hij maakt veel fouten, kan zijn omdat hij nerveus is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef Arcee het volgende:
Joran gebruikt vreemde zinsconstructies.
Hij is nog wel jonger dan hij er uit ziet hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:32 schreef Arcee het volgende:
Wat spreekt die moeder kinderlijk over Joran.
Hij is 20.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hij is nog wel jonger dan hij er uit ziet he
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Volgende keer neemt Peter ook z'n moeder mee
O.J. Simpson weer richting celquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef matthijst het volgende:
Als Joran slim is belt ie O.J., kunnen ze samen naar The Real Killer zoeken![]()
Geniaal jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:53 schreef Arcee het volgende:
De Vries: "MIJ kunt u wel op m'n woord geloven, mevrouw"![]()
Heeft herhaaldelijk Joran de dader genoemd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moet Peter in dat geval excuses aanbieden, het enige wat hij doet is de leugens in de verklaringen blootleggen
Niet zo; "Ik weet zeker dan Joran de dader is.", maar altijd "Waarom zou iemand die niks te verbergen heeft deze leugens verzinnen?" Jorans eigen schuld, hij maakt zichzelf verdacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft herhaaldelijk Joran de dader genoemd.
Dat is dan toch gewoon smaad? Dat is strafbaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft herhaaldelijk Joran de dader genoemd.
Daar heeft Witteman wel vaker last van.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:56 schreef jmac het volgende:
Witteman komt volgens mij over de vloer bij de Slootjes. Z'n voorkeur komt wel heel makkelijk bovendrijven![]()
Ik kan daar best inkomen. Op het moment dat ze dat hadden verzonnen wisten ze niet (als niemand van hun echt de dader is) dat ze vermoord was. Misschien hebben ze die leugens wel verzonnen zodat de vriendin van Joran niet te weten mocht komen dat hij vreemd is gegaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:05 schreef matthijst het volgende:
Hij heeft gelogen "omdat hij het niet netjes vond dat hij haar op het strand had achtergelaten".
Hij suggereert op zijn minst dat Joran er veel meer mee te maken heeft. Ik weet zeker dat Peter niet mens genoeg is om uiteindleijk zijn excuses te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moet Peter in dat geval excuses aanbieden, het enige wat hij doet is de leugens in de verklaringen blootleggen
Ik vind de programma's die Peter maakt altijd er boeiend, maar ik moet zeggen dat als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft, hij oogkappen op zet en alleen nog maar in zijn ding gelooft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:11 schreef jens007 het volgende:
Peter R de Vries, goed natuurlijk dat er ook een criticast aan tafel zit, maar ik vond hem maar wat irritant doen. Zoals hij zich niet kan voorstellen dat een puber streken heeft en dan wel eens dingen verdraaid. Over inleven gesproken.
Wat jij zegtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:12 schreef SCH het volgende:
Peter R. de Vries is degene die het OM maar al te vaak van tunnelvisie beschuldigt. Nu maakt hij zich er zelf schuldig aan. Wat een slecht verhaal had ie vanavond. Respect voor Joran en familie hoe rustig ze er onder bleven.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:23 schreef matthijst het volgende:
Peter R. is meesterlijk bezig.... Feiten ook, schitterend....
Dan word het zo'n wellus nietus uitzending.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik snap niet waarom de hele familie wel ALLE spreektijd kreeg in het programma, maar Peter R steeds werd afgekapt.. vooral als er een vraag volgde die er juist toe deed, waar Joran vast kwam te zitten.. Dan werd hij steeds gered door ofwel Pauw of Witteman, of door één van zijn ouders. Een aantal keer zei Witteman 'ja daar komen we later op terug', waarop De Vries terecht zei: 'ja geef hem nog even bedenktijd'. Erg jammer, want zo bleven de prangende vragen onbeantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |