hier ook nog even ééntje voor het slapenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:44 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van competitie, helaas weer verloren. Gelukkig smaakt het biertje altijd weer goed
ja in de kantine dan he, die bittergarnituur was ook lekker trouwensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier ook nog even ééntje voor het slapen
en ik sta er toch al zo goed op bij haarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit met die gipsen hand van haar
De rest van haar lichaam zit niet in het gips hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef pascalheister het volgende:
dus dan mag jij het handwerk weer doen eilanden
Ze mag diequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en ik sta er toch al zo goed op bij haar
ha ha ha .....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze mag dieBjorooooooooooooo
best wel hoor
quote:
oudquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha .....
voor de poker fans....moet je deze eens kijken
http://nl.youtube.com/watch?v=KNz-Duyx3Lc
Nee, want ik ben de bestequote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Cola menms ?
Haaaaaaai, ik ben er ook weer![]()
En nog steeds koortsvrij, mét honger, trek en zin in wijn
Ben ik dan beter
ja jij bent beterquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Cola menms ?
Haaaaaaai, ik ben er ook weer![]()
En nog steeds koortsvrij, mét honger, trek en zin in wijn
Ben ik dan beter
Hoe is het om terug in het kikkerlandje te zijn?quote:
Koud en jetlaggerigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe is het om terug in het kikkerlandje te zijn?
als je nu gewoon in de winter daar blijft en de zomer hier heb je altijd goed weerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Koud en jetlaggerig
Ben blij om terug te zijn, maar Puerto Rico voelt na al die keren toch wel als een tweede thuis
Ik denk niet dat mijn werkgever daar erg blij mee zal zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:33 schreef borisz het volgende:
[..]
als je nu gewoon in de winter daar blijft en de zomer hier heb je altijd goed weer
gewoon hier seizoenswerk doen en daar ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn werkgever daar erg blij mee zal zijnZe waren al niet happig om me in deze periode vrij te geven....
nee WK darts bij de vrouwen. Trina had tot nu toe altijd gewonnen, nu voor het eerst dat ze verslagen is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uit gullivers reizen
Mensen ik voel me een stuk beter, en neem nóg een wijntje
Als mijn glaasje leeg is, duik ik er bovenopquote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat toch proberen te slapen
Slaapzzzzzzzzzzze
Ohhhh, mijn lievelingsfilm toen ik klein was!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uit gullivers reizen
Mensen ik voel me een stuk beter, en neem nóg een wijntje
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand... zei... het... N-wooord!
Maar goed dat appelsientje al naar bed is.
Zo rond 15.00 uur. Dus zie maar wanneer je naar Golfer belt. ZO rond 16.30 lijkt me wel een goede tijdquote:
Gewoon, dat kán toch niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]want ??
Goedemorgen trouwens
omgquote:
Op dezelfde manier als Sandman aan zijn Feedbackhoer-tagje kwam... Het wordt opgelostquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omghoe kom ik daar nu weer aan
hoeft niet hoor, ik wil gewoon mn leesrechtenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als Sandman aan zijn Feedbackhoer-tagje kwam... Het wordt opgelost
Die kroeg heeft geen portier Tongquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:52 schreef tong80 het volgende:
Portier van de kroeg :
'Als er nog iemand binnenkomt die vraagt waar de Hoolers zitten krijgt ie een beuk'
Weet ik ben er een paar keer geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die kroeg heeft geen portier Tong
Zeg wat doe jij hier nog ??quote:
Zeg moet jij ook niet ondertussen weg ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:22 schreef Grulez het volgende:
ze geeft zichzelf tot 3uur en dan komt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |