hier ook nog even ééntje voor het slapenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:44 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van competitie, helaas weer verloren. Gelukkig smaakt het biertje altijd weer goed
ja in de kantine dan he, die bittergarnituur was ook lekker trouwensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier ook nog even ééntje voor het slapen
en ik sta er toch al zo goed op bij haarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit met die gipsen hand van haar
De rest van haar lichaam zit niet in het gips hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef pascalheister het volgende:
dus dan mag jij het handwerk weer doen eilanden
Ze mag diequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en ik sta er toch al zo goed op bij haar
ha ha ha .....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze mag dieBjorooooooooooooo
best wel hoor
quote:
oudquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha .....
voor de poker fans....moet je deze eens kijken
http://nl.youtube.com/watch?v=KNz-Duyx3Lc
Nee, want ik ben de bestequote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Cola menms ?
Haaaaaaai, ik ben er ook weer![]()
En nog steeds koortsvrij, mét honger, trek en zin in wijn
Ben ik dan beter
ja jij bent beterquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Cola menms ?
Haaaaaaai, ik ben er ook weer![]()
En nog steeds koortsvrij, mét honger, trek en zin in wijn
Ben ik dan beter
Hoe is het om terug in het kikkerlandje te zijn?quote:
Koud en jetlaggerigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe is het om terug in het kikkerlandje te zijn?
als je nu gewoon in de winter daar blijft en de zomer hier heb je altijd goed weerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Koud en jetlaggerig
Ben blij om terug te zijn, maar Puerto Rico voelt na al die keren toch wel als een tweede thuis
Ik denk niet dat mijn werkgever daar erg blij mee zal zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:33 schreef borisz het volgende:
[..]
als je nu gewoon in de winter daar blijft en de zomer hier heb je altijd goed weer
gewoon hier seizoenswerk doen en daar ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn werkgever daar erg blij mee zal zijnZe waren al niet happig om me in deze periode vrij te geven....
nee WK darts bij de vrouwen. Trina had tot nu toe altijd gewonnen, nu voor het eerst dat ze verslagen is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uit gullivers reizen
Mensen ik voel me een stuk beter, en neem nóg een wijntje
Als mijn glaasje leeg is, duik ik er bovenopquote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat toch proberen te slapen
Slaapzzzzzzzzzzze
Ohhhh, mijn lievelingsfilm toen ik klein was!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uit gullivers reizen
Mensen ik voel me een stuk beter, en neem nóg een wijntje
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand... zei... het... N-wooord!
Maar goed dat appelsientje al naar bed is.
Zo rond 15.00 uur. Dus zie maar wanneer je naar Golfer belt. ZO rond 16.30 lijkt me wel een goede tijdquote:
Gewoon, dat kán toch niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]want ??
Goedemorgen trouwens
omgquote:
Op dezelfde manier als Sandman aan zijn Feedbackhoer-tagje kwam... Het wordt opgelostquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omghoe kom ik daar nu weer aan
hoeft niet hoor, ik wil gewoon mn leesrechtenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als Sandman aan zijn Feedbackhoer-tagje kwam... Het wordt opgelost
Die kroeg heeft geen portier Tongquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:52 schreef tong80 het volgende:
Portier van de kroeg :
'Als er nog iemand binnenkomt die vraagt waar de Hoolers zitten krijgt ie een beuk'
Weet ik ben er een paar keer geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die kroeg heeft geen portier Tong
Zeg wat doe jij hier nog ??quote:
Zeg moet jij ook niet ondertussen weg ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:22 schreef Grulez het volgende:
ze geeft zichzelf tot 3uur en dan komt ze
Mooi mooi.. ik ga ook zo maar eens richting Utrecht..quote:
Bier is goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:40 schreef tha_dark het volgende:
Wat is het hier toch rustig vandaag!
Dadelijk hopelijk een leuke pot tussen psv en feyenoord!
Bier?
Ja... Die zit nu waarschijnlijk onder de plak van Bluezzquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:44 schreef Messenga het volgende:
Yeah, alleen Boris mist nog voor de Jongeren-Hools-Meet.
Bij de oudjes-meet inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja... Die zit nu waarschijnlijk onder de plak van Bluezz
Zelfs Beschouw komtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij de oudjesbejaarden-meet inderdaad.
Bah... Al die gerimpelde lijken...quote:
Komt zo'n opa ons rebelse uurtje even verstoren hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:55 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro heeft de meet (ook) niet gered.... scheidsrechter kwam te laat en daardoor moesten we ong. 20 min. later beginnen....en om daarna nog naar utrecht te gaan.....
Maar wel 4-3 gewonnen !
ben wegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt zo'n opa ons rebelse uurtje even verstoren hoor
maar wel gefeliciteerd met de overwinning!
Wel goed denk ik, ben nu bij mn oudersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:14 schreef Messenga het volgende:
Hoeist in Wageningen, EC?
Bjoro is hier ook langs gehopt en zometeen komt ook SCH binnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef tha_dark het volgende:
Leuk zo´n jongeren meet in Hools
Maar als zelfs golfer en beschouw komen dan is de gemiddelde leeftijd wel erg hoog ja!
Jij bent écht op veel mensen flieft/seksueel aangetrokkenquote:
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent écht op veel mensen flieft/seksueel aangetrokken
Jawel, maar heel stiekemquote:
Goed hoor! Tentamens gaan nog komen hier.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wel goed denk ik, ben nu bij mn ouders
Heb alle vier mn tentamens met een 7 gehaald
En daar in 013?
Ik ben daar wat opener in. Ik kan er ook niks aan doen dat VBL vol zit met lekkere wijven en heerlijke kerelsquote:
Vooral veel lekkere wijven iddquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben daar wat opener in. Ik kan er ook niks aan doen dat VBL vol zit met lekkere wijven en heerlijke kerels
Moet je ook naar de andere wc gaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan ben ik toch volgens mij altijd net even naar de wc als die binnen komen gelopen?
Valt wel mee denk ik, als golfer en Bluezz niet zouden komen dan daalt het gemiddelde 23 jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:49 schreef Messenga het volgende:
Duidelijk een ouderen meet, bij de PUB meet gingen de eersten pas om half 12 weg.
Beschouw.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, als golfer en Bluezz niet zouden komen dan daalt het gemiddelde 23 jaar.
En sjimz - maar die zie je toch niet - en VoreG, als hij niet toch gekomen was.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
Je was wel de grote afwezig EnG, samen met Ray en Bjoro en Suijk.
Voor de rest waren ze er allemaal en ze zaten poeslief op een rijtje, de SCHatjes
Echt respect daarvoor, serieus.quote:
Wie ben jij uberhauptquote:
Haha, ja klopt post ook veels te weinig, lees alleen alles.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:54 schreef RayMania het volgende:
Niks voor jou, SCH? Kun je zeggen dat je er weer 20 bij hebt.
Hoeveel homovrienden heb jij?
Ik had je wel eens gezien hoor, was maar een grapjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Haha, ja klopt post ook veels te weinig, lees alleen alles.
En dat ondertussen alweer een aantal jaar
Zal de komende tijd wel eens wat vaker hier een pilsje komen drinken. Iemand moet de benjamin zijn, toch?
Vuile viezerik, homo'squote:
quote:
ook flieft ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:25 schreef appelsientje het volgende:
![]()
En weer thuis
Was erg, erg erg gezellig
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef appelsientje het volgende:
maar dan op mij:D (appeldinnetje )
Helemaal eens mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
En weer thuis
Was erg, erg erg gezellig
leuk dat je er wasquote:
Is toch maar mooi voor je gezongenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:23 schreef Grulez het volgende:
Avond. Was toch een beetje ziekjes dus het was kort maar krachtig voor moi
Welkom terugquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
thuus
Ik had hem nooit gezien, maar heb gewoon dubbel gelachen. Wat is die gast geniaal.quote:
Behoorlijk kansloos eigenlijk, als de jury ergens iemand een puntje minder had gegeven was er gewoon 1 winnaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef Bjoro het volgende:
wat een ontknoping trouwens bij TV-moment van het jaar
Ja, stomme blunder van de VARA. Ging nergens over. Donorshow had het met vlag en wimpel moeten winnen, zonder discussie.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Behoorlijk kansloos eigenlijk, als de jury ergens iemand een puntje minder had gegeven was er gewoon 1 winnaar.
Zeker weten, op eenzame hoogte. Wereldnieuws en bijna heel Nederland had het erover en trapte erin.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, stomme blunder van de VARA. Ging nergens over. Donorshow had het met vlag en wimpel moeten winnen, zonder discussie.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
Oh ja, appelsientje heeft heel Hools uitgenodigd voor zijn bruiloft
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, stomme blunder van de VARA. Ging nergens over. Donorshow had het met vlag en wimpel moeten winnen, zonder discussie.
Heyhey! Wie bleven er nou tot laat vanavond?quote:
Ja idd... iets van 24 man/vrouw-enquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Er was een hele behoorlijke opkomst en we zijn uiteindelijk met 16 personen gaan eten
Ik zat naast sjimz, zag je me niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Waar was jij Ray?
Daarom werd de meet op zaterdag (vóór een match van de FC) gehoudenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:49 schreef RayMania het volgende:
Nee, ik zag dat Eilanden kwam dus toen was de keuze snel gemaakt.
Die was zooooooo chagerijnig de laatste keer dat ik hem zag.
Iets met Willy jahquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Chez willy aan de oudegracht
O das nooit goed..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:59 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoor net dat het ministerie van Defensie na middernacht nog een persconferentie gaat geven .. ben wel benieuwd wat er gebeurd is.....
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef Eilanden het volgende:
De uitslagen voor laten lezen door een dronken Diek werkt trouwens ook nietVolgens Diek had Excelsior met 3-2 van Groningen gewonnen, waarop Golfer Clau belde en haar voicemail insprak om haar te 'condoleren' met het verlies ..... blijkt Groningen gewoon gewonnen te hebben
IJmuiden is ook gelandquote:
Mja Bjoor, hoeveel slachtoffers in Afganistan zijn er wel nietquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, als golfer en Bluezz niet zouden komen dan daalt het gemiddelde 23 jaar.
Vreselijk, maar we hebben daar nou eenmaal niets te zoeken.quote:
is ook zo natuurlijk ....teller saat op 14 nu (aan Ned zijde)quote:Op zondag 13 januari 2008 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mja Bjoor, hoeveel slachtoffers in Afganistan zijn er wel niet![]()
Ze moeten daar dan ook niet zijn![]()
Kep je gemist
Wie was de jongste? borisz?quote:
weet je hoeveel diek op hadquote:Op zondag 13 januari 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Sta ik weer voor lul bij Clauwtje.
Maar het was dus echt de schuld van DnDiek.
echt wel, we hebben die bevrijding/oorlog daar gesteund dan maken we het ook af. Dan hadden we het destijds niet moeten steunen! Als je nu weggaat naai je de bevolking dubbel!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk, maar we hebben daar nou eenmaal niets te zoeken.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt wel, we hebben die bevrijding/oorlog daar gesteund dan maken we het ook af. Dan hadden we het destijds niet moeten steunen! Als je nu weggaat naai je de bevolking dubbel!
MM was heel blij dat ze niet de jongste wasquote:
Oneens. Gaan we discussieren?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk, maar we hebben daar nou eenmaal niets te zoeken.
Wij zijn het altijd eens. Jammer dat je zo'n SCHreeuwelijk bent in het echtquote:Op zondag 13 januari 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt wel, we hebben die bevrijding/oorlog daar gesteund dan maken we het ook af. Dan hadden we het destijds niet moeten steunen! Als je nu weggaat naai je de bevolking dubbel!
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Sta ik weer voor lul bij Clauwtje.
Maar het was dus echt de schuld van DnDiek.
staat daar nou SCHreeuwelijk of SCHreeuwlelijk ?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij zijn het altijd eens. Jammer dat je zo'n SCHreeuwelijk bent in het echt
Ik stuur gewoon Bluezz op je af om bovenop je te gaan zitten. Dan valt er voor jou weinig meer te discussiëren.quote:
Als jij SCH aankijkt dan ziet SCH toch ook een blotenbillengezicht?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon Bluezz op je af om bovenop je te gaan zitten. Dan valt er voor jou weinig meer te discussiëren.
Die hoestte zelfs uit d'r bipsjequote:Op zondag 13 januari 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon Bluezz op je af om bovenop je te gaan zitten. Dan valt er voor jou weinig meer te discussiëren.
Ik had de varkenssaté!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Hallooooooooooo
EW wat hebben we gegeten????
Pffff, zwaar chagerijnig, wat een kutpot! Had volgens mij beter naar de meet kunnen komen als ik het zo lees!quote:
Vooral toen het bestek van Vaduz vlam vattequote:Op zondag 13 januari 2008 00:47 schreef borisz het volgende:
Die megaspies was ook wel lollig.
Het wordt wel weer eens tijd jaquote:Op zondag 13 januari 2008 00:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pffff, zwaar chagerijnig, wat een kutpot! Had volgens mij beter naar de meet kunnen komen als ik het zo lees!
Heerlijk op zijn utregs synchroon hoestenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Er is niets mis met een 'beetje' hoesten op de meet
En Speed, good old Speed!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:53 schreef Eilanden het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd jaWe hadden het nog over je, over de meet toen jij er was, net als bijvoorbeeld DutchGooner
Ja, niemand wilde met me tongenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pffff, zwaar chagerijnig, wat een kutpot! Had volgens mij beter naar de meet kunnen komen als ik het zo lees!
Ik deed iets te onvoorzichtig, sorry nogquote:Op zondag 13 januari 2008 00:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben eigenlijk nooit over de eerste kennismaking met SCH heengekomen....
Wat een preutse bende dan zeg!quote:
Ja, die mis ik ook nog wel eens. Maar eigenlijk dat lekkere wijf van hem nog meer.quote:
Komt omdat HIJ er niet was...quote:
Eensch...quote:Op zondag 13 januari 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
Ja, die mis ik ook nog wel eens. Maar eigenlijk dat lekkere wijf van hem nog meer.
ja sorry beetje te over enthousiastquote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij zijn het altijd eens. Jammer dat je zo'n SCHreeuwelijk bent in het echt
ja was veel leuker geweest, als jij naast EW had gezeten tijdens het horen van de tussenstandquote:Op zondag 13 januari 2008 00:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nynke de sm-heks waarbij zelfs DutchGooner een wit voetje probeerde te halenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mis ik ook nog wel eens. Maar eigenlijk dat lekkere wijf van hem nog meer.
Diekie was wel gevleid met de 8+ die jij hem gafquote:Op zondag 13 januari 2008 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
dndiek knipoogde wel de hele avond naar me
Ik krijg altijd die zatlappen om mijn nekquote:Op zondag 13 januari 2008 01:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Diekie was wel gevleid met de 8+ die jij hem gaf![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:59 schreef rubbereend het volgende:
ja was veel leuker geweest, als jij naast EW had gezeten tijdens het horen van de tussenstand
Arme EW, omringd door zoveel aanhangers van de club die haar avond verpestte.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja was veel leuker geweest, als jij naast EW had gezeten tijdens het horen van de tussenstand
misschien had je haar nummer beter aan nummero uno door kunnen gevenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een date in Maastricht vanavond afgezegd nadat Feyenoord verloren had, geen zin meer!
Ja, Nynke. Wat knap dat jij haar naam nog weet.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:59 schreef SCH het volgende:
Nynke de sm-heks waarbij zelfs DutchGooner een wit voetje probeerde te halen
Dat krijg je met homo's he? Waarschijnlijk kun jij (net als mij) haar qua uiterlijk nog helemaal voor de geest halen...quote:Op zondag 13 januari 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
Ja, Nynke. Wat knap dat jij haar naam nog weet.
Whehequote:Op zondag 13 januari 2008 01:16 schreef rubbereend het volgende:
ach wat is nog oud en jong als je zelf onder de 30 bent maar je dik boven de 30 wordt geschat![]()
Je kan het ook positief zien: hoe ouder hoe wijzer, dus blijkbaar vond die schattende persoon je er gewoon erg wijs uitzienquote:Op zondag 13 januari 2008 01:16 schreef rubbereend het volgende:
ach wat is nog oud en jong als je zelf onder de 30 bent maar je dik boven de 30 wordt geschat![]()
Hahaquote:Op zondag 13 januari 2008 01:16 schreef rubbereend het volgende:
Elegantly Wastedquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Elegantly Wasted.
Wat een prachtige conversatie was dat zeg.
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQquote:Op zondag 13 januari 2008 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoorde iets met konijntjes en wiebelen op de terugweg.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
Je hebt er wel veel voor over om mij te zien hequote:Op zondag 13 januari 2008 01:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoooo, ook thuis.
Vanaf Roosendaal in een trein vol kakkerlakken gezeten. Zorgde voor ietwat hachelijke momenten. Eén van de gasten herkende ik, dus ik ging er vanuit dat ie mij ook wel herkende... Gelukkig bleek ie iets te blauw haha...
Ja, heul viesch... Gingen ze ook nog keihard zingen, die vieze beesten!quote:Op zondag 13 januari 2008 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel voor over om mij te zien heAl die vieze beesten onderweg
Eerste keer dat ik dit nummer hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 01:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
Wijst naar SCH die had het in zijn harrystuk erover, en ik vond dat zo grappigquote:Op zondag 13 januari 2008 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar sloeg dat 'konijnebek' iets op Bloes?
altijd makkelijk, Harry de schuld gevenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wijst naar SCH die had het in zijn harrystuk erover, en ik vond dat zo grappig![]()
Waarquote:
ja erg jammer, maar we zijn daar helaas al een tijdje niet meer bij de wereldtopquote:Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens zonde van de volleyballers.
Klopt ook wel, maar het is gezien de standen vrij nipt geweest... Maakt het wel extra sneu...quote:Op zondag 13 januari 2008 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja erg jammer, maar we zijn daar helaas al een tijdje niet meer bij de wereldtop
Is eigenlijk niet te vergelijken... Ook voor hem is het sneu hoor, daar niet van..quote:Op zondag 13 januari 2008 01:50 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het trouwens zuurder dat iemand als Youri van Gelder niet naar de spelen gaat
Wij dachten dat je daar eik. al naar toe was??quote:Op zondag 13 januari 2008 01:56 schreef Ole het volgende:
Thuis!
bekaf, heb eik nog een verjaardag ..
kom op je laat je toch niet kistenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:56 schreef Ole het volgende:
Thuis!
bekaf, heb eik nog een verjaardag ..
Nope, eerst even stamkroeg. Maar ik kan deze keer geen trashmetal hebben vrees ikquote:Op zondag 13 januari 2008 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij dachten dat je daar eik. al naar toe was??
ik heb nog tot 4 uurquote:Op zondag 13 januari 2008 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom op je laat je toch niet kisten
Hoi Ole!quote:Op zondag 13 januari 2008 01:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope, eerst even stamkroeg. Maar ik kan deze keer geen trashmetal hebben vrees ik
quote:
Ik wilde ook nog de kroeg in, maar daar stond een vette rij... Lekker op huis aan dan maar, daar was ook nog bierquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog de kroeg in, maar daar stond een vette rij... Lekker op huis aan dan maar, daar was ook nog bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |