quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Hankster het volgende:
En Paulien heeft op de 3000 geloot tegen Sablikova. Toch ook niet verkeerd dacht ik zo.
Dat viel dus toch reuze meequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:11 schreef komrad het volgende:daar zou ik niet zo blij van worden
Ik wordt eigenlijk maar schijtziek van die Essent reclame. Beetje het Ritsma effect met die eeuwige Sanex reclame en wat was het...? Aegon, dat hij nostalgisch over z'n jeugd begon te ouwehoeren?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Dat lijf van Sven in die reclame is echt impressive
Ik luister niet maar ik kijk gewoonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:27 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik wordt eigenlijk maar schijtziek van die Essent reclame. Beetje het Ritsma effect met die eeuwige Sanex reclame en wat was het...? Aegon, dat hij nostalgisch over z'n jeugd begon te ouwehoeren?
tsja...dat heb ik dan weer niet zoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik luister niet maar ik kijk gewoon
Sablikova?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:29 schreef wdn het volgende:
Kijk ik niet naar. Ik kijk liever naar Martina![]()
Liever dan naar de torso van Kramer ja. Vind je dat zo raar!?quote:
tsja..ach....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Liever dan naar de torso van Kramer ja. Vind je dat zo raar!?
Als heteroman kan ik het denk ik nog eerder op Kramer dan Sablikova... kom op zeg, dat meen je toch niet serieus?!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
Als heteroman kan ik het denk ik nog eerder op Kramer dan Sablikova... kom op zeg, dat meen je toch niet serieus?!.
Ik wilde het eigenlijk niet zo hard zeggen, maar dat is dus wel wat ik bedoelde jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Als heteroman kan ik het denk ik nog eerder op Kramer dan Sablikova... kom op zeg, dat meen je toch niet serieus?!.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Beevquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |