quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:11 schreef Karrs het volgende:
Benodigd: kistbouwer en uitvaartcentrum met humor. Eerst zagen ze mijn kop eraf en spijkeren ze mijn dooie karkas aan de bodem van de kist. De kist blijft ook dicht tijdens de crematie.
Dan, tijdens de speech, terwijl je ooms en tantes allemaal zitten te snotteren en te grienen omdat ze hun gratis PC-hulp kwijt zijn en er wordt verteld over hoe zo'n goeie aardige jongen ik toch niet was, moet de kist omhoog klappen zodat ie horizontaal staat en de deksel openvliegt, zodat ze ineens mijn hoofdloze dooie lijf zien.
Dan moet de deur achteraan open gaan en mijn hoofd (eerder op een op afstand bestuurbaar autootje geknutseld), de kamer in komen racen, terwijl het (via een luidsprekertje in m'n bek) "Hee, wacht even, ik moet ook mee." zegt. Mijn hoofd rijdt dan tussen het publiek door naar de kist en stopt er vervolgens bij. Dan moet er zo'n kermisgrijpertje uit de bovenkant van de kist komen, die mijn hoofd oppakt en weer op mijn nek zet. Vervolgens klapt de kist weer achterover en de deksel weer dicht en kan de crematie verder gaan.
Ik zie het al helemaal voor me
Sommige topics verdienen gewoon een schopjequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:59 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Goed topic, desondanks kutkick
dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:59 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:59 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Never say die van The 69 Eyes is ook een leuke binnekomer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Als je neergeschoten bent is Metallica met Shoot me Again ook wel leuk
maar gewoon vanwege het feit dat ik het inderdaad een maffe wereld vind...quote:I think it's kinda funny
I think it's kinda sad
That the dreams in which I'm dying
Were the best I ever had
Good Fucking Bye van Alkaline Trio lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Never say die van The 69 Eyes is ook een leuke binnekomer.
We gooien wat gezonde Venom tegenaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Good Fucking Bye van Alkaline Trio lijkt me ook wel wat![]()
Of natuurlijk Hell Awaits - Slayer.
Venom - Don't burn the witch voor bij een crematiequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef Quir het volgende:
[..]
We gooien wat gezonde Venom tegenaan.
Benodigd: kistbouwer en uitvaartcentrum met humor. Eerst zagen ze mijn kop eraf en spijkeren ze mijn dooie karkas aan de bodem van de kist. De kist blijft ook dicht tijdens de crematie.
Dan, tijdens de speech, terwijl je ooms en tantes allemaal zitten te snotteren en te grienen omdat ze hun gratis PC-hulp kwijt zijn en er wordt verteld over hoe zo'n goeie aardige jongen ik toch niet was, moet de kist omhoog klappen zodat ie horizontaal staat en de deksel openvliegt, zodat ze ineens mijn hoofdloze dooie lijf zien.
Dan moet de deur achteraan open gaan en mijn hoofd (eerder op een op afstand bestuurbaar autootje geknutseld), de kamer in komen racen, terwijl het (via een luidsprekertje in m'n bek) "Hee, wacht even, ik moet ook mee." zegt. Mijn hoofd rijdt dan tussen het publiek door naar de kist en stopt er vervolgens bij. Dan moet er zo'n kermisgrijpertje uit de bovenkant van de kist komen, die mijn hoofd oppakt en weer op mijn nek zet. Vervolgens klapt de kist weer achterover en de deksel weer dicht en kan de crematie verder gaan.
haha die is echt geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:11 schreef Karrs het volgende:
quote:
of gewoon zonder kist, terwijl je nog leeftquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:54 schreef Trashcanman het volgende:
O ja, mocht ik voor toch voor de good old funeral gaan wil ik graag dat er geen graf wordt gegraven maar dat ik met kist en al de grond in wordt geheid. Dat zal ook wel een grappig gezicht zijn
Death on two legsquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef Ered het volgende:
Another One Bites the Dust draaien natuurlijk
ManOWar - Each dawn I die.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:05 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Venom - Don't burn the witch voor bij een crematie
Qua eigendunk is die natuurlijk alleen leuk als je heel jong doodgaat... Als je na 20 jaar rollator tegen je honderdste verjaardag overlijdt is ie een stuk minder grappig. Nou ja, voor de achterblijvers met gevoel voor humor misschien weer wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:40 schreef Yoda87 het volgende:
Nightwish - Angels fall first. (voor de eigendunk)
quote:Op maandag 27 april 2009 15:01 schreef Houzer het volgende:
Ik wil gecremeerd worden, niet in een kist maar puur natuur.
Mijn as is dan 100% ik.
Dit as wordt door vrienden in een urn geschept en meegenomen, thuis aangekomen word mijn as door een kilo 100% pure colombiaanse coke versneden.
Deze kilo word vervolgens aan diverse dealers in het land verkocht die het weer in kleine pakjes op straat verkopen.
De daarop volgende peroide staan alle baasjes in de club met mij in hun neus de vrouwtjes te hosslen
Dat zal je nooit weten want die persoon kan het dan niet meer navertellen.quote:
Een groot feest van maken. Zwarte ballonnen en slingers. Geniaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:08 schreef Trashcanman het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om mijn overlijden in '50e verjaardag-stijl' bekend te maken. Dus in plaats van een normale Abraham in de tuin moeten ze dan eentje neerzetten met een zeis in de hand en aan de kant van de weg komt er dan een groot spandoek met "3x toeteren voor de overledene!" te staan.
En dat de gasten op je begrafenis moeten zingen: "Past hij door een waterkraan?" en op dat moment wordt er met man en macht geprobeerd om jou ook inderdaad door een waterkraan te proppen, want tja ... het is immers je laatste wens.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:08 schreef Trashcanman het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om mijn overlijden in '50e verjaardag-stijl' bekend te maken. Dus in plaats van een normale Abraham in de tuin moeten ze dan eentje neerzetten met een zeis in de hand en aan de kant van de weg komt er dan een groot spandoek met "3x toeteren voor de overledene!" te staan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En dat de gasten op je begrafenis moeten zingen: "Past hij door een waterkraan?" en op dat moment wordt er met man en macht geprobeerd om jou ook inderdaad door een waterkraan te proppen, want tja ... het is immers je laatste wens.
Wat zij postquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:37 schreef MissSpooky het volgende:
Zitten echt hilarische dingen tussen
Godsammequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:45 schreef Xebrozius het volgende:
Me laten begraven, maar mijn reet boven de grond laten en tussen mijn billen een fiets parkeren. Ben benieuwd hoe men dat waardeert op een begraafplaats...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |