29 december 2007, Groningen. Staat ertussen toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:24 schreef Wombcat het volgende:
Ze heeft toch ook op het NK allround nog een 3 km gereden?
Dat is die tijd uit Groningen he.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook op het NK allround nog een 3 km gereden?
4.07.32 moet in principe wel lukken. Voor Wust is ook haar tijd t.o.v. Sablikova belangrijker. Imo moet ze nog wat tijd winnen op Sablikova om gezien de 5 km zekerheid te hebben.
Sorry, dacht dat dat in 2008 wasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:26 schreef Cootz het volgende:
[..]
29 december 2007, Groningen. Staat ertussen toch?
Ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is die tijd uit Groningen he.
Ik zie Wüst wel wat seconden verliezen straks (4.01/4.02 om 4.04/4.05).
Is weer eens een keer wat anders dan die betonbak in Heerenveen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
Een filmpje over het stadion van Kolomna.
Hinderde Opitz bij de wissel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat deed ze eigenlijk??
Mis het net
Tja, dat is dan nog wel een voordeel van een land als Rusland. Dat wordt heftig gefinancierd door de overheid, of het een gezonde boekhouding heeft dat kan ze geen ruk schelen. Er gaat toch wel geld naar toe.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef Cootz het volgende:
Wat een schitterend complex! Ik was vorig jaar in Salt Lake City, wat toch gezien de sportprestaties (WR's e.d.) wel een topbaan moest zijn, maar dat viel toch enorm tegen qua uitstraling en faciliteiten...
Olympic Oval in Kearns is een soort conservenblik met stellages idd. Soort Kardingequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef Cootz het volgende:
Wat een schitterend complex! Ik was vorig jaar in Salt Lake City, wat toch gezien de sportprestaties (WR's e.d.) wel een topbaan moest zijn, maar dat viel toch enorm tegen qua uitstraling en faciliteiten...
Leenstra was goed idd. Verschil van 4 sec is redelijk groot iid.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert, 4 seconden zijn wel grote cijfers imo. Maar hoe dan ook goed van Leenstra.
Ik ben in het Vikingskipet geweest. Da's wel een mooie, nostalgische hal. Alhoewel ie vergeleken bij die nieuwe hallen in Rusland enzo wel enigszins verouderd zal zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef Cootz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |