeg kunnen ze niet beter een extra iemand uitnodigen die er een even aantal van kan maken als er iemand uitvalt? Dat solo rijden is niet leuk
dat wordt dan spectaculair bij het wisselen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:41 schreef Cootz het volgende:
Doe dan met z'n drieen. Die Spanjaard kan wel in de inrijbaan.
Met zijn 4en: 2 aan de overkant laten starten. Ingehaald worden is een extra rondje rijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:41 schreef Cootz het volgende:
[..]
Doe dan met z'n drieen. Die Spanjaard kan wel in de inrijbaan.
Tja de logica daarachter is ver te zoeken jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:01 schreef MiLalaa het volgende:
pff, de limieten moeten worden aangescherpt omdat Valtonen niet goed rijdt? Net of Valtonen niet beter kan..
Oostenrijker.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Falco het volgende:
Pichler?
Hij vond z'n pak ook heel mooi volgens mij...quote:
Hij viel mij ook alles meequote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:09 schreef Cootz het volgende:
Ik vind onze Asier nog niet eens zo heel dramatisch rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |