abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55964813
Ik ben toch best wel benieuwd naar dat boek, en inderdaad, doe maar eens onderzoek naar de ouders en die vrienden en vriendinnen. Ik hoop dat er toch nog iets boven water komt (misschien wel letterlijk ), ook voor Joran, want die komt hier natuurlijk nooit meer van af. En indien hij er niets mee te maken heeft is dat natuurlijk wel sneu.

Enorm gestoord aan de Vries trouwens, wat 'n zeiksnor is dat toch Vond die laatste opmerking van die Joran dan ook best gepast.

Wat ik trouwens in dit topic niet zo goed begrijp is dat afleveringen als geheel op diepgaandheid of interessante gasten of 'sterkte' wordt beoordeeld. Ik zie het meer als een nieuwsbespreking, ze zijn altijd actueel, en actualiteit is niet altijd sterk, interessant, intelligent of enorm boeiend. Maar het kijkt lekker weg en het geeft wat achtergrond bij hedendaagse omstandigheden, dat lijkt me meer aan de orde.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2008 @ 00:48:26 #52
862 Arcee
Look closer
pi_55964821
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
Ja, daar was ik al bang voor: een 'onderzoeks/misdaad/sensatie'-journalist versus een beetje domme familie.
Ik had er van te voren al hoge verwachtingen van toen ik de gastenlijst las.

Maar qua kijkcijfers en reakties dus een hit vandaag. Hetgeen weer eens aangeeft dat het niet zo om de inhoud gaat, maar om de vorm en de gasten.
Ik vond er aardige momenten in zitten, maar het was zeker niet de beste uitzending. De setting vond ik echter wel sterk. Toen ik die familie zag zitten dacht ik: "Laat maar", maar toen De Vries genoemd werd bleef ik kijken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:48:54 #53
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55964827
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:22 schreef Arcee het volgende:
Wat Joran betreft. Ik denk niet dat-ie Holloway vermoord heeft. Ik denk wel dat er iets gebeurd is waardoor ze niet meer leeft, maar dat hij daar niks aan kon doen. Iets van die strekking.
Ik neig daar ook naar, zeker na deze uitzending. Het was frappant hoe Joran tot twee keer toe hengelde naar toekomstige excuses van Peter de Vries. Ook wat hij helemaal aan het eind zei en de manier waarop, dat hij zich niet kan voorstellen dat ze nog leeft omdat het gruwelijk is om drie jaar niks van je te laten horen, leek me niet gespeeld.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_55964848
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef Veerboot het volgende:
Peter R. kwam inderdaad niet zo heel erg sterk over vanavond (zelf nogal last van tunnelvisie, zoals anderen hier al stellen), maar ik vond het aan de andere kant ook wel jammer dat hem niet echt de ruimte werd gegeven. Steeds als hij Joran klem wilde zetten, kwamen Pauw, Witteman of één van de ouders er doorheen. Of Peter het nou bij het juiste eind heeft of niet, ik had best wel willen zien dat hij zich live op televisie iets meer kon vastbijten, dat Joran iets meer had gezweet. Hij had nu op deze manier toch wel een redelijk makkelijk avondje. Ik bedoel eigenlijk te zeggen: nodig Peter uit en laat hem dan ook even z'n gang gaan, of nodig hem niet uit. Vond de hele uitzending nu al met al eigenlijk een beetje tegenvallen. Had op wat meer vuurwerk gehoopt.
dat zei ik ook al ongeveer in het vorige topic
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik snap niet waarom de hele familie wel ALLE spreektijd kreeg in het programma, maar Peter R steeds werd afgekapt.. vooral als er een vraag volgde die er juist toe deed, waar Joran vast kwam te zitten.. Dan werd hij steeds gered door ofwel Pauw of Witteman, of door één van zijn ouders. Een aantal keer zei Witteman 'ja daar komen we later op terug', waarop De Vries terecht zei: 'ja geef hem nog even bedenktijd'. Erg jammer, want zo bleven de prangende vragen onbeantwoord.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:57:09 #55
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_55964945
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom moet Joran nog zweten? De zaak is geseponeerd immers. Het was een miskleun om er nu nog zo'n anti-rechercheur tegen aan te gooien.
Had niet gemoeten, maar als Peter R. wordt uitgenodigd hoop je daar toch op. Ik wel in ieder geval; het zou spannende televisie hebben opgeleverd. Nu werd Peter R. de ruimte niet echt geboden (blijkbaar was dat vooraf ook zo afgesproken overigens), maar nodig hem dan gewoon niet uit. Hij voegde nu niet echt iets toe. (Concluderend: we zijn het eigenlijk dus gewoon eens .)
pi_55964955
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:47 schreef Taurus het volgende:
Wat ik trouwens in dit topic niet zo goed begrijp is dat afleveringen als geheel op diepgaandheid of interessante gasten of 'sterkte' wordt beoordeeld. Ik zie het meer als een nieuwsbespreking, ze zijn altijd actueel, en actualiteit is niet altijd sterk, interessant, intelligent of enorm boeiend. Maar het kijkt lekker weg en het geeft wat achtergrond bij hedendaagse omstandigheden, dat lijkt me meer aan de orde.
daarom kan je een uitzending toch wel als ' sterk' of ' minder boeiend' beoordelen.
Ligt niet alleen aan de keuze van onderwerpen maar ook de combinatie van gasten. 3 losse interviewtjes levert minder boeiende tv op dan wanneer 3 gasten met elkaar in discussie kunnen gaan, al dan niet spontaan.
pi_55965057
Ik denk ook dat hij (en ws die 2 vrienden) iets verborgen houden, ook al is het dan idd wellicht iets wat buiten hun schuld om gebeurd is. Ik snap ook niet waarom je nog langer zou zwijgen als je echt 100% onschuldig zou zijn.
pi_55965131
En dat gedoe met die gefotoshopte foto, de achteloze houding daarover, het De Vries meer dan 1x uitdagen over excuses... het lijkt me echt niet zo'n braaf mannetje als die ouders zeggen dat hij is. Natúúrlijk zeggen die ouders dat, niemand gaat zeggen dat zijn kind een asociale mongool is. En ze zijn er natuurlijk niet bij als hij met wat drank op op zo'n strand rondhangt met vrienden en wat meiden, dan zie je vast een hele andere Joran.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:25:49 #59
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_55965408
Peter idd jammer dat hij niet meer zn gang mocht gaan anders had hij hem wel wat meer klemgezet, en nee peter heeft idd geen bewijzen maar hij heeft ook wel hele goede punten die alleen niet echt aan bod konden komen waardoor het leek dat hij er alleen zat om te zeggen hij heeft op veel punten gelogen.

Ik denk ook echt dat yoram er meer van weet en die vader ook, die moeder kan of ontzettend goed toneelspelen maar ik denk dat ze echt oprecht denkt dat yoram er niks mee te maken heeft, toch denk ik ook dat hij er meer van weet. Ik denk zelf niet dat hij de moord echt heeft gepleegd al weet je dat natuurlijk nooit zonder lijk.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:32:11 #60
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_55965477
tvp
pi_55965764
Eigenlijk moet iemand de uitzending op video.google knallen voor de Amerikanen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 januari 2008 @ 02:00:01 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55965779
Ik denk dat hij het gedaan heeft of er iig direct mee te maken heeft, maar nooit berecht zal worden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55965994
Ook na deze uitzending van de Joran show, blijf ik erbij dat hij schuldig is.

ze hebben haar natuurlijk in de zee gedumpt, no body no case.

hij heeft over zoveel zaken gelogen, dat hij 100% zeker weet waar ze is gebleven.
waarom zoveel leugens vertellen als je niks ermee te maken hebt, waarom je eigen zo verdacht maken.

en dan die foto die in opdracht van hem is gemaakt. hij is gwoon een fucking Psychopaat !
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 12 januari 2008 @ 07:26:19 #64
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_55967633
Na de uitzending kreeg Peter een glas wijn van Joran over zich heen. Bron: Radio 1.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  zaterdag 12 januari 2008 @ 08:40:14 #65
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55967759
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 07:26 schreef csar het volgende:
Na de uitzending kreeg Peter een glas wijn van Joran over zich heen. Bron: Radio 1.
Haha stumperd is het ook...
Daphne Deckers wannabe
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 09:18:45 #66
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_55967926
Dat er sprake zou zijn van een 'tunnelvisie' zou je kunnen verklaren door het feit dat Joran en zijn Hindoestaanse kameraden meteen met dat op elkaar afgestemde lulverhaal kwamen, terwijl dat door Natalee, als ze inderdaad nog leefde en gevonden zou worden, direct zou kunnen worden ontkend. De ernst van de zaak was immers nog niet duidelijk. Een ijzersterk punt van Peter R. Bovendien zijn er andere zaken die er op wijzen dat Joran er inderdaad meer van af weet.
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 januari 2008 @ 09:30:39 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_55967983
quote:
Wat een loser

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55968476
quote:
pi_55968512
Nu ook op geenstijl
pi_55968562
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Nu ook op geenstijl
geenstijl
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:09:19 #71
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_55968890
Wat is jaron toch dom dom dom, als hij nou niks had gedaan had het toneelspel misschien nog wat uit gemaakt maar nu vind iedereen peter een held en zo maakt joran zich verdacht.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_55969071
quote:
Voor wie het gisteravond heeft gemist, verwijzen wij graag even naar Uitzending Gemist. Intikken: Pauw en Witteman. Datum: vrijdag 11 januari. Gasten: de voltallige familie Van der Sloot. Zelden zagen wij zo’n ingestudeerd toneelstukje. De pleitbezorgers van “geen lijk, geen zaak” zakten finaal door het ijs. Door toedoen van Peter R. de Vries. In eerste instantie wisten de tafelheren de misdaadverslaggever nog de mond te snoeren, maar al snel verloren zij de controle en ging De Vries los. Op Joran en op zijn vader. Volgens De Vries een stel pathetische leugenaars. Joran, net als Ali B getooid met petje, wist zich duidelijk geen raad. Hem was toch immers een kritiekloze uitzending beloofd in een KWALITEITS-programma. Welnu Joran; SPELTIP 17: vertrouw nooit de publieke omroep en al zeker niet de VARA. Maar goed, dankzij Pauw en Witteman zijn nu zelfs de laatste twijfelaars overtuigd van Joran’s aandeel in de verdwijning van Natalee Holloway. En dat scheen Joran zich ook te beseffen. Want onmiddellijk na de aftiteling ging het mis. Joran, opgegroeid op de Antillen, had wel wat meer rEsPeKt verwacht van De Vries. Op beeld bleef ie uiterlijk kalm. Maar na de uitzending draaide Joran door en gooide een glas water in het gezicht van Peter. Nobody f*cks with Joran van der Sloot...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_55969246
Ik heb zelden zo'n zenuwachtige bedoening gezien op TV. Steeds als De Vries ging vragen zag je vader en zoon naar elkaar kijken en hopen dat iemand een zinnig antwoord kon geven. Vooral die vader kwam niet uit z'n woorden.

Die Joran is zo schuldig als wat, helaas wordt hij niet meer vervolgd.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:48:32 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55969590
Kan me er wel iets bij voorstellen, Peter zat ook zo te zuigen, ik had al 3 liters wijn over zijn hoofd uitgestort.

Wel gek van Joran, vroeger deed hij dat nooit, hij was heel fatsoenlijk in de omgang met louche tv-rechercheurs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')